Beppu Geplaatst 16 augustus 2023 Share Geplaatst 16 augustus 2023 Pff, altijd vervelend als Ajax sympathieke spelers heeft. Zeker een leuke gozer! Mooi stukje met zijn broer ook, dat is leuk om te zien ongeacht voor welke club je bent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 16 augustus 2023 Share Geplaatst 16 augustus 2023 Kelvin de Lang strikes again. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 16 augustus 2023 Share Geplaatst 16 augustus 2023 Kans dat kudus weg gaat is zeer groot. Dus ziyech halen nu het nog kan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 16 augustus 2023 Share Geplaatst 16 augustus 2023 Sanchez dus zo goed als zeker naar Porto. Huur met optie tot koop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 16 augustus 2023 Share Geplaatst 16 augustus 2023 1 minuut geleden zei rich ruzzian: Sanchez dus zo goed als zeker naar Porto. Huur met optie tot koop. Hopelijk valt hij daar beter in de smaak. Denk voor Ajax goed dat we hem niet meer hebben. Hij was toch een beetje de Lodeiro voor Alvarez? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 16 augustus 2023 Share Geplaatst 16 augustus 2023 13 minuten geleden zei ElMarcos: Hopelijk valt hij daar beter in de smaak. Denk voor Ajax goed dat we hem niet meer hebben. Hij was toch een beetje de Lodeiro voor Alvarez? Ja al werd Lodeiro daar ook beetje tekort meegedaan want heeft gewoon een goede carriere gehad verder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 16 augustus 2023 Share Geplaatst 16 augustus 2023 Zojuist zei timpy00: Ja al werd Lodeiro daar ook beetje tekort meegedaan want heeft gewoon een goede carriere gehad verder. Ik denk dat Sanchez ook prima een vergelijkbare carrière kan hebben, maar komt wel te kort voor het niveau wat Ajax wil nastreven. Lodeiro was, zeker in zijn begin jaren in de MLS, echt genieten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 16 augustus 2023 Share Geplaatst 16 augustus 2023 Waar is @Thierryvane als je m nodig hebt. Ajax is akkoord over Gaaei, transfersom van 2 milllies. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 16 augustus 2023 Share Geplaatst 16 augustus 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 16 augustus 2023 Share Geplaatst 16 augustus 2023 11 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Waar is @Thierryvane als je m nodig hebt. Ajax is akkoord over Gaaei, transfersom van 2 milllies. De nieuwe Rasmus Kristensen hoorde ik ergens. Ben benieuwd. Maar goed, relatief goedkope gok natuurlijk. Had me sowieso op jaar Rensch ingesteld dus kan niet slechter worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 16 augustus 2023 Share Geplaatst 16 augustus 2023 Aanvaller turned verdediger als ik mij niet vergis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 16 augustus 2023 Share Geplaatst 16 augustus 2023 1 uur geleden zei rich ruzzian: Sanchez dus zo goed als zeker naar Porto. Huur met optie tot koop. Hier toch best verbaasd over, want optie tot koop betekent dat hij volgend jaar toch wel weer bij Ajax zal spelen omdat Porto hem na 3 trainingen niet meer in de basis durft te zetten. Zal dan wel echt geen club interesse hebben in een koop. Zou overigens zo zijn dat de optie verplicht wordt bij een x aantal wedstrijden aankomend seizoen. Hopen dat de eerste rechtsback (hij komt als back-up) geblesseerd raakt dan Gaaei kan ik geen mening over vormen, ben zeer benieuwd. Wel een hele goedkope transfersom in ieder geval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 16 augustus 2023 Share Geplaatst 16 augustus 2023 1 uur geleden zei ReneLeBlanc: Waar is @Thierryvane als je m nodig hebt. Ajax is akkoord over Gaaei, transfersom van 2 milllies. Hier ben ik! #WelcomeAkpom Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daz Geplaatst 16 augustus 2023 Share Geplaatst 16 augustus 2023 Chubaaaaa. Verwacht er veel van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 16 augustus 2023 Share Geplaatst 16 augustus 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 16 augustus 2023 Share Geplaatst 16 augustus 2023 1 kilootje te veel en het wordt al snel Chubby. Ben benieuwd hoe makkelijker hij ze erin legt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 16 augustus 2023 Share Geplaatst 16 augustus 2023 11 minuten geleden zei Chiemel: 1 kilootje te veel en het wordt al snel Chubby. Ben benieuwd hoe makkelijker hij ze erin legt. Als hij ze er makkelijk inlegt kon het wel eens de nagel aan de doodskist voor Brobbey zijn. Ik denk namelijk dat Akpom al direct of zeer snel de voorkeur krijgt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 16 augustus 2023 Share Geplaatst 16 augustus 2023 1 uur geleden zei Michaelinho*: Als hij ze er makkelijk inlegt kon het wel eens de nagel aan de doodskist voor Brobbey zijn. Ik denk namelijk dat Akpom al direct of zeer snel de voorkeur krijgt. Steijn kan er ook voor kiezen op Akpom op 10 te zetten achter Brobbey. Zie ik niet heel snel gebeuren, maar toch. Volgens de Pantelic Podcast zat de zaakwaarnemer van Spertsyan afgelopen weekend in het stadion. Mits waar zijn ze nog altijd bezig met ‘m. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 16 augustus 2023 Share Geplaatst 16 augustus 2023 6 uur geleden zei ReneLeBlanc: Waar is @Thierryvane als je m nodig hebt. Ajax is akkoord over Gaaei, transfersom van 2 milllies. Deense media zegt juist dat zijn club minimaal 4 miljoen wil en de eerste bieding van 2 miljoen is geweigerd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 16 augustus 2023 Share Geplaatst 16 augustus 2023 Rond voor 4.5 miljoen volgens Fabrizio. Vind dat toch wel veel geld voor de nieuwe Dest, zeker aangezien je een Gooijer ook nog in Jong hebt zitten. Je hebt wel meer vulling nodig omdat je ook in Jong krap zit in de verdediging, maar om dan zoveel voor deze jongen te betalen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 17 augustus 2023 Share Geplaatst 17 augustus 2023 4,5 miljoen + 1 miljoen bonus. Zit Mike er toch weer 3,5 miljoen naast. Verwacht jij veel van Gooijer? @Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 17 augustus 2023 Share Geplaatst 17 augustus 2023 11 uur geleden zei rich ruzzian: Deense media zegt juist dat zijn club minimaal 4 miljoen wil en de eerste bieding van 2 miljoen is geweigerd En dit is waarom ik geen Thierry Verweij ben. Het is iig wel rond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 17 augustus 2023 Share Geplaatst 17 augustus 2023 31 minuten geleden zei Thierryvane: 4,5 miljoen + 1 miljoen bonus. Zit Mike er toch weer 3,5 miljoen naast. Verwacht jij veel van Gooijer? @Rogier. Ik vind wel interessante speler. Maar heb altijd het idee dat het meer een CV is. Maar moet nog wel veel stappen zetten hoor. Zie dat echt nog niet basisspeler bij Ajax. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 17 augustus 2023 Share Geplaatst 17 augustus 2023 16 uur geleden zei Thierryvane: Hier ben ik! #WelcomeAkpom Hij ziet eruit als een volwassen versie van Rensch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 17 augustus 2023 Share Geplaatst 17 augustus 2023 Ik heb vertrouwen in Mislintat, maar ben toch sceptisch over de transfer van Akpom. Je haalt een 27-jarige speler uit de Championship, met 9 clubs achter zijn naam en maar 1 echt goed seizoen achter de rug. Er is nooit meer dan 4,5 mln voor betaald en je legt er ruim 12 voor neer. En je geeft hem een contract tot zijn 32e. Maarja, je hoeft geen superspits te zijn om de Eredivisie op zijn kop te zetten: van Vleminckx en Malki tot Giakoumakis en Afonso Alves. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten