Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2359

• Chiemel

1892

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1523

7 uur geleden zei cimbomcu:

Nog steeds niet mee eens.

Soms heb je een vacature voor extern, maar blijken intern ook mensen te zitten die het goed zouden kunnen en kies je voor interne vervanging. Dan moet die interne kandidaat, ook in zijn functie vervangen worden. Niet zo gek en gebeurt overal. 

En dan ga je helemaal niet in op het overhoop gooien van de organisatiestructuur zoals die pas kort geleden bedacht is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Hwb:

En dan ga je helemaal niet in op het overhoop gooien van de organisatiestructuur zoals die pas kort geleden bedacht is.

Overhoop gooien? Is dat niet overdreven. Ipv een nieuwe TD, moet je nu opzoek naar een nieuwe hoofdscout.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Kyrill:

Las onderstaande reactie op Reddit over dit nieuws:

Spoiler

Het is wonderbaarlijk dat supporters van andere clubs hier een nuchtere kijk op hebben dan Ajacieden momenteel. Het is ronduit bizar hoeveel steun deze gast heeft op basis van wat one-liners, terwijl er tyfus veel bewijs is dat hij lak heeft aan regels/of deze niet kent en hij heeft letterlijk niks noemenswaardigs bereikt bij een voetbalclub. 

Ik schaam me dood dat de mogelijkheid bestaat dat een potentiele crimineel verkozen word boven een voorzitter tijdens de op-een-na succesvolste periode uit de clubgeschiedenis. Je mag van de man Van Praag vinden wat je wilt, maar hij heeft in ieder geval nog wat betekent voor Ajax.

Wat vinden Ajacieden hiervan? Ik vind 'crimineel' wat zwaar uitgedrukt, maar hij heeft wel een goed punt vind ik. Op basis van onderbuikgevoel en wat mooie praatjes zien veel mensen hem als de man die het allemaal even gaat fixen. Bij Mislintat had je een soort van vergelijkbaar sentiment vorig jaar, al was dat natuurlijk een hele andere functie en een hele andere bestuurlijke situatie als nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 uur geleden zei Hwb:

Dan had je dus een spits voor Jong Ajax moeten halen, zoals met Rijkhoff inmiddels gebeurd is.

Ik heb niet iets tegen het halen van tweede keuzes, wel tegen het halen van 3e keuzes.

En qua Mislintat, het lijkt er sterk op dat hij heeft ingekocht voor een systeem zonder buitenspelers en met wingbacks.

Oh ja ben het er mee eens hoor. Maar heb echt het idee dat hij dacht dat Akpom op tien zou kunnen en dan had je Mikautadze Brobbey als spitsen. En inderdaad zou kunnen dat er ingekocht is op soort 5 3 2 ofzo. Qua posities zouden alle aankopen dan ook een stuk logischer zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei Beppu:

Inhoud verbergen

Het is wonderbaarlijk dat supporters van andere clubs hier een nuchtere kijk op hebben dan Ajacieden momenteel. Het is ronduit bizar hoeveel steun deze gast heeft op basis van wat one-liners, terwijl er tyfus veel bewijs is dat hij lak heeft aan regels/of deze niet kent en hij heeft letterlijk niks noemenswaardigs bereikt bij een voetbalclub. 

Ik schaam me dood dat de mogelijkheid bestaat dat een potentiele crimineel verkozen word boven een voorzitter tijdens de op-een-na succesvolste periode uit de clubgeschiedenis. Je mag van de man Van Praag vinden wat je wilt, maar hij heeft in ieder geval nog wat betekent voor Ajax.

Wat vinden Ajacieden hiervan? Ik vind 'crimineel' wat zwaar uitgedrukt, maar hij heeft wel een goed punt vind ik. Op basis van onderbuikgevoel en wat mooie praatjes zien veel mensen hem als de man die het allemaal even gaat fixen. Bij Mislintat had je een soort van vergelijkbaar sentiment vorig jaar, al was dat natuurlijk een hele andere functie en een hele andere bestuurlijke situatie als nu.

Weg met die Kroes, totaal onbetrouwbaar. 

Die supporters moet je niet serieus nemen. ''Speelt nog steeds bij Ajax amateurs!!!'' dus aanstellen en zo snel mogelijk. 

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei cimbomcu:

Weg met die Kroes, totaal onbetrouwbaar. 

Die supporters moet je niet serieus nemen. ''Speelt nog steeds bij Ajax amateurs!!!'' dus aanstellen en zo snel mogelijk. 

Ik vind dit als buitenstaander ook. Toch interessant om te volgen want er lijken echt twee kampen te zijn. Niet alleen de RVB tegenover de RVC, maar ook onder de supporters.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei putdus:

Rvc moet sowieso weg gestuurd worden, hebben alles naar de klote geholpen 

Heerlijk genuanceerd weer, top! Volgens mij is alle ellende afgetrapt met die pielemuis van ene Overmars. Die zat toch niet in de RVC? 

Begrijp me niet verkeerd, de RVC is zeker ook mede schuldig. Maar de bestuurlijke chaos vind je terug in alle geledingen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Beppu:

Ik vind dit als buitenstaander ook. Toch interessant om te volgen want er lijken echt twee kampen te zijn. Niet alleen de RVB tegenover de RVC, maar ook onder de supporters.

Ach bij de RVB zit een fysiotherapeut van Ajax 5, en 2 vrienden van Kroes. Snap wel dat die voor Kroes kiezen. Die speelt in dat elftal. Ook dat ruikt naar onbetrouwbaarheid.

Daarnaast is het op dit moment een bende, en dus ook een goed moment om zogenaamde bobo's negatief af te schilderen (RVC) en de supporters aan je hand krijgen met simpele one-liners. 

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Beppu:

Toon verborgen inhoud

Maar het is toch heel simpel? Kroes heeft iets gedaan wat niet mag en is terecht op non-actief gesteld. Ik ben dan van mening dat je dat je dat ook niet moet terugtrekken, ook al zou hij de beste man zijn op t moment. Hij heeft iets gedaan wat bij wet niet mag, onwetend of niet...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Beppu:

Inhoud verbergen

Crimineel is overdreven. Niet iedereen die de wet overtreedt is een crimineel. Maar kijkend naar wat er nu naar boven is gekomen rondom Kroes en zijn aandelen, vraag je je natuurlijk wel af of hij de man is die je in huis wil hebben.
Op non-actief zetten was ook de juiste zet. Van Praag had zich alleen voorzichtiger moeten uitlaten. Dat heeft de boel ook aangewakkerd. Hij had moeten zeggen, er is sprake van een mogelijke overtreding. Tot die onderzocht is door de verantwoordelijke instanties kan hij niet aan het werk. Dat had Van Praag alsnog 2 jaar tijd gekocht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei cimbomcu:

Overhoop gooien? Is dat niet overdreven. Ipv een nieuwe TD, moet je nu opzoek naar een nieuwe hoofdscout.

Nee, want er werd gekozen voor twee directeurs: een directeur voetbal (Beuker) en een directeur transfers. Daarmee zouden er twee technische mensen in het directieteam komen. Nu wordt De Lang technisch manager en blijft Beuker de enige technische directeur.

Dat bedoel ik met het overhoop gooien van de net nieuw bedachte organisatiestructuur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Hwb:

Nee, want er werd gekozen voor twee directeurs: een directeur voetbal (Beuker) en een directeur transfers. Daarmee zouden er twee technische mensen in het directieteam komen. Nu wordt De Lang technisch manager en blijft Beuker de enige technische directeur.

Dat bedoel ik met het overhoop gooien van de net nieuw bedachte organisatiestructuur.

Nee Hwb

De Lange wordt gewoon naast Beuker de directeur transfers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei Urbeto:

Ik weet niet wat triester is: het niveau van de wedstrijd of de onvoorwaardelijke steun van de F-Side aan een directeur die een strafbaar feit heeft gepleegd. 

Ben bij dit soort acties altijd heel benieuwd wat ze zeggen als je vraagt hoe het dan wél moet. Ik zie de kortsluiting al ontstaan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites