Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2364

• Chiemel

1895

• cimbomcu

1568

• Rogier.

1525

3 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Maar vond je het ook echt gevaarlijk? Ik heb nou niet het idee dat ik zit te kijken naar een Ajax was 6 100% kansen tegen heeft gehad

Vanavond valt het nog mee. Vind AEK vooralsnog heel matig. #nietroemen

bewerkt door Thierryvane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb hem nog opstaan maar ik heb inmiddels ook een ander tabblad geopend, op dit forum en zometeen FM23 aanzetten. Oprecht van Ajax-Marseille heb ik echt genoten elke minuut, maar dit is gewoon heel saai en slordig van beide kanten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei 19CH98:

Volgens Sofa Score met een Xg van 0,85. Komt vandaag dus meer over als schieten om het schieten. 

Neemt niet weg dat het niet best is maar het hoge aantal schoten vind ik nou niet het meest zorgwekkend aan de wedstrijd tot nu toe

Daarom is xA een betere metric. En daarin zijn ze stukken beter dan Ajax. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Michaelinho*:

Sutalo was van alle transfers toch juist de meest bewierookte? Die heb ik sinds zijn komst eigenlijk nog vrijwel niets goed zien doen :cab:

Wordt hier veelal gezegd dat je die jongens tijd moet geven, en ik ben het daar in zekere mat wel mee eens, maar deze man heeft echt vanaf dag 1 nog helemaal niks goed gedaan. Wat een waardeloze speler is dat tot nu toe. Ongeacht trainer, systeem, onrust in de club etc. mag je toch een zeker basisniveau van zo'n grote aankoop verwachten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites