Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2364

• Chiemel

1895

• cimbomcu

1568

• Rogier.

1525

BrobBEAST, weten hem wel redelijk goed te vinden/timen deze wedstrijd. 

Edit; Oh alweer tegengoal gemist tijdens het typen 

Bij zo'n tegengoal mis ik weer die urgentie. Niet nog ff tot het eind 100% meelopen, niet kiezen tussen blijven staan en poot echt uitsteken.

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Kyrill:

Alle Brobeast/Brobbey haters effe bek dicht aub 13 goals en 4 assists nu in 18 duels , wat een GOAT

Nou ja, zelfs ik als absolute Brobbey fan kan niet ontkennen dat hij in de 1e fase van het seizoen wel heel veel kansen mistte. Alleen haalden veel mensen dat aan om te roepen dat hij niveau fc Utrecht was. Dat is dan weer het andere uiterste. 

Ik denk oprecht dat we met Brobs de aankomende 10 jaar eindelijk weer een goede spits voor oranje hebben. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Kyrill:

Alle Brobeast/Brobbey haters effe bek dicht aub 13 goals en 4 assists nu in 18 duels , wat een GOAT

Wie zijn dat dan Kyrill?

Hij is nu goed bezig. Eerder was hij dat niet. Vind hem ook nog steeds wat eendimensionaal als spits, obv wat ik van hem zie (en dat is niet heel veel). Kiest te snel voor lichaam ertussen gooien en zo verdediger afhouden. Mist daardoor soms kansen om in de bal te komen en zo het spel te versnellen. Zag daar tegen RKC een heel mooi voorbeeld van. Krijgt een, net wat trage pass, en in plaats van naar de bal toe en vandaaruit verder te voetballen, kiest hij voor het zetten van een lichaamsblock, waardoor de bal langzaam in zijn voeten rolt. Gaf RKC net wat meer tijd om te organiseren.

Staat natuurlijk wel tegenover dat hij enorm sterk is, zijn lichaam een enorm wapen en dat hij daar heel veel winst uit haalt en gevaar mee sticht. Echt een goede/sterke spits. Maar kan nog beter worden imo als hij op de goede momenten meer kiest voor voetbal ipv gevecht met de verdediger.

En verder moet hij rustiger blijven, soms zo gefrustreerd. Gisteren ook weer die reactie bij die verdediger die aan zijn broek hing.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei cimbomcu:

Die presteert echt waanzinnig hoor.

Ach en vandaag was het prima hoor, vooral voetballend prima pot gespeeld. Achterin blijft niet geweldig, maar het was eens een keer geen gatenkaas. 

Mwoah, was nog wel een beetje gatenkaas hoor. Die eerste tegengoal was een gapend gat en meerdere voorzetten konden ook heel makkelijk in de zestien komen. Ben benieuwd naar volgende week, een hele grote test tegen PSV. Wie gaan ze ook tegen Luuk zetten? 

45 minuten geleden zei Hwb:

En verder moet hij rustiger blijven, soms zo gefrustreerd. Gisteren ook weer die reactie bij die verdediger die aan zijn broek hing.

Vond weinig mis met deze reactie. Boos worden op iemand die 5 secondes aan je broekje hangt vind ik wel prima. Vond het bijna twee gele kaarten waard, zolang duurde het.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 26-1-2024 om 15:22 zei FlyD:

Misehouy is dit seizoen betrokken bij 10 v/d 34 goals. 14 van die 34 goals werden gemaakt in de periode dat hij geblesseerd was, dus eigenlijk was hij betrokken bij 10 v/d 20 goals, 1 op 2 dus.

Misehouy heeft zeker veel talent en zou hem graag eens zien invallen, maar op dit moment lijkt hij me nog niet klaar om vast op het middenveld bij Ajax 1 te spelen. Het type speler dat hij is, is ook moeilijker in te passen dan bv een Hlynsson. 

unuvar had 16 goals en 12 assists, 28 totaal. Jong ajax scoorde dat seizoen 82 keer.

Gister vond ik Hlynsson trouwens aardig spelen. 

Martha linksback tegen Psv. Die sosa kan toch niet nog slechter zijn

Op 28-1-2024 om 08:27 zei Hwb:

Wie zijn dat dan Kyrill?

Hij is nu goed bezig. Eerder was hij dat niet. Vind hem ook nog steeds wat eendimensionaal als spits, obv wat ik van hem zie (en dat is niet heel veel). Kiest te snel voor lichaam ertussen gooien en zo verdediger afhouden. Mist daardoor soms kansen om in de bal te komen en zo het spel te versnellen. Zag daar tegen RKC een heel mooi voorbeeld van. Krijgt een, net wat trage pass, en in plaats van naar de bal toe en vandaaruit verder te voetballen, kiest hij voor het zetten van een lichaamsblock, waardoor de bal langzaam in zijn voeten rolt. Gaf RKC net wat meer tijd om te organiseren.

Staat natuurlijk wel tegenover dat hij enorm sterk is, zijn lichaam een enorm wapen en dat hij daar heel veel winst uit haalt en gevaar mee sticht. Echt een goede/sterke spits. Maar kan nog beter worden imo als hij op de goede momenten meer kiest voor voetbal ipv gevecht met de verdediger.

Helemaal mee eens. Daarnaast heeft die nu gescoord tegen tegenstanders van het niveau lik me vestje.

Tegen brighton kwam hij er fysiek niet aan te pas. Hij is heel goed bezig maar mag het eerst weleens langer bewijzen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Chiemel:

Vond weinig mis met deze reactie. Boos worden op iemand die 5 secondes aan je broekje hangt vind ik wel prima. Vond het bijna twee gele kaarten waard, zolang duurde het.

7 uur geleden zei Bolderbast:

Kom op, dit was toch een volkomen begrijpelijke reactie? 

Begrijpelijk of niet, het is onprofessioneel. Hoort daar gewoon een gele kaart voor te krijgen. Dat was dan zijn 4e van dit seizoen geweest, waarmee hij er nog 1 van een schorsing verwijderd was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites