Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

Ik krijg vooral bij dit middenveld het gevoel dat het ontbreekt aan handelingssnelheid, een bal echt 3 keer moeten aannemen om de bal daadwerkelijk onder controle te krijgen en Boomen is er wel in gaan geloven met hoge ballen en lange balletjes. Het is dat Kudus zo een zieke aanname heeft, er is geen speler die er normaal gesproken wat aan heeft.

Hij heeft wel een goed schot trouwens, maar vind hem wel echt traag. Zelfde geldt voor Tahirovic, maar speelde best wel oke verder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 28,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2358

• Chiemel

1891

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1523

6 minuten geleden zei MetalMichael:

Nee, zijn invalbeurt kwam omdat Steijn die andere keeper nog maar een half uur had gezien en Gorter de verdediging kende. Paar trainingen en die nieuwe gozer staat basis.

Maar dan kan Gorter nog steeds wel blijven? Anders is Setford je 2e keeper?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ongelofelijk zure blessure. In de eerste plaats voor Rulli (had wellicht kans om naar Bayern te verkassen), maar ook voor Gorter die nu sowieso moet blijven, met het risico dat hij niet gaat keepen.

Benieuwd wie er eerste keeper gaat worden. Ramaj is gehaald als tweede doelman zodat Gorter verhuurd kon worden, maar dat zegt echt niet meteen dat Ramaj gaat keepen. Zullen het de komende weken uit moeten gaan vechten, en dan zal einde transferperiode wel bepaald worden of Gorter nog vertrekt (als er een vervanger gehuurd kan worden tot de winterstop).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei timpy00:

Is toch logisch dat je paar jaar geleden jonge talentvolle keeper haalt. Betekent toch niet automatisch dat hij nu moet keepen?

Hij heeft nu een keer mogen keepen in de Cruijffschaal, die ging mis. Daarna geen kans meer gehad. Op zich is het dus te bijlijken om hem een kans te geven. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 1-8-2023 om 19:10 zei ROEMM:

Kom er maar in @Hwb

Vind dit niet een heel gekke transfer. Ik snap vooral het halen van ervaren tweede keepers niet. Het halen van een talentvolle tweede keeper, met het idee dat die uiteindelijk eerste keeper kan/zal worden, kan ik inkomen. Al heeft Ajax er de laatste jaren wel een handje van dat te doen zonder dat het uiteindelijk de eerste keeper wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei putdus:

Is anders, die waren jonger en hadden geen jaar eredivisie in de benen 

Heeft Gorter ook niet. Alleen (goed) jaar JL. Maar ik ben het met je eens hoor. Als je zo'n speler haalt en na 2 seizoenen valt je keeper uit, dan is dat wel het moment om hem te brengen of juist die andere.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verwacht na een invalbeurt volgende pot dat hij onze nieuwe spits is een week later. 

Wat is er eigenlijk met Gravenberch gebeurd? Kunnen we die niet jaartje huren? 

Nog een setje nieuwe verdedigers en het kan weer ergens op gaan lijken. 

38 minuten geleden zei ElMarcos:

Ik was sceptisch, maar na het zien van Medic (vond ik ook een bijzondere move) heb ik toch wel vertrouwen.

Tegen Jizz hadden wij ook nog wel een goede pot gespeeld. Ja, die goal was prachtig, maar verder totaal nog niet kunnen beoordelen. Eerst een paar moeilijkere tegenstanders. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei Thierryvane:

Prima, ben benieuwd. Verwacht meteen ook een lading goals meer van Brobbeast, wat peper in zijn reet. Sven heeft wel duidelijk voor ogen wat hij zoekt, nu ook een beweeglijk type erbij i.t.t. de toch meer pure spits Brobbey. Met Akpom, Bergwijn, Kudus en Forbs heb je dan wel echt een ontzettend beweeglijke voorhoede. Dat kan lachen worden in sommige wedstrijden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als dit de eerste miskoop wordt, dan valt het best mee (vorige 5 dus niet).

Sutalo en Ito nog steeds niet binnen. Hoelang geleden is verkoop van Timber inmiddels?

Zag ook op transfermarkt dat Feyenoord (voor het eerst denk ik) een grotere selectiewaarde heeft dan Ajax.

Link naar opmerking
Deel via andere websites