Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2358

• Chiemel

1891

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1523

Vond het eerder pijnlijk dat de F-Side zich met het politieke debat gaat bemoeien door zich uit te spreken voor een vertrek van Halsema naar aanleiding van het racismeprotest op de dam. Maargoed, de voetbalwereld is dan ook niet vies van een beetje racisme. 

(dat laatste in alle stadions natuurlijk)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De F-Side moet je ook niet al te serieus nemen. Zijn (als collectief) drukker bezig met hun eigen naam, dan met hetgeen er tussen de lijnen gebeurd. Elk dingetje waarmee ze Halsema onderuit kunnen halen, zullen ze aangrijpen (ook dat met haar zoon destijds). Ajax - Juventus (met de gezelligheid voor de wedstrijd..) en de uitsupporters tegen Feyenoord en ADO zit vrij dwars. Onder elke andere burgemeester was dit wellicht ook gebeurd, maar na Van der Laan kan denk ik niemand het goed doen. Het feit dat ze een vrouw is, werkt niet in haar voordeel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De F-Side moet je ook niet al te serieus nemen. Zijn (als collectief) drukker bezig met hun eigen naam, dan met hetgeen er tussen de lijnen gebeurd. Elk dingetje waarmee ze Halsema onderuit kunnen halen, zullen ze aangrijpen (ook dat met haar zoon destijds). Ajax - Juventus (met de gezelligheid voor de wedstrijd..) en de uitsupporters tegen Feyenoord en ADO zit vrij dwars. Onder elke andere burgemeester was dit wellicht ook gebeurd, maar na Van der Laan kan denk ik niemand het goed doen. Het feit dat ze een vrouw is, werkt niet in haar voordeel.
Volgens mij hebben ze een aantal sterke punten
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vind de rode details erop jammer, maakt het echt een stuk minder 'strak', voor zover je daar al van kan spreken.

Dat is bij de versie hieronder beter (zelfde patroon). Ziet er wel mooi uit, afwachten nog even hoe het er echt uit komt te zien.

Image

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 26-5-2020 om 08:45 zei Thierryvane:

Voor zijn blessure gewoon één van de betere bij Hertha.

Je snapt dat cim gewoon ff gegoogled heeft op de naam

en toen op Wikipedia gezien heeft dat hij niet zoveel gespeeld heeft? Dat is een beetje het niveau van discussiëren bij hem. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat uit shirt ziet er wel fancy uit.

Nou Ajax wil volgens VI dus een aanvaller halen die er direct staat in de CL. Neem aan dat het dan om een spits gaat. Een zwaargewicht in de spits zou ik ook wel toejuichen ja. Maar liever zou ik wat op het middenveld erbij zien komen. Dan maar wat teveel betalen voor Propper lijkt me de meest veilige oplossing atm.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 uur geleden zei Elsjorro1990:

Je snapt dat cim gewoon ff gegoogled heeft op de naam

en toen op Wikipedia gezien heeft dat hij niet zoveel gespeeld heeft? Dat is een beetje het niveau van discussiëren bij hem. 

Gelukkig ken ik Dilrosun al sinds de Ctjes. Dat is heel wat anders dan roepen uit je ivoren toren.

Als jij eens wat vaker uit die ivoren toren kwam had je ook in de gaten waarom clown Bassie wisselspeler is bij Frankfurt en zelfs nog minder is dan Weghorst en De Jong.

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei NicoHaak:

Dat uit shirt ziet er wel fancy uit.

Nou Ajax wil volgens VI dus een aanvaller halen die er direct staat in de CL. Neem aan dat het dan om een spits gaat. Een zwaargewicht in de spits zou ik ook wel toejuichen ja. Maar liever zou ik wat op het middenveld erbij zien komen. Dan maar wat teveel betalen voor Propper lijkt me de meest veilige oplossing atm.

Ik vraag mij af of je dit moet willen. Je hebt straks Promes, Neres, Anthony, Tadic, Traore en dan nog wat minder materiaal als Lang (eventueel ontwikkelen?) en Labyad. Daarnaast heb je met spelers als Unuvar (linksbuiten) en Hansen 2 top talenten die ook voorin staan en die ook echt de kans moeten krijgen om door te breken. 

Nee, het hoeft van mij niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei cimbomcu:

Ik vraag mij af of je dit moet willen. Je hebt straks Promes, Neres, Anthony, Tadic, Traore en dan nog wat minder materiaal als Lang (eventueel ontwikkelen?) en Labyad. Daarnaast heb je met spelers als Unuvar (linksbuiten) en Hansen 2 top talenten die ook voorin staan en die ook echt de kans moeten krijgen om door te breken. 

Nee, het hoeft van mij niet.

Dit zijn vooral buitenspelers. Een echte afmaker in de spits hebben we niet echt. Traore leuke spits. Cult ook. Maar niet iemand die er al zal staan in de CL en in topwedstrijden in de eredivisie denk ik. Dan heb je Tadic, maar die kan ook op veel andere plekken uit de voeten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei NicoHaak:

Dit zijn vooral buitenspelers. Een echte afmaker in de spits hebben we niet echt. Traore leuke spits. Cult ook. Maar niet iemand die er al zal staan in de CL en in topwedstrijden in de eredivisie denk ik. Dan heb je Tadic, maar die kan ook op veel andere plekken uit de voeten.

Het ding is wel: je hebt Tadic, Traore en dan komen ook Brobbey en Hansen eraan (waarbij Hansen ook op de vleugel kan). Mogelijk verlengt Huntelaar. Enige reden om een spits te halen imo als je Tadic daar in principe niet meer wilt uitspelen. Wat ik toejuich, want wmb wordt hij de nummer 10.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Hwb:

Het ding is wel: je hebt Tadic, Traore en dan komen ook Brobbey en Hansen eraan (waarbij Hansen ook op de vleugel kan). Mogelijk verlengt Huntelaar. Enige reden om een spits te halen imo als je Tadic daar in principe niet meer wilt uitspelen. Wat ik toejuich, want wmb wordt hij de nummer 10.

Precies zoals je zelf eigenlijk al zegt. Hoop dat Tadic nu weer op een plek komt te staan waar hij voor creativiteit kan zorgen. Niet als aanspeelpunt in de punt.

Dan heb je imo Traore en Brobbey wat alletwee fysieke grote spelers zijn. Die nog een hoop hebben te leren. Dan kun je kiezen om dat voor lief te nemen en op de jeugd inzetten. Wat een prima optie is. Want zoals ik eerder vandaag al zei lijkt versterking op het middenveld veel meer nodig. Maar als geld beschikbaar is om een centrumspits te halen naast versterking op het middenveld dan zou ik dat niet verkeerd vinden.

Hansen zie ik zelf nooit als 9 in Ajax 1 renderen. Wel op de vleugel wat je zegt. En KJH mag van mij wel verlengen. Maar niet om minuten te maken. Meer als mentor en overbrugging naar een staffunctie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben het er niet helemaal mee eens dat je nog een spits zou moeten halen. Traore is zeker goed genoeg voor de Eredivisie als echte goalgetter (en dan zal KJH misschien ook nog blijven) en Tadic kun je gebruiken in de wat lastigere wedstrijden waar je een wat meer voetballende spits nodig hebt. We hebben niet heel veel echt goede aanvallers, maar we hebben er wel genoeg. Je hebt 4 spelers die stuk voor stuk CL-waardig zijn (er van uit gaande dat Antony goed gaat renderen), maar daarachter hebben we zeker nog talentvolle spelers. Juist nu die perspectief willen zien, en je gelimiteerd bent in je spelersaantal, is het dan waardevol om een nieuwe aanvaller te halen? Imo zou dat alleen een buitenkansje moeten zijn, ik vul die 3e en 4e plek op de bank dan liever in met een Danilo en afwisselend andere talenten.

Ajax is rijk, maar het lijkt me niet het meest verstandig om in deze tijd zoveel spelers te hebben. Dat gezegd hebbende is het wel lastig mocht je weer blessures krijgen, maar je kan niet voor die eventuele mogelijkheid nog een speler halen. Ajax is en blijft een club voor opleiden, met jeugd als de toekomst. Schieten we er dan nu wat mee op om talent weg te jagen door weer een nieuwe speler te halen? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites