Regis Geplaatst 10 december 2020 Share Geplaatst 10 december 2020 Lekker over de grond opbouwen ook op dit veld. Verstandige keus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 10 december 2020 Share Geplaatst 10 december 2020 (bewerkt) 4 minuten geleden zei PJHoutman: Verbaast dit spelbeeld iemand? Kökcu en Diemers, mijn god. Nope. Kökcu bij de tegengoal ook niet. 10 december 2020 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 10 december 2020 Share Geplaatst 10 december 2020 Kökcu speelt echt heel erg slecht. Heb die hype rondom hem al nooit zo begrepen, maar dit is wel heel erg. Waarom speelt Texeira niet gewoon? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 10 december 2020 Share Geplaatst 10 december 2020 Zojuist zei Zeus: Kökcu speelt echt heel erg slecht. Heb die hype rondom hem al nooit zo begrepen, maar dit is wel heel erg. Waarom speelt Texeira niet gewoon? In wat mindere mate dezelfde hype. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 10 december 2020 Share Geplaatst 10 december 2020 6 minuten geleden zei Regis: Lekker over de grond opbouwen ook op dit veld. Verstandige keus. Op een goed veld komen de ballen ook niet aan. Vanuit de min en min = plus beredenering dus eigenlijk best een prima idee. Wonderbaarlijke redding op die kans van Jens trouwens. Verder alleen weer geen kans gecreeerd. Niet gek dat je in de laatste 4 wedstrijden pas 1 goal hebt gemaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 10 december 2020 Share Geplaatst 10 december 2020 Zojuist zei Zeus: Kökcu speelt echt heel erg slecht. Heb die hype rondom hem al nooit zo begrepen, maar dit is wel heel erg. Waarom speelt Texeira niet gewoon? Teixeira is ook niet veel bijzonders, maar wel beter dan Kökcu ja. Verdedigt alleen niet mee en daar is Dick niet zo’n fan van. Al is het waarschijnlijk even effectief als het meeverdedigen van Kökcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 10 december 2020 Share Geplaatst 10 december 2020 Teixeira is een sierlijke speler, mooi om naar te kijken. Efficiëntie is alleen niet heel hoog. Maar als je een club zo gek krijgt (waarschijnlijk niet) om 20 miljoen neer te laten leggen voor Kökcü, dan moet je heel hard lachen en je krabbel eronder zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 10 december 2020 Share Geplaatst 10 december 2020 Zojuist zei MetalMichael: In wat mindere mate dezelfde hype. Die is in elk geval meer wendbaar en heeft een oké basistechniek. Kökcu heeft nu gewoon echt nul waarde. En ik had allang gewoon een snelle jongen uit de jeugd erbij gehaald. Linssen, Jorgensen en Berghuis kan echt niet. Alsof ik naar drie Luuk de Jongs zonder lengte zit te kijken. Traag, bal in de voet, weer teruggeven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 10 december 2020 Share Geplaatst 10 december 2020 1 minuut geleden zei Zeus: Die is in elk geval meer wendbaar en heeft een oké basistechniek. Kökcu heeft nu gewoon echt nul waarde. En ik had allang gewoon een snelle jongen uit de jeugd erbij gehaald. Linssen, Jorgensen en Berghuis kan echt niet. Alsof ik naar drie Luuk de Jongs zonder lengte zit te kijken. Traag, bal in de voet, weer teruggeven. Als je die hebt is het leuk. Azarkan is redelijk snel maar speelt op rechts en Berghuis wil daar niet weg. Zet je Azarkan op links dan haal je zijn voornaamste wapen weg. Verder heb je niemand op die positie die tegen het eerste aanhangt. Zullen straks wel een invalbeurt van Sini krijgen die gelijk alles afscheurt op dit veld. Zit nu al te genieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 10 december 2020 Share Geplaatst 10 december 2020 4 minuten geleden zei Zeus: Die is in elk geval meer wendbaar en heeft een oké basistechniek. Kökcu heeft nu gewoon echt nul waarde. Mwa, hij is vooral heel druk in z'n bewegingen, maar zoals PJ al zei, amper rendement. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 10 december 2020 Share Geplaatst 10 december 2020 18 minuten geleden zei PJHoutman: Als je die hebt is het leuk. Azarkan is redelijk snel maar speelt op rechts en Berghuis wil daar niet weg. Zet je Azarkan op links dan haal je zijn voornaamste wapen weg. Verder heb je niemand op die positie die tegen het eerste aanhangt. Zullen straks wel een invalbeurt van Sini krijgen die gelijk alles afscheurt op dit veld. Zit nu al te genieten. Berghuis moet je weg doen als je stappen wil gaan maken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 10 december 2020 Share Geplaatst 10 december 2020 Dat hoef je mij niet uit te leggen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 10 december 2020 Share Geplaatst 10 december 2020 Commentator zegt dat dit de zoveelste offday is van Feyenoord. Die moet beseffen dat dit gewoon het niveau is van de ploeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 10 december 2020 Share Geplaatst 10 december 2020 Ik denk dat alle 17 andere Eredivisieploegen Wolfsberger helemaal van het veld zouden spelen. En we richten er gewoon niéts tegen uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 10 december 2020 Share Geplaatst 10 december 2020 Die gele kaart op het eind kon je ook makkelijk je hele hypotheek op inzetten hé. Lichtpuntje Sini, heeft in 20 minuten meer goed gedaan dan Jorgensen, Diemers en Kockcu in de afgelopen twee maanden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 10 december 2020 Share Geplaatst 10 december 2020 Zondag verlies je ook gewoon bij VVV hoor. Mag hopen dat Berghuis in de winterstop opkankert. Grote praatjes na de loting dat het grote doel is om voor de eerste keer met Feyenoord te overwinteren. Om vervolgens 6 enorme kutwedstrijden te spelen waarin je geen enkele goede actie maakt. Mijn mening over Dick was al langer duidekijk, maar mag hopen dat hij zelf ook inziet dat het hem niet meer gaat worden. Lekker met pensioen gaan. Kans van Jorgensen was ook weer veelzeggend. Enorm slechte balbehandeling, om vervolgens de bal naar de grensrechter te schieten. Zei het al op Twitter, maar we gaan sneller een Elfstedentocht in de zomer hebben dan dat die vent een goal maakt. Selectie en de hele club/organisatie moet maar eens flink de bezem doorheen. Jaar in jaar uit zet je jezelf compleet voor lul in die Europa League. En ja, ik ben weer triggered. Mezelf al meermaals voorgehouden om me er niet druk om te maken, maar dat wordt mij door bovenstaande redenen + Diemers + Kökcü HEEL ERG MOEILIJK GEMAAKT. Trusten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 10 december 2020 Share Geplaatst 10 december 2020 ez mad Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 10 december 2020 Auteur Share Geplaatst 10 december 2020 3 minuten geleden zei 007mark: Zondag verlies je ook gewoon bij VVV hoor. Mag hopen dat Berghuis in de winterstop opkankert. Grote praatjes na de loting dat het grote doel is om voor de eerste keer met Feyenoord te overwinteren. Om vervolgens 6 enorme kutwedstrijden te spelen waarin je geen enkele goede actie maakt. Mijn mening over Dick was al langer duidekijk, maar mag hopen dat hij zelf ook inziet dat het hem niet meer gaat worden. Lekker met pensioen gaan. Kans van Jorgensen was ook weer veelzeggend. Enorm slechte balbehandeling, om vervolgens de bal naar de grensrechter te schieten. Zei het al op Twitter, maar we gaan sneller een Elfstedentocht in de zomer hebben dan dat die vent een goal maakt. Selectie en de hele club/organisatie moet maar eens flink de bezem doorheen. Jaar in jaar uit zet je jezelf compleet voor lul in die Europa League. En ja, ik ben weer triggered. Mezelf al meermaals voorgehouden om me er niet druk om te maken, maar dat wordt mij door bovenstaande redenen + Diemers + Kökcü HEEL ERG MOEILIJK GEMAAKT. Trusten. Ik had wel even de credits voor deze grap verwacht pikkebaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 10 december 2020 Share Geplaatst 10 december 2020 8 minuten geleden zei Fabian.: Ik had wel even de credits voor deze grap verwacht pikkebaas. Ik zie er de grap eigenlijk niet van in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 10 december 2020 Share Geplaatst 10 december 2020 28 minuten geleden zei 007mark: En ja, ik ben weer triggered. Mezelf al meermaals voorgehouden om me er niet druk om te maken, maar dat wordt mij door bovenstaande redenen + Diemers + Kökcü HEEL ERG MOEILIJK GEMAAKT. Trusten. Je maakt het wel Bond Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skkky50 Geplaatst 10 december 2020 Share Geplaatst 10 december 2020 @007mark Feyenoord is toch gewoon te veel net wel, net niet qua technische kwaliteiten? Opbouwend kan het nog wel prima via Diemers, Geertruida en Berghuis, maar vervolgens komt die bal bij Jorgensen of Linssen en hebben die gewoon niet de kwaliteit om de snelheid in de aanval met precisie aan te houden. Eigenlijk verbazingwekkend hoe ver Jorgensen is afgedaald hè? Ik begin me eigenlijk af te vragen wat ie wel nog goed kan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 10 december 2020 Share Geplaatst 10 december 2020 (bewerkt) 5 minuten geleden zei Skkky50: Eigenlijk verbazingwekkend hoe ver Jorgensen is afgedaald hè? Ik begin me eigenlijk af te vragen wat ie wel nog goed kan. Jorgensen is noot echt goed geweest, maar in het kampioensjaar bleef hij fit én had hij met Kuijt, Elia, Toornstra en Berghuis een absurd goede voorhoede om zich heen. Feyenoord had hem na dat seizoen gelijk moeten lozen voor 18M, maar ze hebben hoog spel gespeeld en verloren. 10 december 2020 bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 10 december 2020 Share Geplaatst 10 december 2020 Ik wil echt niet mn gelijk halen en niet ouwehoeren of provoceren. Maar vinden jullie nog steeds dat Dick het maximale doet met deze selectie enzo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 10 december 2020 Share Geplaatst 10 december 2020 3 minuten geleden zei cimbomcu: Ik wil echt niet mn gelijk halen en niet ouwehoeren of provoceren. Maar vinden jullie nog steeds dat Dick het maximale doet met deze selectie enzo? Je wil misschien niet ouwehoeren, maar dat is doorgaans wel wat je doet. Advocaat had misschien voor Texeira ipv Kökcu kunnen kiezen. En misschien één van Linssen en Jorgensen op de bank kunnen houden. Maar als je werkelijk denkt dat je met deze gasten lekker kan voetballen dan zit je er toch echt vreselijk naast. Sterker nog, je had wellicht defensiever moeten spelen. 4-3-3 met buitenspelers terwijl je geen diepte hebt werkt gewoon niet zo. Je had misschien het beste nog met hoge backs en een centrale verdediger erbij gespeeld. Maar als er vanavond iets duidelijk werd ging dat wel over de technische kwaliteiten van een heleboel van deze spelers. Dat kan je Advocaat toch echt niet kwalijk nemen. En jij suggereerde hier destijds dat je met dit materiaal leuker voetbal moest gaan spelen, dat slaat natuurlijk al helemaal nergens op. Dat zit er totaal niet in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 10 december 2020 Share Geplaatst 10 december 2020 Dat zijn toch ook keuzes die hij maakt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten