Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

6 minuten geleden zei La Pulga:

@putdus Kan je tijdens de wedstrijd af en toe laten weten wat je er van vindt? Wil me wel kunnen vermaken komende 2 uur.

Doe ik wel ff

Pfff die Sosa wat een kutbal kan er niks van waar is Olaf Lindenbergh?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2364

• Chiemel

1895

• cimbomcu

1568

• Rogier.

1525

Mijn moeder is onlangs overleden(weet waar ik het over heb), en zijn vrouw dus..

En je moet wensen van overleden persoon, altijd respecteren. Maar ik heb wel te doen met Johnie van t Schippie, twee trauma's in korte tijd, zijn vrouw en Ajax:classic_ninja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei joostmakaay:

Confused Nick Young / Swaggy P | Know Your Meme

Hardop lachen.

Nu hopen dat John niet teveel gaat wijzigen aankomende donderdag. Spitsje erbij zie ik dan wel weer graag i.p.v. Hlynsson of Taylor. Vrees dat je alleen met Brobbey kansloos bent tegen de verdedigers van Villa.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mannsverk heeft FM toch goed gezien ( @Stefan. ). Constant bezig met zichzelf vrijlopen. Vond dat goed samen gaan met Hendriksen. Kaplan echt wat een meevaller. Gaat echt wel fouten nog maken door wat overmoed. Maar wat een geweldenaar :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Gert:

Mannsverk heeft FM toch goed gezien ( @Stefan. ). Constant bezig met zichzelf vrijlopen. Vond dat goed samen gaan met Hendriksen. Kaplan echt wat een meevaller. Gaat echt wel fouten nog maken door wat overmoed. Maar wat een geweldenaar  

Wilde hier vorige week nog een opstelling plaatsen, en mijn vertrouwen in die jongen laten zien. In FM idd beest. Vandaag goed dus hoor ik? Heb niet kunnen kijken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blijf het zo zonde vinden dat ze Fitz Jim hebben teruggehaald die nu dus 315 keuze is. Anders had die jongen lekker elke wedstrijd gespeeld op eredivisie niveau.

Die Misehouy mag geeneens meer mee trainen met jong Ajax

bewerkt door putdus
Link naar opmerking
Deel via andere websites