Regis Geplaatst 18 april 2021 Share Geplaatst 18 april 2021 De tekorten van Ajax zijn juist compleet toe te schrijven aan corona. De halfjaarcijfers waren ook helemaal niet zo slecht. Verder redelijke eerste helft . Hebben Vitesse aardig onder controle en Antony en Grav laten bij vlagen weer glimpen van hun kwaliteiten zien. Goed om te zien. Zie dit de tweede helft wel goed komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 18 april 2021 Share Geplaatst 18 april 2021 12 minuten geleden zei Grote Ree: Ik word overigens helemaal gek van dat publiekbandje. Zit elke elf seconde een of ander irritant jong doorheen te galpen. Echt he. De hele tijd een bepaalde schreeuw. Hoor 'm nou nog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leroy Geplaatst 18 april 2021 Share Geplaatst 18 april 2021 26 minuten geleden zei cimbomcu: Corona vergroot het, maar dit is niet alleen aan corona toe te schrijven hoor. Wel grotendeels. Je maakt miljoenen verlies. Indirect gevolg is dan dat de verkoopwaarde van spelers omhoog moet om quitte te kunnen draaien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 18 april 2021 Share Geplaatst 18 april 2021 23 minuten geleden zei Grote Ree: Ik word overigens helemaal gek van dat publiekbandje. Zit elke elf seconde een of ander irritant jong doorheen te galpen. Aaah, ik ben dus niet de enige! Heb in het begin een aantal keer het park ingekeken of er geen kinderen kermend op de grond lagen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 april 2021 Share Geplaatst 18 april 2021 28 minuten geleden zei ElPrincipito: Aaah, ik ben dus niet de enige! Heb in het begin een aantal keer het park ingekeken of er geen kinderen kermend op de grond lagen. Dat zijn die op je beeldscherm Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 18 april 2021 Share Geplaatst 18 april 2021 We hebben iig niet zoveel te duchten van ze, nu nog zelf een keer scoren. Haller idd matig, heb daar nu echt even liever Brobbey. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
misterhille Geplaatst 18 april 2021 Share Geplaatst 18 april 2021 Deze is terecht toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 april 2021 Share Geplaatst 18 april 2021 (bewerkt) 1 minuut geleden zei misterhille: Deze is terecht toch? Ik ben neutraal, ja deze is 100% terecht, aanslag is groot woord maar dit is dikke rood. Beter maakt Ajax dit af, voor de verlenging er komt... Moet niet aan denken als Ajax zijn tegen 10 van Vitesse in de verlenging en dan niet winnen... 18 april 2021 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 18 april 2021 Share Geplaatst 18 april 2021 12 uur geleden zei misterhille: Deze is terecht toch? Ja, maar anthony doet ook wel overdreven, daar mogen ze van mij ook weleens rood voor geven. Iedereen ziet dat deze overtreding op die hoogte een kaart is. Dat showtje erna is dus overbodig. 12 uur geleden zei Kyrill: Ik ben neutraal, ja deze is 100% terecht, aanslag is groot woord maar dit is dikke rood. Beter maakt Ajax dit af, voor de verlenging er komt... Moet niet aan denken als Ajax zijn tegen 10 van Vitesse in de verlenging en dan niet winnen... Haha jij je zin! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 april 2021 Share Geplaatst 18 april 2021 2 minuten geleden zei MNie: Ja, maar anthony doet ook wel overdreven, daar mogen ze van mij ook weleens rood voor geven. Iedereen ziet dat deze overtreding op die hoogte een kaart is. Dat showtje erna is dus overbodig. Begon eind jaren 90 begin 00 maar laatste 5 jaar is niet NORMAAL iedere voetballer doet het... Lekker Neres! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 18 april 2021 Share Geplaatst 18 april 2021 Zojuist zei Kyrill: Begon eind jaren 90 begin 00 maar laatste 5 jaar is niet NORMAAL iedere voetballer doet het... Lekker Neres! Ja vind dat echt zonde, nergens voor nodig. Hebben meer brazilianen een handje van, ene neymar.. maar terechte rood. En prima doelpunt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 18 april 2021 Share Geplaatst 18 april 2021 Ongekend dat je hier rood voor trekt. Is gewoon geel. Kuipers echt een verschrikkelijke scheidsrechter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 18 april 2021 Share Geplaatst 18 april 2021 Is ook wel iets Zuid-Amerikaans en Zuid-Europees toch. Dat 'extra' theater. Al was dit wel echt een hele vieze schop. Lekker man de dubbel zo goed als binnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 april 2021 Share Geplaatst 18 april 2021 2 minuten geleden zei Urbeto: Ongekend dat je hier rood voor trekt. Is gewoon geel. Kuipers echt een verschrikkelijke scheidsrechter. Hoezo ongekend? Twee benen, gestrekt en vrij hoog inkomen.... Dat heeft niks met Kuipers te maken.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 18 april 2021 Share Geplaatst 18 april 2021 9 minuten geleden zei Kyrill: Hoezo ongekend? Twee benen, gestrekt en vrij hoog inkomen.... Dat heeft niks met Kuipers te maken.... Waar zie jij twee benen?! En gestrekt?! Hij schopt hem, maar er is geen sprake van een gestrekt been hierbij. Vrij hoog inkomen kan je zeker benoemen, maar verder is het gewoon het opbreken van een aanval. Geel volstaat hier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 18 april 2021 Share Geplaatst 18 april 2021 Het is echt een belachelijke overtreding van die Rasmussen, heel goed dat er rood wordt gegeven. Spelers komen met dit soort overtredingen te vaak weg met geel, gewoon keihard iemand naar beneden trappen met 100% intentie en bal allang weg. Wegwezen mafkees. OVERIGENS SUPER BLIJ, DUBBELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 april 2021 Share Geplaatst 18 april 2021 8 minuten geleden zei Urbeto: Waar zie jij twee benen?! En gestrekt?! Hij schopt hem, maar er is geen sprake van een gestrekt been hierbij. Vrij hoog inkomen kan je zeker benoemen, maar verder is het gewoon het opbreken van een aanval. Geel volstaat hier. Was mijn 1e kijk/reactie erop, heb nog niet terug gezien moet eerlijk zeggen. Maar heb ESPN weer voor ingeschakeld voor de festiviteiten van Ajax en om nog eens te zien in samenvatting ofzo. @MNie @Regis zijn jullie eens met die man van ESPN die licht donkere huid(weet zijn naam even niet, vind super chill en tof altijd) dat Alvarez de middag/avond van Tanane heeft verpest? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 18 april 2021 Share Geplaatst 18 april 2021 Marciano Vink. Ja, had groot gelijk over Alvarez heeft Tannane perfect uit de wedstrijd gespeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 18 april 2021 Share Geplaatst 18 april 2021 Ja Alvarez deed het echt goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 april 2021 Share Geplaatst 18 april 2021 (bewerkt) @Urbeto teruggezien net, was geen 2 benen maar wel iig 1 gestrekt en zijjn been ging erg hoog, in de ESPN studio vindt iedereen ook 100% terechte rode kaart. 18 april 2021 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 18 april 2021 Share Geplaatst 18 april 2021 Hoe laat spreken we af bij Museumplein? Ik verwacht sowieso MU knokploeg daar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 18 april 2021 Share Geplaatst 18 april 2021 (bewerkt) Net ff samenvatting gekeken. Weinig gemist lijkt het. Haller weer matig? Gefeliciteerd allen in ieder geval, de dubbel is niet verkeerd natuurlijk. Beoordingen voetbalprimeur vs VI: Alvarez 8 / 6.5 Haller 5.5 / 7 Klaassen 5.5 / 7 Hebben ze daar andere wedstrijden zitten te kijken? We kunnen alvast gaan nadenken over volgend seizoen. Is Onana al ontslagen? 18 april 2021 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 19 april 2021 Share Geplaatst 19 april 2021 Vond Haller ten opzichte van de afgelopen potten wel een wat betr aanspeelpunt. Niet top. Maar had slechter gevreest. Vond zelf Anthony erg goed en dreigende. En Martinez op zijn grote ketser bij tegengoal na ook wel meer dan prima. Anyway, gefeliciteerd allemaal. Zaadpot. Maar wel terechte winnaar imo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 19 april 2021 Share Geplaatst 19 april 2021 Toch lekker weer een beker erbij. Leuk voor Neres ook. Dit komt wel goed lijkt me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 19 april 2021 Share Geplaatst 19 april 2021 Trots op m'n club. Voor de grappenmakers ik heb wel degelijk aandelen dus de club is ook een beetje van mij puh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten