Socrates Geplaatst 17 februari 2020 Share Geplaatst 17 februari 2020 3 uur geleden zei cimbomcu: Ik zou gaan voor Nous op rechtsback vanwege de druk van Getafe en zijn voetballende vermogen om daar onder uit te spelen, en idd Donny als controleur samen met Martinez. Hopen dat Schuurs kan mee doen, ben een beetje bang als Alvarez gaat spelen. Dest kan wel voor meer gevaar zorgen diep op die rechterflank. Daarmee kan je mogelijk tegenstanders uit het centrale deel van hun handbaldefensie lokken en ontstaat er meer beweegruimte voor de rechtsbuiten (Ziyech of Tadic) en voor diepgaande middenvelders (Van de Beek). Het is jammer dat Mazraoui geen positie kan kiezen op het middenveld en dan defensief kwetsbaar is, want op een middenveld naast Martinez had je hem omwille van zijn technische beheersing best kunnen gebruiken in zo'n wedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 17 februari 2020 Share Geplaatst 17 februari 2020 49 minuten geleden zei Zeus: Dest kan wel voor meer gevaar zorgen diep op die rechterflank. Daarmee kan je mogelijk tegenstanders uit het centrale deel van hun handbaldefensie lokken en ontstaat er meer beweegruimte voor de rechtsbuiten (Ziyech of Tadic) en voor diepgaande middenvelders (Van de Beek). Het is jammer dat Mazraoui geen positie kan kiezen op het middenveld en dan defensief kwetsbaar is, want op een middenveld naast Martinez had je hem omwille van zijn technische beheersing best kunnen gebruiken in zo'n wedstrijd. 4 uur geleden zei cimbomcu: Ik zou gaan voor Nous op rechtsback vanwege de druk van Getafe en zijn voetballende vermogen om daar onder uit te spelen, en idd Donny als controleur samen met Martinez. Hopen dat Schuurs kan mee doen, ben een beetje bang als Alvarez gaat spelen. Mazraoui waarschijnlijk geen optie meer, want is geblesseerd uitgrvallen vanavond bij Jong Ajax. Gewoon Dest dus donderdag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 17 februari 2020 Share Geplaatst 17 februari 2020 (bewerkt) 7 uur geleden zei Zeus: Eiting is zelfmoord tegen de druk, intensiteit en agressiviteit van Getafe. Los van dat ik het hier wel mee eens ben, is het natuurlijk wel een geschikt duo om onder de druk van Getafe vandaan te komen. Zij kunnen beiden tussen of naast de twee CV's komen (hopelijk Schuurs en Blind), waardoor ze kunnen afwisselen en Getafe straks moet gaan kiezen als Donny er ook nog eens bijkomt. Hadden ze in ieder geval moeite mee toen Frenkie dat ging doen, omdat ze een middenvelder middels zonedekking gaan bespelen (waarschijnlijk). Lastige is dat je niet echt ballen kan spelen om vervolgens de tweede bal te winnen, zoals tegen Real vorig jaar. Zijn ze fysiek veel te sterk voor. Ekkelenkamp gaat het in ieder geval niet worden, heeft vanavond de hele wedstrijd gespeeld. 17 februari 2020 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 17 februari 2020 Share Geplaatst 17 februari 2020 Juist niet. Met de handelingssnelheid van Eiting kom je hoogstens onder de druk van Lucile Werner uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 17 februari 2020 Share Geplaatst 17 februari 2020 15 minuten geleden zei Zeus: Juist niet. Met de handelingssnelheid van Eiting kom je hoogstens onder de druk van Lucile Werner uit. Wie wil je dan ernaast zetten? Ik denk dat Van de Beek zo laag op het veld ook niet het beste idee is namelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
michael16 Geplaatst 17 februari 2020 Share Geplaatst 17 februari 2020 Babel - Tadic - Ziyech V/d Beek Martinez - Marin Tagliafico - Blind - Schuurs - Dest Onana Ik zie denk ik nog het liefste deze opstelling indien iedereen fit genoeg is. Tadic op de vleugel vind ik echt helemaal niks, hierdoor moet Ziyech wel op de vleugel en is er op het middenveld een plaatsje over. Laat Marin zijn kans maar eens pakken dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 18 februari 2020 Share Geplaatst 18 februari 2020 Kunt ook nog voor de variant gaan met Tadic op 10 en Ziyech op rechts. Ten Hag zal het niet doen, maar zou het wel eens willen zien eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 19 februari 2020 Share Geplaatst 19 februari 2020 Giovanni lijkt nu ook op weg naar Ajax volgens Telegraaf en Brazliaanse media. Blijft een bijzonder verhaal en toch wel een beetje shady deal naar mijn idee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 19 februari 2020 Share Geplaatst 19 februari 2020 20 minuten geleden zei Regis: Giovanni lijkt nu ook op weg naar Ajax volgens Telegraaf en Brazliaanse media. Blijft een bijzonder verhaal en toch wel een beetje shady deal naar mijn idee. Ik hoop niet dat ze daar regels hebben gebroken (wat ik net las), straks krijgen we de UEFA op ons dak en mogen we een jaar geen transfers doen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 19 februari 2020 Share Geplaatst 19 februari 2020 Jullie hebben toch zo'n geweldige jeugd. Geen stress dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 februari 2020 Share Geplaatst 19 februari 2020 4 uur geleden zei Rogier.: Ik hoop niet dat ze daar regels hebben gebroken (wat ik net las), straks krijgen we de UEFA op ons dak en mogen we een jaar geen transfers doen.. Las dus heel wat positieve cijfers vandaag over de financiën. Dat er zoveel winst is etc. Echter zie ik ook dat de kosten met 16 miljoen zijn gestegen. Vind ik persoonlijk wel echt enorm veel zeg. Stel je voor dat je 2 jaar achter elkaar geen kampioen wordt in de Eredivisie en geen CL haalt, dan lever je toch vrij snel weer in op je reserves. Vraag me af in hoeverre dat houdbaar is als je nu nog meer grote salarissen gaat aantrekken en clausules. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 20 februari 2020 Share Geplaatst 20 februari 2020 Klinkt als minstens drie rode kaarten voor Getafe vanavond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 20 februari 2020 Share Geplaatst 20 februari 2020 (bewerkt) Ik heb er nog weinig vertrouwen in.. Laatste keer dat we een goede wedstrijd hebben gespeeld is ook gewoon eeuwen geleden. 20 februari 2020 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 20 februari 2020 Share Geplaatst 20 februari 2020 Varela komt in ieder geval stabiel over... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 20 februari 2020 Share Geplaatst 20 februari 2020 Die schijt clown daar voorin jongens Hopen dat hij een paar stalen buizen op zijn hoofd krijgt de volgende keer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 20 februari 2020 Share Geplaatst 20 februari 2020 6 minuten geleden zei Regis: Die schijt clown daar voorin jongens Hopen dat hij een paar stalen buizen op zijn hoofd krijgt de volgende keer En Ajax een seizoentje geschorst wordt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 20 februari 2020 Share Geplaatst 20 februari 2020 (bewerkt) Prima. Walgelijk ploeg. Voor dat gedrag in de rust ook weer, moet je gewoon kaarten voor krijgen. 20 februari 2020 bewerkt door Regis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 20 februari 2020 Share Geplaatst 20 februari 2020 Shit zal ook wel gewoon gegooid zijn door paar van die Spaanse mongolen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 20 februari 2020 Share Geplaatst 20 februari 2020 34 minuten geleden zei frietsaus: Varela komt in ieder geval stabiel over... En dan te bedenken dat hij nog één van de beste is aan Ajax kant. Jezus, wat een dramatische wedstrijd. Ziyech slechtste man van het veld, Traore bij elk duel te laat, Alvarez kan met zijn lengte nooit eens een duel winnen, alle afvallende ballen zijn voor Getafe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 20 februari 2020 Share Geplaatst 20 februari 2020 (bewerkt) Ziyech is wel zo slecht zeg. Maar goed het is dan ook een klote tegenstander. Die provocaties ongelofelijk zeg, zelfs Bruno was boos na rust signaal. Die mongool van een spits gaat het uitvak opzoeken na het signaal :r Trieste kneus. Valt nog wel wat te halen hier, alleen geen domme rode kaart oid pakken. 20 februari 2020 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 20 februari 2020 Share Geplaatst 20 februari 2020 14 minuten geleden zei Barteh: Zal wel weer gebeuren dat ze zonder supporters moeten spelen een aantal wedstrijden ja. Blijkt toch nooit een oplossing want er zitten altijd wel vijf of tien frietsauzen op de tribube die het voor de rest verpesten. Ajax moet overigens de lange bal spelen maar dat tweede plan hebben ze natuurlijk niet. De tweede bal win je veel. Tadic, Babel en Traoré zijn alledrie vrij sterk in het duel. Gewoon naar voren peren en dan op het middenveld erop knallen. Je gaat je hier niet onderuit voetballen. Frietsaus zat wel 2 meter van de befaamde Bergdolmo-hitter af toen het gebeurde... Hehe, frietje komt echter niet meer in stadions en gooide met niets behalve gevatte opmerkingen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 20 februari 2020 Share Geplaatst 20 februari 2020 Tjonge jonge zeg. Bar slechte wedstrijd. Maar wat loop ik mij weer te ergeren aan die jankballen zeg. En die scheids die er dan ook nog in mee gaat. en ook die droeftoeters die met spullen gaan lopen gooien. Stop daar nou toch eens mee. en dan gewoon direct rood geven aan die deyverson. Wat een gekkie. Late reactie ook, aanstekertje tegen je aangegooid krijgen en dan seconde of 3/4 wachten voordat je valt. Pannekoek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 20 februari 2020 Share Geplaatst 20 februari 2020 Heeft Ajax ooit een wedstrijd gespeeld waarin ze 0 kansen creëerden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 20 februari 2020 Share Geplaatst 20 februari 2020 Jezus, waarom is Babel naar Ajax gekomen. Kunnen we elke week zien wat voor beperkte voetballer het is. Technisch beperkt, qua inzicht beperkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 20 februari 2020 Share Geplaatst 20 februari 2020 Tjonge jonge zeg. Bar slechte wedstrijd. Maar wat loop ik mij weer te ergeren aan die jankballen zeg. En die scheids die er dan ook nog in mee gaat. en ook die droeftoeters die met spullen gaan lopen gooien. Stop daar nou toch eens mee. en dan gewoon direct rood geven aan die deyverson. Wat een gekkie. Late reactie ook, aanstekertje tegen je aangegooid krijgen en dan seconde of 3/4 wachten voordat je valt. Pannekoek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten