ElMarcos Geplaatst 25 januari 2023 Share Geplaatst 25 januari 2023 Maar dit kun je als hoofdtrainer toch nooit overkomen. Een nieuwe assistent gaat écht het verschil niet maken tussen plek vijf en kampioen worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 25 januari 2023 Share Geplaatst 25 januari 2023 Nog maar een keer de bus opwachten dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 25 januari 2023 Share Geplaatst 25 januari 2023 48 minuten geleden zei cimbomcu: Maar goed Alfred heeft de stemming dus wel overleefd. Dat vind ik nog wel bijzonder dat blijkbaar merendeel spelers toch vertrouwen heeft in hem. Ik denk vooral dat het bestuur (lees: Van der Sar) geen alternatief heeft, en ze eigenlijk eerst een TD willen aanstellen. Gênant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 25 januari 2023 Share Geplaatst 25 januari 2023 13 minuten geleden zei ElMarcos: Maar dit kun je als hoofdtrainer toch nooit overkomen. Een nieuwe assistent gaat écht het verschil niet maken tussen plek vijf en kampioen worden. Het is ook puur voor de buhne om aan te tonen 'dat ze er mee bezig zijn'... Ik vraag me wel eens af hoe Michael Reiziger zich voelt. Van eerste adjudant van Ten Hag naar het vijfde wiel aan de wagen. Waar je hem normaal veelvuldig in gesprek zag met Ten Hag, zit hij nu een stoel verder en lijkt Schreuder alleen maar te praten met die vreemde Duitser met zijn Ipad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 25 januari 2023 Share Geplaatst 25 januari 2023 Die Duitser speelt denk ik de hele dag FM op zijn laptop. Groot gelijk met zo'n werkgever die het geen zak interesseert Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 25 januari 2023 Share Geplaatst 25 januari 2023 Ik voorspel wel dat Ajax eerste staat na de komende 5 wedstrijden. Zie dit echt zo'n jaar worden dat alles fout gaat en je toch mazzelt naar de titel. Mocht dat gebeuren mogen al die andere clubs zich helemaal achter de oren krabben. Dan wordt je de komende paar jaar echt nooit meer kampioen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 25 januari 2023 Share Geplaatst 25 januari 2023 Zojuist zei Gert: Die Duitser speelt denk ik de hele dag FM op zijn laptop. Groot gelijk met zo'n werkgever die het geen zak interesseert Beetje vergelijkbaar met ons werkleven dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 25 januari 2023 Share Geplaatst 25 januari 2023 Interessant die weerzin tegen Kaltenbach. Grote kans die die op de tablet statistieken checkt, situaties nakijkt en patronen analyseert; real-time, tijdens de wedstrijd. Dat lijkt me niet bij voorbaat onzin of waardeloos. Ik snap heel goed waar het vandaan komt en ik zie op het veld de effecten er niet van. Maar op zich lijkt dat we geen onzinnige toevoeging. In hoeverre Kaltenbach daar de beste persoon voor is, is voor niemand van ons te beoordelen volgens mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 25 januari 2023 Share Geplaatst 25 januari 2023 44 minuten geleden zei Hwb: Interessant die weerzin tegen Kaltenbach. Grote kans die die op de tablet statistieken checkt, situaties nakijkt en patronen analyseert; real-time, tijdens de wedstrijd. Dat lijkt me niet bij voorbaat onzin of waardeloos. Ik snap heel goed waar het vandaan komt en ik zie op het veld de effecten er niet van. Maar op zich lijkt dat we geen onzinnige toevoeging. In hoeverre Kaltenbach daar de beste persoon voor is, is voor niemand van ons te beoordelen volgens mij. Hoe kom je bij weerzin? Ik noem/vind hem vreemd omdat hetgeen ik tot dusver van hem gezien heb niet overkomt als een assistent zoals je die normaal ziet of verwacht. Tijdens wedstrijden praat hij alleen met Schreuder of zit hij te tekenen op ze iPad en op trainingen (die ik gezien heb) staat die der een beetje hulpeloos met zijn handen in zijn zakken naast Schreuder. Tot dusver is zijn toegevoegde waarde bij Ajax mij niet helemaal duidelijk. Hij schijnt een aardige tacticus te zijn. Daar zien we in elk geval bar weinig van terug, daar er dit seizoen niets klopt van de tactiek. Uit de berichten die ik gelezen heb sinds vorige week is de kritiek vanuit de spelersgroep op de staf met name op hem gericht en het wegvallen van Bogarde. Overigens: die IPad zal ongetwijfeld zijn waarde - kunnen - hebben (heb het al bij meerdere clubs gezien dit seizoen). Gezien het vertoonde spel van dit seizoen en de zogenaamd ‘stijgende lijn’ die alleen Schreuder schijnt te zien heb ik bij die waarde bij Ajax alleen sterk mijn twijfels. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 25 januari 2023 Share Geplaatst 25 januari 2023 1 uur geleden zei Hwb: Interessant die weerzin tegen Kaltenbach. Grote kans die die op de tablet statistieken checkt, situaties nakijkt en patronen analyseert; real-time, tijdens de wedstrijd. Dat lijkt me niet bij voorbaat onzin of waardeloos. Ik snap heel goed waar het vandaan komt en ik zie op het veld de effecten er niet van. Maar op zich lijkt dat we geen onzinnige toevoeging. In hoeverre Kaltenbach daar de beste persoon voor is, is voor niemand van ons te beoordelen volgens mij. Je legt hier zelf al uit waarom er zoveel weerzin is. Denk dat niemand tegen het gebruik van data is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 25 januari 2023 Share Geplaatst 25 januari 2023 Niemand is tegen het gebruik van data, slechts tegen het staflid dat het doet. ;-) De argumenten die gebruikt worden zijn vooral obv beeldvorming en niet inhoudelijk. Kan ook niet anders, want inhoudelijk weten we de toegevoegde waarde van Kaltenbach niet. Als de situatie exact hetzelfde was, maar Schreuder had pak 'm beet Galasek in die rol aangesteld, was het daar veel minder over gegaan. En ik geef meteen grif toe dat de beeldvorming niet best is, maar uiteindelijk is het voor ons niet te beoordelen. En dus moet je imo erg voorzichtig zijn met een oordeel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maurice' Geplaatst 25 januari 2023 Share Geplaatst 25 januari 2023 (bewerkt) Pier Eringa dus de nieuwe voorzitter van de RVC. https://www.ajax.nl/artikelen/voordracht-pier-eringa-als-commissaris-en-voorzitter-rvc-ajax/ 25 januari 2023 bewerkt door Maurice' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
voetbalfan14 Geplaatst 25 januari 2023 Share Geplaatst 25 januari 2023 2 uur geleden zei Rogier.: Ik denk vooral dat het bestuur (lees: Van der Sar) geen alternatief heeft, en ze eigenlijk eerst een TD willen aanstellen. Gênant. Als ze dat echt wouden hadden ze die TD allang kunnen aanstellen, dat duurt echt geen jaar hoor, ik hoop dat ze binnenshuis beter weten wat ze doen, dan ze naar buiten uitstralen. Want als het binnenhuis is zoals ze naar buiten uitstralen, dan is er geen leiding, maar gewoon wat doen, en kijken waar het schip strand(en die is eigenlijk al behoorlijk gestrand). en dan zou het rvc van der sar allang eruit hebben moeten gooien(want dat is de taak van rvc het dagelijks bestuur controleren volgens mij) dagelijks bestuur is(van der sar, geelen, hendriks en lenderink). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 25 januari 2023 Share Geplaatst 25 januari 2023 Geen zorgen boys, Fred Grim komt er aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 25 januari 2023 Share Geplaatst 25 januari 2023 Een ervaren man zoeken en dan bij Fred fucking Grim uitkomen. Nice & netjes. Hij is in ieder geval wel kaal dus qua profiel is het een match. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 25 januari 2023 Share Geplaatst 25 januari 2023 1 uur geleden zei Thierryvane: Een ervaren man zoeken en dan bij Fred fucking Grim uitkomen. Nice & netjes. Hij is in ieder geval wel kaal dus qua profiel is het een match. Zo'n slechte optie is het toch ook weer niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 25 januari 2023 Share Geplaatst 25 januari 2023 Fredje Grim. Assistent voor Jong Ajax gaat het dan over toch? Denken ze anders echt dat hij het missende puzzelstukje is bij het eerste? Terugkomend op dat data-gebeuren: ik ben heel benieuwd naar de invloed van data in het voetbal tegenwoordig, zowel het gebruik ervan bij het analyseren/halen van spelers als het gebruik ervan tijdens een wedstrijd. Ben zelf wat meer conservatief en ben er nog steeds niet van overtuigd, dus vind niet dat de rol van data te groot moet worden. Zo'n assistent die het grootste gedeelte van de pot op z'n tablet kijkt vind ik dan ook echt zonde van de ruimte en het geld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 26 januari 2023 Share Geplaatst 26 januari 2023 Zijn er meer mensen hier die niet meteen een wereld van vertrouwen hebben ik het duel van vanavond? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maurice' Geplaatst 26 januari 2023 Share Geplaatst 26 januari 2023 Jup, zeker nu ik de vermoedelijke opstelling heb gezien. Al verwacht ik wel een overwinning. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 26 januari 2023 Share Geplaatst 26 januari 2023 Laat ons niet langer in spanning. Welk onsamenhangend geheel stuurt hij nu weer het veld in..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maurice' Geplaatst 26 januari 2023 Share Geplaatst 26 januari 2023 Komt van het AD, dus wel met een flinke korrel zout nemen. Vermoedelijke opstelling Ajax: Rulli; Rensch, Álvarez, Timber, Bassey; Berghuis, Taylor; Tadic, Klaassen, Bergwijn; Brobbey. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 26 januari 2023 Share Geplaatst 26 januari 2023 Niet mijn keuze nee, maar we zouden in ieder geval van Sanchez af zijn..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Guadalquivir Geplaatst 26 januari 2023 Share Geplaatst 26 januari 2023 Op 25-1-2023 om 12:02 zei Hwb: Interessant die weerzin tegen Kaltenbach. Grote kans die die op de tablet statistieken checkt, situaties nakijkt en patronen analyseert; real-time, tijdens de wedstrijd. Dat lijkt me niet bij voorbaat onzin of waardeloos. Ik snap heel goed waar het vandaan komt en ik zie op het veld de effecten er niet van. Maar op zich lijkt dat we geen onzinnige toevoeging. In hoeverre Kaltenbach daar de beste persoon voor is, is voor niemand van ons te beoordelen volgens mij. Die weerzin wordt ook voeding gegeven door Valentijn Driessen. Die benoemt hem ook regelmatig. Maar lijkt me inderdaad lastig oordelen wat hij werkelijk voor werkzaamheden uitvoert. Als hij veel met data bezig is lijkt het me een redelijk waardevolle toevoeging. Wat ik wel heel zonde vind is het laten gaan van Bogarde, denk dat hij een uitgelezen persoon is om spelers 'met een krasje' te stimuleren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 26 januari 2023 Share Geplaatst 26 januari 2023 Hilgers staat in de belangstelling van Ajax dus? Zie ik liever Brenet komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 26 januari 2023 Share Geplaatst 26 januari 2023 53 minuten geleden zei Guadalquivir: Die weerzin wordt ook voeding gegeven door Valentijn Driessen. Die benoemt hem ook regelmatig. Maar lijkt me inderdaad lastig oordelen wat hij werkelijk voor werkzaamheden uitvoert. Als hij veel met data bezig is lijkt het me een redelijk waardevolle toevoeging. Wat ik wel heel zonde vind is het laten gaan van Bogarde, denk dat hij een uitgelezen persoon is om spelers 'met een krasje' te stimuleren. Valentijn Driessen wordt toch ook niet serieus genomen neem ik aan door mensen? Zo grappig de verslaglegging van Telegraaf overigens. Worden zoveel mensen en factoren aangehaald om niet alleen maar over Schreuder te schrijven. Hoe zou dat nou komen. Ik heb wel vertrouwen in vanavond. Wordt gewoon 4-0 of 4-1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten