Regis Geplaatst 6 januari 2021 Share Geplaatst 6 januari 2021 (bewerkt) Weinig vertrouwen in eerlijk gezegd. Verwacht PSV in een 433, maar lekker met die pressing van hun tegen Schuursie, Blind, Labyad en Klaassen. Labyad die weer iedere aanval die over hem gaat verneukt -doet hij al zonder druk, onder druk zal dit dan ook niet veel beter gaan- Davy die zoals altijd verstoppertje speelt in een belangrijke wedstrijd. Nee, gaat niks worden zondag. 6 januari 2021 bewerkt door Regis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 6 januari 2021 Share Geplaatst 6 januari 2021 Ben er ook bang voor, hoop op: Onana, Mazraoui, Schuurs, Martinez, Nico, Blind, Kudus, Klaassen, Neres, Anthony, Tadic Al is het niet zeker volgens mij of Neres mee doet. Martinez vanwege zijn felheid en snelheid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 6 januari 2021 Share Geplaatst 6 januari 2021 https://www.getfootballnewsfrance.com/2021/sebastien-haller-to-move-to-ajax/ Zou flinke coupe zijn lijkt me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 6 januari 2021 Share Geplaatst 6 januari 2021 Mag toch hopen van niet. 25m voor een lange spits die niet kan meevoetballen. Je hebt Traoré en Brobbey ook al. Zou wel erg zijn. Wéér uit het stalletje van Ten Hag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 7 januari 2021 Share Geplaatst 7 januari 2021 Als Haller komt dan lach ik de billen uit mijn string, dat kan toch niet serieus zijn? Zeker niet voor 25 miljoen euro, kom op. Zeker als je Traore nog wil behouden, is immers ook een fysiek sterke spits. Schuif dan Brobbey door. Zie dan liever een speler als Boadu komen of Brenner. 25 miljoen is daarnaast absurd veel geld, daar kan je beter een goede centrum verdediger voor halen en een linksback. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 7 januari 2021 Share Geplaatst 7 januari 2021 25 miljoen, wat een bedrag. Kan me best voorstellen dat ze ermee bezig zijn, maar Marc Netto zou dat toch nooit neerleggen voor een spits die Haller heet. Zal vast voor minder komen mocht het gebeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 7 januari 2021 Share Geplaatst 7 januari 2021 Ik zie het ook niet zitten, maar hij kan echt wel voetballen hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 7 januari 2021 Share Geplaatst 7 januari 2021 Geen Ajax spits man pfffff. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 7 januari 2021 Share Geplaatst 7 januari 2021 VI maakt al melding van akkoord tussen Ajax en speler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 7 januari 2021 Share Geplaatst 7 januari 2021 9 uur geleden zei Zeus: Zou wel erg zijn. Wéér uit het stalletje van Ten Hag. Dam zal Robin Ruiter wel de vervanger worden van Onana en Barazite zie ik ook nog wel komen. Als ik Haller zag voetballen, vond ik hem altijd wel oké. Maar eigenlijk te weinig zien voetballen om goed te beoordelen wat voor type het is. Ondanks zijn lengte, is het niet het type die echt veel zijn fysiek gebruikt toch? Meer zijn atletisch vermogen. En volgens mij vooral een speler die goed was met zijn gezicht naar het doel toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 7 januari 2021 Share Geplaatst 7 januari 2021 Nog Eriksen en een goede VC. En ik heb er alle vertrouwen in Is toch niet zo vreemd dat je een directe versterking voor zo'n bedrag koopt? Kijk wat je allemaal verkoopt. Dan mag er toch ook weleens een uitschieter bijzitten qua uitgaven als je Europees mee wil doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 7 januari 2021 Share Geplaatst 7 januari 2021 "Transfersom van 20 miljoen verdeeld over 5 jaar." Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 7 januari 2021 Share Geplaatst 7 januari 2021 (bewerkt) Heb Haller vrijwel niet zien spelen sinds hij weg ging bij Utrecht, maar good old Tifo heeft vlak na zijn transfer (1.5 jaar geleden) een video geüpload hoe West Ham hem het beste kon gebruiken, en hoe hij gebruikt werd bij Frankfurt. Voor wie geïnteresseerd is; 7 januari 2021 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 7 januari 2021 Share Geplaatst 7 januari 2021 Bij Frankfurt was hij wel echt indrukwekkend, bij West Ham kreeg hij te maken met Moyes die hem echt totaal niet past. Heb ook nog mijn twijfels bij hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 7 januari 2021 Share Geplaatst 7 januari 2021 13 uur geleden zei cimbomcu: Ben er ook bang voor, hoop op: Onana, Mazraoui, Schuurs, Martinez, Nico, Blind, Kudus, Klaassen, Antony, Haller, Tadic Al is het niet zeker volgens mij of Neres mee doet. Martinez vanwege zijn felheid en snelheid. Als je net een paar uur had gewacht... Neres is waarschijnlijk niet fit genoeg om te starten. Deed nog niet mee met groepstraining eerder deze week. Overigens, los van of die wel of niet zou passen e.d. Wel veel props dat ze nu echt doorpakken in plaats van weer een net niet speler te halen. Beter 10 miljoen meer en een 'topper' dan weer een halfbakken aankoop die het toch net niet is. Was ook wel nodig, gezien de blessures en dat Promes met een beetje pech ook nog de bak in gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 7 januari 2021 Share Geplaatst 7 januari 2021 Gaat een leuk potje worden tegen PSV. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 7 januari 2021 Share Geplaatst 7 januari 2021 11 uur geleden zei Zeus: Mag toch hopen van niet. 25m voor een lange spits die niet kan meevoetballen. Je hebt Traoré en Brobbey ook al. Zou wel erg zijn. Wéér uit het stalletje van Ten Hag. Normaal ben je best wel van de verstandige uitspraken, maar deze vind ik vrij dom. Is toch juist een uitstekende meevoetballen de spits? Die man heeft me toch een partij techniek. Niet normaal. 25 mil is veel geld, maar als je een spits zoekt die er direct moet staan in de winterstop is dit wel zo'n beetje best case scenario. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 7 januari 2021 Share Geplaatst 7 januari 2021 Trouwens, contract Schöne vanochtend per direct ontbonden bij Genoa. Zie hem nog wel terugkomen in een rol à la Huntelaar en dan lekker trainer/assistent-coach worden over 2 jaar. De vraag is of hij nog trek heeft in een buitenlands avontuur (als in: iets nieuws) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 7 januari 2021 Share Geplaatst 7 januari 2021 (bewerkt) Is toen met zijn vertrek wel over gesproken, voor de rol van trainer en zijn diploma's halen etc na afloop van zijn carrière. Als speler moet je dit niet meer willen denk ik. Kon in zijn laatste seizoen al nauwelijks meer mee en heeft in Italie ook echt heel weinig gespeeld. Heeft nog een prachthuissie staan in Heemstede of Aerdenhout dus zal wel snel terugkeren naar Nederland. Zou hem wel een aanbieding doen om al mee te gaan lopen in een technische functie. is nu echt rond met Haller. 7 januari 2021 bewerkt door Regis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 januari 2021 Share Geplaatst 7 januari 2021 3 uur geleden zei Thierryvane: Geen Ajax spits man pfffff. Anders maak je toch gewoon iemand spits zoals met Tadic gebeurd is? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 7 januari 2021 Share Geplaatst 7 januari 2021 In ieder geval goed dat ze doorpakken en in de eerste week van januari al een nieuwe spits hebben. Brobbey zal dan wel geen kans meer krijgen, wordt dat Jong of half jaartje verhuren? En Traore? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 7 januari 2021 Share Geplaatst 7 januari 2021 Even voor mijn beeld: Waarom heeft Ajax op stel en sprong een nieuwe spits nodig? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 7 januari 2021 Share Geplaatst 7 januari 2021 1 minuut geleden zei MetalMichael: Even voor mijn beeld: Waarom heeft Ajax op stel en sprong een nieuwe spits nodig? Brobbey gaat wss niet verlengen dus loopt deze zomer de deur uit, Traore, Huntelaar niet fit en we hadden eigenlijk sowieso al geen geschikte spits, want Ten Hag ziet Tadic ineens niet meer als spits. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 7 januari 2021 Share Geplaatst 7 januari 2021 7 uur geleden zei cimbomcu: Ik zie het ook niet zitten, maar hij kan echt wel voetballen hoor. Op basis van wat ik zoal heb gezien én gelezen valt dat laatste heel erg tegen. Is gewoon een ouderwetse targetman. Door de lucht aanspelen en liefst in de box. Ik las ook dat hij veel luchtduels verliest, hij traag is, het tempo niet aan kan in de PL, geen druk zet.. Ik vind het vooral gewoon raar dat áls je een spits haalt, het niet een wat ander type is dan Traoré, Brobbey en Huntelaar. Een meer technische spits, iemand waarmee je door kan voetballen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 7 januari 2021 Share Geplaatst 7 januari 2021 Niet slecht. Maar max 25 mil? Hmm Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten