FlyD Geplaatst 18 oktober 2022 Share Geplaatst 18 oktober 2022 36 minuten geleden zei ElMarcos: In het bezit van een Italiaans paspoort of moeten we wachten tot hij 18 wordt? Enkel Braziliaan denk ik, maar jarig in december Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 18 oktober 2022 Share Geplaatst 18 oktober 2022 (bewerkt) Tadic zondag: 2 grote kansen gecreëerd Alvarez 1 grote kans gecreëerd Brobbey 1 assist op Brobbey 1 goal 18 oktober 2022 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 18 oktober 2022 Share Geplaatst 18 oktober 2022 17 minuten geleden zei cimbomcu: Tadic zondag: 2 grote kansen gecreëerd Alvarez 1 grote kans gecreëerd Brobbey 1 assist op Brobbey 1 goal Ook Tadic speelde maar tegen Excelsior hè? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 18 oktober 2022 Share Geplaatst 18 oktober 2022 Maakt zijn prestatie alsnog wel knap, zeker na alle kritiek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 18 oktober 2022 Share Geplaatst 18 oktober 2022 16 minuten geleden zei cimbomcu: Maakt zijn prestatie alsnog wel knap, zeker na alle kritiek. Leuk voor zijn zelfvertrouwen ja en gelukkig zien we hem nooit meer op rechtsbuiten, maar zijn krediet is nu bij Alfred wel weer omhoog gegaan en zo is de kans minder groot dat we ooit een Bergwijn - Brobbey - Conceicao voorin gaan zien. Maar ben wel blij dat jij blij voor hem bent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 18 oktober 2022 Share Geplaatst 18 oktober 2022 46 minuten geleden zei cimbomcu: Tadic zondag: 2 grote kansen gecreëerd Alvarez 1 grote kans gecreëerd Brobbey 1 assist op Brobbey 1 goal Poepoe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 18 oktober 2022 Share Geplaatst 18 oktober 2022 Het gaat nu juist om die wedstrijden waarin het tempo wat hoger ligt en waarin die weinig tijd en ruimte krijgt om iets te doen. In die wedstrijden levert hij niet. Dat hij thuis tegen halve amateurploegjes nog kan teren op zijn techniek wisten we al. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 18 oktober 2022 Share Geplaatst 18 oktober 2022 Misschien leuk voor de liefhebbers van data heb ik een vergelijking gemaakt tussen Tadic en Bergwijn dit seizoen: En enkel de statistieken van de minuten dat ze linksbuiten speelde: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 19 oktober 2022 Share Geplaatst 19 oktober 2022 9 uur geleden zei Socrates: Het gaat nu juist om die wedstrijden waarin het tempo wat hoger ligt en waarin die weinig tijd en ruimte krijgt om iets te doen. In die wedstrijden levert hij niet. Dat hij thuis tegen halve amateurploegjes nog kan teren op zijn techniek wisten we al. Zoals heel Ajax, zoals ook Bergwijn bijvoorbeeld. Daarnaast stond Tadic bijna al die wedstrijden niet op zijn plek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 19 oktober 2022 Share Geplaatst 19 oktober 2022 10 uur geleden zei La Pulga: Leuk voor zijn zelfvertrouwen ja en gelukkig zien we hem nooit meer op rechtsbuiten, maar zijn krediet is nu bij Alfred wel weer omhoog gegaan en zo is de kans minder groot dat we ooit een Bergwijn - Brobbey - Conceicao voorin gaan zien. Maar ben wel blij dat jij blij voor hem bent. Ik hoop zo op die drie voorin tegen RKC aankomende zaterdag. Bergwijn - Brobbey - Conceicao Taylor - Tadic/Berghuis/Kudus - Alvarez/Grillitsch Wijndal - Bassey - Timber - Sanchez Pasveer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 19 oktober 2022 Share Geplaatst 19 oktober 2022 3 minuten geleden zei Thierryvane: Ik hoop zo op die drie voorin tegen RKC aankomende zaterdag. Bergwijn - Brobbey - Conceicao Taylor - Tadic/Berghuis/Kudus - Alvarez/Grillitsch Wijndal - Bassey - Timber - Sanchez Pasveer Ik hoop op dezelfde opstelling. Eventueel nog Rensch ipv Sanchez als hij weer fit is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 19 oktober 2022 Share Geplaatst 19 oktober 2022 Volgens mij duurt dat nog wel even. Alvarez zou ik trouwens ook een wedstrijd laten banken, bij geel mist hij PSV-thuis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 19 oktober 2022 Share Geplaatst 19 oktober 2022 Kan die Grillitsch een beetje koppen? Aangezien dat een van de krachten van Alvarez om eventueel de ban te breken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 19 oktober 2022 Share Geplaatst 19 oktober 2022 Op 18-10-2022 om 10:27 zei ElMarcos: Maar wie moet het overnemen? Laat ik er eens een droppen: Marcello Gallardo Helemaal mee eens, ik noemde zijn naam ook al tegen vrienden voor de grap voordat Schreuder kwam. Zal alleen nooit gebeuren, vrees ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 19 oktober 2022 Share Geplaatst 19 oktober 2022 Ik moest Gallardo googlen sorry. Maar wat maakt hem een goede kandidaat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 19 oktober 2022 Share Geplaatst 19 oktober 2022 1 minuut geleden zei E2E: Geweldig gepresteerd met River Plate in Argentinië, was als speler een stijlvolle nummer tien, wel tactisch anders dan je bij Ajax zou verwachten en waar de selectie op is ingericht, vaak met twee spitsen bijvoorbeeld. Tnx, ben zelf wel altijd een voetbal romanticus geweest die schreeuwde dat Ajax 4-3-3 moest spelen met een 10. Maar daar ben ik nu ook wel wat jaren vanaf gestapt. Als de man met 2 spitsen wil spelen, dan is dat niet eens verkeerd denk ik met de huidige selectie. Dan zet je iig Bergwijn in zijn kracht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 19 oktober 2022 Share Geplaatst 19 oktober 2022 3 uur geleden zei Gert: Ik moest Gallardo googlen sorry. Maar wat maakt hem een goede kandidaat? Acht jaar trainer geweest bij River Plate, niet de gemakkelijkste club. Heeft daar een legio prijzen gewonnen, dus weet ook wat er voor gevraagd wordt. Is iemand die even buiten de comfortzone van Ajax denkt. Wat gelet op de huidige selectie niet eens zo verkeerd zou zijn. Daarbij is het iemand die binnen komt met veel ervaring en ook zelf wel een aardig verleden heeft als speler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 20 oktober 2022 Share Geplaatst 20 oktober 2022 Op 19-10-2022 om 10:39 zei Gert: Ik moest Gallardo googlen sorry. Maar wat maakt hem een goede kandidaat? Dit stukje op Wikipedia vat het goed samen: After winning the 2019 Recopa Sudamericana, Gallardo became the most successful River Plate coach in history with ten titles.[81] He is the most successful coach at the international level in club history to date, with seven international titles: two Copa Libertadores (2015 and 2018), the 2014 Copa Sudamericana, three Recopa Sudamericanas (2015, 2016, and 2019), and the 2015 Suruga Bank Championship. He is considered the greatest coach in River Plate history.[7][82][81] Gallardo was named the best 2019 football coach in the Americas by the Uruguayan newspaper El País, and the second-best in the world by the football website Club World Ranking.[83][84] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 20 oktober 2022 Share Geplaatst 20 oktober 2022 Tja, zoiets zou je ook bijna kunnen posten over Frank de Boer. Een lijst aan prijzen zegt mij niet bijzonder veel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 20 oktober 2022 Share Geplaatst 20 oktober 2022 2 uur geleden zei Chiemel: Tja, zoiets zou je ook bijna kunnen posten over Frank de Boer. Een lijst aan prijzen zegt mij niet bijzonder veel. Nee, maar die laatste twee zinnen gaan over erkenningen die Frank de Boer nog niet had gekregen als hij nog twintig keer kampioen was geworden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 21 oktober 2022 Share Geplaatst 21 oktober 2022 Wat vinden jullie Ajacieden er van dat scholletje achter de schermen aan de touwtjes trekt bij Ajax? Als we Valentijn Driessen moeten geloven? Ik vind het zo ridicuul dat ik een seizoenkaart aangeschaft heb van Ajax en hem stante pede verscheurd heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 21 oktober 2022 Share Geplaatst 21 oktober 2022 7 minuten geleden zei Arezo: Wat vinden jullie Ajacieden er van dat scholletje achter de schermen aan de touwtjes trekt bij Ajax? Als we Valentijn Driessen moeten geloven? Ik vind het zo ridicuul dat ik een seizoenkaart aangeschaft heb van Ajax en hem stante pede verscheurd heb. Hier gaat iets mis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 21 oktober 2022 Share Geplaatst 21 oktober 2022 16 minuten geleden zei Thierryvane: Hier gaat iets mis. Ja en toch zou het mij niet eens verbazen. Wel dat Ajax erin trapt, want de man is werkelijk in elke rol al mislukt, maar niet dat het waar is. Gevoelsmatig gaat het achter de schermen niet écht heel erg lekker. H2 zit duidelijk ook op de schopstoel, want Ajax zoekt nog naar een TD. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 22 oktober 2022 Share Geplaatst 22 oktober 2022 Weer Klaassen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 22 oktober 2022 Share Geplaatst 22 oktober 2022 Wel Fitz-Jim bij de selectie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten