Thierryvane Geplaatst 5 oktober 2023 Share Geplaatst 5 oktober 2023 Bergwijn vanuit de as > Bergwijn vanaf de flank. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 5 oktober 2023 Share Geplaatst 5 oktober 2023 Haal Taylor en Gorter er maar ff uit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 5 oktober 2023 Share Geplaatst 5 oktober 2023 Tjonge jonge wat is die Gorter een ontzettend matige keeper zeg, allejezus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 5 oktober 2023 Share Geplaatst 5 oktober 2023 Vraag me af wat ze qua opbouw hebben afgesproken, middenveld is echt heel passief. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 5 oktober 2023 Share Geplaatst 5 oktober 2023 5 minuten geleden zei Chiemel: Vraag me af wat ze qua opbouw hebben afgesproken, middenveld is echt heel passief. Oh we hebben dus wel een middenveld? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 oktober 2023 Share Geplaatst 5 oktober 2023 Wat een kut publiek met hun laser pennen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 5 oktober 2023 Share Geplaatst 5 oktober 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 5 oktober 2023 Share Geplaatst 5 oktober 2023 1 minuut geleden zei Thierryvane: Maar vond je het ook echt gevaarlijk? Ik heb nou niet het idee dat ik zit te kijken naar een Ajax was 6 100% kansen tegen heeft gehad Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 5 oktober 2023 Share Geplaatst 5 oktober 2023 Volgens Sofa Score met een Xg van 0,85. Komt vandaag dus meer over als schieten om het schieten. Neemt niet weg dat het niet best is maar het hoge aantal schoten vind ik nou niet het meest zorgwekkend aan de wedstrijd tot nu toe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 5 oktober 2023 Share Geplaatst 5 oktober 2023 Had verwacht dat ze ruim gingen verliezen, maar ben best onder de indruk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 5 oktober 2023 Share Geplaatst 5 oktober 2023 (bewerkt) 3 minuten geleden zei Elsjorro1990: Maar vond je het ook echt gevaarlijk? Ik heb nou niet het idee dat ik zit te kijken naar een Ajax was 6 100% kansen tegen heeft gehad Vanavond valt het nog mee. Vind AEK vooralsnog heel matig. #nietroemen 5 oktober 2023 bewerkt door Thierryvane Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 5 oktober 2023 Share Geplaatst 5 oktober 2023 Wat een kutelftal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 oktober 2023 Share Geplaatst 5 oktober 2023 Ik heb hem nog opstaan maar ik heb inmiddels ook een ander tabblad geopend, op dit forum en zometeen FM23 aanzetten. Oprecht van Ajax-Marseille heb ik echt genoten elke minuut, maar dit is gewoon heel saai en slordig van beide kanten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 5 oktober 2023 Share Geplaatst 5 oktober 2023 Ik vind dit by far 1 vd betere wedstrijden dit seizoen van Ajax. Na Marseille. Ik denk dat daar alles mee gezegd is wat er op dit moment mis is bij Ajax. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 5 oktober 2023 Share Geplaatst 5 oktober 2023 18 minuten geleden zei 19CH98: Volgens Sofa Score met een Xg van 0,85. Komt vandaag dus meer over als schieten om het schieten. Neemt niet weg dat het niet best is maar het hoge aantal schoten vind ik nou niet het meest zorgwekkend aan de wedstrijd tot nu toe Daarom is xA een betere metric. En daarin zijn ze stukken beter dan Ajax. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 5 oktober 2023 Share Geplaatst 5 oktober 2023 Die Avila is zo langzamerhand ook gewoon een dickpic van Marc naar ons allemaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 5 oktober 2023 Share Geplaatst 5 oktober 2023 Hoe zuur dat deze idioot het dan doen moet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 5 oktober 2023 Share Geplaatst 5 oktober 2023 Volgens mij stonden er drie jongens vrij bij deze goal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 5 oktober 2023 Share Geplaatst 5 oktober 2023 Ik herkende één van de spelers van Athene. Oh dat is Nordin Amrabat. Die heb ik nog zien spelen bij Omniworld. Mooi assist, hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 5 oktober 2023 Share Geplaatst 5 oktober 2023 Sutalo, oii. Beetje een slapjanus wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 5 oktober 2023 Share Geplaatst 5 oktober 2023 Sutalo was van alle transfers toch juist de meest bewierookte? Die heb ik sinds zijn komst eigenlijk nog vrijwel niets goed zien doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 5 oktober 2023 Share Geplaatst 5 oktober 2023 4 minuten geleden zei Michaelinho*: Sutalo was van alle transfers toch juist de meest bewierookte? Die heb ik sinds zijn komst eigenlijk nog vrijwel niets goed zien doen Krijg steeds meer het idee dat Sutalo juist de knipoog-Kroaat is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 5 oktober 2023 Share Geplaatst 5 oktober 2023 Meer geluk dan wijsheid bij Rensch. Voor hetzelfde geldt raakt hij die gast vol.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 5 oktober 2023 Share Geplaatst 5 oktober 2023 10 minuten geleden zei Michaelinho*: Sutalo was van alle transfers toch juist de meest bewierookte? Die heb ik sinds zijn komst eigenlijk nog vrijwel niets goed zien doen Wordt hier veelal gezegd dat je die jongens tijd moet geven, en ik ben het daar in zekere mat wel mee eens, maar deze man heeft echt vanaf dag 1 nog helemaal niks goed gedaan. Wat een waardeloze speler is dat tot nu toe. Ongeacht trainer, systeem, onrust in de club etc. mag je toch een zeker basisniveau van zo'n grote aankoop verwachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 5 oktober 2023 Share Geplaatst 5 oktober 2023 (bewerkt) Heeft Dinamo niet stiekem zijn broer Bosko gestuurd? Was mij in een sign-up ook overkomen dat ik de verkeerde transfereerde. 5 oktober 2023 bewerkt door Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten