Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

Het is echt heel erg. Werkt ook zo erg door naar het publiek, want sfeer zit er ook niet in. Er was zelfs een moment aan het eind van de eerste helft dat er cynisch werd gejuicht bij de zoveelste terugspeelbal naar Bijlow. Dat was ook meteen de enige die een voldoende scoorde vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Veel aan de hand in de jeugdopleiding... Grootscholten ontslagen en een ruzie tussen Summerville en Knoester. 

https://www.vi.nl/pro/bom-in-de-kraamkamer-feyenoord-moet-puinruimen 

Ben benieuwd wat er nou precies aan de hand is en hoe dit wordt opgelost. Hopelijk is er genoeg daadkracht voor binnen de leiding.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Achterlijk ventje. Heb je ruzie met een 3 jaar oudere gast en dan roep je je broer erbij om hem in de kleedkamer een lesje te leren. Ik vind het echt een heel wazig verhaal. Ben ook erg benieuwd wat Feyenoord gaat doen, aangezien ze hem een half jaar geleden een profcontract hebben gegeven. Toendertijd onder druk van interesse van Bayern en Dortmund. Bij die contractverlenging nam hij trouwens ook 15 familieleden mee. ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Joh iedereen heeft zn jeugdzonden toch? Kom nou. Stevig toespreken, iets van een boete/schorsing en door. Dat ventje past 4x in die Knoester, daarbij zal die in emotie hebben gehandeld + dat ie nog ontzettend jong is dus de hersenen zijn nog niet ontwikkeld. Dan haalt ie er iemand bij, tja. Hoort natuurlijk niet, maar als we allemaal alles direct goed zouden doen... Die broer voorlopig van het terrein houden en klaar. Zand erover.

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als er iemand de kleedkamer van Jong Feyenoord wordt binnengebracht om tikken uit te delen zie ik dit echt niet als een jeugdzonde, hoor. Helemaal als je hoort dat er meerdere spelers zich onveilig voelden. Maar goed, akkefietjes in het voetbal worden altijd 100 keer uitvergroot dus het is even wachten op wat er daadwerkelijk gebeurd is.  Het feit is wel gewoon dat het echt een troep is bij Jong Feyenoord.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Feyenoord-verdediger Mats Knoester is na een incident met teamgenoot Crysencio Summerville zó van slag, dat hij serieus overweegt om zijn contract in te leveren. Zijn werkgever is met de verdediger in gesprek. Dat meldt Voetbal International, dat alle details kent van de gebeurtenissen van afgelopen donderdag. 

Knoester en Summerville kregen het tijdens een training aan de stok, waarop laatstgenoemde zijn broer inschakelde. Hij ging in de kleedkamer met Knoester op de vuist. Trainer Dirk Kuyt ging diréct in gesprek met Knoester. 'Kuyt is niet gek. Hij voorvoelt dat dit incident grote consequenties kan hebben', schrijft VI. 'Het gedrag van Summerville valt natuurlijk niet goed te praten, maar wat als deze voetballer straks bij een andere club doorbreekt en miljoenen waard wordt?'

'De verdediger overweegt aangifte te doen wegens mishandeling en zijn contract in te leveren. Dat wil Feyenoord voorkomen en dus wordt er gepraat en was er maandag nog steeds geen oplossing. Zoiets getuigt niet van veel daadkracht. Wie iets meer kan, kan zich bij Feyenoord blijkbaar ook iets meer permitteren.'

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Magikarp:

Joh iedereen heeft zn jeugdzonden toch? Kom nou. Stevig toespreken, iets van een boete/schorsing en door. Dat ventje past 4x in die Knoester, daarbij zal die in emotie hebben gehandeld + dat ie nog ontzettend jong is dus de hersenen zijn nog niet ontwikkeld. Dan haalt ie er iemand bij, tja. Hoort natuurlijk niet, maar als we allemaal alles direct goed zouden doen... Die broer voorlopig van het terrein houden en klaar. Zand erover.

Jeugdzonden? Misschien dat ik de enige ben, maar toen ik 17 was vond ik het al erg laf en veelzeggend als je andere mensen (vrienden, broer, neef, ...) erbij moest halen om iets recht te zetten. Leuk dat dat ventje '4x in die Knoester past', maar dan moet hij er geen ruzie mee maken. Daarnaast heeft die Knoester niet Summerville geslagen (als je het verhaal mag geloven), maar hadden ze tijdens de training een akkefietje en vond Summerville het nodig om zijn broer even in te schakelen. Schijnbaar vond hij het ook prima dat die broer meeging naar Varkenoord en dat hij die Knoester eens even aan zou pakken. Dat is geen jeugdzonde meer hoor, maar een gebrek aan morele waarden en gezond verstand. Het zijn vaak dezelfde types waarbij zoiets gebeurt, ik hoef jou niet uit te leggen wat voor types ik dan bedoel.

Verder weten we het hele verhaal niet en moet je daarop je straf baseren. Ligt er ook een beetje aan wat die broer allemaal gedaan heeft, 'handgemeen' is vrij breed natuurlijk. Ook even kijken wat die Summerville zijn bedoelingen en reactie was. In het ergste scenario heeft die broer een tik uitgedeeld en heeft die Summerville niet uit zichzelf spijt betuigd, dan zou ik gewoon zeggen: zoek het maar lekker uit jongen. In bijna alle andere scenario's kan je het inderdaad met een mildere straf afdoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei MisterX:

Kunnen jullie komende wedstrijd even winnen? Bij voorbaat dank. 

Nou, als ik PSV gisteravond zie voetballen en dat vergelijk met Feyenoord afgelopen zondag, dan heb ik er heel weinig vertrouwen in. Enige lichtpuntje is dat we vrij vaak in de Kuip winnen van PSV, dus daar houden we ons maar aan vast.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei E2E:

Altijd weer die donkere jongens? Of wat bedoel je? 

Niet per se. Ik bedoel gewoon van die gasten die heel stoer doen, maar als dan puntje bij paaltje komt andere mensen erbij gaan halen. Dat zijn vaak niet de meest 'zuivere' types en vaak zijn dat ook probleemgevallen, omdat je ze weinig kunt vertellen. Als je over hun gedrag begint zien ze dat als aanval en als ze je als 'slecht' zien, is er geen beginnen meer aan om zo'n gast te coachen (even in het perspectief van Feyenoord bekeken). Verder was ik er niet bij en heb ik geen idee wat die Summerville voor een ventje is, maar ik heb het voor het gemak even over algemene gevallen.

Ik durf ook wel te zeggen dat de gevallen die ik meegemaakt/gezien heb vooral jongeren waren met een allochtone afkomst, maar ik ga niet verder dan dat. Heb ook gevallen gezien waar de autochtone gozer er gasten bij ging halen, vrij recent nog zelfs. Ligt gewoon aan de persoon zelf. Morele waarden, verstand, zelfvertrouwen, weet ik veel wat. Maakt me dan vrij weinig uit of hij zwart, wit, grijs, bruin of groen is. Als het een ruzie is tussen twee personen praat je het uit of in het ergste geval ga je gewoon met elkaar op de vuist. Je bent echt een laffe herder als je dan iemand erbij gaat halen om die andere vent even bij te tikken, aangezien die andere gast (waarschijnlijk) helemaal geen intentie had om te vechten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Citaat

Feyenoord O19 heeft de mini-Klassieker op Varkenoord gewonnen. De leeftijdsgenoten van Ajax werden met 3-2 verslagen. Na een vroege 0-1 achterstand bezorgden Naoufal Bannis, Wouter Burger en Orkun Kökcü met hun doelpunten Feyenoord in de tweede helft de overwinning. De 3-2 van Ajax kwam te laat om de bezoekers nog terug in de wedstrijd te brengen.

Scoreverloop 
2' | 0-1 | Brobbey
55' | 1-1 | Bannis
69' | 2-1 | Burger
82' | 3-1 | Kökcü
94' | 3-2 | Dostanic

Opstellingen
Feyenoord O/19: 
Koorevaar; Hall, Lewis, Hendriks, Hartman (86' Loshi), Huijgen (83' Gündüz), El Bouchataoui, Burger (90' Kalentjev), Azarkan, Bannis, Kökcü (92' De Mooij)
Ajax O/19: El Maach; Van Gelderen, J. Timber, Musampa, Douglas; Llansana, Taylor, Q. Timber; Sint, Brobbey, Jensen

HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM HEEEUJJJJ

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Sophomore:

Zitten aardig wat spelers van het gouden NL U17 op het afgelopen EK tussen.

Jullie U17 verloor dan wel weer van Ajax U17 2day.

Jij bent vast heel gezellig op verjaardagen, verdomme. Bederf de pret maar weer...

Nee grapje had ook al gelezen. Moeten ergens onze lichtpuntjes vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites