Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Regis:

Blijft gewoon zijn potten spelen in jong Ajax.. Zal met Pierie ook wel gaan gebeuren - totaal geen Ajax 1 materiaal momenteel namelijk-.   Magallan speelt momenteel niet centraal hoor. :P gaat voorlopig ook niet gebeuren, verwacht ik. 

Tuurlijk niet man, Pierie heeft 70 wedstrijden in de Eredivisie gespeeld, die gaat niet meer naar Jong.  We hebben helemaal niet veel CV´als De Ligt weggaat dus waar baseer je dat op? Straks heb je dus Blind, Magallan, Pierie, Veltman. Denk dat Schuurs weggaat (verhuur of koop) en dat je dan misschien nog 1 CV erbij krijgt.

De vergelijking die veel wordt gemaakt met Schuurs slaat nergens op ook. Die had nog geen duel gespeeld in de Eredivisie, is ook ouder en stelde zowel in de voorbereiding als bij Jong gewoon teleur. Verschil tussen beide is 70 Eredivisieduels, dat kun je toch helemaal niet vergelijken met elkaar?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 28,5k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2378

• Chiemel

1905

• cimbomcu

1571

• Rogier.

1529

1 uur geleden zei cimbomcu:

Tuurlijk niet man, Pierie heeft 70 wedstrijden in de Eredivisie gespeeld, die gaat niet meer naar Jong.  We hebben helemaal niet veel CV´als De Ligt weggaat dus waar baseer je dat op? Straks heb je dus Blind, Magallan, Pierie, Veltman. Denk dat Schuurs weggaat (verhuur of koop) en dat je dan misschien nog 1 CV erbij krijgt.

De vergelijking die veel wordt gemaakt met Schuurs slaat nergens op ook. Die had nog geen duel gespeeld in de Eredivisie, is ook ouder en stelde zowel in de voorbereiding als bij Jong gewoon teleur. Verschil tussen beide is 70 Eredivisieduels, dat kun je toch helemaal niet vergelijken met elkaar?

Prima verdediging als je jezelf Europees weer een jaar voor lul wil gaan zetten.  Maar goed jij ziet in Pierie een soort combinatie van Maldini, Sergio Ramos en Beckenbauer. Dus laat me graag verassen door onze Friese vriend. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Pino:

Die Pierie is toch pas 18 jaar? Lekker laten ontwikkelen en zien wel wat er van komt. 

Tuurlijk, helemaal voor dat bedrag. Zoals ik al eens eerder aangaf: je doet het nooit goed. Haal je hem niet, doet die de van dijk route en dan is het allemaal ook weer niet goed. Maar ben het wel eens met het feit dat je nog wel met een ander kaliber spelers moet aankomen als je de jong/ de ligt, Ziyech en neres moet vervangen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Pino:

Die Pierie is toch pas 18 jaar? Lekker laten ontwikkelen en zien wel wat er van komt. 

Is zeker een gokje dat je kan nemen.. Zie hem alleen op korte termijn geen basisspeler worden.. Staat nog wekelijks te stuntelen bij Heerenveen kan je bij ons niet veroorloven. 

6 minuten geleden zei Skkky50:

Mag toch wel iets vinden van het transferbeleid van Ajax? Vind het gewoon zonde dat na Schuurs nu dus ook Kip Pierie zou moeten wegrotten in Jong Ajax, of hij zou verhuurd moeten worden. 

Heeft vooral te maken dat als ze bij Ajax  blijven je hun ontwikkeling veel meer in de hand hebt en ze altijd kan gebruiken mocht de nood hoog zijn.  Trainen bij Ajax natuurlijk ook onder veel betere omstandigheden, betere medespelers, betere faciliteiten.  Is ook niet onbelangrijk in de ontwikkeling. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Regis:

Heeft vooral te maken dat als ze bij Ajax  blijven je hun ontwikkeling veel meer in de hand hebt en ze altijd kan gebruiken mocht de nood hoog zijn.  Trainen bij Ajax natuurlijk ook onder veel betere omstandigheden, betere medespelers, betere faciliteiten.  Is ook niet onbelangrijk in de ontwikkeling. 

Maar speeltijd op een passend niveau is misschien wel het allerbelangrijkste voor zo'n speler. Er is een reden waarom spelers worden verhuurd. Ik zou als Ajax hem dan kopen en verhuren voor een seizoen. Traint ie ook nog steeds op een prima niveau.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

30 minuten geleden zei Skkky50:

Mag toch wel iets vinden van het transferbeleid van Ajax? Vind het gewoon zonde dat na Schuurs nu dus ook Kip Pierie zou moeten wegrotten in Jong Ajax, of hij zou verhuurd moeten worden. 

Van mij mag je je zelfs met het transferbeleid van Ajax actief bemoeien... Maar je CMT is PSV'erke, vandaar...

bewerkt door MrMHB
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Chiemel:

Vanavond ff 8-0 zeker? 

Als ik die trainer van Excelsior hoorde praten wilde die ons onder druk gaan zetten en het voetballen onmogelijk maken. Voor die 8 hebben we een half uurtje nodig denk ik zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Regis:

Als ik die trainer van Excelsior hoorde praten wilde die ons onder druk gaan zetten en het voetballen onmogelijk maken. Voor die 8 hebben we een half uurtje nodig denk ik zo.

Als ze wat geconcentreerder zouden spelen dan had het nu wel wat meer dan 1-0 gestaan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei Chiemel:

Als ze wat geconcentreerder zouden spelen dan had het nu wel wat meer dan 1-0 gestaan. 

En hoe zeg. Die tegengoal ook weer. Sjonge jonge jonge jonge...  Mag eigenlijk niet zeiken na een Europees duel en dan met 3-1 gaan rusten, maar had hier echt al een monsterscore op het bord kunnen staan. De gretigheid na de doelpunten is het enige positieve aan deze eerste helft

Die Van Boekel is wel een blinde he... Die Muldert ook nog in dat hok hahaha. Paar overtredingen van Excelsior  waar rood niet mistaan had en 100% pingel bij De Ligt..

bewerkt door Regis
Link naar opmerking
Deel via andere websites