Gert Geplaatst 28 augustus 2022 Share Geplaatst 28 augustus 2022 Alvarez echt een dikke 9. Voor de rest een enorme zaadpot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 28 augustus 2022 Share Geplaatst 28 augustus 2022 Dat Utrecht is wel zo ongelofelijk slecht. Echt diep rechterrijtje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 28 augustus 2022 Share Geplaatst 28 augustus 2022 3 minuten geleden zei Gert: Alvarez echt een dikke 9. Voor de rest een enorme zaadpot. Het krachtsverschil is zo bizar groot dat je 90% van de potten in de Eredivisie op 75% inzet ook wint. Genoeg individuele kwaliteit om het open te breken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 28 augustus 2022 Share Geplaatst 28 augustus 2022 (bewerkt) 2 minuten geleden zei Arezo: Dat Utrecht is wel zo ongelofelijk slecht. Echt diep rechterrijtje. Van Seumeren doelde waarschijnlijk op de top 3 van onderen. Daar zijn ze hard naar op weg EDIT; Sorry, dubbelpost.. 28 augustus 2022 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 augustus 2022 Share Geplaatst 28 augustus 2022 13 minuten geleden zei Stefan.: Let je trouwens ook even op @Kyrill, Tadic op rechts is drama Ik zei tegen @KayDeManaager op Steam denk 4-1 voor Ajax, bij rust al 0-2.. Maar ik snap je punt, ik kijk vrijwel geen ED meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 28 augustus 2022 Share Geplaatst 28 augustus 2022 2 minuten geleden zei Kyrill: Ik zei tegen @KayDeManaager op Steam denk 4-1 voor Ajax, bij rust al 0-2.. Maar ik snap je punt, ik kijk vrijwel geen ED meer. Wil je dan aub niet met zulke posts komen als laatst met Bergwijn en Daramy op rechts? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 augustus 2022 Share Geplaatst 28 augustus 2022 Zojuist zei cimbomcu: Wil je dan aub niet met zulke posts komen als laatst met Bergwijn en Daramy op rechts? Hij had over Tadic nu lieverd, niet Bergwijn maar oke..... Maar jij wil die 90 miljoen dus ook niet aannemen voor Antony? En Daramy was ik even niet op hoogte ie weg is, gebeurt teveel op markt om alles bij te houden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 28 augustus 2022 Share Geplaatst 28 augustus 2022 Blessure voor Blind, dat lijkt me toch een zegen voor Ajax. (Niet voor de persoon uiteraard, blessures moet je niemand gunnen. Nja bijna niemand dan ) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 28 augustus 2022 Share Geplaatst 28 augustus 2022 Hier had wel een rode kaart voor getrokken mogen worden lijkt mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 28 augustus 2022 Share Geplaatst 28 augustus 2022 15 minuten geleden zei Kyrill: Hij had over Tadic nu lieverd, niet Bergwijn maar oke..... Maar jij wil die 90 miljoen dus ook niet aannemen voor Antony? En Daramy was ik even niet op hoogte ie weg is, gebeurt teveel op markt om alles bij te houden Nee dat is nu 100 miljoen geworden. Daar koop je bijna de hele eredivisie van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 28 augustus 2022 Share Geplaatst 28 augustus 2022 (bewerkt) Zo aardige sprint van Bassey. Die is een bak snel 28 augustus 2022 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 28 augustus 2022 Share Geplaatst 28 augustus 2022 Geweldige uitvinding die VAR. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 28 augustus 2022 Share Geplaatst 28 augustus 2022 De wedstrijd eindig je met: Sanchez - Maggi - Bassey - Baas Een voor de geschiedenisboeken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 28 augustus 2022 Share Geplaatst 28 augustus 2022 Wat is er met Brobbey aan de hand? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 28 augustus 2022 Share Geplaatst 28 augustus 2022 1 minuut geleden zei MetalMichael: Wat is er met Brobbey aan de hand? Moegestreden denk ik. Sowieso conditioneel tot dusver amper in staat gebleken 90 minuten te voetballen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 augustus 2022 Share Geplaatst 28 augustus 2022 21 minuten geleden zei Thierryvane: Geweldige uitvinding die VAR. VAR? Hoe kan je dit als scheids uberhaupt missen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 28 augustus 2022 Share Geplaatst 28 augustus 2022 4 minuten geleden zei ROEMM: Moegestreden denk ik. Sowieso conditioneel tot dusver amper in staat gebleken 90 minuten te voetballen. Poe, dat gaat wel een dingetje worden dan. Vorig jaar ook al geen 90 minuten uit kunnen spelen. Misschien iets te gespierd? Lijkt me voor iedere performance coach wel een leuk projectje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 28 augustus 2022 Share Geplaatst 28 augustus 2022 3 minuten geleden zei Kyrill: VAR? Hoe kan je dit als scheids uberhaupt missen? Gaf terecht geel. Onbesuisde tackle maar wel op de bal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 28 augustus 2022 Share Geplaatst 28 augustus 2022 Zojuist zei MetalMichael: Poe, dat gaat wel een dingetje worden dan. Vorig jaar ook al geen 90 minuten uit kunnen spelen. Misschien iets te gespierd? Lijkt me voor iedere performance coach wel een leuk projectje. Valt wel mee hoeveel dat een dingetje gaat worden, hij is letterlijk voor het eerst de eerste spits ergens. Dus gewoon wedstrijden spelen. Nu maakt hij er al 80, dat was 2 weken geleden 60. Volgende keer 90. Vorig jaar nog lang geblesseerd geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 augustus 2022 Share Geplaatst 28 augustus 2022 2 minuten geleden zei PJHoutman: Gaf terecht geel. Onbesuisde tackle maar wel op de bal. Op de bal is, is op foto van @Thierryvanetotaal niet te zien iig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 28 augustus 2022 Share Geplaatst 28 augustus 2022 4 minuten geleden zei cimbomcu: Valt wel mee hoeveel dat een dingetje gaat worden, hij is letterlijk voor het eerst de eerste spits ergens. Dus gewoon wedstrijden spelen. Nu maakt hij er al 80, dat was 2 weken geleden 60. Volgende keer 90. Vorig jaar nog lang geblesseerd geweest. Zeker, er zijn verzachtende omstandigheden, maar hij heeft naar mijn weten de hele voorbereiding gewoon meegedaan toch? Het is nou niet zo dat hij buitensporig veel energie in de wedstrijd legt. Vind het wel opvallend dat he dan in wedstrijd 4 nog geen 90 minuten kan volhouden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 28 augustus 2022 Share Geplaatst 28 augustus 2022 36 minuten geleden zei PJHoutman: Gaf terecht geel. Onbesuisde tackle maar wel op de bal. ‘Terecht geel’ haha. Oké PJ. 33 minuten geleden zei MetalMichael: Zeker, er zijn verzachtende omstandigheden, maar hij heeft naar mijn weten de hele voorbereiding gewoon meegedaan toch? Het is nou niet zo dat hij buitensporig veel energie in de wedstrijd legt. Vind het wel opvallend dat he dan in wedstrijd 4 nog geen 90 minuten kan volhouden. Heeft alleen een invalbeurt gehad tegen Shakhtar en stond daarna met Jong basis tegen Almere City. Oefenpotten daarvoor zat hij er nog niet bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 28 augustus 2022 Share Geplaatst 28 augustus 2022 1 minuut geleden zei Thierryvane: ‘Terecht geel’ haha. Oké PJ. Heeft alleen een invalbeurt gehad tegen Shakhtar en stond daarna met Jong basis tegen Almere City. Oefenpotten daarvoor zat hij er nog niet bij. Ah ok. In mijn herinnering wat zijn transfer al vrij vroeg in de window. Dat zal wel niet zo zijn dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 28 augustus 2022 Share Geplaatst 28 augustus 2022 Jammer dat rensch geblesseerd raakte. Krijgt beetje bij beetje weer zijn niveau terug. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 28 augustus 2022 Share Geplaatst 28 augustus 2022 Volwassen reactie van Brobbey zeg op de oerwoud geluiden. Sterk, heel sterk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten