Thierryvane Geplaatst 16 december 2020 Share Geplaatst 16 december 2020 Dusan fucking Tadic. Fucking held dat je er bent. Wat een verschrikkelijke pot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 16 december 2020 Share Geplaatst 16 december 2020 Best een leuke goal trouwens dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 16 december 2020 Share Geplaatst 16 december 2020 Dit was gewoon een penal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
misterhille Geplaatst 16 december 2020 Share Geplaatst 16 december 2020 Heerlijk doelpuntje! Vreemde scheids K*t pot voetbal Welterusten... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 16 december 2020 Share Geplaatst 16 december 2020 Was toch best een leuke wedstrijd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 16 december 2020 Share Geplaatst 16 december 2020 1 minuut geleden zei La Pulga: Was toch best een leuke wedstrijd? Nee. Wat een verschrikking. Regelrechte schande. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 16 december 2020 Share Geplaatst 16 december 2020 Niks gezien, maar potverdorie wat lekker dat de verlenging ontweken wordt. Nu al zin in de samenvatting. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 16 december 2020 Share Geplaatst 16 december 2020 Schakelde pas in bij de 4-4 helaas. Daarna nog genoeg VAR-momentjes. Dat Utrecht Tadic nog zoveel ruimte gaf om te schieten joh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 16 december 2020 Share Geplaatst 16 december 2020 1 minuut geleden zei Chiemel: Schakelde pas in bij de 4-4 helaas. Daarna nog genoeg VAR-momentjes. Dat Utrecht Tadic nog zoveel ruimte gaf om te schieten joh. Dat kan normaal gesproken ook wel, want die man blijft maar kappen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 16 december 2020 Share Geplaatst 16 december 2020 (bewerkt) Nouja, Ajax had veel geluk kan je zeggen: - Bij 1e goal had eigenlijk geen vrije trap gegeven moeten worden - Bij 1e en 3e goal wordt bal lullig van richting veranderd - Had nog een penal tegen kunnen krijgen in de laatste minuut - Las ergens dat Nico nog rood had kunnen krijgen? Dat moment kwam niet terug in de samenvatting 16 december 2020 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 16 december 2020 Share Geplaatst 16 december 2020 1 uur geleden zei Regis: Nee. Wat een verschrikking. Regelrechte schande. Ik vind dit leuker dan 4-0 voorstaan bij rust. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 17 december 2020 Share Geplaatst 17 december 2020 Ik niet. Ergerde me gister kapot aan de achterste linie. Ongekend slecht. Positieve was dat we niet hoefden te verlengen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 17 december 2020 Share Geplaatst 17 december 2020 Perr was het echt helemaal kwijt gisteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 17 december 2020 Share Geplaatst 17 december 2020 9 uur geleden zei La Pulga: Ik vind dit leuker dan 4-0 voorstaan bij rust. Oprecht geen flauw idee wat hier leuk aan was. Spel was niet om aan te gluren, 4 goals tegen krijgen. Kan nog wel even doorgaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 17 december 2020 Share Geplaatst 17 december 2020 1 uur geleden zei Regis: Oprecht geen flauw idee wat hier leuk aan was. Spel was niet om aan te gluren, 4 goals tegen krijgen. Kan nog wel even doorgaan. Tenminste een beetje spanning, normaal zap ik bij 4-0 al lekker naar een andere wedstrijd toe. Toch mooi dat die Tadic in de laatste minuten die bal in de kruising jaagt? Als die zo de 5-0 had gemaakt was die niet zo mooi geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 17 december 2020 Share Geplaatst 17 december 2020 Klinkt een beetje als een ramptoerist Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 17 december 2020 Share Geplaatst 17 december 2020 Ach bij VVV zette ik em ook al uit na 0-4. Dan kijk ik liever naar een Liverpool - Tottenham waar nog van alles kan gebeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 17 december 2020 Share Geplaatst 17 december 2020 28 minuten geleden zei La Pulga: Tenminste een beetje spanning, normaal zap ik bij 4-0 al lekker naar een andere wedstrijd toe. Toch mooi dat die Tadic in de laatste minuten die bal in de kruising jaagt? Als die zo de 5-0 had gemaakt was die niet zo mooi geweest. Dat zal ik dus nooit begrijpen naar een andere pot gaan kijken. Verder tja. Leuk dat hij die bal er zo in knalt, mooie goal. Maar zat ook niks van spanning in die pot imo. Was gewoon dramatisch en daardoor viel die score zo uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 17 december 2020 Share Geplaatst 17 december 2020 Aanvallend ook wel 2 hele mooie goals. Hoogtepunt was wel de emotie bij Erik als het Promes ging. Mooi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 17 december 2020 Share Geplaatst 17 december 2020 36 minuten geleden zei cimbomcu: Aanvallend ook wel 2 hele mooie goals. Hoogtepunt was wel de emotie bij Erik als het Promes ging. Mooi. Niet gezien. Is daar een filmpje van? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 17 december 2020 Share Geplaatst 17 december 2020 2 uur geleden zei cimbomcu: Aanvallend ook wel 2 hele mooie goals. Hoogtepunt was wel de emotie bij Erik als het Promes ging. Mooi. Wat was daar mooi aan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 17 december 2020 Share Geplaatst 17 december 2020 Citaat Ajax houdt rekening met een winters vertrek van Edson Álvarez en Dominik Kotarski. Daartegenover staat dat de Amsterdammers zich willen versterken met talentvolle speler die aanpassingstijd nodig heeft. Dit meldt Ajax-watcher Freek Jansen van Voetbal International. Álvarez wil graag ergens anders voor zijn kans gaan. De 23-jarige Mexicaan moet het op dit moment vooral doen met invalbeurten. Álvarez begon het seizoen nog als basisklant. Ook Dominik Kotarski gaat mogelijk vertrekken uit Amsterdam. Ajax hoopt de twintigjarige doelman te kunnen verhuren, zodat hij meer speelminuten kan maken. Kotarski speelde dit seizoen minder dan de helft van alle wedstrijden van jong Ajax. Daar moet de Kroaat Kjell Scherpen vaak voor zich dulden. Ajax hoopt qua inkomende transfers een talentvolle speler naar Amsterdam te halen, die de tijd krijgt om te wennen in Nederland. Ajax wil dat op dezelfde manier aanpakken als met David Neres vier jaar geleden. Neres werd in januari 2017 door Ajax opgepikt bij São Paulo en kreeg een half jaar de tijd om in de luwte te kunnen wennen aan alle veranderingen. Ajax had aanvankelijk vorig jaar hetzelfde plan met Antony, alleen kwam die overgang niet tijdig rond. Antony maakte hierdoor in de zomer de overstap naar Ajax. Ik dacht breng even een keer goed nieuws. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 17 december 2020 Share Geplaatst 17 december 2020 Vier jaar terug en met Neres en nu pas zien ze in dat dat inderdaad wel nuttig is. Allemachtig.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 17 december 2020 Share Geplaatst 17 december 2020 Kijk er meer van op dat ze nu pas bereid zijn mee te werken aan een vertrek van Alvarez. Kon ik ze na 3 wedstrijden al wel vertellen dat hij het niet ging worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 18 december 2020 Share Geplaatst 18 december 2020 Citaat Valencia meldt zich bij Ajax voor huurdeal met optie tot koop Valencia heeft zich bij Ajax gemeld voor Edson Álvarez, zo weet De Telegraaf te melden. De Spaanse club wil de 23-jarige Mexicaanse verdediger annex middenvelder tot het einde van het seizoen huren van de Amsterdammers, met een optie tot koop. Zaakwaarnemer Fulco van Kooperen bevestigt tegenover de krant de belangstelling van Valencia, maar wil verder geen commentaar geven. Volgens mij zou Valencia hier een hoop Ajacieden blij mee maken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten