Thierryvane Geplaatst 29 augustus 2022 Share Geplaatst 29 augustus 2022 3 minuten geleden zei ElMarcos: Kan Ajax niet gewoon het beste een kleine premium betalen om Ziyech terug te halen? Dat gaat ook gebeuren denk ik. Wat een verschil met Blind. Tank Bassey. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 29 augustus 2022 Share Geplaatst 29 augustus 2022 Oa met Scorito Topcoach in gedachten, wat gaat de basis achterin worden bij Ajax? Je wilt toch eigenlijk zowel Bassey als Wijndal niet op de bank zetten toch? Bassey steekt er fysiek er duidelijk uit, maar moet zich misschien nog wel het meeste aanpassen. Blind doorschuiven naar het middenveld zie ik ook niet zo snel meer gebeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 29 augustus 2022 Share Geplaatst 29 augustus 2022 Ik denk zelf dat Timber en Bassey zeker zijn van een basisplek. En de rest durf ik het niet aan in de achterste linie. Had afgelopen weken Rensch, omdat deze goedkoper was dan de overige verdedigers. Maar lijkt me niet ontdekbaar dat die voorbij gestreefd wordt. Blind lijkt altijd een plekje te krijgen van Schreuder. Dus dan durf ik het ook niet aan om Wijndal erin te zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 29 augustus 2022 Share Geplaatst 29 augustus 2022 Leon Baily zou wel echt een zieke transfer zijn. Eredivisie is ook een stuk minder fysiek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 29 augustus 2022 Share Geplaatst 29 augustus 2022 (bewerkt) Fyzieke transfer dus 1 uur geleden zei Gert: Ik denk zelf dat Timber en Bassey zeker zijn van een basisplek. En de rest durf ik het niet aan in de achterste linie. Had afgelopen weken Rensch, omdat deze goedkoper was dan de overige verdedigers. Maar lijkt me niet ontdekbaar dat die voorbij gestreefd wordt. Blind lijkt altijd een plekje te krijgen van Schreuder. Dus dan durf ik het ook niet aan om Wijndal erin te zetten. Had ook Rensch inderdaad, maar durf ik ook niet aan. Die nieuwe Sanchez is 2.5M, zou een goede gok kunnen zijn. Heb nu een opstelling met Timber én Bassey. Maar dat is er wel eentje waarbij ik zowel een middenvelder als aanvaller van 500K heb. Het is een wat moeilijk jaar,minder budget geloof ik. 29 augustus 2022 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 29 augustus 2022 Share Geplaatst 29 augustus 2022 14 minuten geleden zei Chiemel: Fyzieke transfer dus Had ook Rensch inderdaad, maar durf ik ook niet aan. Die nieuwe Sanchez is 2.5M, zou een goede gok kunnen zijn. Heb nu een opstelling met Timber én Bassey. Maar dat is er wel eentje waarbij ik zowel een middenvelder als aanvaller van 500K heb. Het is een wat moeilijk jaar,minder budget geloof ik. Moet zeggen dat ik tot nu toe niet meer dan 1 Ajax verdediger per ronde heb gehad en dat pakt goed uit tot nu toe. Meer ook omdat de defensie wankel was/is. Maarja laatste 2 potten dan weer wel de nul gehouden, dus idd een lastige puzzel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 29 augustus 2022 Share Geplaatst 29 augustus 2022 @Chiemel @Gert Ga voorlopig mits iedereen fit maar uit van Rensch - Timber - Bassey - Blind. Rensch pakt het goed op en Blind vooral voor het voetballende gedeelte. Schreuder zei ook gisteren dat het aan de bal matig was 2de helft omdat vooral Blind niet goed werd gezocht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 29 augustus 2022 Share Geplaatst 29 augustus 2022 Moet je voorstellen hoe matig het was geweest als ze de huidige Blind wel gezocht hadden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 29 augustus 2022 Share Geplaatst 29 augustus 2022 Citaat Mohammed Kudus mikt in de laatste dagen van de zomerse transfermarkt nog op een transfer. De Ghanees is al persoonlijk rond met het Engelse Everton, maar Ajax laat de creatieve middenvelder vooralsnog niet gaan. Everton zou al een bod hebben neergelegd bij Ajax voor een permanente transfer. Kudus, die sinds de zomer van 2020 Ajacied is, hoopte dit seizoen op een serieuze kans bij het eerste elftal van Ajax. De middenvelder kende een uitstekende voorbereiding en op dat moment wilde Kudus dan ook bij Ajax blijven, omdat hij dacht een eerlijke kans te krijgen. Nu het seizoen begonnen is en blijkt dat hij het moet doen met zeer korte invalbeurten stuurt hij aan op een vertrek. Ajax wil Kudus op dit moment echter niet laten gaan en dus zal het tot en met het einde van deze transferperiode spannend blijven waar de toekomst van de Ghanees ligt. Met het oog op het WK wil Kudus veel minuten maken en de kans dat dat bij Everton gebeurt lijkt op dit moment groter dan bij Ajax Dit is wel een pijnlijke dan hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 29 augustus 2022 Share Geplaatst 29 augustus 2022 Citaat 🚨 - JUST IN: Chelsea are now asking €25M up to €30M for Hakim Ziyech. Ajax are still in direct contact with him everyday but they still only want to take him on loan, the full package would be way too expensive. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 29 augustus 2022 Share Geplaatst 29 augustus 2022 18 minuten geleden zei Thierryvane: Zelfs Telegraaf laat nu weten dat dit het prijskaartje is. Mits hij wil inleveren op salaris moet dit toch goed kunnen komen? Ik ga alvast ruimte maken in de woonkamer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 29 augustus 2022 Share Geplaatst 29 augustus 2022 3 minuten geleden zei Gert: Zelfs Telegraaf laat nu weten dat dit het prijskaartje is. Mits hij wil inleveren op salaris moet dit toch goed kunnen komen? Ik ga alvast ruimte maken in de woonkamer. Ik hoop het van harte. Anders is Bailey een optie, aldus Mike. Citaat Leon Bailey is a serious option for Ajax. The player himself wants to leave Aston Villa and would like to join Ajax, but it remains to be seen whether Aston Villa will let him leave so late in the transfer window. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 augustus 2022 Share Geplaatst 29 augustus 2022 38 minuten geleden zei Thierryvane: Geef ze eens ongelijk.... Ajax zit met een boord vol met geld..... Maar gezien hoe ziekes weinig Ziyech bij de speelt, zou 15-20 rechtvaardiger zijn dan 25-30... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 29 augustus 2022 Share Geplaatst 29 augustus 2022 5 minuten geleden zei Kyrill: Geef ze eens ongelijk.... Ajax zit met een boord vol met geld..... Maar gezien hoe ziekes weinig Ziyech bij de speelt, zou 15-20 rechtvaardiger zijn dan 25-30... Met minder geld dan je denkt. En transfers werken ook net iets anders dan alles wat binnenkomt optellen en alles wat eruit gaat daar vanaf halen. Heeft gewoon met afschrijvingen en dergelijke te maken. Buiten het feit dat er natuurlijk niet 100 miljoen bij Ajax in de la komt. Op Twitter is daar een account van die dat bij Ajax spelers al vaker goed heeft aangeduid, maar ben even zo snel kwijt welk account dat was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 29 augustus 2022 Share Geplaatst 29 augustus 2022 1 uur geleden zei La Pulga: Dit is wel een pijnlijke dan hoor. Dit is overigens een gerucht dat een week geleden opspeelde en vervolgens is ontkracht. Volgens mij zijn daar geen nieuwe dingen over bijgekomen. AjaxShowtime heeft er totaal ongefundeerd iets over gepost vandaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 augustus 2022 Share Geplaatst 29 augustus 2022 Zojuist zei timpy00: Met minder geld dan je denkt. En transfers werken ook net iets anders dan alles wat binnenkomt optellen en alles wat eruit gaat daar vanaf halen. Heeft gewoon met afschrijvingen en dergelijke te maken. Buiten het feit dat er natuurlijk niet 100 miljoen bij Ajax in de la komt. Op Twitter is daar een account van die dat bij Ajax spelers al vaker goed heeft aangeduid, maar ben even zo snel kwijt welk account dat was. Thnx maat, dat snap ik uiteraard. Ik kan niet voorstellen bij financieel gezonde club als Ajax herinvesteren % maar 20-30% is ofzo. Neem Feyenoord 69M ontvangen en nu 30 uitgegeven dat is 43% herinvesteren.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 29 augustus 2022 Share Geplaatst 29 augustus 2022 1 minuut geleden zei timpy00: Met minder geld dan je denkt. En transfers werken ook net iets anders dan alles wat binnenkomt optellen en alles wat eruit gaat daar vanaf halen. Heeft gewoon met afschrijvingen en dergelijke te maken. Buiten het feit dat er natuurlijk niet 100 miljoen bij Ajax in de la komt. Op Twitter is daar een account van die dat bij Ajax spelers al vaker goed heeft aangeduid, maar ben even zo snel kwijt welk account dat was. Dit account bedoel je: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 29 augustus 2022 Share Geplaatst 29 augustus 2022 Bergwijn - Brobbey - Bailey De 3 B's Lekker veel diepte. Counterploegje worden in de CL, mooi man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 29 augustus 2022 Share Geplaatst 29 augustus 2022 21 minuten geleden zei Socrates: Bergwijn - Brobbey - Bailey De 3 B's Lekker veel diepte. Counterploegje worden in de CL, mooi man. En dan Taylor, Tadic en Talvarez erachter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 29 augustus 2022 Share Geplaatst 29 augustus 2022 40 minuten geleden zei Socrates: Bergwijn - Brobbey - Bailey De 3 B's Lekker veel diepte. Counterploegje worden in de CL, mooi man. Niet toch liever Ziyech? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 29 augustus 2022 Share Geplaatst 29 augustus 2022 10 minuten geleden zei ElMarcos: Niet toch liever Ziyech? Ik vind beide wel goede opties en Ziyech is gewoon kwaliteit, uiteraard. Het enige is dat ik Ziyech niet super logisch zou vinden aangezien met name Berghuis, Tadic en Portugeesje een enigszins vergelijkbaar profiel hebben. Dan zou ik eerder investeren in 1) een serieuze concurrent voor Taylor of 2) een vleugelspeler met ook nog een beetje snelheid en een actie die op beide flanken uit de voeten zou kunnen. Ik vind Ziyech, Tadic, Berghuis, Portugeesje, Kudus en Ihattaren wel een beetje erg veel creatieve linkspootjes. Tegelijkertijd zit je met twee controleurs die eigenlijk weinig concurrentie laat staan back-up kennen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 29 augustus 2022 Share Geplaatst 29 augustus 2022 Elke dag een nieuwe naam. Heerlijke deadline-day-dagen. Grillitsch zou ik enorm toejuichen, Ocampos ken ik niet goed genoeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 29 augustus 2022 Share Geplaatst 29 augustus 2022 Blijkt dat we vooral interesse hebben voor spelers van eind twintig. Ze gaan gewoon vol voor goede CL run dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 29 augustus 2022 Share Geplaatst 29 augustus 2022 (bewerkt) Dat moeten dan imo wel basisspelers zijn. Ik twijfel er wel over of deze twee dat zouden zijn, al ken ik die van Hoffenheim niet heel goed. Maar bijvoorbeeld Alvarez heeft eindelijk eens een serieuze defensieve bijdrage, dus voor wie gaat hij erin komen? 29 augustus 2022 bewerkt door Socrates Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 29 augustus 2022 Share Geplaatst 29 augustus 2022 (bewerkt) Heel erg benieuwd naar deze week, sowieso allemaal interessante namen. Je kan je inderdaad afvragen of de versterkingen niet ergens anders nodig zijn dan op de vleugels. Mja, de namen zijn gewoon te interessant. Welke centrale middenvelders zijn net zo interessant en haalbaar? 29 augustus 2022 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten