Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

Alex Kroes is zelf ook niet meer dan een charmante charlatan hé? Al 9 maanden lang kritiek op Mislintat en levert zelf een selectie uit die nog meer uit balans is dan onze Duitse vriend. Als deze man toch straks het lef heeft om Farioli te ontslaan als de resultaten tegen vallen, dan moet er een enorme volksopstand komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 28,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2358

• Chiemel

1891

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1523

11 minuten geleden zei Arles:

Fitz-Jim speelde in de voorbereiding ook even als linksbuiten toch? Denk dat we hem daar dan ook nog wel vaker zullen zien. 

Zou ik echt een van de verschrikkelijkste opties vinden. Alleen de optie Banel is nog erger.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wijndal op linksbuiten wellicht nog de beste genoemde optie. 

Maar door fucking Kroescontrol moeten wij praten of Wijndal, Brobbey of Banel de beste optie op linksbuiten is.

Of Traore op links en Berghuis op rechts. Lekker voorzetjes geven op Weghorst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Chiemel:

Ik bedoel 4, wie hadden we erachter?

Als Ajax zijnde kun je toch niet 4 toppers als buitenspelers hebben?

Toen had je: Tadic/Daramy en Antony/Berghuis zoiets? Al speelde Berghuis natuurlijk toen vooral middenveld.

Je hebt ook nog jaar gehad met Tadic, Antony, Neres en Kudus die toen nog veel als buitenspeler in viel volgens mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei timpy00:

Als Ajax zijnde kun je toch niet 4 toppers als buitenspelers hebben?

Toen had je: Tadic/Daramy en Antony/Berghuis zoiets? Al speelde Berghuis natuurlijk toen vooral middenveld.

Je hebt ook nog jaar gehad met Tadic, Antony, Neres en Kudus die toen nog veel als buitenspeler in viel volgens mij.

Geen toppers maar wel 2 toppers met 2 goede/veelbelovende erachter. Was verder ook niet heel serieus trouwens.

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is er binnenkort nog een persco met Farioli of Kroes zelf? Heel erg benieuwd wat Farioli ervan vindt en of het tussen die twee al is gaan schuren. 

Farioli gaat natuurlijk vragen krijgen wat hij van de transferperiode vond en of hij zijn systeem gaat aanpassen. En of hij nog extra spelers verwacht. 

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei putdus:

Nee Tadic Anthony Neres en kudus waren geen toppers🙄

- Chiemel vraagt wanneer er voor het laatst 4 toppers waren

- Timpy geeft aan dat je nu niet kunt verwachten 4 toppers te hebben

- Chiemel zegt vervolgens dat ie wel vind dat je kunt rekenen op 2 toppers en 2 goede talenten daarachter.

Dus Chiemel beweert nergens dat die vier spelers geen toppers waren, volgens mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites