La Pulga Geplaatst 12 augustus 2023 Share Geplaatst 12 augustus 2023 Ik krijg vooral bij dit middenveld het gevoel dat het ontbreekt aan handelingssnelheid, een bal echt 3 keer moeten aannemen om de bal daadwerkelijk onder controle te krijgen en Boomen is er wel in gaan geloven met hoge ballen en lange balletjes. Het is dat Kudus zo een zieke aanname heeft, er is geen speler die er normaal gesproken wat aan heeft. Hij heeft wel een goed schot trouwens, maar vind hem wel echt traag. Zelfde geldt voor Tahirovic, maar speelde best wel oke verder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 13 augustus 2023 Share Geplaatst 13 augustus 2023 6 uur geleden zei Hakai: Tahirovic is 20, die heeft nog alle potentie om bijzonder te worden. Rensch vind ik dan weer allesbehalve prima, wat slecht allemaal. Verder kan ik me in je conclusies vinden. Rensch is ook 20. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 13 augustus 2023 Share Geplaatst 13 augustus 2023 1 uur geleden zei timpy00: Rensch is ook 20. Maar allesbehalve prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 13 augustus 2023 Share Geplaatst 13 augustus 2023 Rulli 3 maanden uit de roulatie, Gorter zal dan eerst wel blijven tot in ieder geval de winter toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 13 augustus 2023 Share Geplaatst 13 augustus 2023 29 minuten geleden zei Chiemel: Rulli 3 maanden uit de roulatie, Gorter zal dan eerst wel blijven tot in ieder geval de winter toch? Nee, zijn invalbeurt kwam omdat Steijn die andere keeper nog maar een half uur had gezien en Gorter de verdediging kende. Paar trainingen en die nieuwe gozer staat basis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 13 augustus 2023 Share Geplaatst 13 augustus 2023 6 minuten geleden zei MetalMichael: Nee, zijn invalbeurt kwam omdat Steijn die andere keeper nog maar een half uur had gezien en Gorter de verdediging kende. Paar trainingen en die nieuwe gozer staat basis. Maar dan kan Gorter nog steeds wel blijven? Anders is Setford je 2e keeper? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 13 augustus 2023 Share Geplaatst 13 augustus 2023 39 minuten geleden zei Chiemel: Rulli 3 maanden uit de roulatie, Gorter zal dan eerst wel blijven tot in ieder geval de winter toch? Balen zeg. Rulli stond op t punt om een transfer te maken. Waren we mooi van die grabbelaar af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 13 augustus 2023 Share Geplaatst 13 augustus 2023 4 minuten geleden zei Chiemel: Maar dan kan Gorter nog steeds wel blijven? Anders is Setford je 2e keeper? Ah, zo. Ik las "eerste". Geen idee, zou wel lullig voor m zijn dat hij nog eens een half jaar "vast" zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 13 augustus 2023 Share Geplaatst 13 augustus 2023 Ongelofelijk zure blessure. In de eerste plaats voor Rulli (had wellicht kans om naar Bayern te verkassen), maar ook voor Gorter die nu sowieso moet blijven, met het risico dat hij niet gaat keepen. Benieuwd wie er eerste keeper gaat worden. Ramaj is gehaald als tweede doelman zodat Gorter verhuurd kon worden, maar dat zegt echt niet meteen dat Ramaj gaat keepen. Zullen het de komende weken uit moeten gaan vechten, en dan zal einde transferperiode wel bepaald worden of Gorter nog vertrekt (als er een vervanger gehuurd kan worden tot de winterstop). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 13 augustus 2023 Share Geplaatst 13 augustus 2023 Vind dat gorter is een keer een echte kans verdient. Anders had je hem ook niet hoeven halen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 13 augustus 2023 Share Geplaatst 13 augustus 2023 2 uur geleden zei putdus: Vind dat gorter is een keer een echte kans verdient. Anders had je hem ook niet hoeven halen Is toch logisch dat je paar jaar geleden jonge talentvolle keeper haalt. Betekent toch niet automatisch dat hij nu moet keepen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 13 augustus 2023 Share Geplaatst 13 augustus 2023 1 uur geleden zei timpy00: Is toch logisch dat je paar jaar geleden jonge talentvolle keeper haalt. Betekent toch niet automatisch dat hij nu moet keepen? Hij heeft nu een keer mogen keepen in de Cruijffschaal, die ging mis. Daarna geen kans meer gehad. Op zich is het dus te bijlijken om hem een kans te geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 13 augustus 2023 Share Geplaatst 13 augustus 2023 Op 1-8-2023 om 19:10 zei ROEMM: Kom er maar in @Hwb Vind dit niet een heel gekke transfer. Ik snap vooral het halen van ervaren tweede keepers niet. Het halen van een talentvolle tweede keeper, met het idee dat die uiteindelijk eerste keeper kan/zal worden, kan ik inkomen. Al heeft Ajax er de laatste jaren wel een handje van dat te doen zonder dat het uiteindelijk de eerste keeper wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 13 augustus 2023 Share Geplaatst 13 augustus 2023 Die Ramaj is jonger dan Gorter trouwens. had ik helemaal niet door. Als je ervaring wilt opstellen stel je dus Gorter op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 13 augustus 2023 Share Geplaatst 13 augustus 2023 3 uur geleden zei timpy00: Is toch logisch dat je paar jaar geleden jonge talentvolle keeper haalt. Betekent toch niet automatisch dat hij nu moet keepen? Waarom haal je hem als je hem toch nooit opstelt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 13 augustus 2023 Share Geplaatst 13 augustus 2023 12 minuten geleden zei putdus: Waarom haal je hem als je hem toch nooit opstelt? Om exact dezelfde reden als waarom ze jongens zoals Kristian Nökkvi Hlynsson hebben gehaald. Voor de toekomst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 13 augustus 2023 Share Geplaatst 13 augustus 2023 Die spits van middlesbrough lijkt wel te komen voor 11 miljoen 2 uur geleden zei Fantasy: Om exact dezelfde reden als waarom ze jongens zoals Kristian Nökkvi Hlynsson hebben gehaald. Voor de toekomst. Is anders, die waren jonger en hadden geen jaar eredivisie in de benen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 13 augustus 2023 Share Geplaatst 13 augustus 2023 17 minuten geleden zei putdus: Is anders, die waren jonger en hadden geen jaar eredivisie in de benen Heeft Gorter ook niet. Alleen (goed) jaar JL. Maar ik ben het met je eens hoor. Als je zo'n speler haalt en na 2 seizoenen valt je keeper uit, dan is dat wel het moment om hem te brengen of juist die andere. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 13 augustus 2023 Share Geplaatst 13 augustus 2023 23 uur geleden zei Rogier.: Brobbey Haal alsjeblieft een tweede spits, Sven. Zul je ‘m hebben. https://x.com/david_ornstein/status/1690781560604110848?s=46&t=QH6EhmR2vTnn5ElaGpLkLw Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 13 augustus 2023 Share Geplaatst 13 augustus 2023 Ik was sceptisch, maar na het zien van Medic (vond ik ook een bijzondere move) heb ik toch wel vertrouwen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 13 augustus 2023 Share Geplaatst 13 augustus 2023 Verwacht na een invalbeurt volgende pot dat hij onze nieuwe spits is een week later. Wat is er eigenlijk met Gravenberch gebeurd? Kunnen we die niet jaartje huren? Nog een setje nieuwe verdedigers en het kan weer ergens op gaan lijken. 38 minuten geleden zei ElMarcos: Ik was sceptisch, maar na het zien van Medic (vond ik ook een bijzondere move) heb ik toch wel vertrouwen. Tegen Jizz hadden wij ook nog wel een goede pot gespeeld. Ja, die goal was prachtig, maar verder totaal nog niet kunnen beoordelen. Eerst een paar moeilijkere tegenstanders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 13 augustus 2023 Share Geplaatst 13 augustus 2023 24 minuten geleden zei Thierryvane: Zul je ‘m hebben. https://x.com/david_ornstein/status/1690781560604110848?s=46&t=QH6EhmR2vTnn5ElaGpLkLw Prima, ben benieuwd. Verwacht meteen ook een lading goals meer van Brobbeast, wat peper in zijn reet. Sven heeft wel duidelijk voor ogen wat hij zoekt, nu ook een beweeglijk type erbij i.t.t. de toch meer pure spits Brobbey. Met Akpom, Bergwijn, Kudus en Forbs heb je dan wel echt een ontzettend beweeglijke voorhoede. Dat kan lachen worden in sommige wedstrijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 13 augustus 2023 Share Geplaatst 13 augustus 2023 (bewerkt) Ben bang dat dit de eerste miskoop gaat worden. weet iemand hoelang zijn contract nog liep? 13 augustus 2023 bewerkt door putdus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Noordzijde Geplaatst 13 augustus 2023 Share Geplaatst 13 augustus 2023 (bewerkt) 12 minuten geleden zei putdus: Ben bang dat dit de eerste miskoop gaat worden. weet iemand hoelang zijn contract nog liep? Tot en met 2024 volgens Transfermarkt 13 augustus 2023 bewerkt door Noordzijde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 13 augustus 2023 Share Geplaatst 13 augustus 2023 Als dit de eerste miskoop wordt, dan valt het best mee (vorige 5 dus niet). Sutalo en Ito nog steeds niet binnen. Hoelang geleden is verkoop van Timber inmiddels? Zag ook op transfermarkt dat Feyenoord (voor het eerst denk ik) een grotere selectiewaarde heeft dan Ajax. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten