Azpi Geplaatst 12 oktober 2022 Share Geplaatst 12 oktober 2022 4-0 voor Napoli Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 12 oktober 2022 Share Geplaatst 12 oktober 2022 Ik hoop dat Schreuder met een tactisch wonder komt en niet alleen een keuze maakt om aan patronen te werken. Want nu verwacht ik meer een fiasco en enige patroon die je bouwt is een patroon van onzekerheid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 12 oktober 2022 Share Geplaatst 12 oktober 2022 Wat een opstelling. Ik had hem als td een uur voor de wedstrijd nog ontslagen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 12 oktober 2022 Share Geplaatst 12 oktober 2022 Zojuist zei Socrates: Wat een opstelling. Ik had hem als td een uur voor de wedstrijd nog ontslagen. En wie stel je daarna aan? Schreuder op straat zetten is stap 1, maar daarna moet je doorpakken. Wie zou je graag als trainer willen zien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 12 oktober 2022 Share Geplaatst 12 oktober 2022 Sterkte Ajacieden, acht de kans niet groot dat het met deze opstelling wel gaat lukken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 12 oktober 2022 Share Geplaatst 12 oktober 2022 Is het in de poule bij gelijk aantal punten onderling resultaat of doelsaldo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 12 oktober 2022 Share Geplaatst 12 oktober 2022 Just now, timpy00 said: Is het in de poule bij gelijk aantal punten onderling resultaat of doelsaldo? onderling resultaat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 12 oktober 2022 Share Geplaatst 12 oktober 2022 Eerlijk is eerlijk, met huidige vorm en vertrouwen zal het nooit niet lukken daar wat de opstelling ook zou zijn. Maar ik had liever wel een extra verdediger gezien en Brobbey in plaats van Klaassen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 12 oktober 2022 Share Geplaatst 12 oktober 2022 ik denk dat ze binnen 10 minuten op achterstand staan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 12 oktober 2022 Share Geplaatst 12 oktober 2022 Klopt. Enn het gaat gewoon verder met waar we gebleven waren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 12 oktober 2022 Share Geplaatst 12 oktober 2022 Chucky Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 12 oktober 2022 Share Geplaatst 12 oktober 2022 Heerlijk. Vorige week de keuze voor Lozano ivm traagheid Blind. Nu staat die laatste CV, komt Lozano gewoon door het centrum over hem heen. Mooi man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 12 oktober 2022 Share Geplaatst 12 oktober 2022 Ook grappig dat Klaassen alleen nog maar fouten heeft gemaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 12 oktober 2022 Share Geplaatst 12 oktober 2022 3 minuten geleden zei Socrates: Heerlijk. Vorige week de keuze voor Lozano ivm traagheid Blind. Nu staat die laatste CV, komt Lozano gewoon door het centrum over hem heen. Mooi man. Wel enigszins kortzichtig in deze situatie niet. Zal straks nog eens terugkijken. Bassey laat ook wel erg makkelijk los dacht ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 12 oktober 2022 Share Geplaatst 12 oktober 2022 6 minuten geleden zei Chiemel: Ook grappig dat Klaassen alleen nog maar fouten heeft gemaakt. Je moet eens op hem letten. Balaannames zijn nooit meteen lekker. En passes zijn bijna altijd veilig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 12 oktober 2022 Share Geplaatst 12 oktober 2022 Ben blij dat ik al een kwartier op de wc zit. Veel meer spektakel dan wat Ajax laat zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 12 oktober 2022 Share Geplaatst 12 oktober 2022 Je kan als Schreuder wel zeggen dat ze lekker moeten gaan voetballen, maar daar heb je geen flikker aan als het achterin weer slecht georganiseerd is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 12 oktober 2022 Share Geplaatst 12 oktober 2022 19 minuten geleden zei timpy00: Wel enigszins kortzichtig in deze situatie niet. Zal straks nog eens terugkijken. Bassey laat ook wel erg makkelijk los dacht ik. Eens. Valt Blind weinig te verwijten bij dat eerste doelpunt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 12 oktober 2022 Share Geplaatst 12 oktober 2022 Nu ja, buiten dan dat Blind gewoon niet kan anticiperen en altijd vast op de grond staat. Maar het ging mij er vooral over hoe makkelijk Napoli op hem inspeelt. Vorige wedstrijd ook. Je ziet dat ze hem hebben aangemerkt als zwakte van Ajax. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 12 oktober 2022 Share Geplaatst 12 oktober 2022 4 minuten geleden zei Socrates: Nu ja, buiten dan dat Blind gewoon niet kan anticiperen en altijd vast op de grond staat. Maar het ging mij er vooral over hoe makkelijk Napoli op hem inspeelt. Vorige wedstrijd ook. Je ziet dat ze hem hebben aangemerkt als zwakte van Ajax. Ze hebben wel wat keuze want Sanchez wordt ook langs alle kanten voorbij gelopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 12 oktober 2022 Share Geplaatst 12 oktober 2022 2 minuten geleden zei FlyD: Ze hebben wel wat keuze want Sanchez wordt ook langs alle kanten voorbij gelopen. En dat moest dan vooral een goede verdediger zijn. Was waarschijnlijk dezelfde scout die met een blowtje op naar Magallan zat te kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 12 oktober 2022 Share Geplaatst 12 oktober 2022 Wel te doen met die supporters in Napoli. Lange reis gemaakt, paar steekwonden verder en ook nog zo'n kutwedstrijd. Gun je je ergste vijand niet, zelfs Ajacieden niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 12 oktober 2022 Share Geplaatst 12 oktober 2022 Qua kansen is het verschil niet groot. Mja, waarom zou Napoli nou ook veel meer gaan creëeren na een 2-0. Ajax heeft geen nieuw plan en achterin blijft het los zand. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 12 oktober 2022 Share Geplaatst 12 oktober 2022 "Ja, maar hij scoort wel." Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 12 oktober 2022 Share Geplaatst 12 oktober 2022 Waar ik mij ook aan erger is dat halfslachtige druk zetten. Zie ik bij het huidige PSV vaak ook verkeerd gaan. Ga gewoon met een duidelijk plan druk zetten of doe het niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten