cimbomcu Geplaatst 23 april 2022 Share Geplaatst 23 april 2022 Wat moeten we ervan zeggen he, nog 4 te gaan. Het is en blijft ongelofelijk statisch voetbal uit de middeleeuwen. Wil het wel opnemen voor Tadic, die heeft echt je heel vaak nog geredt dit jaar met zijn belangrijkheid en cijfers. Dat hij nu wat minder is en zijn beperkingen aan het licht komen komt vooral omdat het allemaal NOG statischer is geworden met Antony geblesseerd en Klaassen op 10. Ben het wel eens met Socrates dat je hem niet kunt passeren maar hij op links ook steeds minder wordt, dus idd andere rol zoals vanaf rechts inderdaad. Snap er ook niks van dat je eerst Neres laat vertrekken omdat je een vervanger gaat halen, dan komt die vervanger niet maar is Neres al weg. Dan kun je met heel veel geluk door het trieste gebeuren in Oekraine Neres weer terughalen maar doe je dat niet terwijl je al maanden last hebt van geen diepgang en snelheid. Tot overmaat van ramp raakt ook nog eens Antony geblesseerd. Terwijl Neres geliefd is, diepgang en snelheid heeft en Ajax en het spelletje nog uit zijn hoofd kent. Dat vind ik zo fucking krom dat een Utrecht wel een speler haalt die weg kon vanwege de oorlog, maar Ajax weer zit te slapen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 23 april 2022 Share Geplaatst 23 april 2022 (bewerkt) 5 uur geleden zei FlyD: Absoluut. Zou graag nog eens leuk voetbal zien van Ajax. Wat mij betreft gooit Ten Hag het nog verder om de volgende wedstrijden: Stekelenburg Regeer - Timber - Martinez - Tagliafico (hopelijk is hij beter met Martinez naast hem) Gravenberch - Kudus - Taylor Ihataren - Brobbey - Daramy Ik denk overigens dat je prima met Tadic op links kan spelen, alleen het volledige automatisme met Tagliafico en een andere kant die het breed en diep houdt is eruit gehaald met Blind op linksback de afgelopen maanden en nu Berghuis op rechtsbuiten. Logisch dat Tadic dan erg makkelijk te verdedigen is, al helemaal als er dan een nummer 10 staat die continu verstoppertje speelt. Berghuis is in ieder geval geen rechtsbuiten, niet één waar Ajax nu behoefte aan heeft, dat is simpel. Tegelijkertijd moet je Klaassen van dit middenveld afhalen, dus dan houd je er 4 over voor 3 plekken op het middenveld (Gravenberch, Kudus, Taylor, Berghuis), waarbij ik in ieder geval op meer speeltijd hoop voor Kudus inderdaad. Verder heb ik de simpelste oplossing voor diepte (buiten Brobbey voor Haller) nog niet gehoord; Daramy op rechtsbuiten. Daar heeft hij regelmatig gespeeld bij Kopenhagen, en dan kun je de meeste aanvalspatronen intact houden. Onbegrijpelijk dat Ten Hag dit nog niet geprobeerd heeft, zeker omdat we weten dat hij Tadic nooit wisselt. 23 april 2022 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 25 april 2022 Share Geplaatst 25 april 2022 Op 23-4-2022 om 23:42 zei cimbomcu: Snap er ook niks van dat je eerst Neres laat vertrekken omdat je een vervanger gaat halen, dan komt die vervanger niet maar is Neres al weg. Dan kun je met heel veel geluk door het trieste gebeuren in Oekraine Neres weer terughalen maar doe je dat niet terwijl je al maanden last hebt van geen diepgang en snelheid. Dit is niet gedaan, omdat Neres door alle gebeurtenissen niet fit was en al maanden geen duel in de benen had. Hierdoor zou hij ongeveer een zelfde bijdrage hebben kunnen leveren als Ihattaren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 25 april 2022 Share Geplaatst 25 april 2022 Jong Ajax vanavond in een betere opstelling dan Ajax 1. live op ESPN ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 25 april 2022 Share Geplaatst 25 april 2022 Wel jammer dat hierdoor Hlynsson op de bank zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 25 april 2022 Share Geplaatst 25 april 2022 Nou hup zaterdag in de basis samen met Kenneth en Bergosso op het middenveld. Rechtsbuiten mag Daramy wel eens een kans hebben en anders Brobbeast. En altijd als ik ergens begin te typen komt er al een tegendoelpunt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 25 april 2022 Share Geplaatst 25 april 2022 (bewerkt) Laat maar, Mo Messi moet in de basis daar maakt ie er nog eentje! Maak dan maar een hattrick hoor 🥰 25 april 2022 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 25 april 2022 Share Geplaatst 25 april 2022 Speelt Unuvar nou als controlerende middenvelder? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 25 april 2022 Share Geplaatst 25 april 2022 1 uur geleden zei La Pulga: Jong Ajax vanavond in een betere opstelling dan Ajax 1. live op ESPN ook. Het erge is dat het nog waar is ook..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 25 april 2022 Share Geplaatst 25 april 2022 Zojuist zei Socrates: Speelt Unuvar nou als controlerende middenvelder? Klopt, doet het ook goed hoor! En die Fitz-Jim een jaartje verhuren en dan is die klaar voor het eerste. Er zit zoveel voetbal op dit middenveld, heerlijk om te zien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 25 april 2022 Share Geplaatst 25 april 2022 6 minuten geleden zei La Pulga: Laat maar, Mo Messi moet in de basis daar maakt ie er nog eentje! Maak dan maar een hattrick hoor 🥰 Was ook wel schandalig verdedigd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 25 april 2022 Share Geplaatst 25 april 2022 8 minuten geleden zei La Pulga: Laat maar, Mo Messi moet in de basis daar maakt ie er nog eentje! Maak dan maar een hattrick hoor 🥰 Hoi hoi. Wat staat dat VVV ook te schutteren overal zeg, ongekend. Die afgekeurde buitenspelgoal net ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 25 april 2022 Share Geplaatst 25 april 2022 Hattrickheld! Al lijkt het wel alsof hij de bal de hele wedstrijd onder zijn shirt heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 25 april 2022 Share Geplaatst 25 april 2022 2 minuten geleden zei Fantasy: Hoi hoi. Wat staat dat VVV ook te schutteren overal zeg, ongekend. Die afgekeurde buitenspelgoal net ook Die krijgen dejavu naar een middag waar ze liever niet aan terug denken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 25 april 2022 Share Geplaatst 25 april 2022 (bewerkt) Mooie goals zie ik, maar hij is nog wel een kilo of tien te zwaar hè? Dat hij dan gewoon zo lang mag spelen vind ik ergens wel vreemd. 25 april 2022 bewerkt door Socrates Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 25 april 2022 Share Geplaatst 25 april 2022 9 minuten geleden zei Socrates: Mooie goals zie ik, maar hij is nog wel een kilo of tien te zwaar hè? Dat hij dan gewoon zo lang mag spelen vind ik ergens wel vreemd. Minuten maken is voor hem nu het belangrijkste, moest van erg ver komen en zat er mentaal helemaal doorheen door het overlijden van zijn vader. Als die zo doorgaat, en hopelijk wat extra gewicht verliest, mag die volgend seizoen lekker meevoetballen bij het eerste en als die nog stappen gaat zetten sluit ik hem zelfs niet uit voor het WK in Qatar. Dat is natuurlijk nog heel erg ver weg maar wat gun ik het hem. Ik hoop in ieder geval dat hij op lange termijn Antony gaat vervangen. Goed dat hij in ieder geval weer het plezier in het voetballen heeft gevonden, daar heeft hij dan ook wel echt een heerlijk team voor om zich heen. O ja, @Stefan. Raatsie was ook weer foutloos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 26 april 2022 Share Geplaatst 26 april 2022 15 uur geleden zei La Pulga: Minuten maken is voor hem nu het belangrijkste, moest van erg ver komen en zat er mentaal helemaal doorheen door het overlijden van zijn vader. Als die zo doorgaat, en hopelijk wat extra gewicht verliest, mag die volgend seizoen lekker meevoetballen bij het eerste en als die nog stappen gaat zetten sluit ik hem zelfs niet uit voor het WK in Qatar. Dat is natuurlijk nog heel erg ver weg maar wat gun ik het hem. Ik hoop in ieder geval dat hij op lange termijn Antony gaat vervangen. Goed dat hij in ieder geval weer het plezier in het voetballen heeft gevonden, daar heeft hij dan ook wel echt een heerlijk team voor om zich heen. O ja, @Stefan. Raatsie was ook weer foutloos Ik was gisteren ook foutloos. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 26 april 2022 Share Geplaatst 26 april 2022 2 uur geleden zei Stefan.: Ik was gisteren ook foutloos. Jawel, want je appte mij niet. Doe je normaal gesproken wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 27 april 2022 Share Geplaatst 27 april 2022 The Sun is natuurlijk wel erg betrouwbaar ook! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 28 april 2022 Share Geplaatst 28 april 2022 10 uur geleden zei La Pulga: The Sun is natuurlijk wel erg betrouwbaar ook! Zeg het nu eens zonder te lachen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 28 april 2022 Share Geplaatst 28 april 2022 Bayern ook he? Haha, zou toch mooi zijn als iemand erin trapt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 29 april 2022 Share Geplaatst 29 april 2022 10 uur geleden zei cimbomcu: Bayern ook he? Haha, zou toch mooi zijn als iemand erin trapt. Voor de juiste som mag hij absoluut weg, maar ik denk niet perse dat we hem niet gaan missen hoor. Het is alleen niet het soort spits als waar wij Ajacieden nou heel warm voor lopen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 29 april 2022 Share Geplaatst 29 april 2022 Nou nee, het is ook gewoon geen spits die past bij de huidige speelstijl van Ajax. Hij voegt heel vaak ook niets toe, sterker nog, hij verpest een hoop. En veel van die intikkers kan een ander ook maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 29 april 2022 Share Geplaatst 29 april 2022 Denk dat je vooral zijn arbeid zal missen, wanneer je de bal niet hebt en zijn koelbloedige afronding in de 16. Een Brobbey bijv is maar een luie spits bij balverlies en heeft ook niet zoveel inhoud om dat wel zo uit te voeren. Maargoed er moet eerst nog een nieuwe trainer komen, die misschien wel weer andere eisen stelt aan een spits. Voor 30+ zou ik hem iig altijd van de hand doen. Meer hyped dan dit seizoen (mede door die CL goals) zal hij vast niet worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 30 april 2022 Share Geplaatst 30 april 2022 Regeer, Tagliafico, Taylor, Kudus, wat is dit opeens? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten