Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Wie is de mol? 2018

MisterX

Wie is de mol? 2018  

10 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de mol? 2018

• Jan Versteegh
    • Olcay Gulsen
    • Ruben Hein

Aanbevolen berichten

De kandidaten zijn bekend. Tijd voor een topic voor het nieuwe seizoen! 10 binnenkort bekende Nederlands gaan op jacht naar de mol!

LPQeUpueJJI

Wie is de mol? Ik heb de poll alvast toegevoegd. Hopelijk kan een van de mods deze tijdens de serie wekelijks bijwerken. Of is de forumsoftware ondertussen dusdanig dat ik dat ook zelf kan?

Als ik het goed gehoord hebt, is het land zeer waarschijnlijk Georgië. Maar of het het enige land zal zijn? Ik zou het niet weten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 94
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Emilio Guzman is het broertje van Javier, als je een beetje wat weet van cabaretiers moet je die wel kennen. Simone Weimans zal je misschien niet van naam kennen maar heb je vast wel eens gezien als nieuwslezeres. Jean-Marc van Tol is de tekenaar van Fokke en Sukke, zijn eigen gezicht dus niet bekend maar zijn werk wel.

Dus zo matig is het allemaal niet en je moet ook niet verwachten dat je iedereen kent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Emilio Guzman is het broertje van Javier, als je een beetje wat weet van cabaretiers moet je die wel kennen. Simone Weimans zal je misschien niet van naam kennen maar heb je vast wel eens gezien als nieuwslezeres. Jean-Marc van Tol is de tekenaar van Fokke en Sukke, zijn eigen gezicht dus niet bekend maar zijn werk wel.

Dus zo matig is het allemaal niet en je moet ook niet verwachten dat je iedereen kent.

O, ik zie weinig verschil met voorgaande jaren. Het is ieder jaar het geval dat ik de meeste niet ken. En dat vind ik nu ook weer geen groot probleem ofzo.

Ik moet wel zeggen dat mijn eerste indruk wel is dat dit een beetje saaie groep lijkt. Gelukkig ken ik de meeste niet en laat ik mij graag verrassen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een enorm toffe aflevering. Mooi moment dat ze realiseren dat ze in verschillende landen zitten.

Net teruggekeken....Hadden er nou echt 4 duo's met Art moeten bellen voor M18 :r

Niemand heeft M18 aan elkaar doorgegeven tot het te laat was, dus tja ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In het voorstukje van gisteren zag je dat Art allemaal vragen stelde aan de deelnemers (Wil je weten wie de mol is? etc). Dit kwam niet terug in de aflevering?! Is dat meerdere opgevallen?

Best wel, maar tegelijkertijd ben je ook best wel een lompe gnoe als je dit niet binnen 2 uur klaargespeeld krijgt

Tja, iets te lang in de metro rondjes maken en niet snappen dat je ook zelf kaart kunt lezen ofzo? Nou ja, het schrift in Rusland is toch wel anders? Dat maakt het wel lastiger. Maar toch, echt ingewikkeld was het nu ook weer niet.

Vond die reactie dat ze ontdekten dat ze niet in dezelfde stad waren ook mooi. Had het toen ook pas door. Ik dacht al gehoord te hebben dat de serie in Georgië plaats zou gaan vinden, maar toen hoorde ik opeens iemand Kiev noemen. Toen dacht ik: Is hij nu zo dom of heb ik het verkeerd gehoord en is het helemaal geen Georgië? Eerder had ik ook niet door dat ze dus overal en nergens verspreid waren.

Niemand heeft M18 aan elkaar doorgegeven tot het te laat was, dus tja ;c

Een groep dacht dat iedereen een eigen hint zou krijgen en dus dat het niet zinvol was om hem door te geven... Aan de ene kant kan ik me dat best voorstellen. Al weet je het bij WIDM natuurlijk nooit.

Ben zelf ook blij met de afvaller. Tering wat een slome dooie was dat zeg :-D

Ik vond hem juist wel grappig. Wel erg sneu dat hij de groep niet compleet gezien heeft. Van mij mag hij best terugkeren, is al vaker gedaan dat een afvaller toch niet afvalt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die geruchten zijn er ook al dat hij terugkeert omdat hij in het voorstukje wel in Georgië zou staan. Al is er ook een tegentheorie dat hij via Georgië teruggereist zou zijn en daar alleen dat stukje opgenomen heeft (ticket naar Tbilisi hadden ze toch al).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe drijf je iemand tot waanzin?

Stap 1: Je laat diegene afvallen terwijl hij 8 van de kandidaten niet heeft gezien.

Stap 2: Diegene mag eventueel terugkeren als iemand naast hem komt zitten, niemand komt, dus hij komt niet terug

Stap 3: Hij zit vanavond voor de buis en ziet de volgende met heimwee naar huis gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites