Chiemel Geplaatst 10 mei 2019 Share Geplaatst 10 mei 2019 Nederlanders meest ongelukkige volk ter wereld Dat blijkt uit peiling onder Amsterdammers 9 mei 2019 door Jop Eikelboom en Peter Buurman Nederlanders zijn het meest ongelukkige volk ter wereld. Dat blijkt uit een peiling die vanochtend is afgenomen onder tienduizend Amsterdammers. Nederlanders geven aan zich miserabel, kut, fucking kut en ellendig te voelen. Bij het vorige onderzoek zeiden Nederlanders nog tevreden te zijn met hun partner, baan en gezondheid. “We weten nog niet precies waar deze plotselinge daling vandaan komt”, vertelt onderzoeker Ruud Paneer. “De lente is nog niet heel zonnig, misschien is dat het? Eindexamens? Nee, we tasten nog in het duister.” Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 10 mei 2019 Share Geplaatst 10 mei 2019 Ben blij dat ik deze nacht wat heb kunnen slapen en wat stabieler ben na een nacht ervoor zonder slaap. Niet direct een knoop in mijn maag als ik aan de match denk. Wel nog dood en dood zonde dat het zo is gelopen. Maar de competitie. Hoop dat we zondag een goed niveau halen. Spannende match zo met woensdag in de benen en vooral koppies. Zou knap zijn als ze een flitsende pot op de mat brengen. EN de support op de tribunes zal het weer niet liggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 10 mei 2019 Share Geplaatst 10 mei 2019 Ik hoop dat ze zondag extra getergd zijn om die schaal nu binnen te halen. Ik denk dat het ook wel aan ten Hag is besteedt om de jongens nog 2 wedstrijden op te laden! Over ten Hag gesproken; die wordt behoorlijk serieus in verband gebracht als opvolger van Valverde bij Barcelona. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 10 mei 2019 Share Geplaatst 10 mei 2019 Zou als ten Hag zijnde nog een jaartje eraan vast plakken. Denk dat met gerichte aankopen hij volgend jaar weer een stap kan zetten. Denk dat die treinen over een jaar ook nog wel langskomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 10 mei 2019 Share Geplaatst 10 mei 2019 Hopelijk kampioen worden. Dan kan je zeggen dat je de dubbel hebt gepakt en bijna CL finale en is het gewoon een perfect seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 10 mei 2019 Share Geplaatst 10 mei 2019 11 uur geleden zei Zeus: Klinkt alsof het een zwaar trauma voor je is geweest. Beterschap en sterkte. Komt wel in de buurt. Maar goed mensen die geen voetbalsupporter zijn begrijpen dit gevoel toch niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 10 mei 2019 Share Geplaatst 10 mei 2019 1 uur geleden zei Gert: Zou als ten Hag zijnde nog een jaartje eraan vast plakken. Denk dat met gerichte aankopen hij volgend jaar weer een stap kan zetten. Denk dat die treinen over een jaar ook nog wel langskomen. Ik zou het ook stom vinden als hij vertrekt, maar als een Bayern langs komt is het lastig nee zeggen en daar zou ik ook begrip voor hebben. Vind dat er voldoende uitdaging ligt voor zowel Ajax als Ten Hag. Halve finale CL is een wereldprestatie, maar vooralsnog een incident. Structureel CL halen en als het even kan structureel de volgende ronde halen is met de huidige financiële goed mogelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 10 mei 2019 Share Geplaatst 10 mei 2019 5 minuten geleden zei Lazy: Ik zou het ook stom vinden als hij vertrekt, maar als een Bayern langs komt is het lastig nee zeggen en daar zou ik ook begrip voor hebben. Vind dat er voldoende uitdaging ligt voor zowel Ajax als Ten Hag. Halve finale CL is een wereldprestatie, maar vooralsnog een incident. Structureel CL halen en als het even kan structureel de volgende ronde halen is met de huidige financiële goed mogelijk. Ja mee eens. Denk dat Bayern gezien zijn geschiedenis wel een te interessante optie is. Ja hij heeft bij aantreden Ajax veel meten veranderen. Ook dat zone dekking doorgevoerd ipv man. Zijn visie is erin geslepen met lange sessies. Nu pakken de jongens dat erg goed op. Er lijken wat sterkhouders voor een extra jaar te kiezen. Denk dat ook komend jaar er genoeg uitdaging is voor hem wat je zegt. En laten we het hopen voor ons fans. Want weer een nieuwe trainer zit niemand op te wachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 10 mei 2019 Share Geplaatst 10 mei 2019 28 minuten geleden zei Gert: Want weer een nieuwe trainer zit niemand op te wachten. Ik ken 1 krant die daar wel op zit te wachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 10 mei 2019 Share Geplaatst 10 mei 2019 Welke tactisch sterke trainers zou je dan nog hebben? Zou mooi zijn als we jarenlang een tactisch sterke trainer zouden kunnen hebben. We hebben nu twee keer een tactische trainer kort (gehad) en daarvoor jarenlang een trainer die tactisch minder sterk was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 10 mei 2019 Share Geplaatst 10 mei 2019 Een Nederlandse trainer in elk geval niet, zeker niet in Eredivisie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Isco22 Geplaatst 10 mei 2019 Share Geplaatst 10 mei 2019 Dave Vos vanuit de Jo17 doorschuiven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 10 mei 2019 Share Geplaatst 10 mei 2019 Ik zou echt niemand kunnen bedenken die je nu voor de groep kan zetten die het werk van Bosz en ten Hag voort kan zetten. Sowieso geen Nederlandse trainer. Die komen allen enorm tekort. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 10 mei 2019 Share Geplaatst 10 mei 2019 (bewerkt) Tja Schreuder was natuurlijk ideaal geweest. Maar goed Ten Hag is nog helemaal niet weg. 1 uur geleden zei Isco22: Dave Vos vanuit de Jo17 doorschuiven Ja laten we een totaal onervaren coach voor de groep zetten..... 10 mei 2019 bewerkt door Pino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 10 mei 2019 Share Geplaatst 10 mei 2019 Ten Hag kent ook de vorm van Dolberg toch? Daarbij is het weghalen van Tadic uit de spits ook zonde. Man speelt daar zo goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r4vje Geplaatst 10 mei 2019 Share Geplaatst 10 mei 2019 Dood en dood zonde .. sommige keuzes van Ten Hag/de staff die ik niet kon begrijpen. Daarnaast wel super trots op de prestatie van dit seizoen. Nu op naar het kampioenschap ... ze moeten dit seizoen gewoon echt bekronen met nog een prijs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 10 mei 2019 Share Geplaatst 10 mei 2019 7 uur geleden zei Chiemel: Nederlanders meest ongelukkige volk ter wereld Dat blijkt uit peiling onder Amsterdammers 9 mei 2019 door Jop Eikelboom en Peter Buurman Nederlanders zijn het meest ongelukkige volk ter wereld. Dat blijkt uit een peiling die vanochtend is afgenomen onder tienduizend Amsterdammers. Nederlanders geven aan zich miserabel, kut, fucking kut en ellendig te voelen. Bij het vorige onderzoek zeiden Nederlanders nog tevreden te zijn met hun partner, baan en gezondheid. “We weten nog niet precies waar deze plotselinge daling vandaan komt”, vertelt onderzoeker Ruud Paneer. “De lente is nog niet heel zonnig, misschien is dat het? Eindexamens? Nee, we tasten nog in het duister.” Bron: De Speld? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 10 mei 2019 Share Geplaatst 10 mei 2019 Denk het wel, Peter Buurman is de schrijver. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Isco22 Geplaatst 10 mei 2019 Share Geplaatst 10 mei 2019 32 minuten geleden zei Kavinos: Ten Hag kent ook de vorm van Dolberg toch? Daarbij is het weghalen van Tadic uit de spits ook zonde. Man speelt daar zo goed. Dolberg schijnt goed getraind te hebben... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 10 mei 2019 Share Geplaatst 10 mei 2019 50 minuten geleden zei MisterX: Bron: De Speld? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 10 mei 2019 Share Geplaatst 10 mei 2019 2 uur geleden zei E2E: Dat weet je alleen van te voren niet. Laten we het anders stellen: gezien zijn prestaties de afgelopen 2 jaar was de kans heel groot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r4vje Geplaatst 10 mei 2019 Share Geplaatst 10 mei 2019 Prachtig dit! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 10 mei 2019 Share Geplaatst 10 mei 2019 Brok in mijn keel weer hoor..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 10 mei 2019 Share Geplaatst 10 mei 2019 repost;p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 10 mei 2019 Share Geplaatst 10 mei 2019 Finnish commentator reacting to Ajax losing in the last minute https://9gag.com/gag/awAGRbW?ref=android Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten