neva Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart 6 minuten geleden zei La Pulga: @putdus Kan je tijdens de wedstrijd af en toe laten weten wat je er van vindt? Wil me wel kunnen vermaken komende 2 uur. Doe ik wel ff Pfff die Sosa wat een kutbal kan er niks van waar is Olaf Lindenbergh? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart Ik vind het nu wel prima dat Wijnaldum is opgeroepen voor het Nederlands elftal, kan die mooi Henderson weer mee terug nemen. #HendoNoBall Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart Spits erbij voor Taylor en je maakt kans vandaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart Haha Azarkan, schattig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart Haha Rensch, ook cute. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart Brobbeeeeey, niet zo heel cute. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart Straks maar naar de fanstore, even shirtjes van Manssverk en Kaplan halen. Wat een bazen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart 1 uur geleden zei Thierryvane: Spits erbij voor Taylor en je maakt kans vandaag. Luister nou John. We hebben diepgang nodig. Uuu gaat vol komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart 2 minuten geleden zei Thierryvane: Luister nou John. We hebben diepgang nodig. Uuu gaat vol komen. Kenner Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart 3 minuten geleden zei Thierryvane: Luister nou John. We hebben diepgang nodig. Uuu gaat vol komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart Wat kan 'ie toch voetballen hè. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart 9 minuten? Waarom? Echt waarom? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart Mijn moeder is onlangs overleden(weet waar ik het over heb), en zijn vrouw dus.. En je moet wensen van overleden persoon, altijd respecteren. Maar ik heb wel te doen met Johnie van t Schippie, twee trauma's in korte tijd, zijn vrouw en Ajax Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart 4 minuten geleden zei Geppiej: 9 minuten? Waarom? Echt waarom? VAR-moment duurde al wel aardig lang. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart 3 minuten geleden zei Bolderbast: VAR-moment duurde al wel aardig lang. Ah joh. Hou op hoor. Nooit 9 minuten. Maar goed drie punten en de 0 gehouden. Wat een weelde! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart Zojuist zei Geppiej: Ah joh. Hou op hoor. Nooit 9 minuten. Nee, wel zo'n vijf minuten plus wat wissels. Nou dan heb je 9 minuten blessuretijd. Boeiend ook verder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart Gooijer slecht, Hendriksen geweldige drive maar slordige passing. Kaplan echt een aanwinst Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart 5 minuten geleden zei putdus: Gooijer slecht, Hendriksen geweldige drive maar slordige passing. Kaplan echt een aanwinst Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart Kaplan heel overtuigend. Hendriksen verdedigend sterk, aan de bal mag het wel wat beter. Aanvallend was het niet heel bijzonder, hopen dat Berghuis en Bergwijn de volgende pot weer mee kunnen doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart 1 uur geleden zei joostmakaay: bert beperkt heeft niet door dat ik Henderson bedoel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart 1 uur geleden zei joostmakaay: Hardop lachen. Nu hopen dat John niet teveel gaat wijzigen aankomende donderdag. Spitsje erbij zie ik dan wel weer graag i.p.v. Hlynsson of Taylor. Vrees dat je alleen met Brobbey kansloos bent tegen de verdedigers van Villa. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart Mannsverk heeft FM toch goed gezien ( @Stefan. ). Constant bezig met zichzelf vrijlopen. Vond dat goed samen gaan met Hendriksen. Kaplan echt wat een meevaller. Gaat echt wel fouten nog maken door wat overmoed. Maar wat een geweldenaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart 1 uur geleden zei Gert: Mannsverk heeft FM toch goed gezien ( @Stefan. ). Constant bezig met zichzelf vrijlopen. Vond dat goed samen gaan met Hendriksen. Kaplan echt wat een meevaller. Gaat echt wel fouten nog maken door wat overmoed. Maar wat een geweldenaar Wilde hier vorige week nog een opstelling plaatsen, en mijn vertrouwen in die jongen laten zien. In FM idd beest. Vandaag goed dus hoor ik? Heb niet kunnen kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart (bewerkt) Blijf het zo zonde vinden dat ze Fitz Jim hebben teruggehaald die nu dus 315 keuze is. Anders had die jongen lekker elke wedstrijd gespeeld op eredivisie niveau. Die Misehouy mag geeneens meer mee trainen met jong Ajax 3 maart bewerkt door putdus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten