Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1524

4 uur geleden zei Guadalquivir:

Die weerzin wordt ook voeding gegeven door Valentijn Driessen. Die benoemt hem ook regelmatig. Maar lijkt me inderdaad lastig oordelen wat hij werkelijk voor werkzaamheden uitvoert. Als hij veel met data bezig is lijkt het me een redelijk waardevolle toevoeging. Wat ik wel heel zonde vind is het laten gaan van Bogarde, denk dat hij een uitgelezen persoon is om spelers 'met een krasje' te stimuleren.

Niet alleen Driessen en dus Telegraaf benoemen het. Ook andere media berichten erover dat de selectie en rest van technische staf niet heel veel heeft met Kaltenbach.

Overigens heb ik mijn mening niet gebaseerd op berichten vanuit de Telegraaf, ik baseerde mijn 'mening' alleen op de dingen die ik zag. Was vervolgens best verbaasd om te lezen dat ik niet de enige was/ben die het is opgevallen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Citaat

Ajax wil de eenheid tussen spelers en trainers herstellen door de technische staf op de schop te nemen. Johnny Heitinga kan klimmen in de hiërarchie bij de Amsterdammers.

Er zijn vraagtekens bij het aanblijven van Michael Reiziger en Matthias Kaltenbach, meldt het Algemeen Dagblad. Het vertrouwen in de technische staf is broos, bleek uit een praatsessie met mental coach Joost Leenders. De Ajax-spelers gaven aan niet tevreden te zijn over de huidige staf.

Heitinga heeft de beloften van Ajax al bijna twee jaar onder zijn hoede en is topkandidaat om de assistent van Alfred Schreuder te worden. Ajax had René Meulensteen ook op de korrel, maar verkocht Ajax een 'nee'. De Telegraaf meldt ook dat Heitinga topkandidaat is.

Ook het aanblijven van Kaltenbach is geen garantie. Hij werkte al samen met Schreuder bij Hoffenheim en voor hem moest Winston Bogarde toentertijd wijken. De inbreng van Bogarde wordt gemist, klinkt het.

Ajax wil de staf deze week nog op de schop nemen. Donderdagavond staat er een wedstrijd tegen FC Volendam op het programma.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei La Pulga:

voldoet wel aan het profiel kale bats 👍🏻 dus wat dat betreft perfecte combi. 

Lees nu ook op verschillende plekken (waaronder VI) dat die Kaltenbach dus kennelijk op de schopstoel zit en er geen extra assistent maar eerder een vervanger voor hem wordt gezocht

Link naar opmerking
Deel via andere websites