Maurice' Geplaatst 30 juli Share Geplaatst 30 juli Vos zal ook wel een mentaliteitskwestie zijn. Die vindt zichzelf veel beter dan dat hij daadwerkelijk is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 30 juli Share Geplaatst 30 juli 14 uur geleden zei timpy00: Was ook wel te verwachten. Sosa hebben we al week niet gezien. Tahirovic mag amper op middenveld spelen tot nu toe. Vos laat werkelijk waar niks maar ook niks zien. En easy easy hoopte ik vorig jaar al vanaf te zijn. Het is te verwachten, maar ik vind het niet respectvol om een international als Sosa richting Jong Ajax te schoppen. Je onderhandelingspositie met al deze spelers is niet bijzonder sterk te noemen. Ook met alle interviews dat er echt verkocht moet worden. Is dat even lekker als kopende club zijnde? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 30 juli Share Geplaatst 30 juli 8 minuten geleden zei Dansmeister: Het is te verwachten, maar ik vind het niet respectvol om een international als Sosa richting Jong Ajax te schoppen. Je onderhandelingspositie met al deze spelers is niet bijzonder sterk te noemen. Ook met alle interviews dat er echt verkocht moet worden. Is dat even lekker als kopende club zijnde? Ja dat vind ik wel heel bijzonder. Sowieso omdat Kroes nota bene zelf makelaar is geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 30 juli Share Geplaatst 30 juli 2 uur geleden zei Dansmeister: Het is te verwachten, maar ik vind het niet respectvol om een international als Sosa richting Jong Ajax te schoppen. Je onderhandelingspositie met al deze spelers is niet bijzonder sterk te noemen. Ook met alle interviews dat er echt verkocht moet worden. Is dat even lekker als kopende club zijnde? Misschien een poging om zodoende meer interesse te genereren? Beter met een licht verlies verkopen dan wanneer zo'n jongen een jaar op de bank zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 30 juli Share Geplaatst 30 juli Ook Avila, Akpom en Media op de lijst om te vertrekken, niets meer dan logisch. Waarom Vos eigenlijk? Dat was/is toch een talent die altijd werd genoemd? Valt dus toch enorm tegen? https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1216118/selectie-ajax-volledig-op-de-schop-ook-ander-drietal-lijkt-te-mogen-vertrekken.html Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 30 juli Share Geplaatst 30 juli 23 minuten geleden zei ElPrincipito: Ook Avila, Akpom en Media op de lijst om te vertrekken, niets meer dan logisch. Waarom Vos eigenlijk? Dat was/is toch een talent die altijd werd genoemd? Valt dus toch enorm tegen? https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1216118/selectie-ajax-volledig-op-de-schop-ook-ander-drietal-lijkt-te-mogen-vertrekken.html Vos valt vooral op door mentaliteitsproblemen en zelfoverschatting. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 30 juli Share Geplaatst 30 juli 41 minuten geleden zei timpy00: Vos valt vooral op door mentaliteitsproblemen en zelfoverschatting. Dat hebben we allemaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 30 juli Share Geplaatst 30 juli Op 24-8-2023 om 15:46 zei misterhille: Silvano Vos in de belangstelling van Atleti... Deze jongen willen we niet kwijt toch? Op 24-8-2023 om 16:14 zei Rogier.: Contract tot 2028, wordt een hele grote toekomst toegedicht. Bedrag zal minstens 40 miljoen moeten zijn, en dan overdrijf ik niet denk ik. Belachelijk eigenlijk als je er over nadenkt. 8 uur geleden zei Maurice': Vos zal ook wel een mentaliteitskwestie zijn. Die vindt zichzelf veel beter dan dat hij daadwerkelijk is. Wat kan het toch snel gaan in de voetbalwereld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 30 juli Share Geplaatst 30 juli 41 minuten geleden zei Urbeto: Wat kan het toch snel gaan in de voetbalwereld Op basis waarvan in Ajax 1 Rogier dat bij Vos zag weet ik eerlijk gezegd ook niet. Groot talent in de jeugd maar in 1 nog weinig speciaals laten zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 30 juli Share Geplaatst 30 juli 39 minuten geleden zei timpy00: Op basis waarvan in Ajax 1 Rogier dat bij Vos zag weet ik eerlijk gezegd ook niet. Groot talent in de jeugd maar in 1 nog weinig speciaals laten zien. Ach, een kinderhand is snel gevuld wanneer het gaat over jeugdspelers. Dat is bij iedere club hetzelfde. Maar tegelijkertijd vind ik dat opportunisme in deze specifieke situatie wel komisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 30 juli Share Geplaatst 30 juli Misschien denken Rogier en misterhille nog steeds zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 30 juli Share Geplaatst 30 juli (bewerkt) 2 uur geleden zei Urbeto: Wat kan het toch snel gaan in de voetbalwereld 1 uur geleden zei timpy00: Op basis waarvan in Ajax 1 Rogier dat bij Vos zag weet ik eerlijk gezegd ook niet. Groot talent in de jeugd maar in 1 nog weinig speciaals laten zien. Ik sta er nog steeds achter gegeven wat we toentertijd wisten. Heeft echt heel veel kwaliteiten van een moderne nummer 8 of zelfs inverted wing back (vind hem ook behoorlijk op Quinten Timber lijken), maar in 1 hebben we hem helaas nooit in een gestructureerd elftal gezien. Helaas geveld door mentaliteitsproblemen als je alle verhalen hoort, dan wordt het lastig. Jaar of 2 bij een Heerenveen spelen en eens zien waar hij dan staat. Overigens maar eens des te meer bewijs dat je elke speler gewoon moet verkopen bij een bod dat meer is dan zijn (expected) value. Kans is altijd klein dat een speler het écht redt. Zelfde geldt voor de situatie nu. Jammer voor Tahirovic, heeft als een van de weinigen vorig seizoen goede momenten gekend, maar hij zal nu wel niet voldoen. Moet je ‘m toch maar verkopen om ruimte te maken op het middenveld. 30 juli bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 30 juli Share Geplaatst 30 juli 1 minuut geleden zei Rogier.: Ik sta er nog steeds achter gegeven wat we toentertijd wisten. Heeft echt heel veel kwaliteiten van een moderne nummer 8 (vind hem ook behoorlijk op Quinten Timber lijken), maar in 1 hebben we hem helaas nooit in een gestructureerd elftal gezien. Helaas geveld door mentaliteitsproblemen als je alle verhalen hoort, dan wordt het lastig. Jaar of 2 bij een Heerenveen spelen en eens zien waar hij dan staat. Overigens maar eens des te meer bewijs dat je elke speler gewoon moet verkopen bij een bod dat meer is dan zijn (expected) value. Kans is altijd klein dat een speler het écht redt. Zelfde geldt voor de situatie nu. Jammer voor Tahirovic, heeft als een van de weinigen vorig seizoen goede momenten gekend, maar hij zal nu wel niet voldoen. Moet je ‘m toch maar verkopen om ruimte te maken op het middenveld. Ik begrijp best wat je zegt hoor, maar die claim van 40 miljoen was ook toen natuurlijk al totaal lachwekkend voor iemand die destijds twintig minuten Eredivisievoetbal in de benen had, groot talent of niet. Ben het er overigens wel mee eens dat je zo'n jongen lekker moet verhuren aan een club als Heracles/Groningen. Lesje nederigheid in combinatie met speeltijd en dan kijken waar 'ie over een jaar staat. Hij heeft toch nog jarenlang contract. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 30 juli Share Geplaatst 30 juli Zojuist zei Urbeto: Ik begrijp best wat je zegt hoor, maar die claim van 40 miljoen was ook toen natuurlijk al totaal lachwekkend voor iemand die destijds twintig minuten Eredivisievoetbal in de benen had, groot talent of niet. Hehe klopt, houd er toch altijd een beetje van om te overdrijven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
misterhille Geplaatst 30 juli Share Geplaatst 30 juli Ik zou Vos graag behouden, heeft ook nog niet echt een kans gehad, vind ik. Maar als de verhalen kloppen is het beter als hij eerst iets gaat doen aan zijn mentaliteit. Wat jullie ook al aangeven, verhuren aan een kleinere club is dan een goeie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 30 juli Share Geplaatst 30 juli Hij moet duidelijk zijn streken nog ff verliezen die Vos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 30 juli Share Geplaatst 30 juli Op 10-7-2024 om 03:19 zei Rogier.: Defensief: Mannsverk, Vos, Taylor, Van den Boomen, Henderson, Tahirovic Aanvallend: Berghuis, Hlynsson, Fitz-Jim, Ünüvar Zou me niet verbazen als 2 of 3 namen van dit rijtje verkocht gaan worden (laat staan Van den Boomen), puur om ruimte te maken in de selectie, hoeveel potentie ze ook hebben. 6: Henderson, Mannsverk 8: Taylor, Van den Boomen, Hlynsson 10: Berghuis, Fitz-Jim, Ünüvar Zoiets qua volgordelijkheid? Benieuwd of er nog een 6 bijkomt, lijkt me dan onvermijdelijk dat er dan nog wat vertrekt, als Hlynsson en/of Ünüvar niet sowieso al vertrekken (al dan niet op huurbasis). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maurice' Geplaatst 31 juli Share Geplaatst 31 juli 15 uur geleden zei Urbeto: Wat kan het toch snel gaan in de voetbalwereld Haha, ik hou ervan! De ene keer is een speler de nieuwe Messi en de andere keer kan hij er geen klote van. Ben blij dat het weer gaat beginnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 31 juli Share Geplaatst 31 juli Stukje omtrent Vos: Citaat De vraag is: kan Vos niet worden klaargestoomd bij Jong Ajax of bij een club waar hij aan verhuurd wordt? Ajax zou niet uitsluiten dat Vos later nog doorbreekt, maar voor nu vindt men de middenvelder te duur om in de belofteploeg te laten spelen. En: in een uitleenperiode ziet Ajax 'grote risico's. 'Als Vos ook bij een hurende club niet wordt opgesteld, daalt het kapitaal dat hij nu nog vertegenwoordigt gigantisch. Dat wil Kroes voorkomen. De technisch directeur wil, nu hij weet dat Vos dit seizoen hoogstwaarschijnlijk niet zal doorbreken in de Johan Cruijff Arena, het ijzer smeden nu het nog heet is.' Het Algemeen Dagblad sluit af door te schrijven dat Vos goed in de markt ligt. Technisch directeur Alex Kroes zou mikken op dubbele cijfers. 'Ook omdat veel Europese clubs interesse toonden in de jonge Amsterdammer. Diens nieuwe, mondiaal bekende zaakwaarnemer Pini Zahavi moet daar een handje bij helpen.' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 31 juli Share Geplaatst 31 juli Meer dan 10 miljoen voor Vos, dan koop ik een shirt van Kroes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 31 juli Share Geplaatst 31 juli Sosa, Wijndal, Tahiro en Vos ook niet mee naar Servië. Citaat Volledig elftal: Jay Gorter Remko Pasveer Diant Ramaj Devyne Rensch Anton Gaaei Jorrel Hato Ahmetcan Kaplan Youri Baas Jakov Medić Josip Šutalo Jordan Henderson Kenneth Taylor Sivert Mannsverk Branco van den Boomen Kian Fitz-Jim Kristian Hlynsson Chuba Akpom Carlos Forbs Julian Rijkhoff Bertrand Traoré Steven Berghuis Mika Godts Christian Rasmussen Dies Janse Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 31 juli Share Geplaatst 31 juli 1 minuut geleden zei Thierryvane: Sosa, Wijndal, Tahiro en Vos ook niet mee naar Servië. Brobbey en Bergwijn ook nog niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 31 juli Share Geplaatst 31 juli Zouden worden getest op fitheid en dus niet door de test denk ik? Die hebben dan lekker vd vakantie genoten verwacht ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 31 juli Share Geplaatst 31 juli Ik hou van nostalgie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 31 juli Share Geplaatst 31 juli Ja was altijd erg leuk. Zelf ook weleens naartoe gegaan. Voor een leuke prijs twee wedstrijden zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten