PJHoutman Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 Rasmussen zit op de bank. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 Davy & Klassiekers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 (bewerkt) 3 minuten geleden zei Chiemel: Tactiek Ajax: Rasmussen tegen een andere Feyenoord laten botsen en scoren Waarom noem je m nu weer Rasmussen? Die zit op de bank. Tadic' kaak ontwricht, dat kan haast niet anders. 5 april 2023 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 (bewerkt) Wel weer soepel van Lindhout, elleboogje missen en vervolgens spel door laten gaan bij een hoofdblessure. Maar oke, ik wil niet als een zeurkous overkomen (en nu die overtreding op Tadic) Iets anders dan even, Kudus zit er nog niet zo lekker in hè. Hartman nog geeneens een gele kaart. Staat daar een beetje geïsoleerd ook. Edit: Nou, daar gaat 'ie. Lekker dan. Sportief ook weer van onze Feyenoorders. 5 april 2023 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 Donder op man. Weglopen en niet meer terugkomen. Laat ze lekker de tyfus krijgen daaro. Mafkezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 Knap gegooid. Dat wel.. Toch een flinke afstand met zo'n aansteker en dan best knap om iemand te raken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 Gratis bekerfinale is ook wel een keer lekker! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 (bewerkt) 7 minuten geleden zei Lazy: Knap gegooid. Dat wel.. Toch een flinke afstand met zo'n aansteker en dan best knap om iemand te raken. Als er iedere wedstrijd 10 aanstekers worden gegooid, dan niet echt. Gewoon geen thuispubliek meer bij Feyenoord. Of gewoon iedereen die een hard voorwerp gooit levenslang stadionverbod geven. Dat is toch redelijk haalbaar? 5 april 2023 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 Echt wat slap zeg als ze gewoon verder gaan. Zul je zien dat Feyenoord alsnog wint. Laat ze lekker die beker ergens stoppen waar het licht niet schijnt. Dit is toch gewoon te achterlijk voor woorden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 Poh, respect voor Klassen hoor, dat je gewoon weer het veld op stapt. Ik had al op de A4 gezeten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 (bewerkt) Nou hopen dat Klaassen die 1-3 maakt met ze achterhoofd. Ik zeg ook een keer weer wat. 5 april 2023 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 Is het nu gewaagd om te zeggen dat je als thuissupporter gewoon een tegenstander mag blesseren en er in feite mee weg komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 1 minuut geleden zei Geppiej: Is het nu gewaagd om te zeggen dat je als thuissupporter gewoon een tegenstander mag blesseren en er in feite mee weg komt. Wat mij betreft is dat niet gewaagd maar heb je gelijk. Sowieso snap ik niet dat dit geen reglementaire overwinning is. maar goed er zijn wel meer dingen die ik krom vind aan deze situatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 Zojuist zei 19CH98: Wat mij betreft is dat niet gewaagd maar heb je gelijk. Sowieso snap ik niet dat dit geen reglementaire overwinning is. Omdat het niet in de reglementen staat, dat is een beetje het idee van regels. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 14 minuten geleden zei MetalMichael: Poh, respect voor Klassen hoor, dat je gewoon weer het veld op stapt. Ik had al op de A4 gezeten. Maakt toch meer indruk als Ajax zou zeggen; ‘dikke vinger, we spelen het meer’. Toch indrukwekkende dan als Excelsior dat doet oid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 (bewerkt) 1 minuut geleden zei Vitesse88: Maakt toch meer indruk als Ajax zou zeggen; ‘dikke vinger, we spelen het meer’. Toch indrukwekkende dan als Excelsior dat doet oid. Denk dat er vanuit veiligheidsoogpunt toch vrij veel druk is uitgeoefend om uit te spelen. Even los van of het allemaal ethisch en moreel verantwoord is. 5 april 2023 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 3 minuten geleden zei Keko: Omdat het niet in de reglementen staat, dat is een beetje het idee van regels. Dan ben ik het niet eens met de regelementen. Als je als thuisclub de veiligheid van je bezoekers niet kan garanderen verdien je het niet om te spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 Zojuist zei 19CH98: Dan ben ik het niet eens met de regelementen. Als je als thuisclub de veiligheid van je bezoekers niet kan garanderen verdien je het niet om te spelen. Tot er straks infiltranten in het thuispubliek gaan gooien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 2 minuten geleden zei PJHoutman: Tot er straks infiltranten in het thuispubliek gaan gooien. Dan kan je toch als club nog steeds de veiligheid niet garanderen. Als er een Ajax "supporter" iets naar een Feyenoorder had gegooid zit je als club Feyenoord nog steeds fout dat dit mogelijk is in je stadion. Dan moet je daarna ook Ajax keihard straffen maar je moet als club een veilige werkomgeving creëren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 2 minuten geleden zei 19CH98: Dan kan je toch als club nog steeds de veiligheid niet garanderen. Als er een Ajax "supporter" iets naar een Feyenoorder had gegooid zit je als club Feyenoord nog steeds fout dat dit mogelijk is in je stadion. Dan moet je daarna ook Ajax keihard straffen maar je moet als club een veilige werkomgeving creëren. Als je de veiligheid wil garanderen moet je zonder supporters gaan spelen. Het is absurd om te denken dat Feyenoord van +- 50.000 mensen kan garanderen dat ze geen ‘gooibare’ objecten bij zich hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 (bewerkt) Hey Grealish(niet die van City) met zijn debuut 5 april 2023 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 1 minuut geleden zei PJHoutman: Als je de veiligheid wil garanderen moet je zonder supporters gaan spelen. Het is absurd om te denken dat Feyenoord van +- 50.000 mensen kan garanderen dat ze geen ‘gooibare’ objecten bij zich hebben. Moeten de stewards maar eens beter Fouilleren. Want dat is lachwekkend wat ze doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 1 minuut geleden zei Djurovski: Moeten de stewards maar eens beter Fouilleren. Want dat is lachwekkend wat ze doen Wat een nieuwe informatie die je me daar vertelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 4 minuten geleden zei PJHoutman: Als je de veiligheid wil garanderen moet je zonder supporters gaan spelen. Het is absurd om te denken dat Feyenoord van +- 50.000 mensen kan garanderen dat ze geen ‘gooibare’ objecten bij zich hebben. Er zal toch echt een oplossing moeten komen. Want we hebben het er nu over omdat het fout gaat maar er worden zoveel pogingen gedaan (niet alleen vandaag) door publiek om spelers te blesseren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 7 minuten geleden zei PJHoutman: Als je de veiligheid wil garanderen moet je zonder supporters gaan spelen. Het is absurd om te denken dat Feyenoord van +- 50.000 mensen kan garanderen dat ze geen ‘gooibare’ objecten bij zich hebben. Lijkt me inderdaad een prima oplossing voor dat tokkievolk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten