Kyrill Geplaatst 13 mei 2022 Share Geplaatst 13 mei 2022 1 uur geleden zei 007mark: Hahahaha Senesi zowel voor Italie als Argentinie opgeroepen. Heeft dubbel paspoort. Mooie is dat ze op 1 juni tegen elkaar spelen. Benieuwd wat ie kiest. Geen makkelijke keuze iig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 14 mei 2022 Share Geplaatst 14 mei 2022 Argentinië, die jongen voelt zich 100% Argentijn en hoopt al tijden op een oproep. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 14 mei 2022 Share Geplaatst 14 mei 2022 Feyenoord O-21 wint van Willem 2 en is dus kampioen van de lente, nu nog de play-off wedstrijden winnen tegen Almere en Volendam en ze staan volgend jaar in de 2e divisie. Als dat gebeurd hoop ik dat Jong Feyenoord - Katwijk op de zelfde dag is als een thuis wedstrijd van Feyenoord 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 15 mei 2022 Share Geplaatst 15 mei 2022 Wat de FUCK doet Marciano hier nu dan weer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 15 mei 2022 Share Geplaatst 15 mei 2022 13 minuten geleden zei PJHoutman: Wat de FUCK doet Marciano hier nu dan weer? Kutkeeper. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 15 mei 2022 Share Geplaatst 15 mei 2022 24 minuten geleden zei PJHoutman: Wat de FUCK doet Marciano hier nu dan weer? Ja, dit was wel weer next level. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 15 mei 2022 Share Geplaatst 15 mei 2022 6 uur geleden zei MetalMichael: Ja, dit was wel weer next level. Als jullie die cup pakken met deze idioot op doel, dan verdient slot echt een standbeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 16 mei 2022 Share Geplaatst 16 mei 2022 9 uur geleden zei Elsjorro1990: Als jullie die cup pakken met deze idioot op doel, dan verdient slot echt een standbeeld. Het herstel van Bijlow gaat zo voorspoedig dat hij meegaat naar Portugal op trainingskamp. Marciano heeft het de afgelopen tijd wel wat beter gedaan, met ritme. Maar dit soort fratsen... Hopelijk heeft Slot straks de keuze en maakt hij de juiste wie het dan ook wordt. Bijlow heeft natuurlijk 0 ritme en maakt dan ook nog wel eens een foutje, maar is intrinsiek natuurlijk 2x zo goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 16 mei 2022 Share Geplaatst 16 mei 2022 Een halve Bijlow is toch altijd beter dan een fitte Marciano? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 16 mei 2022 Share Geplaatst 16 mei 2022 Volgens mij is een Bijlow met z'n poot in het gips nog beter dan Marciano. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 16 mei 2022 Share Geplaatst 16 mei 2022 Shaqueel van Persie heeft zijn profcontract getekend. Wel mooie dingen van gezien al, zou prachtig zijn als hij t eerste haalt. Ben ook benieuwd of Ilias el Moussaoui in de voorbereiding bij ‘t eerste gaat meetrainen. Zal er ook wel afhangen of we een ‘prestatief’ 2e krijgen, maar ik zie t op zich wel in ‘m zitten van die flarden die ik van ‘m heb gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 16 mei 2022 Share Geplaatst 16 mei 2022 Gaat hoe dan ook een interessante zomer worden. Zou mooi zijn als er wat jongens doorschuiven vanaf Varkenoord, misschien zelfs noodgedwongen. Laat Slot er maar mee aan de gang zijn. Zal net als na andere seizoenen nog wel eens mijn licht schijnen over de selectie die er na de zomer komt te staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 17 mei 2022 Share Geplaatst 17 mei 2022 Danilo dus voor 4 seizoenen. Vinden we ervan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 17 mei 2022 Share Geplaatst 17 mei 2022 Dat ie lekker een end optyft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 17 mei 2022 Share Geplaatst 17 mei 2022 7 minuten geleden zei PJHoutman: Dat ie lekker een end optyft. Omdat hij van Ajax komt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 17 mei 2022 Share Geplaatst 17 mei 2022 Gemengde gevoelens. Boeit me geen flikker eigenlijk dat hij bij Ajax vandaan komt, maar is wel hun 3e spits natuurlijk. Goed jaar gehad bij Twente, dus hopelijk zien ze dingen in hem dat goed in het systeem past. Anders snap ik er niet zoveel van. Zeker omdat ze selectie bij elkaar willen houden (Sinisterra, Kokcu niet verkopen) om te bouwen aan een team die zich 'kan plaatsen voor de CL'. Als je daar naar streeft denk ik niet aan Danilo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 17 mei 2022 Share Geplaatst 17 mei 2022 2 minuten geleden zei Tim': Omdat hij van Ajax komt? Wat is dit nou weer voor vreemde vraag? Kan er helemaal niks van (inb4 Sooc die leuk gaat doen met een vergelijk met v. Wolfswinkel) en is vooral geen versterking t.o.v. Dessers, die sowieso al hooguit als tweede spits zou moeten fungeren. Dit is nou precies zo’n nutteloze subtopaankoop waar je niets mee opschiet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 17 mei 2022 Share Geplaatst 17 mei 2022 11 minuten geleden zei PJHoutman: Wat is dit nou weer voor vreemde vraag? Kan er helemaal niks van (inb4 Sooc die leuk gaat doen met een vergelijk met v. Wolfswinkel) en is vooral geen versterking t.o.v. Dessers, die sowieso al hooguit als tweede spits zou moeten fungeren. Dit is nou precies zo’n nutteloze subtopaankoop waar je niets mee opschiet. Nou ja, als je alleen met krachttermen gooit zonder enige vorm van onderbouwing, dan is het niet voor iedereen duidelijk lijkt me zo. Nu snap ik waar je op doelt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 18 mei 2022 Share Geplaatst 18 mei 2022 Nog mensen die volgende week naar het Stadion gaan om de finale te kijken? Ik heb net mijn kaartje besteld voor Vak QQ. Lijkt me wel tof. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 18 mei 2022 Share Geplaatst 18 mei 2022 Danilo is toch wel een prima supersub voor in de breedte, en misschien wordt het meer, je weet het maar nooit (ik meen me te herinneren dat er hier ook een aantal waren, die dachten wat moeten we nou met Dessers, maar dat verhaal kennen we immers ook). Met een beetje geluk verkoop je hem voor een leuk bedragje door (het blijft immers een Braziliaan). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 18 mei 2022 Share Geplaatst 18 mei 2022 18 goals in 1 seizoen voor die boeren toch? Was toen een prima spits. Zonde dat hij een jaar stilstond in zijn ontwikkeling daar in Duivendrecht. In principe geen slechte versterking. Ben benieuwd. Hoop dat het legioen een beetje normaal doet vooral. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 18 mei 2022 Share Geplaatst 18 mei 2022 15 uur geleden zei PJHoutman: Dit is nou precies zo’n nutteloze subtopaankoop waar je niets mee opschiet. Dat waren Linssen, Til en Dessers wat mij betreft ook. Hij past wel in de speelstijl van Slot. Iets technischer, bij Ajax gewend om hoog te spelen, wat druk te zetten.. Vraag is alleen of hij nog een stapje kan maken of het een wat anoniem spitsje blijft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 18 mei 2022 Share Geplaatst 18 mei 2022 1 uur geleden zei Socrates: Dat waren Linssen, Til en Dessers wat mij betreft ook. Hij past wel in de speelstijl van Slot. Iets technischer, bij Ajax gewend om hoog te spelen, wat druk te zetten.. Vraag is alleen of hij nog een stapje kan maken of het een wat anoniem spitsje blijft. Nog steeds. We zijn ook niet voor niets derde geworden op 12 punten achterstand. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 18 mei 2022 Share Geplaatst 18 mei 2022 True, maar tegelijkertijd zijn het wel spelers die hun waarde bewijzen; die redelijk effectief blijken te zijn in de huidige speelstijl. Je gaat ook (nog) niet kunnen concurreren met clubs als Ajax en PSV voor de iets grotere vissen, al kan je natuurlijk wel veel nadruk leggen op (goede/creatieve) scouting. Maar het voordeel is wel met zo'n Danilo dat je hem gratis haalt, hij nog jong is en qua reputatie met talenten (Santos, Ajax, nu Feyenoord) aardige clubs op zijn CV heeft staan. Zelfs al valt het tegen kan je nog wel minimaal een miljoentje voor hem vangen als je niet al te lang wacht. Beter hij dan een type Linssen transfervrij of een type Til huren. Zeker vanuit financieel oogpunt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 18 mei 2022 Share Geplaatst 18 mei 2022 Kom er net achter dat we in het laatste tweeluik tegen AS Roma speelden met Miquel Nelom, Lex Immers en Colin Kazim-Richards Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten