D.J. Geplaatst 21 september 2023 Share Geplaatst 21 september 2023 Zo he, wat een kans Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 september 2023 Share Geplaatst 21 september 2023 (bewerkt) Ik weet niet hoe ie normaal speelt, wat speelt Carlos Forbs Borges geweldig zeg 21 september 2023 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 21 september 2023 Share Geplaatst 21 september 2023 Eerlijk is eerlijk, 2de helft is restverdediging een stuk beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 21 september 2023 Share Geplaatst 21 september 2023 (bewerkt) 9 minuten geleden zei cimbomcu: Eerlijk is eerlijk, 2de helft is restverdediging een stuk beter. Ennnn goal. Topkeeper had hem net wel gehad. 21 september 2023 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
misterhille Geplaatst 21 september 2023 Share Geplaatst 21 september 2023 (bewerkt) 41 minuten geleden zei Rogier.: Wat is dat toch met Italiaanse scheidsrechters en Ajax. Durf te voorspellen dat Ajax tweemaal rood heeft voor minuut 75. Dat is 1 Wel na minuut 75... Kunnen ze deze seponeren nu? 21 september 2023 bewerkt door misterhille Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 21 september 2023 Share Geplaatst 21 september 2023 Leuk potje gezien zo, jammer dat Ajax verdedigend het zo laat liggen. Aanvallend Forbs die het heel goed deed, Bergwijn niet echt gezien. Gorter trouwens prima gekeept Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 21 september 2023 Share Geplaatst 21 september 2023 Sosa favoriete Ajacied Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 21 september 2023 Share Geplaatst 21 september 2023 1 minuut geleden zei La Pulga: Leuk potje gezien zo, jammer dat Ajax verdedigend het zo laat liggen. Aanvallend Forbs die het heel goed deed, Bergwijn niet echt gezien. Gorter trouwens prima gekeept Pardon? Gorter prima gekeept? Oke, hij heeft er best veel ballen uitgepakt, maar die 2-2 en doe 3-3 moet die toch gewoon hebben? Die 3-3 komt recht op hem af en bij die 2-2 steekt die zijn hand maar half uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 21 september 2023 Share Geplaatst 21 september 2023 Voor het eerst dat ik tevreden ben met Taylor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 21 september 2023 Share Geplaatst 21 september 2023 4 minuten geleden zei Elsjorro1990: Pardon? Gorter prima gekeept? Oke, hij heeft er best veel ballen uitgepakt, maar die 2-2 en doe 3-3 moet die toch gewoon hebben? Die 3-3 komt recht op hem af en bij die 2-2 steekt die zijn hand maar half uit. Ik vond die 3-3 wel inderdaad matig maar verder echt wel prima als je ziet wat voor ruimtes Marseille achter de verdediging kreeg. Ook goed aan de bal op één mistrap na. Zit echt wel talent in. Over talent gesproken, wat was die Vos een verademing op het middenveld. Goed aan de bal en durfde zijn duels ook in te gaan. Eerste gele kaart was natuurlijk nooit geel. Gaeei was verdedigend erg matig, blijft toch wel het zwaktepuntje van Ajax die rechtsachter. Forbs nu gewoon aantal wedstrijden rechtsbuiten laten staan, beetje Neres vibes van hem zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 21 september 2023 Share Geplaatst 21 september 2023 Brighton verloren. Oke, dit is eerder ongunstig dan gunstig denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 21 september 2023 Share Geplaatst 21 september 2023 12 minuten geleden zei La Pulga: Ik vond die 3-3 wel inderdaad matig maar verder echt wel prima als je ziet wat voor ruimtes Marseille achter de verdediging kreeg. Ook goed aan de bal op één mistrap na. Zit echt wel talent in. Over talent gesproken, wat was die Vos een verademing op het middenveld. Goed aan de bal en durfde zijn duels ook in te gaan. Eerste gele kaart was natuurlijk nooit geel. Gaeei was verdedigend erg matig, blijft toch wel het zwaktepuntje van Ajax die rechtsachter. Forbs nu gewoon aantal wedstrijden rechtsbuiten laten staan, beetje Neres vibes van hem zo. Ik vond die 2-2 ook tenenkrommend van gorter eerlijk gezegd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 21 september 2023 Share Geplaatst 21 september 2023 3 minuten geleden zei Elsjorro1990: Ik vond die 2-2 ook tenenkrommend van gorter eerlijk gezegd. Zal ik even moeten terugkijken, maar ondanks zijn gedrag vind ik het wel een prima tweede keeper die echt stappen kan maken. Beetje zoals Cillessen in zijn begin tijd van Ajax. Hoop ook dat Steijn gewoon meer jeugd gaat toepassen in dit Ajax en daarmee een statement afgeeft aan onze Sven. Misehouy en Vos wat meer minuten gaan geven bijvoorbeeld en de meeste aankopen lekker het bankie laten warm houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 21 september 2023 Share Geplaatst 21 september 2023 25 minuten geleden zei Elsjorro1990: Ik vond die 2-2 ook tenenkrommend van gorter eerlijk gezegd. Eens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 21 september 2023 Share Geplaatst 21 september 2023 22 minuten geleden zei La Pulga: Hoop ook dat Steijn gewoon meer jeugd gaat toepassen in dit Ajax en daarmee een statement afgeeft aan onze Sven. Misehouy en Vos wat meer minuten gaan geven bijvoorbeeld en de meeste aankopen lekker het bankie laten warm houden. Maar dat is toch niet het probleem? Hoeft wat mij betreft helemaal niets 'te laten zien' aan Mislintat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 21 september 2023 Share Geplaatst 21 september 2023 1 minuut geleden zei Rogier.: Maar dat is toch niet het probleem? Hoeft wat mij betreft helemaal niets 'te laten zien' aan Mislintat. Zeker niet het probleem maar wel een statement. Ook de spelers die zijn verhuurd (Unuvar, Fitz-Jim bijvoorbeeld) hadden op hetzelfde bankje kunnen plaats nemen waar nu de dure aankopen zitten. Er zaten nu gewoon voor meer dan in totaal 50 miljoen aan aankopen op het bankie. Zijn ook spelers die ik niet snel in de basis zie spelen trouwens. En met de 2-2 moet de keeper uiteraard altijd de korte hoek hebben, kwam er veelste laat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 21 september 2023 Share Geplaatst 21 september 2023 Laten we nu vooral geen statements maken, maar gewoon het beste elftal opstellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 21 september 2023 Share Geplaatst 21 september 2023 1 uur geleden zei La Pulga: Zal ik even moeten terugkijken, maar ondanks zijn gedrag vind ik het wel een prima tweede keeper die echt stappen kan maken. Beetje zoals Cillessen in zijn begin tijd van Ajax. Hoop ook dat Steijn gewoon meer jeugd gaat toepassen in dit Ajax en daarmee een statement afgeeft aan onze Sven. Misehouy en Vos wat meer minuten gaan geven bijvoorbeeld en de meeste aankopen lekker het bankie laten warm houden. Het was wel Steijn die Vos nirt goed genoeg vond en daarom nog een middenvelder wilde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 21 september 2023 Share Geplaatst 21 september 2023 Nou, thuis na een bewogen avondje vakkie 429. Aan de inzet lag het in ieder geval niet, maar jeetje. Negentig minuten lang open huis. En dan die twee wissels na de rode kaart van Vos. Schaamteloos. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 21 september 2023 Share Geplaatst 21 september 2023 3 minuten geleden zei Thierryvane: Nou, thuis na een bewogen avondje vakkie 429. Aan de inzet lag het in ieder geval niet, maar jeetje. Negentig minuten lang open huis. En dan die twee wissels na de rode kaart van Vos. Schaamteloos. Prima, geen doelpunten meer tegen krijgen lijkt me een goed idee met 10 man. Ajax moet nu even door de zure appel bijten want over 3 á 4 weken kunnen dingen weer een beetje beter zijn en dan is een punt thuis tegen Marseille toch handig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 22 september 2023 Share Geplaatst 22 september 2023 Ik heb de laatste paar minuten niet gezien. Gewoon met z'n alle op de eigen 16 hangen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 22 september 2023 Share Geplaatst 22 september 2023 19 uur geleden zei Kyrill: Laat ik zeggen dat als Ajax een rode kaart pakt, Marseille dan niet per se wint. Hebben dit seizoen al gelijkgespeeld tegen 10 man uit van Nantes die na 9 minuten al direct rood kregen, en 1-1 bij Metz die na 59 minuten rood kregen. Profetische woorden. Marseille wint weer niet tegen 10. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 22 september 2023 Share Geplaatst 22 september 2023 Was blij dat er een bepaalde inzet te zien was. Helaas viel Bergwijn wel weer door de mand, ook al zie je soms sporadisch nog wel zijn kwaliteit. Verder moet Steijn het achterin wel even geregeld hebben, als we dit tegen Feyenoord weer zien wordt her wel een beetje beschamend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 22 september 2023 Share Geplaatst 22 september 2023 Het enige positieve gisteren was dan toch dat het er aanvallend in elk geval ergens op leek. Maar WTF gebeurd daar in de verdediging? Het lijkt ook wel elke keer alsof er elke week iemand anders de wereld aan fouten maakt. Die Tahirovic die echt alles naar de verkeerde kleur speelt, Sosa die een paar keer ogenschijnlijk de bal verliest. Hato die een paar keer een bal zo bij de tegenstander in de voeten speelt. Het kan me allemaal nog niet heel erg bekoren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 22 september 2023 Share Geplaatst 22 september 2023 Grootste lichtpunten voor jullie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten