Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1524

13 minuten geleden zei ElMarcos:

Hopelijk valt hij daar beter in de smaak. Denk voor Ajax goed dat we hem niet meer hebben. Hij was toch een beetje de Lodeiro voor Alvarez?

Ja al werd Lodeiro daar ook beetje tekort meegedaan want heeft gewoon een goede carriere gehad verder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei timpy00:

Ja al werd Lodeiro daar ook beetje tekort meegedaan want heeft gewoon een goede carriere gehad verder.

Ik denk dat Sanchez ook prima een vergelijkbare carrière kan hebben, maar komt wel te kort voor het niveau wat Ajax wil nastreven. Lodeiro was, zeker in zijn begin jaren in de MLS, echt genieten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Waar is @Thierryvane als je m nodig hebt. Ajax is akkoord over Gaaei, transfersom van 2 milllies.

De nieuwe Rasmus Kristensen hoorde ik ergens. Ben benieuwd. Maar goed, relatief goedkope gok natuurlijk. Had me sowieso op jaar Rensch ingesteld dus kan niet slechter worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei rich ruzzian:

Sanchez dus zo goed als zeker naar Porto. Huur met optie tot koop. 

Hier toch best verbaasd over, want optie tot koop betekent dat hij volgend jaar toch wel weer bij Ajax zal spelen omdat Porto hem na 3 trainingen niet meer in de basis durft te zetten. Zal dan wel echt geen club interesse hebben in een koop.  Zou overigens zo zijn dat de optie verplicht wordt bij een x aantal wedstrijden aankomend seizoen. Hopen dat de eerste rechtsback (hij komt als back-up) geblesseerd raakt dan ;c

Gaaei kan ik geen mening over vormen, ben zeer benieuwd. Wel een hele goedkope transfersom in ieder geval.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Michaelinho*:

Als hij ze er makkelijk inlegt kon het wel eens de nagel aan de doodskist voor Brobbey zijn. Ik denk namelijk dat Akpom al direct of zeer snel de voorkeur krijgt. 

Steijn kan er ook voor kiezen op Akpom op 10 te zetten achter Brobbey. Zie ik niet heel snel gebeuren, maar toch.

Volgens de Pantelic Podcast zat de zaakwaarnemer van Spertsyan afgelopen weekend in het stadion. Mits waar zijn ze nog altijd bezig met ‘m.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rond voor 4.5 miljoen volgens Fabrizio. Vind dat toch wel veel geld voor de nieuwe Dest, zeker aangezien je een Gooijer ook nog in Jong hebt zitten. Je hebt wel meer vulling nodig omdat je ook in Jong krap zit in de verdediging, maar om dan zoveel voor deze jongen te betalen? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

31 minuten geleden zei Thierryvane:

4,5 miljoen + 1 miljoen bonus. Zit Mike er toch weer 3,5 miljoen naast.

Verwacht jij veel van Gooijer? @Rogier.

Ik vind wel interessante speler. Maar heb altijd het idee dat het meer een CV is.

Maar moet nog wel veel stappen zetten hoor. Zie dat echt nog niet basisspeler bij Ajax.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb vertrouwen in Mislintat, maar ben toch sceptisch over de transfer van Akpom. Je haalt een 27-jarige speler uit de Championship, met 9 clubs achter zijn naam en maar 1 echt goed seizoen achter de rug. Er is nooit meer dan 4,5 mln voor betaald en je legt er ruim 12 voor neer. En je geeft hem een contract tot zijn 32e.

Maarja, je hoeft geen superspits te zijn om de Eredivisie op zijn kop te zetten: van Vleminckx en Malki tot Giakoumakis en Afonso Alves.

Link naar opmerking
Deel via andere websites