Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

Maar wat is nou eigenlijk het idee geweest met Gorter bij Ajax? Hij draagt twee seizoenen geleden bij aan de promotie van Go Ahead Eagles. Die wouden hem graag weer huren voor de eredivisie naar mijn weten, maar Ajax gaf de voorkeur aan een seizoen in Jong Ajax in de KKD spelen en dan mag hij nu de JCS spelen en dan is ie klaar. Dit is dan toch ook vanuit Ajax gewoon Scherpen 2.0. Zeker op een positie als doelman waar je enkel bij blessures een kans krijgt, mag je toch meer een plan/idee verwachten. Heel toevallig neemt diezelfde Scherpen nu de keeperspost bij Vitesse in, die volgens mij ook wel interessant was voor Gorter. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1524

Snap het gezeik niet

15 uur geleden zei Kelvin:

Maar wat is nou eigenlijk het idee geweest met Gorter bij Ajax? Hij draagt twee seizoenen geleden bij aan de promotie van Go Ahead Eagles. Die wouden hem graag weer huren voor de eredivisie naar mijn weten, maar Ajax gaf de voorkeur aan een seizoen in Jong Ajax in de KKD spelen en dan mag hij nu de JCS spelen en dan is ie klaar. Dit is dan toch ook vanuit Ajax gewoon Scherpen 2.0. Zeker op een positie als doelman waar je enkel bij blessures een kans krijgt, mag je toch meer een plan/idee verwachten. Heel toevallig neemt diezelfde Scherpen nu de keeperspost bij Vitesse in, die volgens mij ook wel interessant was voor Gorter. 

Snap het gezeik niet. Hij is toch gewoon jong? En met Pasveer heb je toch gewoon een hele goede keeper. Wat zou er mis zijn met Gorter verhuren en dat als hij dat goed hij volgend jaar of jaar erop eerste keeper wordt bij Ajax? 

Altijd dat gehaast met die jonge gasten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 uur geleden zei Kelvin:

Het was bij Ajax altijd het plan om hem eerst een jaar mee te laten trainen met de grote jongens en minuten laten maken bij Jong Ajax, dat is nog een logisch plan. Vorig seizoen had ie van mij part al wat minuten mogen maken i.p.v. Onana ;e en dit seizoen gehoopt dat ie eerste keeper zou worden (beetje hetzelfde plan als met Onana) maar Ajax  moet uiteraard ook presteren en gewoon de beste spelen ongeacht je  48 bent of 12. Nu zou het ook onlogisch zijn om hem te verhuren/verkopen en geen vervanger te halen want je gaat echt een goede keeper nodig hebben in de CL met deze verdediging. Het ziet er vanaf de backs echt ongewend uit en ook met Blind centraal kom je wat te kort dus ik hoop dat er sowieso nog een gruwelijke keeper komt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei Thierryvane:

Gorter naar Vitesse zag ik ook wel zitten. Daar een seizoen wekelijks keepen. Heb nog steeds vertrouwen in die jongen, al kan hij volgens mij wel een vreselijk naar mannetje zijn.

Gorter had vorig seizoen gewoon naar Vitesse moeten komen. Hij maakt eigenlijk dezelfde fout als Scherpen gedaan heeft. Ik snap ze overigens wel als Ajax, Feyenoord of PSV komt. Maar ze hadden stap voor stap hun carrière moeten plannen i.p.v. meteen een grote stap.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

80 of 83 miljoen kun je niet weigeren idd. Dan heb je voor veel geld ingekocht, maar financieel alsnog een topzomer gedraaid. Timber verlengen, een keeper halen ipv Gorter (als je hoort hoe die loopt te muiten dan gaat dat nooit een ideale bankzitter zijn ben ik bang) en Gorter verhuren en een talentvolle rechtsbenige verdediger halen en dan moeten we de komende maanden tot het WK wel voorzien zijn met een brede selectie. Ajax zat gisteren op de tribune voor die Isak Hien van Djurgardens. Misschien dat dit de opvolger voor Schuurs gaat zijn dan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Thierryvane:

Diezelfde Hamstelaar tweet net: 

Noa Lang die na België nu Amsterdam heet gaat maken?

Met Schreuder? Was hij niet degene die Lang liet banken en bekritiseerde? Zou vreemd zijn 😋

Wellicht Kaplan binnen en Schuurs definitief out? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Thierryvane:

We zijn hier wel ondertussen een beetje klaar met de hitte hoor. Heb eindelijk normaal geslapen ook.

Ondanks dat ik droomde dat ik dood ging vanwege een stuk glas wat ik opdronk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Thierryvane:

Het poppetje kijkt ongelukkig dus ik denk dat Antony in het vliegtuig naar Manchester zit. Ik haal em alvast uit mijn Scorito iig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites