Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

Nieuw topic.

JanVertonghen zei:

Mwa, Neres 2.0? Geeft echt wel een aantal lekkere balletjes iedere pot hoor. Heeft op één pot na (Heracles-thuis) elke pot ook evenveel key passes gegeven als Ziyech. Ben niet zo van die statistiekjes, beoordeel liever spelers op hoe ik ze zelf zie, maar het geeft wel aan dat hij toch een aardig belangrijke bijdrage levert iedere pot. Had zelf overigens ook wel verwacht dat hij vaker in de as aanwezig zou zijn, maar zoals het nu staat is het ook wel prima. Er worden bijna elke pot wel genoeg (grote) kansen gecreëerd, maar helaas laat het afwerken soms nog te wensen over.

Ik kijk ook zeker niet alleen naar goals en assists, integendeel zelfs. Vind hem gewoon prima spelen, heeft ook al een aardige chemie met de rest van de groep en dat hij dan bij evenveel goals betrokken is als dat hij potten gespeeld heeft, is lekker meegenomen. Als dit team zo blijft staan ga je echt nog heerlijke potten zien dit jaar, vind alleen dat het druk zetten en de (rest)verdediging nog een stuk beter kan. Verder is het vooral finetunen, maar ik denk dat dat wel goed komt.

Pino zei:
Tagliafico aanvoerder Argentinië

Chiemel zei:

Hopelijk heeft dit een negatieve invloed op de sportieve prestaties

MetalMichael zei:

Bijzonder, B-elftal of andere speciale omstandigheden?

Pino zei:

Geen Messi en geen Romero erbij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2372

• Chiemel

1900

• cimbomcu

1571

• Rogier.

1525

Gisteren een goed Jong Ajax gezien, aan de keeper van Helmond te danken dat het geen 6-0 werd. Goede keeper en best joh, kan een leuke keeper zijn voor Eredivisieclubs.

Het leuke aan dit Jong Ajax is dat het bijna allemaal echt hele goede spelers zijn. Zo'n Gravenberch dat wordt sowieso een topper, die gaat sowieso eerste makkelijk halen. Ik denk dat we bij een vertrek van Onana ook niet verder hoeven te zoeken, want die Kotarski is ook echt een hele goede complete keeper.

Bakboord gaat het dan weer sowieso niet halen, ook was ik niet onder de indruk van onze Zuid-Afrikaanse vriendjes en Bijleveld is misschien fysiek te licht. Al die andere spelers geef ik een goede kans waarvan Gravenberch en Kotarski het sowieso gaan halen (mits kansen krijgen bla bla).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja was erg leuk om te zien. Heb zelf het eerste half uur gekeken en daarin echt enorm veel kansen en goed afjagen vd tegenstander. Die assist van Johnsen bij de 1-0. Wat een heerlijke bal zeg.

Wel jammer dat Dolberg niet meedeed, maar wel fan van Danilo. Hoop dat hij een jaar in Jong kan ballen en Sierhuis eventueel verhuren in de winterstop aan een Eredivisie ploeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja was erg leuk om te zien. Heb zelf het eerste half uur gekeken en daarin echt enorm veel kansen en goed afjagen vd tegenstander. Die assist van Johnsen bij de 1-0. Wat een heerlijke bal zeg.

Wel jammer dat Dolberg niet meedeed, maar wel fan van Danilo. Hoop dat hij een jaar in Jong kan ballen en Sierhuis eventueel verhuren in de winterstop aan een Eredivisie ploeg.

Denk je dat het met Sierhuis wat gaat worden in Ajax1?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oke, leek mij ook een beetje tussen wal en het schip te vallen. Wel lastig voor dat soort jongens. Gold ook voor Albert Gudmundsson bijvoorbeeld. Duidelijk dat hij te goed werd voor Jong PSV, maar de concurrentie bij 1 was eigenlijk een stap verder. Zelfde geldt voor Eiting. Heeft verdomd goede spelers voor zich, je mag van geluk spreken als dat soort jongens rustig op een kans wachten. Al heeft Eiting het denk ik wel in zich om een 1 speler te worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Best slechte eerste helft. Gelukkig viel in de 2e helft snel die 1-0, waardoor je daarna meer ruimte krijgt. Vond wel dat er veel verkeerde keuzes werden gemaakt in de fase na de 1-0. Dieptepasses wanneer er meer ruimte op de zijkant ligt en veel onnodig vastlopen bij individuele acties. Maja, weinig te klagen na een 3-0 winst, is die 3e plek nu in ieder geval al bijna een zekerheid je.

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites