Djurovski Geplaatst 30 mei 2022 Share Geplaatst 30 mei 2022 21 minuten geleden zei Jotew: De EL gewonnen met Eintracht inderdaad. Voor de rest valt het wel mee in hoeverre 'de top' achter hem aan zit hoor.. Hateboer en De Roon zijn beide gewoon erg belangrijk voor Atalanta geweest. Dat een De Roon het bij het Nederlands elftal niet leuk deed, wil niet zeggen dat hij bij Atalanta niet belangrijk is geweest. Die man heeft er notabene zo'n beetje alles gespeeld op een jaar Middlesbrough na. 21/22 Serie A 30 3 - 5 / 1 / - 2.547' 20/21 Serie A 35 1 1 8 / - / 1 3.021' 19/20 Serie A 35 2 5 12 / - / - 2.717' 18/19 Serie A 35 2 1 8 / - / - 2.979' 17/18 Serie A 34 3 2 8 / 1 / - 2.570' 16/17 Premier League 33 4 - 8 / - / - 2.777' 15/16 Serie A 36 1 2 9 / 1 / - 3.095' Voor Hateboer kan je het zelfde zeggen, heeft niet zoveel gespeeld als De Roon maar is wel degelijk belangrijk geweest voor Atalanta.. 21/22 Serie A 21 - - 1 / - / - 1.387' 20/21 Serie A 22 2 1 3 / - / - 1.765' 19/20 Serie A 32 - 5 10 / - / - 2.352' 18/19 Serie A 35 5 5 6 / - / - 2.973' 17/18 Serie A 33 - 1 3 / - / - 2.395' 16/17 Serie A 6 - 1 2 / - / - 288' Excuses miste bij de Roon en Hateboer dat velen vonden dat ze er niks te zoeken hadden. Was dus bedoeld als voorbeeld dat ze ondanks alle kritiek het gewoon goed doen. Stond niet zo in mijn post idd. Betreft kostic kwam ik dit tegen maar heb geen pro dus weet niet welke clubs er genoemd worden https://www.vi.nl/pro/overig/de-groningse-opvolger-van-tadic-staat-ineens-op-de-lijstjes-van-de-europese-top-1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 30 mei 2022 Share Geplaatst 30 mei 2022 39 minuten geleden zei Djurovski: Betreft kostic kwam ik dit tegen maar heb geen pro dus weet niet welke clubs er genoemd worden Internazionale en Tottenham Hotspur werden genoemd in dat verhaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 30 mei 2022 Share Geplaatst 30 mei 2022 Koopmeinders lijkt me best wel een leuke speler voor Ajax trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 30 mei 2022 Share Geplaatst 30 mei 2022 27 minuten geleden zei La Pulga: Koopmeinders lijkt me best wel een leuke speler voor Ajax trouwens. Prima speler, maar dan heb ik liever dat ze een kans geven aan Taylor, Kudus en/of Berghuis op die positie. Dat geld kan beter gebruikt worden voor een nieuwe spits, buitenspeler, centrale verdediger, linksachter of eventueel een nieuwe rechtsachter of vervanger voor Alvarez. Hetzelfde wat betreft een nieuwe keeper zoals bv Flekken. Lijkt me een prima speler, maar geef dan gewoon Gorter de kans of speel nog 1 jaar met de oudjes. Als je niet gelooft dat Gorter dan klaar kan zijn had je hem niet moeten kopen. Als dat het geval is moet je hem nu verkopen en kun je zeker een nieuwe keeper kopen. Flekken lijkt me dan een prima optie en ik zou ook Runarson overwegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 30 mei 2022 Share Geplaatst 30 mei 2022 (bewerkt) Gorter mag best een jaartje naar Groningen komen. Met een optie tot koop 30 mei 2022 bewerkt door Djurovski Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 31 mei 2022 Share Geplaatst 31 mei 2022 Wat een ophef, bedoelde natuurlijk één van de grootste talenten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 1 juni 2022 Share Geplaatst 1 juni 2022 Akelig ventje: https://www.nu.nl/voetbal/6204038/lang-kondigt-vertrek-aan-bij-club-brugge-volgend-seizoen-bidden-jullie-om-mij.html Hopelijk komt ie niet naar Ajax Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 1 juni 2022 Share Geplaatst 1 juni 2022 16 minuten geleden zei Chiemel: Akelig ventje: https://www.nu.nl/voetbal/6204038/lang-kondigt-vertrek-aan-bij-club-brugge-volgend-seizoen-bidden-jullie-om-mij.html Hopelijk komt ie niet naar Ajax Ja, ik ga heel erg slecht op dit soort teksten inderdaad. Wat mij betreft hoeft hij ook niet terug te komen naar Ajax. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 1 juni 2022 Share Geplaatst 1 juni 2022 (bewerkt) 1 uur geleden zei ElMarcos: Ja, ik ga heel erg slecht op dit soort teksten inderdaad. Wat mij betreft hoeft hij ook niet terug te komen naar Ajax. En dan heb je het stukje nog niet gelezen waarschijnlijk over Schreuder. Daar zegt Noa Lang over zichzelf nadat hij in de rust gewisseld wordt: ' het idee dat je Noa Lang tijdens de rust wisselt'. 1 juni 2022 bewerkt door timpy00 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 1 juni 2022 Share Geplaatst 1 juni 2022 7 minuten geleden zei timpy00: En dan heb je het stukje nog niet gelezen waarschijnlijk over Schreuder. Daar zegt Noa Lang over zichzelf nadat hij in de rust gewisseld wordt: ' het idee dat je Noa Lang tijdens de rust wisselt'. Ik heb ook het idee dat Schreuder niet zo gecharmeerd van zijn gedrag was. Ik heb ooit een trainer gehad die prima met dit soort onzin kon omgaan in de jeugd van Emmen. Hans Kamphuis. Ik vergeet nooit weer dat mijn allereerst ervaring met die man was met ons schoolelftal. Toen voetbalde ik nog niet bij Emmen en vroeg die mij: Waar sta je het liefst? Ik antwoordde gevat: Maakt niet uit, ik blink overal uit. Vervolgens keek die beste man me 3 seconden aan en antwoorde: Mooi, dan ben jij de grensrechter. Toen kon ik hem de nek wel omdraaien. nu vind ik het een fantastische opmerking. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 1 juni 2022 Share Geplaatst 1 juni 2022 3 minuten geleden zei Elsjorro1990: Ik heb ook het idee dat Schreuder niet zo gecharmeerd van zijn gedrag was. Ik heb ooit een trainer gehad die prima met dit soort onzin kon omgaan in de jeugd van Emmen. Hans Kamphuis. Ik vergeet nooit weer dat mijn allereerst ervaring met die man was met ons schoolelftal. Toen voetbalde ik nog niet bij Emmen en vroeg die mij: Waar sta je het liefst? Ik antwoordde gevat: Maakt niet uit, ik blink overal uit. Vervolgens keek die beste man me 3 seconden aan en antwoorde: Mooi, dan ben jij de grensrechter. Toen kon ik hem de nek wel omdraaien. nu vind ik het een fantastische opmerking. Jij bent nu ook grensrechter geworden toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 1 juni 2022 Share Geplaatst 1 juni 2022 23 minuten geleden zei timpy00: Jij bent nu ook grensrechter geworden toch? Haha, godzijdank niet nee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 2 juni 2022 Share Geplaatst 2 juni 2022 Haha die Lang ja. Ik ben het type mens die altijd en overal rekening houdt met waar iemand vandaan komt, hoe die zo is geworden en wat voor verzachtende omstandigheden er zijn. Want ik ben er van overtuigd dat op een gegeven moment het kwartje valt, behalve als je hopeloos naar de klote bent als mens. Lang heb ik lang verdedigd (haha) maar dat komt nooit meer goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 2 juni 2022 Share Geplaatst 2 juni 2022 Beter niet die zoutzak hoor pfff. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 2 juni 2022 Share Geplaatst 2 juni 2022 Mijn Spaans is niet zo heel denderend maar volgens mij heeft Ajax interesse in Cilessen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 2 juni 2022 Share Geplaatst 2 juni 2022 Lekker man. De klaverjas keeper club bij Ajax wordt weer uitgebreid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 2 juni 2022 Share Geplaatst 2 juni 2022 5 uur geleden zei Thierryvane: Beter niet die zoutzak hoor pfff. Hier spreekt dan weer weinig ambitie uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 8 juni 2022 Share Geplaatst 8 juni 2022 Op 2-6-2022 om 21:03 zei ElMarcos: Hier spreekt dan weer weinig ambitie uit. Hoezo dan? Cillessen is toch gewoon een meer dan prima keeper? Als je overtuigd bent van Gorter, maar hem nog niet goed genoeg acht voor de plek van 1e doelman, dan lijkt me Cillessen voor twee jaartjes geen enkel probleem. We hebben tegen AS Roma gezien wat er gebeurd als je het plots met een 20-jarige doelman moet doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 8 juni 2022 Share Geplaatst 8 juni 2022 Dan heb ik liever Pasveer op doel asl de trainer voor een ervaren doelman gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
W00t Geplaatst 8 juni 2022 Share Geplaatst 8 juni 2022 Op 27-5-2022 om 12:20 zei Dansmeister: 25 miljoen is een koopje voor dit talent. Bayern lacht zich rot. Je beste middenvelder vertrekt. Ventje is pas 2 weken geleden 20 jaar geworden. Super veel wedstrijden gespeeld. Op de controlerende positie zoveel potentie. Echt een prachtige speler om te zien. Af en toe een dipje, maar wat wil je op die leeftijd. Enige middenvelder die onder druk eruit kon voetballen en kon draaien. Ajax mag op alle drie de middenveld posities gaan investeren komend seizoen. Succes Schreuder. Dit dus. Als je kijkt wat Real heeft betaald voor een vergelijkbaar talent Camavinga (31mil) aan met alle respect Stade Rennes. Heeft zoveel wedstrijden al gespeeld, CL en het aanzien wat Ajax heeft qua talenten. Weet alleen niet hoe het zit met zijn contract? Had die nog maar 1 jaar oid? Ik zeg nu niet dat Gravenberch verder is dan Camavinga, maar op het moment dat Camavinga naar Real ging had die 70 wedstrijdjes gespeeld en 4 wedstrijden CL was het talent vergelijkbaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 8 juni 2022 Share Geplaatst 8 juni 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 8 juni 2022 Share Geplaatst 8 juni 2022 2 hours ago, W00t said: Dit dus. Als je kijkt wat Real heeft betaald voor een vergelijkbaar talent Camavinga (31mil) aan met alle respect Stade Rennes. Heeft zoveel wedstrijden al gespeeld, CL en het aanzien wat Ajax heeft qua talenten. Weet alleen niet hoe het zit met zijn contract? Had die nog maar 1 jaar oid? Ik zeg nu niet dat Gravenberch verder is dan Camavinga, maar op het moment dat Camavinga naar Real ging had die 70 wedstrijdjes gespeeld en 4 wedstrijden CL was het talent vergelijkbaar. Tchouameni was 100 miljoen Ajax kan niet onderhandelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 9 juni 2022 Share Geplaatst 9 juni 2022 20 uur geleden zei Elsjorro1990: Hoezo dan? Cillessen is toch gewoon een meer dan prima keeper? Als je overtuigd bent van Gorter, maar hem nog niet goed genoeg acht voor de plek van 1e doelman, dan lijkt me Cillessen voor twee jaartjes geen enkel probleem. We hebben tegen AS Roma gezien wat er gebeurd als je het plots met een 20-jarige doelman moet doen. Hij straalt niks uit, is regelmatig niet fit, ligt als we de verhalen mogen geloven vaak niet lekker in de groep en heeft de laatste jaren zelden indruk weten te maken wanneer hij speelde. 20 uur geleden zei NicoHaak: Dan heb ik liever Pasveer op doel asl de trainer voor een ervaren doelman gaat. Dit dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 9 juni 2022 Share Geplaatst 9 juni 2022 4 minuten geleden zei ElMarcos: Hij straalt niks uit, is regelmatig niet fit, ligt als we de verhalen mogen geloven vaak niet lekker in de groep en heeft de laatste jaren zelden indruk weten te maken wanneer hij speelde. Dit dus. Maakte toch juist een prima indruk als die speelde? Niet dat ik super veel van hem gezien heb, maar in elk geval bij oranje altijd prima. Het lijkt me, als je vertrouwen hebt in Gorter, een prima tussenstap dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 9 juni 2022 Share Geplaatst 9 juni 2022 49 minuten geleden zei Elsjorro1990: Maakte toch juist een prima indruk als die speelde? Niet dat ik super veel van hem gezien heb, maar in elk geval bij oranje altijd prima. Het lijkt me, als je vertrouwen hebt in Gorter, een prima tussenstap dan. Ja, maar waarom zouden we dan niet nog een seizoen doorgaan met Pasveer? Ik vraag mij af of Cllessen dan de man is aan wie wij het geld moeten gaan uitgeven. Dan zie ik liever Bergwijn en een linksback erbij komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten