Thierryvane Geplaatst 26 januari 2023 Share Geplaatst 26 januari 2023 1 uur geleden zei Chiemel: Hilgers staat in de belangstelling van Ajax dus? Zie ik liever Brenet komen. Hij komt in ieder geval niet deze winter. Respecteert de keuze van Twente, die gaan niet verkopen deze transferperiode. Heb ook wel vertrouwen in vanavond: 3-0. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 26 januari 2023 Share Geplaatst 26 januari 2023 4 uur geleden zei Guadalquivir: Die weerzin wordt ook voeding gegeven door Valentijn Driessen. Die benoemt hem ook regelmatig. Maar lijkt me inderdaad lastig oordelen wat hij werkelijk voor werkzaamheden uitvoert. Als hij veel met data bezig is lijkt het me een redelijk waardevolle toevoeging. Wat ik wel heel zonde vind is het laten gaan van Bogarde, denk dat hij een uitgelezen persoon is om spelers 'met een krasje' te stimuleren. Niet alleen Driessen en dus Telegraaf benoemen het. Ook andere media berichten erover dat de selectie en rest van technische staf niet heel veel heeft met Kaltenbach. Overigens heb ik mijn mening niet gebaseerd op berichten vanuit de Telegraaf, ik baseerde mijn 'mening' alleen op de dingen die ik zag. Was vervolgens best verbaasd om te lezen dat ik niet de enige was/ben die het is opgevallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 26 januari 2023 Share Geplaatst 26 januari 2023 Citaat Ajax wil de eenheid tussen spelers en trainers herstellen door de technische staf op de schop te nemen. Johnny Heitinga kan klimmen in de hiërarchie bij de Amsterdammers. Er zijn vraagtekens bij het aanblijven van Michael Reiziger en Matthias Kaltenbach, meldt het Algemeen Dagblad. Het vertrouwen in de technische staf is broos, bleek uit een praatsessie met mental coach Joost Leenders. De Ajax-spelers gaven aan niet tevreden te zijn over de huidige staf. Heitinga heeft de beloften van Ajax al bijna twee jaar onder zijn hoede en is topkandidaat om de assistent van Alfred Schreuder te worden. Ajax had René Meulensteen ook op de korrel, maar verkocht Ajax een 'nee'. De Telegraaf meldt ook dat Heitinga topkandidaat is. Ook het aanblijven van Kaltenbach is geen garantie. Hij werkte al samen met Schreuder bij Hoffenheim en voor hem moest Winston Bogarde toentertijd wijken. De inbreng van Bogarde wordt gemist, klinkt het. Ajax wil de staf deze week nog op de schop nemen. Donderdagavond staat er een wedstrijd tegen FC Volendam op het programma. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 26 januari 2023 Share Geplaatst 26 januari 2023 1 uur geleden zei La Pulga: voldoet wel aan het profiel kale bats 👍🏻 dus wat dat betreft perfecte combi. Lees nu ook op verschillende plekken (waaronder VI) dat die Kaltenbach dus kennelijk op de schopstoel zit en er geen extra assistent maar eerder een vervanger voor hem wordt gezocht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 26 januari 2023 Share Geplaatst 26 januari 2023 Hahahaha, dit is toch gestoord jongens? Alfredje moet en zal blijven zitten. Het ligt niet aan hem, het ligt aan de assistenten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 26 januari 2023 Share Geplaatst 26 januari 2023 Tadic gaat weer vlammen op de rechtsbuiten! Zin in boys! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 26 januari 2023 Share Geplaatst 26 januari 2023 Forza Volendam! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 26 januari 2023 Share Geplaatst 26 januari 2023 'Ik zie een stijgende lijn'. Intussen blijft meneer wel schuiven met de poppetjes en zit Kudus weer op de bank. Wat is dit voor een circusartiest joh. Hoop echt dat ze vanaf minuut 1 met de zakdoekjes aan de gang gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 26 januari 2023 Share Geplaatst 26 januari 2023 Ik hoop vooral dat het 7 0 wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 26 januari 2023 Share Geplaatst 26 januari 2023 Nou de sfeer zit er in elk geval lekker in.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 26 januari 2023 Share Geplaatst 26 januari 2023 Pijnlijker dan dat wordt het toch niet? Begin het gewoon zielig te vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 26 januari 2023 Share Geplaatst 26 januari 2023 Ajax heeft wel veel de bal. Pluspuntje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 26 januari 2023 Share Geplaatst 26 januari 2023 (bewerkt) Wat heb ik gemist? Kijk niet. Waarom staat het nog geen 2-0? 26 januari 2023 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
voetbalfan14 Geplaatst 26 januari 2023 Share Geplaatst 26 januari 2023 Kunnen we deze wedstrijd alsjeblieft gewoon gelijk spelen, dan krijgen we tenminste een andere assistent erbij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 26 januari 2023 Share Geplaatst 26 januari 2023 Die rooie is nogal gefrustreerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 26 januari 2023 Share Geplaatst 26 januari 2023 (bewerkt) Gelukkig hebben we straks inderdaad een nieuwe assistent en hebben we gelukkig ook een nieuwe keeper van 10 mil 26 januari 2023 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 26 januari 2023 Share Geplaatst 26 januari 2023 Kudus voor een waardeloze Taylor. Bassey verlossen en zet maar een voetballer op die plek want heeft toch geen directe tegenstander. En dan hopen dat we uit een corner ofzo de ban breken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
voetbalfan14 Geplaatst 26 januari 2023 Share Geplaatst 26 januari 2023 Nice de assistent komt eraan hoor, gaat alles helemaal oplossen :P, Cynisme heerst.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 26 januari 2023 Share Geplaatst 26 januari 2023 Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik als Feyenoord fan dit zelfs gewoon niet meer leuk vind. Die palingpijpers komen 1x in de 16. Wat een seizoen heeft Ajax.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 26 januari 2023 Share Geplaatst 26 januari 2023 Sorry voor dubbelpost, maar speelt Berghuis nou linksback?!?! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 26 januari 2023 Share Geplaatst 26 januari 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
voetbalfan14 Geplaatst 26 januari 2023 Share Geplaatst 26 januari 2023 ik vind onze aanvallende looplijnen indrukwekkend dit seizoen. Ze sluipen als ninja;s rond, helaas raken ze er vooral zelf verward van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 26 januari 2023 Share Geplaatst 26 januari 2023 Wacht ff. We spelen dus nu met Alvarez en Timber als enige verdedigers? YOLO Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
voetbalfan14 Geplaatst 26 januari 2023 Share Geplaatst 26 januari 2023 Zojuist zei Lazy: Wacht ff. We spelen dus nu met Alvarez en Timber als enige verdedigers? YOLO Dan zijn toch onze aanvallers? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 26 januari 2023 Share Geplaatst 26 januari 2023 1 uur geleden zei timpy00: Ik hoop vooral dat het 7 0 wordt. Oei Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten