Chiemel Geplaatst 30 april 2023 Share Geplaatst 30 april 2023 Misschien maar mooi zo, straks gingen nog mensen denken dat het seizoen gered zou zijn. Of dat Heitinga zou blijven. Ook wel typisch dat Ajax en PSV zoveel penals missen in de Kuip. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 30 april 2023 Share Geplaatst 30 april 2023 Was dit voetbal? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 30 april 2023 Share Geplaatst 30 april 2023 God, wat hoop ik dat die Mislitat er een hele grote bezem doorheen haalt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 30 april 2023 Share Geplaatst 30 april 2023 1 minuut geleden zei AjaciedBart.: God, wat hoop ik dat die Mislitat er een hele grote bezem doorheen haalt Ik ben vooral bang voor de kwaliteit die hij terug gaat halen. Vrees weer een blik miskopen voor veel te veel geld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 30 april 2023 Share Geplaatst 30 april 2023 Een ongekend kut seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 30 april 2023 Share Geplaatst 30 april 2023 Goede dingen meenemen naar volgende wedstrijd zou John zeggen. Wat een parodie op voetbal weer. Verdiende geen winnaar. Maargoed die moest er toch komen en pijnlijk dat we ook dit laatste succesje binnen te harken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 30 april 2023 Share Geplaatst 30 april 2023 En dan na deze tik zondag AZ thuis, min of meer bepalend voor welke Europese competitie je volgend jaar gaat spelen. Ga er maar aan staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 30 april 2023 Share Geplaatst 30 april 2023 44 minuten geleden zei Gert: Goede dingen meenemen naar volgende wedstrijd zou John zeggen. Wat een parodie op voetbal weer. Verdiende geen winnaar. Maargoed die moest er toch komen en pijnlijk dat we ook dit laatste succesje binnen te harken. Je zat er niet ver naast Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 30 april 2023 Share Geplaatst 30 april 2023 1 uur geleden zei MetalMichael: En dan na deze tik zondag AZ thuis, min of meer bepalend voor welke Europese competitie je volgend jaar gaat spelen. Ga er maar aan staan. En daarna nog tegen Utrecht (altijd gezellig) en Twente-uit. Realistisch scenario dat je dadelijk vierde staat. Hopelijk is Kudus fit genoeg om mee te doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 30 april 2023 Share Geplaatst 30 april 2023 NOS meldt dat Ajax Bosz benaderd heeft. Niet super fan van Bosz, maar hallelujah dat ze inzien dat er wat moet gebeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 1 mei 2023 Share Geplaatst 1 mei 2023 En vd sar blijft maar zitten… Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 1 mei 2023 Share Geplaatst 1 mei 2023 Ja onbegrijpelijk dat het zover is gekomen. Aan de andere kant hoeven we ook niet meer teveel te hopen dat hij nu nog weg gaat, want er zijn onder zijn leiding nu weer allemaal nieuwe posities ingevuld. Dus dat zegt genoeg over hoe hij intern nog dat krediet heeft om dat allemaal te kunnen doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 1 mei 2023 Share Geplaatst 1 mei 2023 Je hebt een gigantische arsenaal aan oud topspelers waarvoor overal de deuren open gaan in de voetbalwereld. En dan kom je na anderhalf jaar aan met misliat, die zich bij elke club moet voorstellen. Waarom niet zo n seedorf bergkamp enz enz. Wat is ajax ziek, dood en dood ziek. Er moet ongelooflijk hard ingegrepen worden. Anders is het volgend jaar na 5 wedstrijden dat je er al weer 3 verloren hebt. En heb je weer een slecht seizoen met negatieve spiraal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 1 mei 2023 Share Geplaatst 1 mei 2023 3 minuten geleden zei putdus: Je hebt een gigantische arsenaal aan oud topspelers waarvoor overal de deuren open gaan in de voetbalwereld. En dan kom je na anderhalf jaar aan met misliat, die zich bij elke club moet voorstellen. Waarom niet zo n seedorf bergkamp enz enz. Wat is ajax ziek, dood en dood ziek. Er moet ongelooflijk hard ingegrepen worden. Anders is het volgend jaar na 5 wedstrijden dat je er al weer 3 verloren hebt. En heb je weer een slecht seizoen met negatieve spiraal. Lijkt me toch dat Misliat veel meer ervaring en een beter netwerk heeft in het vakgebied waarin hij is aangetrokken, dan dat Seedorf of Bergkamp dat heeft. Dus ik begrijp je kritiek niet helemaal. In onderhandelingen met spelers zou je oud spelers kunnen inzetten om spelers te paaien. Al kun je je afvragen hoeveel procent van je overtuigingskracht daarin zit. Dat moet toch meer in het plan dat je de speler voorlegt moeten zitten. Of de historie en faciliteiten van de club. Hopelijk nu snel naar volgend seizoen werken. Van Bosz heb ik toen wel genoten. Aanvallend krijg je dan iig weer een smoeswerk. Achterin wel minder zekerheden als bij Ten Hag. Maar om nu weer 1 stap vooruit te maken en weer nationaal om prijzen te gaan spelen, daar lijkt me Bosz wel geschikt voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 1 mei 2023 Share Geplaatst 1 mei 2023 (bewerkt) Genoten van de sfeer gisteren jongens. Zo'n ontzettend klote jaar en dan zo mooi met zijn allen erachter gestaan. Gaf mij een trots gevoel en ik weiger ook mee te gaan in al dat negatieve. Voor wie? voor Ajax Amsterdam! Bosz zsm aanstellen, gaat mij effe nergens anders om dan gewoon even leuk voetbal te zien. 1 mei 2023 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 1 mei 2023 Share Geplaatst 1 mei 2023 59 minuten geleden zei putdus: Je hebt een gigantische arsenaal aan oud topspelers waarvoor overal de deuren open gaan in de voetbalwereld. En dan kom je na anderhalf jaar aan met misliat, die zich bij elke club moet voorstellen. Waarom niet zo n seedorf bergkamp enz enz. Wat is ajax ziek, dood en dood ziek. Er moet ongelooflijk hard ingegrepen worden. Anders is het volgend jaar na 5 wedstrijden dat je er al weer 3 verloren hebt. En heb je weer een slecht seizoen met negatieve spiraal. Seedorf? Haha. Die blaaskaak? Hou op hoor, dat is absoluut geen TD materiaal voor Ajax. Mislintat is in Europa een gerespecteerde scout/TD en heeft een goed en groot netwerk opgebouwd over de jaren. Wel blij om te horen dat Ajax Bosz heeft benaderd (NOS) in plaats dat ze voor Heitinga kiezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 1 mei 2023 Share Geplaatst 1 mei 2023 6 minuten geleden zei Lazy: Seedorf? Haha. Die blaaskaak? Hou op hoor, dat is absoluut geen TD materiaal voor Ajax. Mislintat is in Europa een gerespecteerde scout/TD en heeft een goed en groot netwerk opgebouwd over de jaren. Wel blij om te horen dat Ajax Bosz heeft benaderd (NOS) in plaats dat ze voor Heitinga kiezen. Vind het trouwens gek dat er verder niemand met dit nieuwtje komt. Geen Telegraaf, Freek Jansen, etc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 1 mei 2023 Share Geplaatst 1 mei 2023 11 minuten geleden zei Lazy: Wel blij om te horen dat Ajax Bosz heeft benaderd (NOS) in plaats dat ze voor Heitinga kiezen. Als dit klopt is het een lichtpuntje op een inktzwarte zondag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 1 mei 2023 Share Geplaatst 1 mei 2023 De zogenaamde wondertrainer. Vind hem toch wel overschat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 1 mei 2023 Share Geplaatst 1 mei 2023 Ja fijn bosz, overal ontslagen… Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 1 mei 2023 Share Geplaatst 1 mei 2023 3 uur geleden zei Gert: In onderhandelingen met spelers zou je oud spelers kunnen inzetten om spelers te paaien. Maar daarvoor heeft Ajax Huntelaar. Die zou ik inderdaad in zulke situaties inzetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 1 mei 2023 Share Geplaatst 1 mei 2023 15 uur geleden zei AjaciedBart.: NOS meldt dat Ajax Bosz benaderd heeft. Niet super fan van Bosz, maar hallelujah dat ze inzien dat er wat moet gebeuren. Grapje! Toch niet. Goatinga lekker volgend jaar nog voor de groep. Gelukkig werkte ze gisteren allemaal keihard! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 1 mei 2023 Share Geplaatst 1 mei 2023 7 uur geleden zei Gert: Ja onbegrijpelijk dat het zover is gekomen. Aan de andere kant hoeven we ook niet meer teveel te hopen dat hij nu nog weg gaat, want er zijn onder zijn leiding nu weer allemaal nieuwe posities ingevuld. Dus dat zegt genoeg over hoe hij intern nog dat krediet heeft om dat allemaal te kunnen doen. In principe heeft hij niet veel posities ingevuld, al zal hij er een rol in hebben gehad. Overigens lijkt het mij goed dat hij in elk geval nog even blijft zitten, anders ben je voor elke continuïteit afhankelijk van Huntelaar. Is de nieuwe AD dan geen enorme kanjer, ben je nog veel verder van huis. Afscheid nemen van Sar als het technische gedeelte vrij goed staat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 1 mei 2023 Share Geplaatst 1 mei 2023 22 minuten geleden zei Hwb: In principe heeft hij niet veel posities ingevuld, al zal hij er een rol in hebben gehad. Overigens lijkt het mij goed dat hij in elk geval nog even blijft zitten, anders ben je voor elke continuïteit afhankelijk van Huntelaar. Is de nieuwe AD dan geen enorme kanjer, ben je nog veel verder van huis. Afscheid nemen van Sar als het technische gedeelte vrij goed staat. Is het niet de meest logische optie om Menno Geelen door te schuiven als AD? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 1 mei 2023 Share Geplaatst 1 mei 2023 Menno lijkt me juist heel belangrijk en goed in wat hij nu doet. Sponsoren tevreden houden en nieuwe binnen hengelen. Wat enorm belangrijk is voor Ajax om op grote voet te kunnen blijven leven (naast transfers en prijzengeld uiteraard). In de pantelic/pakschaal podcast heeft hij dat toen toegelicht. Vraag me af of hij de functie van AD ambieert en of het geschikt is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten