Thierryvane Geplaatst 31 mei 2023 Share Geplaatst 31 mei 2023 5 minuten geleden zei La Pulga: Oe een Deense trainer betekend ook een Deense speler er bij. Eriksen weer even paar jaartjes shinen bij Ajax? Die zal volgend jaar geen basisspeler zijn bij United. https://www.transfermarkt.nl/gustav-isaksen/profil/spieler/462823 Citaat TV2 Sport: Er is GÉÉN contact geweest tussen Ajax en Bodø/Glimt. Kjetil Knutsen lijkt geen optie te zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 31 mei 2023 Share Geplaatst 31 mei 2023 Ja ik vergat dat onze 3e linksbuiten ook al Deens is en dat hij volgende week voor zijn kans wilt gaan. Krijg bij Daramy echt Babel vibes. Hopelijk is er deze week wel meer duidelijk over een nieuwe trainer en is Ziyech al op Schiphol gespot? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 31 mei 2023 Share Geplaatst 31 mei 2023 Begint vervelend te worden die berichten; " kandidaat x is in beeld", vervolgens "er is geen contact geweest". Gaan we nog veel meer krijgen natuurlijk, voor meerdere posities. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daz Geplaatst 31 mei 2023 Share Geplaatst 31 mei 2023 Ja dat wordt een lange zomer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 31 mei 2023 Share Geplaatst 31 mei 2023 Prima toch. Lekker topic komende zomer met #ThierryVerweij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 31 mei 2023 Share Geplaatst 31 mei 2023 Plottwist: Sven wilde perse Peter Bosz als coach, Vd Sar gooide met stoelen en bureaus in het kantoor en schreeuwde ''Bosz erin, dan ik eruit!!!'' Sven: dat komt dan goed uit, dag Edwin. Communicatie: ''Edwin is vermoeid en neemt afscheid van Ajax'' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 31 mei 2023 Share Geplaatst 31 mei 2023 Even geen #ThierryVerweij maar het nieuwe thuisshirt. Mag toch hopen dat deze leak op Twitter niet klopt, wat een gedrocht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 31 mei 2023 Share Geplaatst 31 mei 2023 Haha nee dit kan niet kloppen, anders ga ik janken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 31 mei 2023 Share Geplaatst 31 mei 2023 Pfoe dit is niet best nee. ‘Laten we de rode baan net zo breed als de sponsor maken en dan ook meteen de logo’s centreren’ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 31 mei 2023 Share Geplaatst 31 mei 2023 De shirts van Ajax zijn tegenwoordig vaker lelijk dam mooi. Al heel veel lelijke uitshirts gehad en nu beginnen ze ook te kloten met het thuisshirt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 31 mei 2023 Share Geplaatst 31 mei 2023 Ik moet eerlijk bekennen dat ik 'm zo wel toffer begin te vinden: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 31 mei 2023 Share Geplaatst 31 mei 2023 Shirts plat zien er vaak compleet anders uit dan gedragen. Baan blijft idioot breed en ben niet de grootste fan van de gecentreerde logo's. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 31 mei 2023 Share Geplaatst 31 mei 2023 Baan had nooit onderbroken mogen worden, da's jammer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 31 mei 2023 Share Geplaatst 31 mei 2023 Moest meteen aan Oleguer denken door deze shirts.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 31 mei 2023 Share Geplaatst 31 mei 2023 (bewerkt) Zo te zien vind Bergwijn 'm ook erg lelijk. De baan lijkt ook echt vrij breed door de rode streep aan de zijkant. Moet trouwens zeggen dat ik stiekem wel geniet van de chaos. Leuk om te zien hoe de organisatie opnieuw ingericht wordt en welke keuzes er gemaakt worden in de opbouw. Ben ervan overtuigd dat met een ‘normale’ transferzomer Ajax volgend jaar weer een prima jaar kan draaien. Wat dat betreft heel erg jammer dat Roma heeft verloren vanavond, hadden we ook de voorronde Europa League kunnen skippen. Dat kan nu nog ingewikkeld worden, en je had meer voorbereidingstijd gehad. 31 mei 2023 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 1 juni 2023 Share Geplaatst 1 juni 2023 Wat schrijven de krantjes vandaag #Thierryverweij? Jij hoort toch eigenlijk een komkommertijd topic te krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 1 juni 2023 Share Geplaatst 1 juni 2023 17 minuten geleden zei Dansmeister: Wat schrijven de krantjes vandaag #Thierryverweij? Jij hoort toch eigenlijk een komkommertijd topic te krijgen. Het is nog vrij stil op kantoor. To be continued... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 1 juni 2023 Share Geplaatst 1 juni 2023 2 uur geleden zei Dansmeister: Wat schrijven de krantjes vandaag #Thierryverweij? Dit is toch wel een belediging voor onze Thierry hoor. Tsjongejonge. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 1 juni 2023 Share Geplaatst 1 juni 2023 Vanmiddag 16:00 uur persco omtrent Heitinga. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 1 juni 2023 Share Geplaatst 1 juni 2023 Ik ben trouwens soort van assistent van Thierry, ik kom met kleine nieuwtjes. Huntelaar namelijk met 4 jaar verlengd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 1 juni 2023 Share Geplaatst 1 juni 2023 Waardeloos nieuws voor een ieder die Ajax geen warm hart toedraagt. Ik kom dit net tegen trouwens . Prima vent die Johnny maar moet wel lachen om die omschrijving. 'Johnny is een vermogend en vrij man (...), Johnny voelt zich op elk podium in zijn element'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 1 juni 2023 Share Geplaatst 1 juni 2023 Onze surf boy is cooking! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daz Geplaatst 1 juni 2023 Share Geplaatst 1 juni 2023 Ajax dus bezig met Kjetil Knutsen, succestrainer van Bodo-Glimt. Ik ben heel erg enthousiast! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 1 juni 2023 Share Geplaatst 1 juni 2023 Knutsen vind ik een hele mooie optie. Had hem ook op mijn lijstje als eventuele vervanger van Slot. Ben benieuwd of die de overstap durft te maken want op dit moment is en blijft het voorlopig nog wel even een slangenkuil in Amsterdam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 1 juni 2023 Share Geplaatst 1 juni 2023 Nog even wachten en dan wordt die ontslagen bij Bodo, staat nu namelijk 1-1 tegen een tweede divisie club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten