Djurovski Geplaatst 10 februari 2019 Share Geplaatst 10 februari 2019 Huh Jurjus pakt ballen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 10 februari 2019 Share Geplaatst 10 februari 2019 Winnaar van het weekend mannen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 10 februari 2019 Share Geplaatst 10 februari 2019 Plekje op de Coolsingel al gereserveerd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 10 februari 2019 Share Geplaatst 10 februari 2019 Winnaar van het weekend mannen Het kan nog!! Verstuurd vanaf mijn G8341 met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 11 februari 2019 Share Geplaatst 11 februari 2019 (bewerkt) Ten Hove zojuist een rode kaart gepakt bij Jong Feyenoord. Hebben dus geen doelman meer over voor op de bank denk ik? 11 februari 2019 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 11 februari 2019 Share Geplaatst 11 februari 2019 Joris Delle. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 11 februari 2019 Share Geplaatst 11 februari 2019 Dirk Kuyt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 11 februari 2019 Share Geplaatst 11 februari 2019 (bewerkt) Trouwens, wel fijn dat we met Ayoub 75 miljoen aan kapitaal hebben lopen. Ik zag die jongen op een gegeven moment hele gekke schijnbewegingen maken diep op eigen helft zonder man in z'n rug. Ging nog bijna op z'n bek ook. Moet alleen rechtop lopen en niet zo voorover gebogen. Weet niet meer wat ie daarna deed maar als ie de bal niet naar achter speelde dan hebben we er één hoor. 11 februari 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 12 februari 2019 Share Geplaatst 12 februari 2019 Ten Hove zojuist een rode kaart gepakt bij Jong Feyenoord. Hebben dus geen doelman meer over voor op de bank denk ik? Weet niet of die van Jong doorwerken, omdat het een soort veredelde oefencompetitie is Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 12 februari 2019 Share Geplaatst 12 februari 2019 6 uur geleden zei Rossi: Weet niet of die van Jong doorwerken, omdat het een soort veredelde oefencompetitie is Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk Ja die werken door. Sarcasme @Magikarp ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tafelpoot Geplaatst 12 februari 2019 Share Geplaatst 12 februari 2019 19 uur geleden zei 007mark: Ten Hove zojuist een rode kaart gepakt bij Jong Feyenoord. Hebben dus geen doelman meer over voor op de bank denk ik? Feyenoord deed zelfs geen berichtgeving over de wedstrijd van Jong Feyenoord op hun officiële clubkanalen. Zegt denk ik genoeg over hoe belangrijk ze het beloftenelftal vinden. Dat verhaal van Jari Schuurman hierover is natuurlijk ook te gek voor woorden. Leve het viersporenbeleid! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 12 februari 2019 Share Geplaatst 12 februari 2019 3 uur geleden zei 007mark: Ja die werken door. Sarcasme @Magikarp ? Nou. Nee. Eigenlijk niet. Als ie dit elke week zo doet doet ie vrij weinig anders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 15 februari 2019 Share Geplaatst 15 februari 2019 Citaat De spelers van Jong Feyenoord werken de rest van het huidige seizoen hun trainingen af bij Feyenoord 1 of Onder 19. Dit besluit werd door de directie genomen naar aanleiding van de doorstroming van diverse spelers naar het eerste elftal van Feyenoord dan wel de verhuur van Jong-spelers aan samenwerkingspartner FC Dordrecht. In goed overleg is hoofdtrainer Peter van den Berg nu al vrijgesteld van werkzaamheden. Jong Feyenoord blijft uitkomen in de Reservecompetitie voor beloftenteams. Jong Feyenoord, dat bij de start van het seizoen een zelfstandig beloftenteam vormde, kreeg in de loop van het seizoen onder meer te maken met de snelle doorstroming naar het eerste elftal van Wouter Burger, Orkun Kökcü, Lutsharel Geertruida en later Jordy Wehrmann. Na de blessure van Justin Bijlow maakte ook doelman Elber Evora onlangs de overstap naar de selectie van Giovanni van Bronckhorst. In een eerder stadium verhuurde Feyenoord al Crysencio Summerville, Jari Schuurman en Joël Zwarts aan FC Dordrecht, waar de club sinds begin dit kalenderjaar een samenwerking mee heeft. Jong Feyenoord-speler Mats Knoester maakte vorige maand de overstap naar Heracles Almelo. Technisch directeur Martin van Geel licht het besluit toe: ‘Met de doorstroming van diverse spelers naar het eerste elftal en de mogelijkheid om spelers van Feyenoord 1 wedstrijdminuten te laten maken in de competitie waarin Jong Feyenoord uitkomt, heeft dit team voor ons haar waarde bewezen dit seizoen. Anderzijds willen we de spelers die permanent nog actief waren binnen Jong Feyenoord de trainingsomstandigheden bieden die zij verdienen. Dat wil zeggen: dagelijks een volledige en volwaardige groep om mee te trainen onder hoge intensiteit. Dat was na de doorstroming van de genoemde spelers van Feyenoord 1 en de verhuurde spelers aan FC Dordrecht niet altijd het geval meer en daarom vonden we het beter om de overgebleven jongens de overstap te laten maken naar Feyenoord Onder 19 dat getraind wordt door Dirk Kuyt en Cor Adriaanse.’ Het besluit heeft ook gevolgen voor hoofdtrainer van Jong Feyenoord Peter van den Berg, wiens contract na afloop van dit seizoen eindigt. Van Geel: ‘We hebben Peter de keuze gegeven om aan te sluiten in de jeugdopleiding of de tijd en ruimte te nemen om op zoek te gaan naar een nieuwe uitdaging. Hij heeft voor dat laatste gekozen. Peter verdient een groot compliment voor de wijze waarop hij zijn spelers dit seizoen heeft doorontwikkeld en beter heeft gemaakt. We wensen hem alle succes in de toekomst.’ Zoals eerder benoemd blijft Jong Feyenoord gewoon actief in de competitie. De wedstrijden zullen tot het einde van het seizoen onder leiding staan van Denny Landzaat, Arnold Scholten en Ulrich van Gobbel. dit is toch helemaal geen kwestie meer van 'voetbalpiramide of niet'? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 16 februari 2019 Share Geplaatst 16 februari 2019 Dat we niet in die voetbalpiramide zitten is echt amateurisme ten top, het zijn in elk geval geen ezels in het Maasgebouw. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 16 februari 2019 Share Geplaatst 16 februari 2019 Ga m'n post niet nog een keer opzoeken, maar dat Feyenoord destijds niet deelnam was met de argumenten van toen prima te verdedigen. Op dit moment is het instroomniveau volgens mij ook niet al te gunstig. Kans is (lijkt mij) dat als het nieuwe complex helemaal klaar is enzo, ze gaan kijken naar de mogelijkheden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 16 februari 2019 Share Geplaatst 16 februari 2019 4 uur geleden zei MetalMichael: Ga m'n post niet nog een keer opzoeken, maar dat Feyenoord destijds niet deelnam was met de argumenten van toen prima te verdedigen. Op dit moment is het instroomniveau volgens mij ook niet al te gunstig. Kans is (lijkt mij) dat als het nieuwe complex helemaal klaar is enzo, ze gaan kijken naar de mogelijkheden. Hoezo? Ze hadden een voorrangspositie verwacht, nou die kregen ze niet en moeten onderaan beginnen en daar stonden ze niet op te wachten. Als je onderaan begint, en effe een paar keer goede spelers in Jong zet en een paar keer kampioen wordt ben je zo terug op niveau. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 16 februari 2019 Share Geplaatst 16 februari 2019 3 minuten geleden zei cimbomcu: Hoezo? Ze hadden een voorrangspositie verwacht, nou die kregen ze niet en moeten onderaan beginnen en daar stonden ze niet op te wachten. Als je onderaan begint, en effe een paar keer goede spelers in Jong zet en een paar keer kampioen wordt ben je zo terug op niveau. Maar dat kost je dus wel een aantal jaar voordat je in de KKD zit he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 16 februari 2019 Share Geplaatst 16 februari 2019 (bewerkt) Neem verder geen standpunt in, maar wil daar wel op reageren: het kost een aantal jaar maar op de lange termijn zit je daar wel, en heb je dus een constant hoger niveau waar je Jong team tegen speelt i.t.t een constant niveau van Jong De Graafschap oid. Je hebt er nu niks aan om in de derde klasse in te stromen maar dat is dan maar even zo. Pietje den Jaager die dan over 8 jaar minuten kan maken in Jong Feyenoord heeft daar wél profijt van. Op deze manier blijf je doorsukkelen. 16 februari 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 16 februari 2019 Share Geplaatst 16 februari 2019 16 minuten geleden zei Magikarp: Neem verder geen standpunt in, maar wil daar wel op reageren: het kost een aantal jaar maar op de lange termijn zit je daar wel, en heb je dus een constant hoger niveau waar je Jong team tegen speelt i.t.t een constant niveau van Jong De Graafschap oid. Je hebt er nu niks aan om in de derde klasse in te stromen maar dat is dan maar even zo. Pietje den Jaager die dan over 8 jaar minuten kan maken in Jong Feyenoord heeft daar wél profijt van. Op deze manier blijf je doorsukkelen. Dus eigenlijk neem je wel een standpunt in Maar klopt wel wat je zegt inderdaad. Eerste jaren is het alleen niet 'leuk' voor de huidige talenten natuurlijk om te spelen tegen Harkemase Boys, ASV De Dijk en VV Goes. Om maar iets te noemen natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 16 februari 2019 Share Geplaatst 16 februari 2019 26 minuten geleden zei 007mark: Dus eigenlijk neem je wel een standpunt in Maar klopt wel wat je zegt inderdaad. Eerste jaren is het alleen niet 'leuk' voor de huidige talenten natuurlijk om te spelen tegen Harkemase Boys, ASV De Dijk en VV Goes. Om maar iets te noemen natuurlijk. Nou heb ik niet helemaal meegekregen in welke klasse Feyenoord zou moeten instromen ( 3e klasse is wel heel laag) maar stel dat dat vanaf de hoofdklasse of hoger is? Die teams doen toch niks onder voor een jong de graafschap oid? Daar hebben die gasten toch alleen Maar profijt van? Beetje weerstand kweken tegen grote mannen i.p.v. de afdankertje die bij dat soort clubs in de jeugd zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 16 februari 2019 Share Geplaatst 16 februari 2019 3 minuten geleden zei Elsjorro1990: Nou heb ik niet helemaal meegekregen in welke klasse Feyenoord zou moeten instromen ( 3e klasse is wel heel laag) maar stel dat dat vanaf de hoofdklasse of hoger is? Die teams doen toch niks onder voor een jong de graafschap oid? Daar hebben die gasten toch alleen Maar profijt van? Beetje weerstand kweken tegen grote mannen i.p.v. de afdankertje die bij dat soort clubs in de jeugd zitten. Ik noemde overigens clubs uit de derde divisie, een niveau hoger dan de hoofdklasse. Dacht namelijk zelf dat ze daar moesten instromen, maar ook niet helemaal zeker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 16 februari 2019 Share Geplaatst 16 februari 2019 Als het de Derde Divisie is kan het helemaal geen argument zijn. Dan zit je binnen 2-3 jaar op het niveau dat je verdient. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 17 februari 2019 Share Geplaatst 17 februari 2019 14 uur geleden zei Magikarp: Neem verder geen standpunt in, maar wil daar wel op reageren: het kost een aantal jaar maar op de lange termijn zit je daar wel, en heb je dus een constant hoger niveau waar je Jong team tegen speelt i.t.t een constant niveau van Jong De Graafschap oid. Je hebt er nu niks aan om in de derde klasse in te stromen maar dat is dan maar even zo. Pietje den Jaager die dan over 8 jaar minuten kan maken in Jong Feyenoord heeft daar wél profijt van. Op deze manier blijf je doorsukkelen. Exact dit dus. En instromen kon komend seizoen inderdaad in de derde divisie. Daar speel je met hogere weerstand dan in die belftencompetitie, ben ik zeker van. Dit was investeren in de toekomst geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 17 februari 2019 Share Geplaatst 17 februari 2019 Wat wordt het vandaag jongens? Ik denk dat het bij een nulletje of 2 blijft. Doelpuntjes van Doan en Bruns. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 17 februari 2019 Share Geplaatst 17 februari 2019 (bewerkt) Wij gaan winnen, alleen met hoeveel is de vraag. Oh, tegen Groningen he? Dan mag deze niet. 17 februari 2019 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten