JanVertonghen Geplaatst 30 oktober 2019 Share Geplaatst 30 oktober 2019 Heerlijk man. De Speld, Nieuwspaal, ermaggezongenworden.nl. Vind niet alles grappig, maar er komen toch wel regelmatig artikelen langs waar ik op zijn minst om moet glimlachen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 30 oktober 2019 Share Geplaatst 30 oktober 2019 4 minuten geleden zei Gert: Ik weet dat ik zelf een flauwe drol ben met slechte humor. Maar de speld vind ik echt vreselijk. Misschien 1/50 x dat het een glimlach geeft. Waarvan akte. Dit doet me pijn Gert. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 30 oktober 2019 Share Geplaatst 30 oktober 2019 Ja ben gewoon een zure oude man joh. Laat me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 30 oktober 2019 Share Geplaatst 30 oktober 2019 44 minuten geleden zei Gert: Ik weet dat ik zelf een flauwe drol ben met slechte humor. Maar de speld vind ik echt vreselijk. Misschien 1/50 x dat het een glimlach geeft. Waarvan akte. Logisch ook. De speld is pro eend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 30 oktober 2019 Share Geplaatst 30 oktober 2019 Ja zie! Wat een tyfusbende bij elkaar vd speld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 30 oktober 2019 Share Geplaatst 30 oktober 2019 Gravenberch heeft het over dat iedereen rustig moet blijven en dat hij zijn contract wel gaat verlengen. Leuk natuurlijk, maar laatste keer dat dit werd gezegd was Kluivertje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 1 november 2019 Share Geplaatst 1 november 2019 https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=361921 Leuk stukje, blij dat ik hem begin dit seizoen nog heb kunnen bewonderen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 1 november 2019 Share Geplaatst 1 november 2019 Zojuist zei cimbomcu: https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=361921 Leuk stukje, blij dat ik hem begin dit seizoen nog heb kunnen bewonderen. Je doet alsof hij nu Cristiano Ronaldo is. Uitblinken in de Deense competitie nou poeh poeh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 1 november 2019 Share Geplaatst 1 november 2019 1 minuut geleden zei Pino: Je doet alsof hij nu Cristiano Ronaldo is. Uitblinken in de Deense competitie nou poeh poeh. He? Omdat ik zeg dat het een leuk stukje is? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 1 november 2019 Share Geplaatst 1 november 2019 Zojuist zei cimbomcu: He? Omdat ik zeg dat het een leuk stukje is? Nee omdat je zegt dat je blij bent dat je hem begin dit seizoen hebt kunnen bewonderen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 1 november 2019 Share Geplaatst 1 november 2019 11 minuten geleden zei Pino: Nee omdat je zegt dat je blij bent dat je hem begin dit seizoen hebt kunnen bewonderen. Ik heb hem zien spelen ja, en ik bewonder hem dus? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 1 november 2019 Share Geplaatst 1 november 2019 Wat een slaapzak was die gozer, al goldt dat wel voor al die Denen van ons. Fantastische technisch onderlegde jongens, alleen als het erop aan kwam kon je nooit op ze rekenen. Vanavond alweer Ajax Voor het eerst sinds jaren weer op de vrijdag volgens mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 1 november 2019 Share Geplaatst 1 november 2019 Als we die weten te winnen, dan is het wel heerlijk kijken wat de rest doet dit weekend. Hoop dat we met dezelfde 11 als tegen Feyenoord spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 1 november 2019 Share Geplaatst 1 november 2019 4 uur geleden zei Gert: Als we die weten te winnen, dan is het wel heerlijk kijken wat de rest doet dit weekend. Hoop dat we met dezelfde 11 als tegen Feyenoord spelen. Ik denk dat je beter kan hopen dat je tegen dezelfde 11 speelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 1 november 2019 Share Geplaatst 1 november 2019 Onana, Mazraoui, Veltman, Blind, Nico, Vd Beek, Martinez, Ziyech, Promes, Neres, Tadic Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 1 november 2019 Share Geplaatst 1 november 2019 Toch wel zonde dat bij een 0-3 voorsprong Alvarez erin komt ipv Gravenberch of ander talent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 1 november 2019 Share Geplaatst 1 november 2019 Martinez geblesseerd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 1 november 2019 Share Geplaatst 1 november 2019 Och zo'n nummer 6 heb je toch niet nodig bij een 0-3 voorsprong, sinds Alvarez erin staat is het voetbal een stuk minder :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 1 november 2019 Share Geplaatst 1 november 2019 21 minuten geleden zei Barteh: Gravenberch is geen nummer 6 dus die ga je daar ook niet neerzetten natuurlijk. Die zou je wisselen voor van de Beek bijvoorbeeld, na een uurtje ofzo als 't eenmaal 0-5 staat. Eindelijk eens een post die voetbalinhoudelijk ergens op slaat. Klasse pik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 1 november 2019 Share Geplaatst 1 november 2019 29 minuten geleden zei Barteh: Ipv zo een pot naar vrijdag te verplaatsen kunnen ze ons voortaan niet gewoon drie punten geven en de moeite besparen? Kan hij prima staan hoor. Zeker als je met een 'dubbele' 6 speelt. Alleen moet er dan wel iemand als Martinez naast staan. Verdedigend laat Ryan nog veel te veel lopen. Was een hele logische wissel van Erikie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 1 november 2019 Share Geplaatst 1 november 2019 Waarom verslappen ze nou weer zo joh? En sinds wanneer is een elleboog geen rode kaart meer waard? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 1 november 2019 Share Geplaatst 1 november 2019 Wel weer typisch Ajax dit.. Comfortabel 0-3 voor en dan weer dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 1 november 2019 Share Geplaatst 1 november 2019 Ordinair schopploegje dit PEC zeg. Mogen blij zijn dat ze niet met 8 man zijn geëindigd. Hopelijk vallen alle blessures mee en met name die van Martinez en Donny. Marin viel trouwens erg sterk in. Deed alleen maar goede dingen. Hopelijk is men hier ook van hun obsessie met Mazraoui af? Als rechtsback laat die jongen al zoveel lopen en staat ie 75% van de tijd te slapen. Kan echt niet op het middenveld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 1 november 2019 Share Geplaatst 1 november 2019 Marin kende inderdaad een prima invalbeurt. Met hem kreeg je de grip op het middenveld weer terug. Mazraoui was echt verschrikkelijk en ook Tadic weer dramatisch. Afgelopen tien wedstrijden ook slechts één keer gescoord.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 1 november 2019 Share Geplaatst 1 november 2019 Was ook overtuigd van Marin, viel sterk in en eiste ballen op, goede passing en belangrijk bij de 4de goal. Vond Gravenberch niet zo sterk invallen, Alvarez was ook dramatisch. Dat is iig het voordeel van deze pot, anders kreeg je weer wissels als Huntelaar en Alvarez in. Nu toch Marin en Gravenberch aan het werk gezien. Dat amateuristische gedoe bij die wissel kon echt niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten