Jump to content

Feyenoord

Recommended Posts

Vorig seizoen speelden we met een fitte selectie net zo kut en wonnen we ook praktisch alles. Ben er niet zo bang voor eigenlijk, ondanks dat we al twee jaar geen spits hebben is het van december 2019 geleden dat we niet hebben gescoord. Vitesse en Twente gaan nog wel wegvallen, PSV lijkt ook helemaal nergens op onder Schmidt, AZ is ook erg mat. Zal heel veel afhangen van januari qua blessures etc, maar als Feyenoord daar met de basiself kan aantreden in de toppers dan zou ik niet weten van wie we moeten verliezen en dan ben je m.i. de voornaamste uitdager voor Ajax.

• Replies 3.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Bestuur van Feyenoord is in ieder geval realistisch in FM20.

Eerste helft vond ik het aanvallend aardig. Verfrissend zelfs. Er gebeurde genoeg, werden wat mogelijkheden gecreëerd. Was het goed? Nee. Was het beter dan de wedstrijden hiervoor? Ja. Jullie moeten j

Niet echt cimpathiek nee.

Posted Images

Maar PSV en AZ hebben voor eredivisie begrippen genoeg individuele kwaliteit om wedstrijden te beslissen. Al draait AZ best aardig maar zat daar ook veel tegen in het begin. Feyenoord heeft op Berghuis na echt 0 individuele kwaliteit en zelfs Berghuis heeft nog altijd veel ruimte en tijd nodig om goed te presteren. Ajax, PSV, AZ en Vitesse lijken dit jaar sowieso wel beter en als het bij Feyenoord ook maar een beetje tegen gaat zitten een periode  kan je ook zo achter een Twente, Heerenveen oid eindigen.

2 uur geleden zei Regis:

Maar PSV en AZ hebben voor eredivisie begrippen genoeg individuele kwaliteit om wedstrijden te beslissen. Al draait AZ best aardig maar zat daar ook veel tegen in het begin. Feyenoord heeft op Berghuis na echt 0 individuele kwaliteit en zelfs Berghuis heeft nog altijd veel ruimte en tijd nodig om goed te presteren. Ajax, PSV, AZ en Vitesse lijken dit jaar sowieso wel beter en als het bij Feyenoord ook maar een beetje tegen gaat zitten een periode  kan je ook zo achter een Twente, Heerenveen oid eindigen.

Tsja, je zou kunnen zeggen dat het momenteel ook niet echt meezit natuurlijk. Ik bedoel, je mist(e) een hoop basisspelers. 

22 uur geleden zei cimbomcu:

Serieus? Kan mij alleen herinneren toen Van Bommel ontslagen werd dat PSV toch behoorlijk speelde daar ondanks de nederlaag. Weet niet of ze in Eindhoven later ook hebben gespeeld? Tegen AZ en Ajax iig niet?

1-1 uit en de veel betere ploeg. Laatste wedstrijd voor de corona als ik het me goed herinner. 

38 minuten geleden zei PJHoutman:

1-1 uit en de veel betere ploeg. Laatste wedstrijd voor de corona als ik het me goed herinner. 

Laatste uitwedstrijd ja.

We mogen blij zijn met het gelijkspel, Hopen op nog misschien 3 punten thuis tegen Zagreb en dat de uefa ook meezit in Oostenrijk .

Eerste helft was best okay, sinds Jogga eruitging eigenlijk niets meer over de middellijn kunnen doen. We mogen zeer blij zijn dat we zo'n goed centraal duo hebben, want normaliter verlies je dit gewoon met 2-0.

Kan niet wachten tot Diemers er eindelijk uit kan, want dit is écht geen Feyenoord-niveau. 

Na de wissel van Toornstra speel je met een middenveld waar NEC voor zou passen. Desalniettemin een wereldresultaat.

Ook keurig 2 schorsingen volgende week, dus wederom weinig spelers tot de bschikking van Dick. Hopelijk is Malacia dan fit genoeg.

2 minuten geleden zei PJHoutman:

Het is slecht gesteld met de selectie als we moeten 'hopen' dat Nieuwkoop er weer bij is.

Helemaal mee eens al vond ik hem de laatste 2 wedstrijden redelijk spelen. Die Johnston op linksback kan echt niet wat een gebrekkige techniek heeft die. Daarom liever Geertruida en Nieuwkoop als backs. 

Op Malacia en Haps hoef je niet meer te rekenen altijd geblesseerd. Als ze fit zijn en een paar goede wedstrijden spelen gelijk proberen te verkopen.