frietsaus Geplaatst 17 juli 2019 Share Geplaatst 17 juli 2019 1 minuut geleden zei Magikarp: My point exactly. My point exactly. Als je het wil zien, ga je het vanzelf zien Nee maar ik denk dat we wel hebben vastgesteld dat ik hier op MU het beste zicht op de keepers heb????? Was als enige zo helder van geest om vanaf het eerste moment te roepen dat Warner Hahn er geen klote van kon, nog voor ie naar Feyenoord ging. PJ probeerde het ook nog, de andere kant op, met Vormer en Bilal maar dat was pijnlijk he? Werd goed duidelijk dat het niet enkel een kwestie van zomaar wat roepen is. Hebben wel gelachen hoor. Maar zonder gekkigheid, ik hoop dat ie mn ongelijk bewijst maar ik heb er een zeer hard hoofd in. Moet ook wel als Vermeer eerste keeper wordt want ik ga flink wat muren flink wat kopstoten geven dit seizoen. Je moet wel goed lezen, ik zeg dat het een stuk beter is dan Vermeer (wat ook niet moeilijk is), en de zelfverklaarde profeet uithangen is ook niet echt je-van-het... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 17 juli 2019 Share Geplaatst 17 juli 2019 Zojuist zei MrMHB: Je moet wel goed lezen, ik zeg dat het een stuk beter is dan Vermeer (wat ook niet moeilijk is), en de zelfverklaarde profeet uithangen is ook niet echt je-van-het... Doelde, met een lichte satirische ondertoon, op de potentie die jij hem toedicht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 17 juli 2019 Share Geplaatst 17 juli 2019 Zojuist zei Magikarp: Doelde, met een lichte satirische ondertoon, op de potentie die jij hem toedicht Ik ga mijn blog kennethkenniet maar eens van stal halen. En voor de rest zullen we het nooit zien, hij krijgt waarschijnlijk niet de kans en dus ook niet de kans om jouw ongelijk te bewijzen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Isco22 Geplaatst 17 juli 2019 Share Geplaatst 17 juli 2019 Jan de Jong weg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 17 juli 2019 Share Geplaatst 17 juli 2019 22 minuten geleden zei Isco22: Jan de Jong weg Ik las het ook, when the going gets tough... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 17 juli 2019 Share Geplaatst 17 juli 2019 En dat er eindelijk rust was bij Feyenoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 17 juli 2019 Share Geplaatst 17 juli 2019 (bewerkt) Haha, you wish. Intern een richtingenstrijd, geen td kunnen vinden en nu op zoek naar een ad. Veel succes met het zoeken naar iemand die daar z'n handen aan wil branden. Slangenkuil. Haha, lees nu in een comment dat op radio 1 gemeld zou zijn dat de rvc hem te zuinig met uitgeven zou vinden... Dat lijkt me gezien het recente verleden van de club juist een pré. 17 juli 2019 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 17 juli 2019 Share Geplaatst 17 juli 2019 3 uur geleden zei MrMHB: Als je het niet wilt zien, zie je het niet. Hij is iig een stuk stabieler dan Vermeer... Ben in ieder geval met je eens dat het niet de beste keeper is, maar slechter dan Vermeer vind je ze zelfs in de Juup niet... Dit is ook weer zo vreselijk gechargeerd he. Zeker de laatste wedstrijden vorig seizoen was die prima. Zat niet voor niets weer bij oranje. Als jij dan zulke uitspraken doet is inderdaad het eerste waar het gros aan denkt: anti Ajax. Want het is echt gebaseerd op stront. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 17 juli 2019 Share Geplaatst 17 juli 2019 (bewerkt) 34 minuten geleden zei MetalMichael: Haha, you wish. Intern een richtingenstrijd, geen td kunnen vinden en nu op zoek naar een ad. Veel succes met het zoeken naar iemand die daar z'n handen aan wil branden. Slangenkuil. Haha, lees nu in een comment dat op radio 1 gemeld zou zijn dat de rvc hem te zuinig met uitgeven zou vinden... Dat lijkt me gezien het recente verleden van de club juist een pré. Die RvC zit toch ook vol met allemaal mongolen die er enkel zitten omdat ze weleens iets bij de club hebben gedaan? Las laatst een verhaal over hoe de opleiding in elkaar zit. Om te janken. Allemaal van die fossielen die voor het laatst in 1968 tegen een bal getrapt hebben en nu denken te weten hoe het in 2019 moet. Het is daar allemaal eigenpijperij en elkaar het hand boven het hoofd houden. Zorgen dat het golfmaatje z'n salaris blijft houden omdat moeders de vrouw anders bij hem weggaat. 17 juli 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 17 juli 2019 Share Geplaatst 17 juli 2019 (bewerkt) 31 minuten geleden zei Elsjorro1990: Dit is ook weer zo vreselijk gechargeerd he. Zeker de laatste wedstrijden vorig seizoen was die prima. Zat niet voor niets weer bij oranje. Als jij dan zulke uitspraken doet is inderdaad het eerste waar het gros aan denkt: anti Ajax. Want het is echt gebaseerd op stront. Gebaseerd op stront? Dus op jouw posts...?!? Dat jouw (volgens mij) beperkte ziel niet snapt dat het niet zo bedoeld, en ook dat het oproepen van Vermeer net zo verdiend was als dat André van Duijn goede humor heeft, is dan ook niet helemaal onlogisch in dit geval. 17 juli 2019 bewerkt door MrMHB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 17 juli 2019 Share Geplaatst 17 juli 2019 25 minuten geleden zei Magikarp: Die RvC zit toch ook vol met allemaal mongolen die er enkel zitten omdat ze weleens iets bij de club hebben gedaan? Las laatst een verhaal over hoe de opleiding in elkaar zit. Om te janken. Allemaal van die fossielen die voor het laatst in 1968 tegen een bal getrapt hebben en nu denken te weten hoe het in 2019 moet. Het is daar allemaal eigenpijperij en elkaar het hand boven het hoofd houden. Zorgen dat het golfmaatje z'n salaris blijft houden omdat moeders de vrouw anders bij hem weggaat. Van Bodegom, Richard Bruens, Herman van Drie hebben niet veel gedaan geloof ik voor Feyenoord. Zeker de nieuwe president-commisaris niet en die schijnt toch wel erg belangrijk te zijn nu bij Feyenoord. Wat een nare manier van iets omschrijven ook trouwens, als je niet snapt dat de RvC voor clubs echt heel belangrijk zijn dan snap je het echt niet. Net ook over Vermeer, lijkt het wel of je het hebt over de keeper van Excelsior Maassluis hebt man, gewoon meervoudig international. Prima keeper voor Feyenoord, oke niet van het niveau Onana. Maar dat is niet iedereen gegund. Als je kijkt naar de selectie van Feyenoord is de plek onder de lat wel de laatste plek waar je je zorgen om moet maken. Mijn vraag aan jou is dan, waarom moet je alles zo overdreven beschrijven? Die De Jong weg lijkt mij alleen maar goed, die man heeft vanaf minuut 1 alleen maar domme dingen gezegd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 17 juli 2019 Share Geplaatst 17 juli 2019 Hey @Magikarp, ga je in de val hierboven trappen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 17 juli 2019 Share Geplaatst 17 juli 2019 (bewerkt) Ik vrees van wel. 24 minuten geleden zei cimbomcu: Van Bodegom, Richard Bruens, Herman van Drie hebben niet veel gedaan geloof ik voor Feyenoord. Zeker de nieuwe president-commisaris niet en die schijnt toch wel erg belangrijk te zijn nu bij Feyenoord. Wat een nare manier van iets omschrijven ook trouwens, als je niet snapt dat de RvC voor clubs echt heel belangrijk zijn dan snap je het echt niet. Net ook over Vermeer, lijkt het wel of je het hebt over de keeper van Excelsior Maassluis hebt man, gewoon meervoudig international. Prima keeper voor Feyenoord, oke niet van het niveau Onana. Maar dat is niet iedereen gegund. Als je kijkt naar de selectie van Feyenoord is de plek onder de lat wel de laatste plek waar je je zorgen om moet maken. Mijn vraag aan jou is dan, waarom moet je alles zo overdreven beschrijven? Die De Jong weg lijkt mij alleen maar goed, die man heeft vanaf minuut 1 alleen maar domme dingen gezegd. Vandaar het vraagteken, dat geeft aan dat ik het niet zeker wist. Bedankt voor het antwoord. Misschien moet je nog eens goed en rustig lezen wat ik precies zeg, en waar de kritiek precies op gericht is. Misschien ook tussen de regels door. Ik heb namelijk kritiek op het bestuur van Feyenoord, omdat het al jaren in meerdere lagen van de organisatie een vriendencultuur is (volgens mij heb jij daar ook best een sterke mening over, niet? ) waarbij voorbijgegaan wordt aan innovatie en kritisch denken. Ik snap dus heel goed dat een RvC belangrijk is voor een club, maar dan moet de club wel goed geleid worden. Dat deze laag van de organisatie dan net niet besmet is met de clubziekte qua naam is een detail, feit blijft dat ze nou ook niet bepaald goed ingrijpen. Ik heb die kritiek dus juíst omdat ik snap dat een RvC belangrijk is. Dat jij ervan maakt dat ik het doe lijken alsof het de keeper van Excelsior Maasluis is, so be it. Je moet van jouw probleem niet mijn probleem maken. Vraag me ook af waarom je de noodzaak voelt om dat te benoemen (wedero als waarheid terwijl het je eigen interpretatie is, misschien iets aan je formulering doen voortaan, breng het vanuit jezelf), want al zou het zo zijn: wat maakt het uit? Heb het ook nog ff teruggelezen, in tegenstelling tot jou ben ik namelijk niet vies van zelfreflectie en kritiek, maar ik zou oprecht niet weten waar ik Vermeer tekort doe. Ik schreef louter waarheden, misschien een beetje aangekleed in een leuk jasje omdat ik hier niet op de vergadering van de Grote Drie met Cimbomcu, Magikarp en Pieter Zwart zit, maar gewoon op een dood forumpje. 17 juli 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 17 juli 2019 Share Geplaatst 17 juli 2019 Van Bodegem is er sinds kort, zou dan als ik Feyenoord supporter was hem graag wat langer de tijd geven. Hij is verantwoordelijk voor het wegsturen van Van Geel en ook De Jong weg lijkt mij niet slecht. Stanley Brard is volgens mij ook terug? Dat zijn 3 prima beslissingen alvast. Nou de vergelijking met Hahn is al krom. Je hebt het over Vermeer van Willem 2, dat is 11 jaar geleden. Je hebt het over Bijlow die volgens jou zo vreselijk dramatisch is (ook al lekker zo overdreven) en dat bevestigt je punt volgens jou aangezien hij de eveneens zo dramatische Vermeer er niet eens kan uitspelen. Hoe zuur, overdreven en negatief kan het zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 17 juli 2019 Share Geplaatst 17 juli 2019 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 17 juli 2019 Share Geplaatst 17 juli 2019 (bewerkt) 23 minuten geleden zei cimbomcu: Nou de vergelijking met Hahn is al krom. Je hebt het over Vermeer van Willem 2, dat is 11 jaar geleden. Je hebt het over Bijlow die volgens jou zo vreselijk dramatisch is (ook al lekker zo overdreven) en dat bevestigt je punt volgens jou aangezien hij de eveneens zo dramatische Vermeer er niet eens kan uitspelen. Hoe zuur, overdreven en negatief kan het zijn. Misschien moet je toch weer ff goed lezen en nadenken wat je nou precies hebt gelezen. Kopje thee zetten. Alles een tweede, derde en misschien wel vierde keer lezen. Kleine slokjes nemen, de thee is heet. Even achterover leunen. Diep ademhalen. Weet je zeker dat je de tekst voldoende hebt begrepen? Goed. Nu tijd voor je markeersti... oh nee het is geen examen begrijpend lezen. Nu tijd om te beginnen aan je post. Ik verwijs naar een periode waarin ik al zag dat Vermeer niet zo goed is/zou worden. En vergelijk dus Hahn niet met Vermeer van 11 jaar geleden, ik zeg dat ik in beide gevallen al zag dat het niet bijster veel zou worden. De enige vergelijking die ik maak is die tussen mijn beeld van een keeper 11 jaar geleden en mijn beeld van een andere keeper een jaar of 3/4(?) geleden. Puur om, op een luchtige schijtlollige manier, even te benadrukken dat ik echt wel weet waar ik het over heb als ik het over keepers heb En los van wat interlands voor Vermeer heb ik dat goed gezien. Er zijn teveel aspecten van hun spel waarin ze negatief uitblinken om te zeggen dat het goede keepers zijn. Vermeer heeft z'n kwaliteiten, maar komt teveel tekort op andere vlakken. Moet ik dat voor jouw gemoedsrust er voortaan maar bij zetten? Dan heb je pech vriend. Over Bijlow: ik zeg, met een licht satirische ondertoon en dat weet jij ook dondersgoed, dat ie 'er geen klote van kan'. Met een serieuzere toon zeg ik dat ik het niet veel meer zie worden dan wat het nu is. Is dat zo raar? En alles wat luchtiger nemen, dat scheelt ook. Als er iemand aan het overdrijven is ben jij het. Vind het wel opvallend dat je het niet opneemt voor Nick Marsman. 17 juli 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 17 juli 2019 Share Geplaatst 17 juli 2019 https://www.foxsports.nl/video/3094812/jansma-rampscenario-voor-een-club-als-feyenoord/ Over de ''reden'' dat De Jong weg is. Oke Magikarp, jij vindt dus niet dat Vermeer een prima seizoen heeft gedraaid vorig jaar? He @MrMHB ik neem weer een Ajacied in mijn post, effe snel iets naars posten over mij en post van Magikarp liken en we hebben weer bingo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 17 juli 2019 Share Geplaatst 17 juli 2019 (bewerkt) 13 minuten geleden zei cimbomcu: He @MrMHB ik neem weer een Ajacied in mijn post, effe snel iets naars posten over mij en post van Magikarp liken en we hebben weer bingo. Het enige wat over jou te posten valt is dat je een alleswetende, zeer bescheiden, voetbalkennis tot de max hebbende, zeer vriendelijke en toegankelijke insider bent die ooit het totaal tegenovergestelde was in zijn gedrag. Hopelijk was dit naar je zin? 17 juli 2019 bewerkt door MrMHB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 17 juli 2019 Share Geplaatst 17 juli 2019 (bewerkt) 11 minuten geleden zei cimbomcu: Oke Magikarp, jij vindt dus niet dat Vermeer een prima seizoen heeft gedraaid vorig jaar? Definieer een prima seizoen. 17 potjes in de competitie, 4.5x de 0 gehouden (1x tegen Emmen in de eerste helft geblesseerd geraakt). Niet per se slecht, maar niet wat je na wil streven. Los daarvan gaat het niet alleen om de harde statistieken. Het gaat ook om de dingen die nét goed gingen maar eigenlijk heel dom/slecht waren (die talloze hele slechte ballen wanneer die mee moet voetballen), het gaat om de dingen die hij beter had moeten doen (hoe krijgt hij die 23 goals tegen en waar zat hij zelf fout?). Tuurlijk heeft ie goede momenten gehad, paar reddingen die goed waren, maar daar tegenover staan zover dingen die fundamenteel mis zijn dat het niet goed te maken is. 17 juli 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 17 juli 2019 Share Geplaatst 17 juli 2019 Ja maar je kan ook kijken naar reddingen en reflexen waar hij misschien een bal eruit haalt die andere keepers misschien wel hadden doorgelaten. Prima seizoen zie ik als een seizoen dat er niet veel over je wordt gesproken als keeper, dat je geen grote fouten maakt of dat je niet gewisseld wordt. Jurjus, Boer, Hahn, Eduardo en Van Leer hebben allemaal het matig gedaan bijvoorbeeld. Verdediging met Botteghin, Vd Heijden en Van Beek helpt ook niet mee voor Vermeer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 17 juli 2019 Share Geplaatst 17 juli 2019 (bewerkt) 21 minuten geleden zei cimbomcu: Ja maar je kan ook kijken naar reddingen en reflexen waar hij misschien een bal eruit haalt die andere keepers misschien wel hadden doorgelaten. Ik heb liever iemand die de basis beheerst zonder af en toe een piek naar boven te hebben. De basis kan je in potentie meer kosten dan af en toe een (bijna) onhoudbare kans tegen te houden. Niet alleen met mn keepers trouwens. Liever een speler die ballen normaal aan kan nemen en de bal naar de goede kleur kan spelen, dan iemand die heel af en toe iets briljants laat zien maar verder hele rare domme onnodige fouten maakt (of dat nou direct punten kost of niet). 17 juli 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 17 juli 2019 Share Geplaatst 17 juli 2019 Citaat Feyenoord: Vermeer; St Juste, Botteghin, Van der Heijden, Malacia; Kelly, Toornstra, Kökcü; Berghuis, Vente, Hansson Haha jammer van die slechte Kelly zeg. @Tomasson Ben benieuwd naar dit middenveld. Met Ayoub was het niet zoveel in ieder geval, denk dat die teveel neigt naar de 6 ook waardoor dat niet zo lekker stond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 17 juli 2019 Share Geplaatst 17 juli 2019 (bewerkt) Zo dit is me een partij slecht he jongens #GioIn En dan kan die Kelly nog wel pas een weekje bij de groep zitten, ik zit me hier mateloos te ergeren aan z'n positionering. De hele tijd gewoon sprinten om maar achter Ericje en Baco te staan En dan maar gebaren alsof het Lorenzo Viotti is. Doe ff normaal en ga voetballen 17 juli 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 17 juli 2019 Share Geplaatst 17 juli 2019 Lijkt mij een mooie doelstelling voor Jaapie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 17 juli 2019 Share Geplaatst 17 juli 2019 (bewerkt) 18 minuten geleden zei Magikarp: Zo dit is me een partij slecht he jongens #GioIn En dan kan die Kelly nog wel pas een weekje bij de groep zitten, ik zit me hier mateloos te ergeren aan z'n positionering. De hele tijd gewoon sprinten om maar achter Ericje en Baco te staan En dan maar gebaren alsof het Lorenzo Viotti is. Doe ff normaal en ga voetballen Hij speelt iig niet breed of terug. 17 juli 2019 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten