Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

45 minuten geleden zei La Pulga:

O Karel frustreert mij nooit hoor, die kan ik het makkelijk nog 5 keer uitleggen wellicht dat ie het dan wel begrijpt. Toch wel leuk hoe er een discussie kan komen terwijl je het met elkaar eens bent enige verschil was dit:

Karel = Nico op de bank wilt weg

Ikke = Nico in de basis wilt ook weg

Misschien dat ik het voortaan in Teletubbietaal moet gaan uitleggen met aantekeningen etc. Ik ga het proberen in de volgende discussie, al hoop ik wel dat het een tijdje laat wachten.

En ik verwacht een 0-3 overwinning van een uiterst gemotiveerde Ajax en een uitblinkende Haller die daardoor mee naar United gaat.

:5:5:cab:;e Dit is voorlopig mijn laatste post hier in dit topic. Ik ben echt fucking boos nu op je. Dit slaat echt helemaal nergens op, ronduit belachelijk. Enige die hier normaal reageren en uberhaupt ook maar tegen beetje kritiek op Ajax kunnen zijn Nicohaak en Socratest. Wat een tering kinderachtige reactie dit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2359

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1523

16 minuten geleden zei Kyrill:

:5:5:cab:;e Dit is voorlopig mijn laatste post hier in dit topic. Ik ben echt fucking boos nu op je. Dit slaat echt helemaal nergens op, ronduit belachelijk. Enige die hier normaal reageren en uberhaupt ook maar tegen beetje kritiek op Ajax kunnen zijn Nicohaak en Socratest. Wat een tering kinderachtige reactie dit.

Aangezien Ajax toch geen bal aan is zal ik het maar nog een keer proberen. Ik vulde jouw post over Tagliafico alleen aan, jij zei dat ie als bankzitter beter kan en ik zei ookal als Nico een basisplaats wordt beloofd hij toch het liefst naar het buitenland vertrekt. 

image.thumb.png.2d72bc01326373326b9f47664d1e88a1.png

Zoiets

Verder hoef je niet constant op mij te reageren zoals je in het Britse topic ook al deed maar waarschijnlijk al is verwijderd. Ik vind je een toffe gozer maar soms kan je echt beter tot 10 tellen. Je hoeft ook niet bij elke discussie gelijk een PM te sturen dat je het er niet mee eens ben of dat je het een kut post vind. 

Geniet lekker van de overwinning van Arsenal en een beetje van het weer. 

Terugkomend op deze fantastische wedstrijd, gooi Brobbert, Kudus en Daramy er maar in. Ook even de bal sneller wat rond laten gaan in plaats van dat eindeloze geloop van bijvoorbeeld een Timber. 

Als NEC op voorsprong kwam was het niet eens onverdiend en dat zegt wel genoeg.

bewerkt door La Pulga
Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei Kyrill:

Ik denk dat het tijd word dat je post 2 keer na gaat lezen grote vriend. Want de laatste week/weken reageer je echt constant zonder de essentie van de post te snappen, heb ik het idee. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Ik denk dat het tijd word dat je post 2 keer na gaat lezen grote vriend. Want de laatste week/weken reageer je echt constant zonder de essentie van de post te snappen, heb ik het idee. 

Kareltje gaat mee met het niveau van Ajax momenteel. Niks aan de hand ouwe reus. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stekelenburg beste Ajacied in de eerste helft, dat zegt genoeg.

Geen verrassing dat Ten Hag het eens probeert met Brobbey op de flank. Ideaal lijkt het me niet, maar het kan toch wat diepgang geven. Met zo'n 'open' rechterkant had ik wel gekozen voor Regeer ipv Van Gelderen (anders ook trouwens, maar zo nog meer). 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haller + Klaassen is geen verfijnd combinatievoetbal voorin. Hoe vaak hebben we dat al gezien. Dan nog eens een statische linksbuiten met in dit geval offensief weinig spannende backs.. En dan ga je wisselen. Bonkige spits op rechtsbuiten erbij. Mijn god.

En dit is dan de verlosser van een ploeg die al jaren niet functioneert. Succes, hè.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die wil ik nog wel even van een andere hoek zien, leek toch wel heel erg op een penalty.

Eigenlijk word je er toch ook heel cynisch van. Verdedigend kijken ze er ook maar een beetje naar. De enige die er zin in lijkt te hebben is Timber. Tagliafico staat vooral op andere plekken dan linksback. Ik begrijp ook totaal niet waarom we nu met Brobbey op rechtsbuiten spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Bolderbast:

Ajax is Dusan Tadic, Davy Klaassen en Daley Blind. Halfvolle melk dat over de houdbaarheidsdatum is. Maar toch drinken omdat je geen alternatief hebt. En dan de verbazing dat de melk alsnog zuur is. Zit je dan met een zere buik.

Ik wil overigens wel een onderscheid maken tussen Tadic en Klaassen + Blind ;c

Wel weer prima van Brobbey. 

Tering zeg. Met z'n tweeën tegen de keeper. Wat doe je dan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Bolderbast:

Ajax is Dusan Tadic, Davy Klaassen en Daley Blind. Halfvolle melk dat over de houdbaarheidsdatum is. Maar toch drinken omdat je geen alternatief hebt. En dan de verbazing dat de melk alsnog zuur is. Zit je dan met een zere buik.

Mooi, al heb je op zich wel alternatieven voor de drie die jij noemt.

Komende wedstrijden altijd starten met Kudus en Brobbey. Niet na deze goal, vond ik immers sowieso al, maar puur omdat ze energie en dynamiek leveren. Dat heb je nodig. Klaassen, Tadic en Haller is harde schildpaddenstront.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

45 minuten geleden zei Rogier.:

Die wil ik nog wel even van een andere hoek zien, leek toch wel heel erg op een penalty.

Eigenlijk word je er toch ook heel cynisch van. Verdedigend kijken ze er ook maar een beetje naar. De enige die er zin in lijkt te hebben is Timber. Tagliafico staat vooral op andere plekken dan linksback. Ik begrijp ook totaal niet waarom we nu met Brobbey op rechtsbuiten spelen.

Volgens mij krijgt hij hem op zijn buik.

Tadic was overigens met afstand de slechtste vandaag. Waar die last van had zeg. Jezus. 

Edit: waar komt die van Gelderen ook ineens weg? Dat is helemaal niet des ten hag. 

bewerkt door Elsjorro1990
Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Socrates:

Mooi, al heb je op zich wel alternatieven voor de drie die jij noemt.

Komende wedstrijden altijd starten met Kudus en Brobbey. Niet na deze goal, vond ik immers sowieso al, maar puur omdat ze energie en dynamiek leveren. Dat heb je nodig. Klaassen, Tadic en Haller is harde schildpaddenstront.

Absoluut. Zou graag nog eens leuk voetbal zien van Ajax. Wat mij betreft gooit Ten Hag het nog verder om de volgende wedstrijden:

Stekelenburg

Regeer - Timber - Martinez - Tagliafico (hopelijk is hij beter met Martinez naast hem)

Gravenberch - Kudus - Taylor

Ihataren - Brobbey - Daramy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei FlyD:

Absoluut. Zou graag nog eens leuk voetbal zien van Ajax. Wat mij betreft gooit Ten Hag het nog verder om de volgende wedstrijden:

Stekelenburg

Regeer - Timber - Martinez - Tagliafico (hopelijk is hij beter met Martinez naast hem)

Gravenberch - Kudus - Taylor

Ihataren - Brobbey - Daramy

Is Mazraoui nog lang geblesseerd dan dat je Regeer rechtsachter zet?

Maar buiten Ihattaren (gewoon Tadic of Berghuis) wel mee eens. Al weet ik nooit zo goed hoe Daramy en al die jonge vleugelspelers nu echt zijn. Maar ja, je hebt gewoon diepte nodig, dus jammer dan. Desnoods met Kudus op een flank en Berghuis op tien. Zolang Kudus en Brobbey maar spelen en Haller en Klaassen niet (en Tadic niet vanaf links).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Socrates:

Is Mazraoui nog lang geblesseerd dan dat je Regeer rechtsachter zet?

Maar buiten Ihattaren (gewoon Tadic of Berghuis) wel mee eens. Al weet ik nooit zo goed hoe Daramy en al die jonge vleugelspelers nu echt zijn. Maar ja, je hebt gewoon diepte nodig, dus jammer dan. Desnoods met Kudus op een flank en Berghuis op tien. Zolang Kudus en Brobbey maar spelen en Haller en Klaassen niet (en Tadic niet vanaf links).

Mazraoui lijkt vooral geblesseerd te zijn voor de minder speciale eredivisiewedstrijden dit jaar. Als hij fit en gemotiveerd is mag hij zeker starten.

Tadic en Berghuis liet ik eruit, deels vanwege de frustratie van de laatste weken. Ihattaren zag ik als enige alternatief op dit moment. Daramy vooral vanwege zijn diepte inderdaad, heeft verder nog niet kunnen overtuigen. Unuvar is wel goed, maar mist ook die diepte. Van Axel Dongen is jammer genoeg geblesseerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites