Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1524

Wel weer soepel van Lindhout, elleboogje missen en vervolgens spel door laten gaan bij een hoofdblessure. Maar oke, ik wil niet als een zeurkous overkomen ;c (en nu die overtreding op Tadic)

Iets anders dan even, Kudus zit er nog niet zo lekker in hè. Hartman nog geeneens een gele kaart. Staat daar een beetje geïsoleerd ook.

Edit: Nou, daar gaat 'ie. Lekker dan. Sportief ook weer van onze Feyenoorders.

bewerkt door Rogier.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Lazy:

Knap gegooid. Dat wel.. Toch een flinke afstand met zo'n aansteker en dan best knap om iemand te raken.

Als er iedere wedstrijd 10 aanstekers worden gegooid, dan niet echt.

Gewoon geen thuispubliek meer bij Feyenoord.

Of gewoon iedereen die een hard voorwerp gooit levenslang stadionverbod geven. Dat is toch redelijk haalbaar?

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Geppiej:

Is het nu gewaagd om te zeggen dat je als thuissupporter gewoon een tegenstander mag blesseren en er in feite mee weg komt.

Wat mij betreft is dat niet gewaagd maar heb je gelijk. Sowieso snap ik niet dat dit geen reglementaire overwinning is.

maar goed er zijn wel meer dingen die ik krom vind aan deze situatie. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei 19CH98:

Wat mij betreft is dat niet gewaagd maar heb je gelijk. Sowieso snap ik niet dat dit geen reglementaire overwinning is.

Omdat het niet in de reglementen staat, dat is een beetje het idee van regels.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei MetalMichael:

Poh, respect voor Klassen hoor, dat je gewoon weer het veld op stapt. Ik had al op de A4 gezeten. 

Maakt toch meer indruk als Ajax zou zeggen; ‘dikke vinger, we spelen het meer’. Toch indrukwekkende dan als Excelsior dat doet oid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Vitesse88:

Maakt toch meer indruk als Ajax zou zeggen; ‘dikke vinger, we spelen het meer’. Toch indrukwekkende dan als Excelsior dat doet oid.

Denk dat er vanuit veiligheidsoogpunt toch vrij veel druk is uitgeoefend om uit te spelen. Even los van of het allemaal ethisch en moreel verantwoord is.

bewerkt door MetalMichael
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Keko:

Omdat het niet in de reglementen staat, dat is een beetje het idee van regels.

Dan ben ik het niet eens met de regelementen. Als je als thuisclub de veiligheid van je bezoekers niet kan garanderen verdien je het niet om te spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei PJHoutman:

Tot er straks infiltranten in het thuispubliek gaan gooien.

Dan kan je toch als club nog steeds de veiligheid niet garanderen. Als er een Ajax "supporter" iets naar een Feyenoorder had gegooid zit je als club Feyenoord nog steeds fout dat dit mogelijk is in je stadion. Dan moet je daarna ook Ajax keihard straffen maar je moet als club een veilige werkomgeving creëren. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei 19CH98:

Dan kan je toch als club nog steeds de veiligheid niet garanderen. Als er een Ajax "supporter" iets naar een Feyenoorder had gegooid zit je als club Feyenoord nog steeds fout dat dit mogelijk is in je stadion. Dan moet je daarna ook Ajax keihard straffen maar je moet als club een veilige werkomgeving creëren. 

Als je de veiligheid wil garanderen moet je zonder supporters gaan spelen. Het is absurd om te denken dat Feyenoord van +- 50.000 mensen kan garanderen dat ze geen ‘gooibare’ objecten bij zich hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei PJHoutman:

Als je de veiligheid wil garanderen moet je zonder supporters gaan spelen. Het is absurd om te denken dat Feyenoord van +- 50.000 mensen kan garanderen dat ze geen ‘gooibare’ objecten bij zich hebben.

Moeten de stewards maar eens beter Fouilleren. Want dat is lachwekkend wat ze doen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei PJHoutman:

Er zal toch echt een oplossing moeten komen. Want we hebben het er nu over omdat het fout gaat maar er worden zoveel pogingen gedaan (niet alleen vandaag) door publiek om spelers te blesseren. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei PJHoutman:

Lijkt me inderdaad een prima oplossing voor dat tokkievolk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites