Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2372

• Chiemel

1900

• cimbomcu

1571

• Rogier.

1525

Zojuist zei cimbomcu:

Wil je dan aub niet met zulke posts komen als laatst met Bergwijn en Daramy op rechts?

Hij had over Tadic nu lieverd, niet Bergwijn maar oke.....

Maar jij wil die 90 miljoen dus ook niet aannemen voor Antony?

En Daramy was ik even niet op hoogte ie weg is, gebeurt teveel op markt om alles bij te houden ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Kyrill:

Hij had over Tadic nu lieverd, niet Bergwijn maar oke.....

Maar jij wil die 90 miljoen dus ook niet aannemen voor Antony?

En Daramy was ik even niet op hoogte ie weg is, gebeurt teveel op markt om alles bij te houden ;)

Nee dat is nu 100 miljoen geworden. Daar koop je bijna de hele eredivisie van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei ROEMM:

Moegestreden denk ik. Sowieso conditioneel tot dusver amper in staat gebleken 90 minuten te voetballen. 

Poe, dat gaat wel een dingetje worden dan. Vorig jaar ook al geen 90 minuten uit kunnen spelen. Misschien iets te gespierd? Lijkt me voor iedere performance coach wel een leuk projectje.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei MetalMichael:

Poe, dat gaat wel een dingetje worden dan. Vorig jaar ook al geen 90 minuten uit kunnen spelen. Misschien iets te gespierd? Lijkt me voor iedere performance coach wel een leuk projectje.  

Valt wel mee hoeveel dat een dingetje gaat worden, hij is letterlijk voor het eerst de eerste spits ergens. Dus gewoon wedstrijden spelen. Nu maakt hij er al 80, dat was 2 weken geleden 60.  Volgende keer 90. Vorig jaar nog lang geblesseerd geweest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei cimbomcu:

Valt wel mee hoeveel dat een dingetje gaat worden, hij is letterlijk voor het eerst de eerste spits ergens. Dus gewoon wedstrijden spelen. Nu maakt hij er al 80, dat was 2 weken geleden 60.  Volgende keer 90. Vorig jaar nog lang geblesseerd geweest.

Zeker, er zijn verzachtende omstandigheden, maar hij heeft naar mijn weten de hele voorbereiding gewoon meegedaan toch? Het is nou niet zo dat hij buitensporig veel energie in de wedstrijd legt. Vind het wel opvallend dat he dan in wedstrijd 4 nog geen 90 minuten kan volhouden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

36 minuten geleden zei PJHoutman:

Gaf terecht geel. Onbesuisde tackle maar wel op de bal. 

‘Terecht geel’ haha. Oké PJ.

33 minuten geleden zei MetalMichael:

Zeker, er zijn verzachtende omstandigheden, maar hij heeft naar mijn weten de hele voorbereiding gewoon meegedaan toch? Het is nou niet zo dat hij buitensporig veel energie in de wedstrijd legt. Vind het wel opvallend dat he dan in wedstrijd 4 nog geen 90 minuten kan volhouden. 

Heeft alleen een invalbeurt gehad tegen Shakhtar en stond daarna met Jong basis tegen Almere City. Oefenpotten daarvoor zat hij er nog niet bij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites