Lazy Geplaatst 1 juni 2023 Share Geplaatst 1 juni 2023 Ben wel benieuwd naar die Knutsen. De (vrij beperkte) artikelen die ik heb gelezen laten in elk geval wel een moderne trainer zien die lekker hamert op druk zetten en fysiek vanuit een 433. Al moeten we natuurlijk wel in acht nemen dat het in Noorwegen is en een speler als Fredrik Björkan (mislukt bij Feyenoord) daar een van de sterkhouders is. Maar goed, interessant is het zeker wel. Enkel dingetje. En het slaat nergens op, dat weet ik… maar het is een trainer die graag in trainingspak langs de kant staat…. Ben ik niet zo van. 🤣🤣 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 1 juni 2023 Share Geplaatst 1 juni 2023 Altijd maar weer met Feyenoord bezig he... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 1 juni 2023 Share Geplaatst 1 juni 2023 9 minuten geleden zei 007mark: Altijd maar weer met Feyenoord bezig he... Altijd.. Oneindige haat naar alles wat met Rotterdam te maken heeft Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 1 juni 2023 Share Geplaatst 1 juni 2023 24 minuten geleden zei Lazy: Ben wel benieuwd naar die Knutsen. De (vrij beperkte) artikelen die ik heb gelezen laten in elk geval wel een moderne trainer zien die lekker hamert op druk zetten en fysiek vanuit een 433. Al moeten we natuurlijk wel in acht nemen dat het in Noorwegen is en een speler als Fredrik Björkan (mislukt bij Feyenoord) daar een van de sterkhouders is. Maar goed, interessant is het zeker wel. Enkel dingetje. En het slaat nergens op, dat weet ik… maar het is een trainer die graag in trainingspak langs de kant staat…. Ben ik niet zo van. 🤣🤣 Als ik het zo gelezen heb dan is het de Noorse Slot. Alleen met dien verstande dat hij wel van Mourinho kan winnen. Geintje natuurlijk! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 2 juni 2023 Share Geplaatst 2 juni 2023 Het spreekt wel in zijn voordeel dat die spelers van Bodø/Glimt vrijwel allemaal mislukken in het buitenland. Dat zou kunnen betekenen dat Knutsen het allerbeste uit middelmatige spelers weet te halen. Goed nieuws voor Bassey, Sánchez en Klaassen dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 2 juni 2023 Share Geplaatst 2 juni 2023 16 minuten geleden zei Tim': Het spreekt wel in zijn voordeel dat die spelers van Bodø/Glimt vrijwel allemaal mislukken in het buitenland. Dat zou kunnen betekenen dat Knutsen het allerbeste uit middelmatige spelers weet te halen. Goed nieuws voor Bassey, Sánchez en Klaassen dus. En vele daarvan gingen ook weer terug naar Bodo, toch ook wel een teken dat Knutsen iets goed doet. Ik zie het wel als een mooie optie dat hij zou komen. Alleen jammer dat Heitinga of Reiziger geen optie meer zijn als assistent. Zou graag een 'cultuurbewaker'/link met de academy in de staf zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 2 juni 2023 Share Geplaatst 2 juni 2023 (bewerkt) Wellicht dat Bodogarde terug kan komen. Maar Heitinga is toch nog niet helemaal uitgesloten? 2 juni 2023 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 2 juni 2023 Share Geplaatst 2 juni 2023 (bewerkt) 27 minuten geleden zei Tim': Het spreekt wel in zijn voordeel dat die spelers van Bodø/Glimt vrijwel allemaal mislukken in het buitenland. Dat zou kunnen betekenen dat Knutsen het allerbeste uit middelmatige spelers weet te halen. Goed nieuws voor Bassey, Sánchez en Klaassen dus. Waar komt dat haten op Klaassen toch vandaan. Okay niet de meest technisch begaafde speler. Maar wel de speler die echt zich het schompes werkt, enorm goed gevoel voor de juiste ruimtes te kiezen voor het doel en er vooral altijd staan in omschakelmomenten vanwege zijn drive en vooral ook een echte Ajacied is. Daarnaast als je hem wel goed gebruikt van enorme waarde. Zie bijvoorbeeld dat seizoen onder Bosz, waar hij de beste speler van de Eredivisie werd. In het rijtje met Sanchez zetten wel erg ongepast imo. 2 juni 2023 bewerkt door Gert Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 2 juni 2023 Share Geplaatst 2 juni 2023 15 minuten geleden zei Gert: Waar komt dat haten op Klaassen toch vandaan. Okay niet de meest technisch begaafde speler. Maar wel de speler die echt zich het schompes werkt, enorm goed gevoel voor de juiste ruimtes te kiezen voor het doel en er vooral altijd staan in omschakelmomenten vanwege zijn drive en vooral ook een echte Ajacied is. Daarnaast als je hem wel goed gebruikt van enorme waarde. Zie bijvoorbeeld dat seizoen onder Bosz, waar hij de beste speler van de Eredivisie werd. In het rijtje met Sanchez zetten wel erg ongepast imo. Het beste is er gewoon wel vanaf bij Davy. Hij is structureel overal een paar seconden te laat, heeft niet de handelingssnelheid die bij het Ajax wat wij voor ogen hebben past en voegt voetballend niets toe aan de ploeg. Met de huidige bezetting van het middenveld is er gewoon geen plek voor hem. Natuurlijk is het een echte Ajacied en jongen van de club, maar meer dan een waterdrager bij een voorsprong die verdedigd moet worden is hij (op dit moment) niet meer. Dat zegt verder niks over hoe (althans) ik naar hem kijk als clubjongen. 19 minuten geleden zei Chiemel: Wellicht dat Bodogarde terug kan komen. Maar Heitinga is toch nog niet helemaal uitgesloten? Natuurlijk wel. Je gaat de voormalig hoofdtrainer toch niet opdringen als assistent bij je nieuwe hoofdcoach. Of hem die keuze laten maken. Hoe zonde ook, ik kan prima volgen dat Sven deze deur dicht doet. Dat voorkomt een heleboel ongemak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 2 juni 2023 Share Geplaatst 2 juni 2023 3 minuten geleden zei ElMarcos: Het beste is er gewoon wel vanaf bij Davy. Hij is structureel overal een paar seconden te laat, heeft niet de handelingssnelheid die bij het Ajax wat wij voor ogen hebben past en voegt voetballend niets toe aan de ploeg. Met de huidige bezetting van het middenveld is er gewoon geen plek voor hem. Natuurlijk is het een echte Ajacied en jongen van de club, maar meer dan een waterdrager bij een voorsprong die verdedigd moet worden is hij (op dit moment) niet meer. Dat zegt verder niks over hoe (althans) ik naar hem kijk als clubjongen. Natuurlijk wel. Je gaat de voormalig hoofdtrainer toch niet opdringen als assistent bij je nieuwe hoofdcoach. Of hem die keuze laten maken. Hoe zonde ook, ik kan prima volgen dat Sven deze deur dicht doet. Dat voorkomt een heleboel ongemak. Zeker niet de meest technisch begaafde speler. Maar toen onder Bosz stond het geloof ik zo: Klaassen Ziyech Schone Denk dat hij met de juiste samenstelling van het middenveld alsnog van waarde is. Iig als vaste wissel voor 1 van die voorste plekken op het middenveld. Sinds hij terug is na zijn jaren in het buitenland is hij vooral als schaduwspits opgesteld. Liep met Haller vaak naast Haller. Dan is hij in de afronding wel belangrijk. Maar in die situaties komt hij dan idd teveel aan de bal op plekken op het veld waar het vol is en dan heeft niet de kwaliteit om snel een oplossing te vinden idd. Ligt zijn kracht ook niet. Zou liefste een talentvollere speler dan Klaassen zien uiteraard, zodat hij vanaf de bank kan komen. Maar de rol die Taylor dit seizoen had, daar heb je meer aan Klaassen. Schakelt iig om. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 2 juni 2023 Share Geplaatst 2 juni 2023 11 minuten geleden zei Gert: Zeker niet de meest technisch begaafde speler. Maar toen onder Bosz stond het geloof ik zo: Klaassen Ziyech Schone Dit was inderdaad het middenveld in de finale tegen United. Vind Klaassen een absolute klasbak, maar niet meer voor in de basis. Mag wat mij betreft nog prima een jaartje blijven om vervolgens de stap te maken naar de MLS (?). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 2 juni 2023 Share Geplaatst 2 juni 2023 1 uur geleden zei Tim': Het spreekt wel in zijn voordeel dat die spelers van Bodø/Glimt vrijwel allemaal mislukken in het buitenland. Dat zou kunnen betekenen dat Knutsen het allerbeste uit middelmatige spelers weet te halen. Goed nieuws voor Bassey, Sánchez en Klaassen dus. Die Knutselt er flink mee dan ja 1 uur geleden zei Chiemel: Wellicht dat Bodogarde terug kan komen. Maar Heitinga is toch nog niet helemaal uitgesloten? Mislintat sloot dat wel uit gisteren. 39 minuten geleden zei Gert: Zeker niet de meest technisch begaafde speler. Maar toen onder Bosz stond het geloof ik zo: Klaassen Ziyech Schone Denk dat hij met de juiste samenstelling van het middenveld alsnog van waarde is. Iig als vaste wissel voor 1 van die voorste plekken op het middenveld. Sinds hij terug is na zijn jaren in het buitenland is hij vooral als schaduwspits opgesteld. Liep met Haller vaak naast Haller. Dan is hij in de afronding wel belangrijk. Maar in die situaties komt hij dan idd teveel aan de bal op plekken op het veld waar het vol is en dan heeft niet de kwaliteit om snel een oplossing te vinden idd. Ligt zijn kracht ook niet. Zou liefste een talentvollere speler dan Klaassen zien uiteraard, zodat hij vanaf de bank kan komen. Maar de rol die Taylor dit seizoen had, daar heb je meer aan Klaassen. Schakelt iig om. Klaassen is in een complementair middenveld en bepaald soort aanval nog prima, zeker in de ED. Alleen niet met het huidige middenveld en al helemaal niet met een speler als Taylor naast hem. In balbezit heb je verder niet bijster veel aan hem. Werkt hard, maar lijdt wel vaak enorm veel dom balverlies in de combinatie. Daarnaast, met Brobbey en/of Kudus/Tadic als spits leek het vaak niet te lopen of voelden ze het niet goed aan. Wat hij met een Haller bijvoorbeeld wel had, miste je dit seizoen als hij speelde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 2 juni 2023 Share Geplaatst 2 juni 2023 2 uur geleden zei Gert: Waar komt dat haten op Klaassen toch vandaan. Okay niet de meest technisch begaafde speler. Maar wel de speler die echt zich het schompes werkt, enorm goed gevoel voor de juiste ruimtes te kiezen voor het doel en er vooral altijd staan in omschakelmomenten vanwege zijn drive en vooral ook een echte Ajacied is. Daarnaast als je hem wel goed gebruikt van enorme waarde. Zie bijvoorbeeld dat seizoen onder Bosz, waar hij de beste speler van de Eredivisie werd. In het rijtje met Sanchez zetten wel erg ongepast imo. Het is precies het type speler waarvan ik absoluut gen fan ben, geef mij maar een speler met wat meer techniek en souplesse. In het verleden heeft hij wel toegevoegde waarde gehad, maar die heb ik dit seizoen niet gezien. Zeker op het WK was het echt abominabel wat hij liet zien. En ik ben niet voor Ajax, dus dat hij een echte Ajacied is, is voor mij geen argument om fan van hem te zijn of niet. Ik snap heel goed dat dat voor Ajax-fans anders ligt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 2 juni 2023 Share Geplaatst 2 juni 2023 9 minuten geleden zei Tim': Het is precies het type speler waarvan ik absoluut gen fan ben, geef mij maar een speler met wat meer techniek en souplesse. In het verleden heeft hij wel toegevoegde waarde gehad, maar die heb ik dit seizoen niet gezien. Zeker op het WK was het echt abominabel wat hij liet zien. En ik ben niet voor Ajax, dus dat hij een echte Ajacied is, is voor mij geen argument om fan van hem te zijn of niet. Ik snap heel goed dat dat voor Ajax-fans anders ligt. Owja haha my bad. Had niet door dat je niet voor Ajax bent. Mijn brein denkt al snel dat mensen die hier posten voor Ajax zijn, tenzij ik precies weet wat hun club voorkeur is, dan niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 2 juni 2023 Share Geplaatst 2 juni 2023 16 minuten geleden zei Gert: Owja haha my bad. Had niet door dat je niet voor Ajax bent. Mijn brein denkt al snel dat mensen die hier posten voor Ajax zijn, tenzij ik precies weet wat hun club voorkeur is, dan niet Geen probleem man. Ik ga er ook altijd van uit dat iedereen voor Werder Bremen is. Valt toch tegen in de praktijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 2 juni 2023 Share Geplaatst 2 juni 2023 18 minuten geleden zei Tim': Geen probleem man. Ik ga er ook altijd van uit dat iedereen voor Werder Bremen is. Valt toch tegen in de praktijk Bij Bremen was hij volgens mij toch aanvoerder en spelende als VMC? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 2 juni 2023 Share Geplaatst 2 juni 2023 32 minuten geleden zei Gert: Bij Bremen was hij volgens mij toch aanvoerder en spelende als VMC? Reserve-aanvoerder achter niemand minder dan Niklas Moisander Hij wisselde veel af tussen VMC en MC, vooral afhankelijk van de beschikbaarheid van Nuri Sahin en of Kevin Vogt als VMC speelde. Ik vond hem het beste wanneer hij ondersteunend speelde voor de spelers die voor hem het spel maakten (Eggestein/Osaka/Bittencourt). Naar omstandigheden heeft hij het prima gedaan in Bremen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 2 juni 2023 Share Geplaatst 2 juni 2023 6 uur geleden zei Tim': Reserve-aanvoerder achter niemand minder dan Niklas Moisander Hij wisselde veel af tussen VMC en MC, vooral afhankelijk van de beschikbaarheid van Nuri Sahin en of Kevin Vogt als VMC speelde. Ik vond hem het beste wanneer hij ondersteunend speelde voor de spelers die voor hem het spel maakten (Eggestein/Osaka/Bittencourt). Naar omstandigheden heeft hij het prima gedaan in Bremen. Totaal off-topic. Maar wat een namen komen er in deze post voorbij . En dan doel ik met name op Sahin. Als Dortmunder toch ook best leuke herinneringen aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 2 juni 2023 Share Geplaatst 2 juni 2023 Op 30-5-2023 om 22:04 zei Rogier.: Redelijk late reactie, maar ben het deels met je oneens. Je zag afgelopen jaar vooral dat we 0 controle hadden op het middenveld. Dat dat een gevolg was van de keuze om een middenveld te maken met Alvarez en Klaassen/Bergwijn, waarmee je niet kan voetballen, is of een teken dat je middenvelders tekort komt, of een teken dat de middenvelders niet voldoen (Taylor). In die zin begint het spel bij Ajax ook gewoon bij het middenveld. Bassey ziet er ook zo slecht uit omdat hij die bal nergens kwijt kan. Ik heb op zich nog wel vertrouwen in Taylor. Heeft imo een minder slecht seizoen gedraaid dan velen zeiden, zwom vaak in zijn eentje op het middenveld. In elk geval een middenvelder die de bal wel vooruit wil passen, heeft een redelijke connectie met Brobbey. Maar los daarvan: wat Ajax imo mist is een 6 die defensief solide is (ik denk eigenlijk vooral positioneel) en comfortabel is aan de bal. Die onder druk uit kan voetballen, kan opendraaien en de bal bij de juiste speler krijgt (en dat is iets anders dan een speler met de juiste kleur). Eigenlijk iemand die defensief denkt, maar offensief speelt. Uit wat ik zo hoor, is Vd Boomen dat niet; Spierings had de meer verdedigende rol bij Toulouse. Mislintat noemde hem ook een 8. Voor de rol die veel meer de schakel is tussen aanval en verdediging (een verbindingsspeler zo je wilt), wat Vd Boomen lijkt te zijn obv de analyses die ik hoor, hebben we al meer opties. Daarmee zeg ik niet dat het geen goede aankoop is, maar je hebt er al meerdere spelers voor rondlopen. Het kan natuurlijk wel zo zijn dat Berghuis niet meer als optie voor die positie wordt gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 4 juni 2023 Share Geplaatst 4 juni 2023 Taylor heeft gewoon veel potentie, wat een onzin om steeds op hem te ''haten'' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 4 juni 2023 Share Geplaatst 4 juni 2023 3 uur geleden zei cimbomcu: Taylor heeft gewoon veel potentie, wat een onzin om steeds op hem te ''haten'' Wie haat er op hem dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 4 juni 2023 Share Geplaatst 4 juni 2023 Echt heel veel supporters. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 4 juni 2023 Share Geplaatst 4 juni 2023 Ach ja ik moet wel zeggen dat ik alle reacties van supporters die veel te opportuun zijn eigenlijk niet echt serieus neem. Als je Grillitsch en Kudus niet meetelt, is Taylor eigenlijk je enige echte, van origine, middenvelder die ook nog eens nog veel moet groeien en eigenlijk niet dat middenveld kan dragen. Als je daar een seizoen op gaat bouwen is een beetje realiteitszin wel handig. En dat hebben de meesten nu eenmaal niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 4 juni 2023 Share Geplaatst 4 juni 2023 En media, bijvoorbeeld zoals na Frankrijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 4 juni 2023 Share Geplaatst 4 juni 2023 Ik haat niet op Taylor. Ben vooral teleurgesteld dat hij geen schim meer is (al best een tijd) vd Taylor uit zijn jeugd jaren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten