Gert Geplaatst 9 juni 2023 Share Geplaatst 9 juni 2023 Jaartje huren lijkt me prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 9 juni 2023 Share Geplaatst 9 juni 2023 Gewoon ruilen voor een paspoort voor Quincy, prima deal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 9 juni 2023 Share Geplaatst 9 juni 2023 Is het hier al gegaan over het feit dat Ziyech de afgelopen dagen in Rusland is geweest? En wat vinden jullie daarvan? Als ik Ajaxfan zou zijn (ik doe echt een beroep op mijn hele inlevingsvermogen nu) zou hij van mij het Rambam kunnen krijgen zou ik daar niet mee geassocieerd willen worden. Benieuwd of jullie mening net zo gefundeerd is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 9 juni 2023 Share Geplaatst 9 juni 2023 3 minuten geleden zei Arezo: Is het hier al gegaan over het feit dat Ziyech de afgelopen dagen in Rusland is geweest? En wat vinden jullie daarvan? Als ik Ajaxfan zou zijn (ik doe echt een beroep op mijn hele inlevingsvermogen nu) zou hij van mij het Rambam kunnen krijgen zou ik daar niet mee geassocieerd willen worden. Benieuwd of jullie mening net zo gefundeerd is. Lekker boeiend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 9 juni 2023 Share Geplaatst 9 juni 2023 (bewerkt) Nou dat vind ik te makkelijk T. Stel Ajax wordt concreet voor Ziyech, wat dan? Ik support Hakim maar weet nu al dat ik waarschijnlijk één van de weinige ben haha. Vind zo'n foto dan wel echt ontzettend dom, maar goed. 9 juni 2023 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 9 juni 2023 Share Geplaatst 9 juni 2023 21 minuten geleden zei Arezo: Is het hier al gegaan over het feit dat Ziyech de afgelopen dagen in Rusland is geweest? En wat vinden jullie daarvan? Als ik Ajaxfan zou zijn (ik doe echt een beroep op mijn hele inlevingsvermogen nu) zou hij van mij het Rambam kunnen krijgen zou ik daar niet mee geassocieerd willen worden. Benieuwd of jullie mening net zo gefundeerd is. Weet niet, je kan de pagina's hier teruglezen en dan zie je het vanzelf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 9 juni 2023 Share Geplaatst 9 juni 2023 Iedereen wil Ziyech terug bij Ajax, dus we doen gewoon ff alsof dit niet gebeurd is, dat Promes onschuldig is en dat er helemaal niet zoveel mis is met Rusland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 9 juni 2023 Share Geplaatst 9 juni 2023 Als ik de bak in moet, verwacht ik wel dat me vriendjes even gezellig langskomen. En me ex komt uit Rusland, komt wel erg dichtbij zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 9 juni 2023 Share Geplaatst 9 juni 2023 Hij support een van zijn beste vrienden. Misschien niet handig om te posten, maar ik snap 'm wel. Sjoerd Moussou schreef er een prima stukje over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 9 juni 2023 Share Geplaatst 9 juni 2023 11 minuten geleden zei Chiemel: Iedereen wil Ziyech terug bij Ajax, dus we doen gewoon ff alsof dit niet gebeurd is, dat Promes onschuldig is en dat er helemaal niet zoveel mis is met Rusland. Ziyech is niet verantwoordelijk voor zijn daden, niet iedereen die naar Rusland gaat is ineens iemand die oorlog goedpraat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 9 juni 2023 Share Geplaatst 9 juni 2023 Sjaak Swart heeft een lijstje ingeleverd bij de nieuwe TD (moet nog even wennen aan ze naam) met mogelijke versterkingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 9 juni 2023 Share Geplaatst 9 juni 2023 8 uur geleden zei Arezo: Is het hier al gegaan over het feit dat Ziyech de afgelopen dagen in Rusland is geweest? En wat vinden jullie daarvan? Als ik Ajaxfan zou zijn (ik doe echt een beroep op mijn hele inlevingsvermogen nu) zou hij van mij het Rambam kunnen krijgen zou ik daar niet mee geassocieerd willen worden. Benieuwd of jullie mening net zo gefundeerd is. Is een patroon joh. Blijkbaar gaat elk moreel kompas overboord als je eenmaal in de arena (hebt ge) werkt. - Zaak Promes in zijn algemeenheid (ook hem in bescherming nemen) en nu weer Ziyech - Zaak Overmars (groot deel fans wilden hem terug) - Zaak Nouri en vooral de handelswijze van de club en VD Sar - Zaak Berghuis en Twente supporter. Fans benoemen hem ook nog eens tot speler van het jaar.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 9 juni 2023 Share Geplaatst 9 juni 2023 44 minuten geleden zei La Pulga: Sjaak Swart heeft een lijstje ingeleverd bij de nieuwe TD (moet nog even wennen aan ze naam) met mogelijke versterkingen. HAHAHA mooie vent. 109 jaar oud en zichzelf als scout noemen. Dat lijstje wat hij gemaakt heeft vervolgens voor zichzelf houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 10 juni 2023 Share Geplaatst 10 juni 2023 8 uur geleden zei 007mark: Fans benoemen hem ook nog eens tot speler van het jaar Kleine kanttekening: deze verkiezing houdt de supportersvereniging van Ajax op basis van een verkiezing per wedstrijd. Berghuis stond in die ranking bovenaan, dus is speler van het jaar geworden. Volgens mij was zijn voorsprong zelfs groot genoeg dat dit al bekend was voor de wedstrijd tegen Twente. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 10 juni 2023 Share Geplaatst 10 juni 2023 16 uur geleden zei cimbomcu: Ziyech is niet verantwoordelijk voor zijn daden, niet iedereen die naar Rusland gaat is ineens iemand die oorlog goedpraat. Ziyech is wel verantwoordelijk voor zijn eigen daden. En publiekelijk in vol ornaat een vriend die verdacht wordt van betrokkenheid bij drugshandel (en -smokkel) en poging tot doodslag in een land (waar die vriend min of meer naar toe gevlucht is om vervolging te ontlopen) dat een oorlog begonnen is, is niet zo'n handig daad. En dan druk ik mij zéér voorzichtig uit. Heb het stukje van Mossou niet gelezen btw, maar bij iemand die zulke keuzes maakt terwijl hij weet dat de aandacht op hem gericht is, kun je je wel vragen stellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 10 juni 2023 Share Geplaatst 10 juni 2023 (bewerkt) 9 uur geleden zei Arezo: HAHAHA mooie vent. 109 jaar oud en zichzelf als scout noemen. Dat lijstje wat hij gemaakt heeft vervolgens voor zichzelf houden. Dat hij in een “scoutingscommissie” wil is nog een stukkie erger, de tering: Citaat "Het lijkt me een goed idee als Ajax een scoutingcommissie aanstelt van een kwartetje oud-spelers. Jongens als Frank Rijkaard, dan noem ik mezelf ook, Marco van Basten en nog iemand", aldus Swart in gesprek met Ajax Life. "Wij vormen dan een commissie die meebepaalt bij het aantrekken van spelers. Wij zullen ons niet zo snel vergissen met spelers, zoals afgelopen zomer is gebeurd." Swart zegt dat hij in het verleden door Johan Cruijff is gepolst om de scouting te versterken in de periode van de Fluwelen Revolutie. "Johan wilde me de baas maken van de scouting. Dat wilde ik niet, omdat ik dan echt verplicht van alles moest doen. Nu kan ik heerlijk doen wat ik wil." De voormalig speler van Ajax is ontevreden over de inkomende transfers van afgelopen zomer. Onder meer Calvin Bassey, Steven Bergwijn, Brian Brobbey, Owen Wijndal, Ahmetcan Kaplan, Francisco Conceição, Florian Grillitsch en Jorge Sánchez werden naar Amsterdam gehaald, maar maakten het volgens de clubicoon niet waar. "Nee. Het mag niet zo zijn dat er verkeerde spelers komen. Tuurlijk, eentje die het niet redt, dát kan. Al mag dat bij een club als Ajax eigenlijk ook niet, vind ik. Maar zeker geen vier of vijf, zoals nu', zegt Swart, die ook al een lijstje heeft gemaakt voor directeur voetbalzaken Sven Mislintat. 'Wat daar allemaal op staat? Dat houd ik voor onszelf." 10 juni 2023 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 10 juni 2023 Share Geplaatst 10 juni 2023 (bewerkt) 26 minuten geleden zei Rogier.: Dat hij in een “scoutingscommissie” wil is nog een stukkie erger, de tering: Haha eerst die commissie opperen. En dan een paar zinnen later zeggen dat hij in de tijd van de fluwelen resolutie geen hoofd scouting wilde worden vanwege alle verantwoordelijkheden. Nee, vanuit die commissie spelers aandragen en dan vervolgens niet verantwoordelijk zijn als ze (ook) niet slagen. Lekker makkelijk. Ajax gaat toch eigenlijk 'kapot' aan dit soort figuren 10 juni 2023 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 10 juni 2023 Share Geplaatst 10 juni 2023 1 uur geleden zei Michaelinho*: Haha eerst die commissie opperen. En dan een paar zinnen later zeggen dat hij in de tijd van de fluwelen resolutie geen hoofd scouting wilde worden vanwege alle verantwoordelijkheden. Nee, vanuit die commissie spelers aandragen en dan vervolgens niet verantwoordelijk zijn als ze (ook) niet slagen. Lekker makkelijk. Ajax gaat toch eigenlijk 'kapot' aan dit soort figuren Helemaal waar. Ook exact het probleem rondom het gezeik met die bestuursraad. Die zogenaamde oer-Ajacieden willen wel de lusten van de invloed, maar niet de lasten. Kortom: wel zeiken over dat er ‘Ajax-DNA’ moet zijn, maar het niet verder kunnen verwoorden en verantwoording kunnen nemen. Het gaat ze vooral om hun eigen positie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 10 juni 2023 Share Geplaatst 10 juni 2023 Ik wil in eerste instantie capabele mensen die qua visie en werkwijze bij de club passen. Als ze dan een Ajax-verleden hebben, is dat mooi meegenomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 10 juni 2023 Share Geplaatst 10 juni 2023 3 uur geleden zei Hwb: Ziyech is wel verantwoordelijk voor zijn eigen daden. En publiekelijk in vol ornaat een vriend die verdacht wordt van betrokkenheid bij drugshandel (en -smokkel) en poging tot doodslag in een land (waar die vriend min of meer naar toe gevlucht is om vervolging te ontlopen) dat een oorlog begonnen is, is niet zo'n handig daad. En dan druk ik mij zéér voorzichtig uit. Heb het stukje van Mossou niet gelezen btw, maar bij iemand die zulke keuzes maakt terwijl hij weet dat de aandacht op hem gericht is, kun je je wel vragen stellen. Dank Hwb, heb al benoemd dat dit inderdaad niet zo verstandig was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 11 juni 2023 Share Geplaatst 11 juni 2023 Benieuwd naar die Spertsyan, schijnt nu toch wel echt te gaan komen. Doet me in balbezit vooral een beetje denken aan De Bruyne, heel interessant profiel in ieder geval. Nu nog afwachten hoe hij in omschakelmomenten en bij balbezit tegenstander presteert, dat is ingewikkeld te zien op beelden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 11 juni 2023 Share Geplaatst 11 juni 2023 Wordt het een Szymanski constructie, of gaat Ajax echt een speler uit Rusland kopen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 11 juni 2023 Share Geplaatst 11 juni 2023 2 uur geleden zei Rogier.: Benieuwd naar die Spertsyan, schijnt nu toch wel echt te gaan komen. Doet me in balbezit vooral een beetje denken aan De Bruyne, heel interessant profiel in ieder geval. Nu nog afwachten hoe hij in omschakelmomenten en bij balbezit tegenstander presteert, dat is ingewikkeld te zien op beelden. Ik heb zijn wedstrijd tegen Spartak Moskou bekeken. Daar gaat hij vaak in zijn eentje drukzetten waardoor hij makkelijk uitgespeeld wordt. Het geeft wel aan dat hij dat wil doen, dus dat moet wel goed komen. In balbezit heeft hij enkele mooie/leuke acties, maar ook teveel balverlies met slechte aannames en heel domme passes. Hopelijk is dat een soort nonchalante houding die je er nog uit kan krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 11 juni 2023 Share Geplaatst 11 juni 2023 26 minuten geleden zei MetalMichael: Wordt het een Szymanski constructie, of gaat Ajax echt een speler uit Rusland kopen? Wel de bedoeling om te kopen zijn de geruchten. Maar heb het gevoel dat je het met Sven nooit gaat weten eigenlijk. Hoe is zijn lange pass @FlyD? Traptechniek is goed, en zijn acties lijken vooral direct en gericht op korte combinaties te zijn, maar kan hij ook iemand diep sturen? Denk dat rondom het stuk drukzetten er misschien ook wat meer structuur nodig is in het team als dat gebeurt. Veelbelovender in ieder geval dan een laissez-faire houding. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 11 juni 2023 Share Geplaatst 11 juni 2023 34 minuten geleden zei MetalMichael: Wordt het een Szymanski constructie, of gaat Ajax echt een speler uit Rusland kopen? Ik vermoed in elk geval een of andere constructie, want je kunt geloof ik niet zomaar spelers uit Rusland kopen. Of, je kunt niet zomaar miljoenen overmaken naar Rusland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten