Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

14 uur geleden zei Thierryvane:

Wie kan wat zinnigs zeggen over deze man?

Ik vraag me dan echt oprecht af waar Ajax naar zoekt.. Kroatië haalt tot twee keer toe knap minimaal de halve finale op het WK, maar doet dat op een park the bus wijze met het nodige geluk en een geniale Luka Modric. 

Het is niet dat Kroatië nou bekend staat om zijn goede of attractieve voetbal onder Dalic.. dus waarom zou Ajax dan naar hem kijken? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1524

Dit artikel zegt ook genoeg @Lazyhttps://www.ad.nl/nederlands-voetbal/bij-ajax-stort-bijna-alles-in-een-jaar-na-vertrek-marc-overmars-volgt-onvermijdelijk-einde-alfred-schreuder~a79430cc/

(Op de voetbalprimeurs van deze wereld kun je snippets vinden)

Mismanagement zit op een hoger niveau dan de technische staf. Hopelijk kan die nieuwe voorzitter van de RvC orde op zaken stellen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 27-1-2023 om 11:45 zei cimbomcu:

Zo ontzettend lekker wakker geworden heren

Vind de kritiek op Sarretje te makkelijk, kan niet lullen en dat weten we. Wel een mooie en gedurfde beslissing en ook niet over één nacht gegaan. Snap dat wij als supporters het eerder hadden willen maar begrijp ook de kant van Ajax die zo'n trainer ook gewoon de kans wil geven. 

Helemaal met je eens dat de kritiek op zijn presentatie te makkelijk is, maar het is echt schandalig dat het zo lang moest duren voordat hij eindelijk deze beslissing nam. Zeker omdat de spelersgroep eerder al aan het aandringen was. 

Wat mij betreft hoef je VD Sar nog niet te ontslaan, maar hij moet wel wakker worden en het beter gaan doen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 uur geleden zei JanVertonghen:

Bron van die statistieken?

Ik gebruik FotMob als app op mijn mobiel. Die halen hun stats van Opta volgens mij.

Iemand trouwens enig idee waarom Heitinga is verkozen boven Reiziger als hoofdcoach?

bewerkt door Hwb
Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei Hwb:

Iemand trouwens enig idee waarom Heitinga is verkozen boven Reiziger als hoofdcoach?

Allereerst weet ik niet of Reiziger zijn papieren heeft, maar hij doet natuurlijk hele andere dingen dan de taken van een hoofdtrainer in zijn functie als assistent. Kan me voorstellen dat zijn ambities daar ook niet liggen.

Heel benieuwd naar vandaag zeg. Hoop op zoiets met Alvarez die in de opbouw tussen de CV's inzakt, zodat Wijndal op kan lopen en Regeer als inverted wingback kan spelen. Ben je grotendeels verlost van je opbouwprobleem.

Bergwijn ------ Tadic ----- Conceiçao

------------------- Kudus -------------------

--------- Berghuis -- Alvarez -----------

Wijndal - Bassey - Timber - Regeer

‐------------------- Rulli ---------------------

Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 minuten geleden zei Rogier.:

Allereerst weet ik niet of Reiziger zijn papieren heeft, maar hij doet natuurlijk hele andere dingen dan de taken van een hoofdtrainer in zijn functie als assistent. Kan me voorstellen dat zijn ambities daar ook niet liggen.

Heel benieuwd naar vandaag zeg. Hoop op zoiets met Alvarez die in de opbouw tussen de CV's inzakt, zodat Wijndal op kan lopen en Regeer als inverted wingback kan spelen. Ben je grotendeels verlost van je opbouwprobleem.

Bergwijn ------ Tadic ----- Conceiçao

------------------- Kudus -------------------

--------- Berghuis -- Alvarez -----------

Wijndal - Bassey - Timber - Regeer

‐------------------- Rulli ---------------------

Het zou toch ergens wel ‘lachen’ zijn als Heitinga stug de lijn van Schreuder doorzet ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Rogier.:

Reiziger was voor Heitinga coach van Jong Ajax. Ik vermoed dat je daarvoor ook je papieren moet hebben, om te coachen in de KKD. Heeft daar goed gepresteerd; werd kampioen. Heeft daarmee ook meer ervaring, plus kent door zijn rol als assistent de spelers al beter. Anderzijds is Heitinga natuurlijk een nieuw(er) gezicht voor de groep.

Sowieso is het doorschuiven wel opvallend, omdat als coach van Jong Ajax in principe heel andere dingen gevraagd worden dan bij het hoofdteam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Reiziger heeft bovendien ook al eerder tijdelijk voor de groep gestaan. Volgens mij tussen het ontslag van Keizer en de aanstelling van Ten Hag. 

Ik denk zelf dat ze veel vertrouwen hebben in Heitinga en om die reden hem doorschuiven. Ook om een soort van perspectief te bieden richting hem. 

Ben erg benieuwd naar vanmiddag. Verwacht zelf wel een goed resultaat, nu de spelers 'bevrijd' zijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

37 minuten geleden zei ROEMM:

Ik denk zelf dat ze veel vertrouwen hebben in Heitinga en om die reden hem doorschuiven. Ook om een soort van perspectief te bieden richting hem.

Juist dan vind ik dit risicovol, ook omdat al is uitgelegd dat dit in principe voor de rest van het seizoen is. Als het niet lukt, komt er een ander. Gaat hij dan weer terug naar Jong? Wordt hij dan assistent van zijn opvolger?

Link naar opmerking
Deel via andere websites