Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Chiemel:

Bij Besiktas zijn er nu ook veel blessure, komt ook niet verkeerd uit. Ook al staan ze nog wel bovenaan en ben ik niet heel erg bekend met hun selectie. 

Zolang ze maar niet onderschat worden. Een 1-2 nederlaag thuis tegen Dortmund schreeuwt niet meteen, die pakken we.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 28,5k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2378

• Chiemel

1905

• cimbomcu

1571

• Rogier.

1529

Just now, Rogier. said:

Die is dus geblesseerd ;c 

Tickets zijn binnen, wedstrijd begint wel al om 18.45, die zag ik even niet aankomen. Zit op werk tot laat dinsdag, dus dat wordt nog even kijken hoe ik dat ga regelen.

ah jammer, winnen jullie wel. Ook wel chill dat het om 18.45 begint dan kan je ook nog een andere wedstrijd kijken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei Rogier.:

Die is dus geblesseerd ;c 

Tickets zijn binnen, wedstrijd begint wel al om 18.45, die zag ik even niet aankomen. Zit op werk tot laat dinsdag, dus dat wordt nog even kijken hoe ik dat ga regelen.

Vandaag zeggen je dan eerder weggaat en keer komt werken op vrije dag? Dat lijkt me moeilijk te weigeren voor ze? :classic_ninja:;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blijf wel hopen dat Klaassen er naast blijft te staan. Met Berghuis is er zoveel meer dynamiek en voetbal in de as t.o.v. Klaassen, lijkt wel alsof Berghuis alles kan wat Klaassen kan en nog beter (hij staat voornamelijk niet al in de spits). Zeker met een Haller is dat broodnodig, dan kan hij doen waar hij goed in is (of nouja, niet gisteravond ;c, je zag 'm bij die kopbal die over stuiterde ook echt kijken van 'hoe kan dit' haha). 

Op naar dinsdag, als ze weer zo voetballen als afgelopen weken heeft Besiktas geen schijn van kans :<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Dat driemansmiddenveld hoeft niet per se op één lijn te spelen, Karel. 

2 minuten geleden zei E2E:

Helemaal eens Karel. Bijna altijd in balbezit Alvarez als zes en Berghuis en Gravenberch als middenvelders daarvoor. Waarbij Gravenberch zich wel wat minder diep opstelt en vaker wat eerder aan de bal komt. Zie je ook terug in de gemiddelde posities waarop ze aan de bal komen, bijvoorbeeld tegen Sporting. 

Screen Shot 2021-09-26 at 22.35.40.png

Thx heren voor de snelle reply's. Fijn om te horen Erik dat je het  met me eens bent :) Zkr nom niet op één lijn maar Berghuis kan dan maximaal op 8/9 dat is ie eigenlijk ook niet. Eigenlijk heeft Ajax nu enorm luxe probleem... Antony is gruwelijk goed op AMR en Tadic op zowel AML als Spits. Alleen Steven kan helaas niet op links spelen maar Antony wel!  

Volgens transfermarkt kan Berghuis op rechts en als CAM. Antony AMR en AML. Je zou prima Antony-Tadic- Berghuis kunnen spelen. Ik vind jammer als Davy niks meer speelt, hij was magistraal tegen Turkije...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 26-9-2021 om 22:43 zei Kyrill:

Thx heren voor de snelle reply's. Fijn om te horen Erik dat je het  met me eens bent :) Zkr nom niet op één lijn maar Berghuis kan dan maximaal op 8/9 dat is ie eigenlijk ook niet. Eigenlijk heeft Ajax nu enorm luxe probleem... Antony is gruwelijk goed op AMR en Tadic op zowel AML als Spits. Alleen Steven kan helaas niet op links spelen maar Antony wel!  

Volgens transfermarkt kan Berghuis op rechts en als CAM. Antony AMR en AML. Je zou prima Antony-Tadic- Berghuis kunnen spelen. Ik vind jammer als Davy niks meer speelt, hij was magistraal tegen Turkije...

Als je kijkt op welke positie(s) hij loopt in het veld, speelt hij natuurlijk wel gewoon als aanvallende middenvelder. Zie ook dat eerste plaatje van E2E

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had zelf voor Tagliafico gekozen in de CL, maar Berghuis boven Klaassen wel mee eens.

Ook kijkende naar de tegenstander ben ik niet vaak zo optimistisch geweest voor aanvang van een CL-pot van Ajax. Telraampje erbij pakken. Moet ook wel vind ik, op papier is die ploeg van Besiktas niet eens beter dan Feyenoord.

Link naar opmerking
Deel via andere websites