Rogier. Gepost March 3, 2018 Share Gepost March 3, 2018 (edited) Het is 100% Molcay. Buiten alle molacties om, als mol pak je never nooit 2500 euro voor de pot vlak voor de test als de andere kandidaten er nooit achter komen wat je doet. Jan en Ruben pakken wel geld, 1+1 = 2. Ook meteen de reden dat ze alles volgende week pas bekend maken -> Ruben verliest, dus dan is het wel Molcay (enige optie) met Jan die wint. @Bovenstaande, zeker niet mee eens dat alles op Ruben wijst. Genoeg hints naar de anderen ook. Wel eens met dat je uit de montage niks kan halen dit jaar, te bizar.. Edit: Ik ben echt een pauper, zie net dat dat geld er alleen in komt als je ook de winnaar bent :-D Dus dit gaat niet op. Ik denk verder nog steeds dat het Molcay is. Edited March 4, 2018 by Rogier. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost March 6, 2018 Author Share Gepost March 6, 2018 Blijkbaar staat de aflevering ook op YouTube en die is gewoon over te zien. Wat een anti climax aflevering. Meestal wordt iets bekend gemaakt, maar dit jaar niets. Sluit wel aan met het begin. Dat is wel leuk. Dit seizoen is wel kapot gemonteerd zeg. Voor het eerst zo ongeveer dat ik het in de finale nog steeds niet weet. Ik denk dat Jan de Mol is en dus Ruben de winnaar. Volgens mij gaan we veel acties van hem zien in de laatste aflevering en kan het best een goede mol zijn geweest. Dat zal volgende week echter moeten blijken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magikarp Gepost March 10, 2018 Share Gepost March 10, 2018 Olcay zou leuk zijn ja. Jan zou ook mooi zijn hoor. Lekker druk doen maar eigenlijk is het allemaal afleiding. Gister ook. Heel stoer springen naar die koker maar daardoor wel bakken met tijd verliezen en onder allemaal kokers door voordat ie weer eens aan boord is :D Maar hoe Jan en Olcay gister in die auto zaten... dan moet het Ruben wel zijn zou je zeggen. Dit vat hem wel samen hoor, tering. Druppel was die sprong uit die boot (na al die schijn-initiatieven) maar daarna weer die opdracht in die auto waardoor ik dacht: dat kan niet :D lekker man. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ROEMM Gepost March 10, 2018 Share Gepost March 10, 2018 Geweldige mol inderdaad, erg goed gedaan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost March 11, 2018 Share Gepost March 11, 2018 Heel erg netjes gedaan. Achteraf wel veel echt goede molacties ook kan niet anders zeggen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost March 11, 2018 Author Share Gepost March 11, 2018 Ik ben benieuwd naar al zijn acties. Heb de aflevering nog niet terug gekeken. Het lijkt me wel een geweldige mol. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost March 23, 2018 Author Share Gepost March 23, 2018 Wie gaat de komende WIDM presenteren? Art niet meer... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magikarp Gepost March 23, 2018 Share Gepost March 23, 2018 Zal die enge van dat Moltalk wel worden, die vrouw. Hoop het niet want krijg er de bibbers van Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogier. Gepost March 23, 2018 Share Gepost March 23, 2018 @Magikarp; Zij gaat wel straks een eigen talkshow presenteren, dus denk het niet. Maar laten we hopen van niet inderdaad, ik denk dat ook ik niet de enige ben die er spontaan door zou stoppen met kijken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost March 23, 2018 Author Share Gepost March 23, 2018 Als ze kijkcijfers willen verliezen moeten ze die engnek nemen inderdaad... Snap nog steeds niet waarom ze nog niet weg is bij moltalk. Verschrikkelijke vrouw... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost March 23, 2018 Share Gepost March 23, 2018 (edited) Ron Boszhard? ;c Nee, Rik van de Westelaken misschien of Jaap Jongbloed? Zijn wel beide in dienst van AVROTROS namelijk. Edited March 23, 2018 by 007mark Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ROEMM Gepost March 23, 2018 Share Gepost March 23, 2018 Rik van de Westelaken zou ik wel een toffe opvolger vinden inderdaad @007mark Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost March 29, 2018 Share Gepost March 29, 2018 Ron Boszhard? ;c Nee, Rik van de Westelaken misschien of Jaap Jongbloed? Zijn wel beide in dienst van AVROTROS namelijk. En, wat heb ik nu gewonnen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost March 29, 2018 Author Share Gepost March 29, 2018 Rik is denk ik wel een goede. Ken hem alleen als nieuwslezer en deelnemer. Benieuwd hoe goed hij in presenteren is en welke stijl hij gaat gebruiken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jespresso Gepost March 29, 2018 Share Gepost March 29, 2018 (edited) En, wat heb ik nu gewonnen? niks Edited March 29, 2018 by Jespresso Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts