PJHoutman 666 Gepost November 25, 2020 Share Gepost November 25, 2020 Vorig seizoen speelden we met een fitte selectie net zo kut en wonnen we ook praktisch alles. Ben er niet zo bang voor eigenlijk, ondanks dat we al twee jaar geen spits hebben is het van december 2019 geleden dat we niet hebben gescoord. Vitesse en Twente gaan nog wel wegvallen, PSV lijkt ook helemaal nergens op onder Schmidt, AZ is ook erg mat. Zal heel veel afhangen van januari qua blessures etc, maar als Feyenoord daar met de basiself kan aantreden in de toppers dan zou ik niet weten van wie we moeten verliezen en dan ben je m.i. de voornaamste uitdager voor Ajax. Quote Link to post Share on other sites
Regis 528 Gepost November 25, 2020 Share Gepost November 25, 2020 Maar PSV en AZ hebben voor eredivisie begrippen genoeg individuele kwaliteit om wedstrijden te beslissen. Al draait AZ best aardig maar zat daar ook veel tegen in het begin. Feyenoord heeft op Berghuis na echt 0 individuele kwaliteit en zelfs Berghuis heeft nog altijd veel ruimte en tijd nodig om goed te presteren. Ajax, PSV, AZ en Vitesse lijken dit jaar sowieso wel beter en als het bij Feyenoord ook maar een beetje tegen gaat zitten een periode kan je ook zo achter een Twente, Heerenveen oid eindigen. Quote Link to post Share on other sites
MetalMichael 517 Gepost November 25, 2020 Share Gepost November 25, 2020 2 uur geleden zei Regis: Maar PSV en AZ hebben voor eredivisie begrippen genoeg individuele kwaliteit om wedstrijden te beslissen. Al draait AZ best aardig maar zat daar ook veel tegen in het begin. Feyenoord heeft op Berghuis na echt 0 individuele kwaliteit en zelfs Berghuis heeft nog altijd veel ruimte en tijd nodig om goed te presteren. Ajax, PSV, AZ en Vitesse lijken dit jaar sowieso wel beter en als het bij Feyenoord ook maar een beetje tegen gaat zitten een periode kan je ook zo achter een Twente, Heerenveen oid eindigen. Tsja, je zou kunnen zeggen dat het momenteel ook niet echt meezit natuurlijk. Ik bedoel, je mist(e) een hoop basisspelers. Quote Link to post Share on other sites
cimbomcu 97 Gepost November 25, 2020 Share Gepost November 25, 2020 Plus dat ze niet hebben gespeeld tegen de betere tegenstanders vorig jaar. Quote Link to post Share on other sites
PJHoutman 666 Gepost November 25, 2020 Share Gepost November 25, 2020 2 minuten geleden zei cimbomcu: Plus dat ze niet hebben gespeeld tegen de betere tegenstanders vorig jaar. PSV helemaal naar de teringgetver gespeeld. Quote Link to post Share on other sites
cimbomcu 97 Gepost November 25, 2020 Share Gepost November 25, 2020 Serieus? Kan mij alleen herinneren toen Van Bommel ontslagen werd dat PSV toch behoorlijk speelde daar ondanks de nederlaag. Weet niet of ze in Eindhoven later ook hebben gespeeld? Tegen AZ en Ajax iig niet? Quote Link to post Share on other sites
PJHoutman 666 Gepost November 26, 2020 Share Gepost November 26, 2020 22 uur geleden zei cimbomcu: Serieus? Kan mij alleen herinneren toen Van Bommel ontslagen werd dat PSV toch behoorlijk speelde daar ondanks de nederlaag. Weet niet of ze in Eindhoven later ook hebben gespeeld? Tegen AZ en Ajax iig niet? 1-1 uit en de veel betere ploeg. Laatste wedstrijd voor de corona als ik het me goed herinner. Quote Link to post Share on other sites
PJHoutman 666 Gepost November 26, 2020 Share Gepost November 26, 2020 Lekker gewerkt weer Jørgensen. Man man man. Quote Link to post Share on other sites
lennard95 164 Gepost November 26, 2020 Share Gepost November 26, 2020 38 minuten geleden zei PJHoutman: 1-1 uit en de veel betere ploeg. Laatste wedstrijd voor de corona als ik het me goed herinner. Laatste uitwedstrijd ja. We mogen blij zijn met het gelijkspel, Hopen op nog misschien 3 punten thuis tegen Zagreb en dat de uefa ook meezit in Oostenrijk . Quote Link to post Share on other sites
PJHoutman 666 Gepost November 26, 2020 Share Gepost November 26, 2020 Eerste helft was best okay, sinds Jogga eruitging eigenlijk niets meer over de middellijn kunnen doen. We mogen zeer blij zijn dat we zo'n goed centraal duo hebben, want normaliter verlies je dit gewoon met 2-0. Kan niet wachten tot Diemers er eindelijk uit kan, want dit is écht geen Feyenoord-niveau. Quote Link to post Share on other sites
007mark 1,305 Gepost November 26, 2020 Share Gepost November 26, 2020 Na de wissel van Toornstra speel je met een middenveld waar NEC voor zou passen. Desalniettemin een wereldresultaat. Ook keurig 2 schorsingen volgende week, dus wederom weinig spelers tot de bschikking van Dick. Hopelijk is Malacia dan fit genoeg. Quote Link to post Share on other sites
lennard95 164 Gepost November 27, 2020 Share Gepost November 27, 2020 Als wij winnen en als CSKA wint volgende week overwinteren we, Toch wel een lekker vooruitzicht zo. Quote Link to post Share on other sites
Chiemel 399 Gepost November 29, 2020 Share Gepost November 29, 2020 Op 27-11-2020 om 14:01 zei lennard95: Als wij winnen en als CSKA wint volgende week overwinteren we, Toch wel een lekker vooruitzicht zo. Ehm, nee? Kan nog steeds 3e worden Quote Link to post Share on other sites
MetalMichael 517 Gepost November 29, 2020 Share Gepost November 29, 2020 55 minuten geleden zei Chiemel: Ehm, nee? Kan nog steeds 3e worden Reken maar uit. Quote Link to post Share on other sites
Chiemel 399 Gepost November 29, 2020 Share Gepost November 29, 2020 7 minuten geleden zei MetalMichael: Reken maar uit. Oh verrek Quote Link to post Share on other sites
007mark 1,305 Gepost November 29, 2020 Share Gepost November 29, 2020 0-2 denk ik. Basisplekken voor Johnston en Wehrmann, dat kan nooit goed gaan. Quote Link to post Share on other sites
PJHoutman 666 Gepost November 29, 2020 Share Gepost November 29, 2020 En dan zeggen dat Advocaat nooit jeugd gebruikt. Quote Link to post Share on other sites
MetalMichael 517 Gepost November 29, 2020 Share Gepost November 29, 2020 Pffff. Quote Link to post Share on other sites
PJHoutman 666 Gepost November 29, 2020 Share Gepost November 29, 2020 Wat een aanfluiting. Quote Link to post Share on other sites
PJHoutman 666 Gepost November 29, 2020 Share Gepost November 29, 2020 Checkte net ff Transfermarkt; Steven Berghuis heeft in zijn hele carrière pas twee (!) keer gescoord uit een directe vrije trap Quote Link to post Share on other sites
007mark 1,305 Gepost November 29, 2020 Share Gepost November 29, 2020 Veel meer dan een punt kun je met deze 11 ook niet verwachten. Gewonnen punt. Quote Link to post Share on other sites
MetalMichael 517 Gepost November 29, 2020 Share Gepost November 29, 2020 (edited) Ik zou eerder zeggen gestolen punt. Wat een beroerde wedstrijd. Kan er maar twee noemen die een voldoende verdienen vandaag: Geertruida en, ondanks twee rare momenten, ook Marsman. Wehrmann een 5,5 voor de moeite. Edited November 29, 2020 by MetalMichael Quote Link to post Share on other sites
cairo 35 Gepost November 29, 2020 Share Gepost November 29, 2020 Met deze spelers en de voorgaande zware wedstrijden is een punt nog oke tegen Utrecht. Hopelijk Toornstra en Nieuwkoop er weer bij donderdag. Quote Link to post Share on other sites
PJHoutman 666 Gepost November 29, 2020 Share Gepost November 29, 2020 Het is slecht gesteld met de selectie als we moeten 'hopen' dat Nieuwkoop er weer bij is. Quote Link to post Share on other sites
cairo 35 Gepost November 29, 2020 Share Gepost November 29, 2020 2 minuten geleden zei PJHoutman: Het is slecht gesteld met de selectie als we moeten 'hopen' dat Nieuwkoop er weer bij is. Helemaal mee eens al vond ik hem de laatste 2 wedstrijden redelijk spelen. Die Johnston op linksback kan echt niet wat een gebrekkige techniek heeft die. Daarom liever Geertruida en Nieuwkoop als backs. Op Malacia en Haps hoef je niet meer te rekenen altijd geblesseerd. Als ze fit zijn en een paar goede wedstrijden spelen gelijk proberen te verkopen. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts