Thierryvane Geplaatst 27 januari Share Geplaatst 27 januari 5 minuten geleden zei cimbomcu: Forbs een keer basis is wel leuk. We hebben ook niemand anders op links. Ik was even bang voor Banel basis, die gaat 100% weer invallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 27 januari Share Geplaatst 27 januari Niet een opstelling waar Heracles meteen bang van wordt denk ik. Brobbey goed uitspelen, Berghuis een beetje irriteren en lekker counteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 27 januari Share Geplaatst 27 januari 45 minuten geleden zei Thierryvane: Puntverlies incoming. Alweer Martha. Hoe de fuck bedenk je het... Kun je hem nog beter linksbuiten zetten Onbegrijpelijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 27 januari Share Geplaatst 27 januari Wissel Martha. Nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 27 januari Share Geplaatst 27 januari (bewerkt) Inderdaad, sowieso lamlendigheid achterin. Kunnen niet verdedigen en passen, lopen laks in de omschakeling naar voren en naar achteren. Geen urgentie. 27 januari bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 27 januari Share Geplaatst 27 januari Tahirovic speelt prima imo Met Martha sta je gewoon letterlijk met tien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 27 januari Share Geplaatst 27 januari BROBBEY Wat groots weer vanavond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 27 januari Share Geplaatst 27 januari (bewerkt) BrobBEAST, weten hem wel redelijk goed te vinden/timen deze wedstrijd. Edit; Oh alweer tegengoal gemist tijdens het typen Bij zo'n tegengoal mis ik weer die urgentie. Niet nog ff tot het eind 100% meelopen, niet kiezen tussen blijven staan en poot echt uitsteken. 27 januari bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 27 januari Share Geplaatst 27 januari Tahirovic speelt echt sterk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 27 januari Share Geplaatst 27 januari Martha en Gooijer wisselen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 27 januari Share Geplaatst 27 januari Gooijer ook dramatisch vandaag. Dat oneindige vertrouwen in Martha van van 't Schip mag wel klaar zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 27 januari Share Geplaatst 27 januari We hebben weinig te klagen deze maand. Stilte voor de storm wellicht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 27 januari Share Geplaatst 27 januari Dik verdiende overwinning, maar wat was het weer billenknijpen achterin. Mag toch hopen dat John volgende week niet met deze vier verdedigers start. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 27 januari Share Geplaatst 27 januari Die presteert echt waanzinnig hoor. Ach en vandaag was het prima hoor, vooral voetballend prima pot gespeeld. Achterin blijft niet geweldig, maar het was eens een keer geen gatenkaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 januari Share Geplaatst 27 januari Alle Brobeast/Brobbey haters effe bek dicht aub 13 goals en 4 assists nu in 18 duels , wat een GOAT Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 28 januari Share Geplaatst 28 januari 7 uur geleden zei Kyrill: Alle Brobeast/Brobbey haters effe bek dicht aub 13 goals en 4 assists nu in 18 duels , wat een GOAT Nou ja, zelfs ik als absolute Brobbey fan kan niet ontkennen dat hij in de 1e fase van het seizoen wel heel veel kansen mistte. Alleen haalden veel mensen dat aan om te roepen dat hij niveau fc Utrecht was. Dat is dan weer het andere uiterste. Ik denk oprecht dat we met Brobs de aankomende 10 jaar eindelijk weer een goede spits voor oranje hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 28 januari Share Geplaatst 28 januari 7 uur geleden zei Kyrill: Alle Brobeast/Brobbey haters effe bek dicht aub 13 goals en 4 assists nu in 18 duels , wat een GOAT Wie zijn dat dan Kyrill? Hij is nu goed bezig. Eerder was hij dat niet. Vind hem ook nog steeds wat eendimensionaal als spits, obv wat ik van hem zie (en dat is niet heel veel). Kiest te snel voor lichaam ertussen gooien en zo verdediger afhouden. Mist daardoor soms kansen om in de bal te komen en zo het spel te versnellen. Zag daar tegen RKC een heel mooi voorbeeld van. Krijgt een, net wat trage pass, en in plaats van naar de bal toe en vandaaruit verder te voetballen, kiest hij voor het zetten van een lichaamsblock, waardoor de bal langzaam in zijn voeten rolt. Gaf RKC net wat meer tijd om te organiseren. Staat natuurlijk wel tegenover dat hij enorm sterk is, zijn lichaam een enorm wapen en dat hij daar heel veel winst uit haalt en gevaar mee sticht. Echt een goede/sterke spits. Maar kan nog beter worden imo als hij op de goede momenten meer kiest voor voetbal ipv gevecht met de verdediger. En verder moet hij rustiger blijven, soms zo gefrustreerd. Gisteren ook weer die reactie bij die verdediger die aan zijn broek hing. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 28 januari Share Geplaatst 28 januari 9 uur geleden zei cimbomcu: Die presteert echt waanzinnig hoor. Ach en vandaag was het prima hoor, vooral voetballend prima pot gespeeld. Achterin blijft niet geweldig, maar het was eens een keer geen gatenkaas. Mwoah, was nog wel een beetje gatenkaas hoor. Die eerste tegengoal was een gapend gat en meerdere voorzetten konden ook heel makkelijk in de zestien komen. Ben benieuwd naar volgende week, een hele grote test tegen PSV. Wie gaan ze ook tegen Luuk zetten? 45 minuten geleden zei Hwb: En verder moet hij rustiger blijven, soms zo gefrustreerd. Gisteren ook weer die reactie bij die verdediger die aan zijn broek hing. Vond weinig mis met deze reactie. Boos worden op iemand die 5 secondes aan je broekje hangt vind ik wel prima. Vond het bijna twee gele kaarten waard, zolang duurde het. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 28 januari Share Geplaatst 28 januari Brobbey is cool, ga bijna shirtje van hem kopen. Volgende week even hattrick en dan haal ik een mooi shirtje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 28 januari Share Geplaatst 28 januari 4 uur geleden zei Hwb: En verder moet hij rustiger blijven, soms zo gefrustreerd. Gisteren ook weer die reactie bij die verdediger die aan zijn broek hing. Kom op, dit was toch een volkomen begrijpelijke reactie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 28 januari Share Geplaatst 28 januari Op 26-1-2024 om 15:22 zei FlyD: Misehouy is dit seizoen betrokken bij 10 v/d 34 goals. 14 van die 34 goals werden gemaakt in de periode dat hij geblesseerd was, dus eigenlijk was hij betrokken bij 10 v/d 20 goals, 1 op 2 dus. Misehouy heeft zeker veel talent en zou hem graag eens zien invallen, maar op dit moment lijkt hij me nog niet klaar om vast op het middenveld bij Ajax 1 te spelen. Het type speler dat hij is, is ook moeilijker in te passen dan bv een Hlynsson. unuvar had 16 goals en 12 assists, 28 totaal. Jong ajax scoorde dat seizoen 82 keer. Gister vond ik Hlynsson trouwens aardig spelen. Martha linksback tegen Psv. Die sosa kan toch niet nog slechter zijn Op 28-1-2024 om 08:27 zei Hwb: Wie zijn dat dan Kyrill? Hij is nu goed bezig. Eerder was hij dat niet. Vind hem ook nog steeds wat eendimensionaal als spits, obv wat ik van hem zie (en dat is niet heel veel). Kiest te snel voor lichaam ertussen gooien en zo verdediger afhouden. Mist daardoor soms kansen om in de bal te komen en zo het spel te versnellen. Zag daar tegen RKC een heel mooi voorbeeld van. Krijgt een, net wat trage pass, en in plaats van naar de bal toe en vandaaruit verder te voetballen, kiest hij voor het zetten van een lichaamsblock, waardoor de bal langzaam in zijn voeten rolt. Gaf RKC net wat meer tijd om te organiseren. Staat natuurlijk wel tegenover dat hij enorm sterk is, zijn lichaam een enorm wapen en dat hij daar heel veel winst uit haalt en gevaar mee sticht. Echt een goede/sterke spits. Maar kan nog beter worden imo als hij op de goede momenten meer kiest voor voetbal ipv gevecht met de verdediger. En verder moet hij rustiger blijven, soms zo gefrustreerd. Gisteren ook weer die reactie bij die verdediger die aan zijn broek hing. Helemaal mee eens. Daarnaast heeft die nu gescoord tegen tegenstanders van het niveau lik me vestje. Tegen brighton kwam hij er fysiek niet aan te pas. Hij is heel goed bezig maar mag het eerst weleens langer bewijzen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 28 januari Share Geplaatst 28 januari Eendimensionaal is alles behalve hoe ik hem zou typeren @Hwb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 28 januari Share Geplaatst 28 januari 10 uur geleden zei Chiemel: Vond weinig mis met deze reactie. Boos worden op iemand die 5 secondes aan je broekje hangt vind ik wel prima. Vond het bijna twee gele kaarten waard, zolang duurde het. 7 uur geleden zei Bolderbast: Kom op, dit was toch een volkomen begrijpelijke reactie? Begrijpelijk of niet, het is onprofessioneel. Hoort daar gewoon een gele kaart voor te krijgen. Dat was dan zijn 4e van dit seizoen geweest, waarmee hij er nog 1 van een schorsing verwijderd was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 28 januari Share Geplaatst 28 januari 8 uur geleden zei La Pulga: Brobbey is cool, ga bijna shirtje van hem kopen. Volgende week even hattrick en dan haal ik een mooi shirtje Ik ook! Al maakt het qua ranglijst geen kut meer uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 28 januari Share Geplaatst 28 januari Wel hoopvol dat ze nog opzoek zijn naar ervaring voor het sluiten van de markt. Echt geen idee aan wie ze denken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten