PJHoutman Geplaatst 16 november Share Geplaatst 16 november VAN HECKE SZN Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 16 november Share Geplaatst 16 november Einde wedstrijd lijkt me dit. Poh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 16 november Share Geplaatst 16 november Nare beelden... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 16 november Share Geplaatst 16 november (bewerkt) Damn Zou om Adam Szalai gaan zag ik voorbij komen. 16 november bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 16 november Share Geplaatst 16 november (bewerkt) Ik dacht eerst aan een epilepsieaanval, omdat ik die persoon zijn voeten zag schutteren, maar jammer genoeg blijkt het toch weer hartfalen te zijn. Dat is dan ook het enige mooie na zo'n zware medische onderbreking. Dat iedereen applaudisseert. 16 november bewerkt door xanderoo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 16 november Share Geplaatst 16 november Wel heel lullig om dan meteen een penalty te geven als VAR Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 16 november Share Geplaatst 16 november Poeh, deze moet je nu maar durven geven hoor. Bizarre situatie deze fase.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 16 november Share Geplaatst 16 november Naast trappen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 16 november Share Geplaatst 16 november Haha wat een grof schandaal dit. Nooit een penalty. Gaat Weghorst nog even stoer lopen doen ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 16 november Share Geplaatst 16 november En nog juichen ook die Weghorst. Vreselijke engnek. Schorsen voor het leven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 16 november Share Geplaatst 16 november Wat een genante strafschop en gelijk komt Weghorst met een nog even genante celebration. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 16 november Share Geplaatst 16 november 20 minuten geleden zei PJHoutman: Einde wedstrijd lijkt me dit. Poh. Nee joh, gewoon zo snel mogelijk weer keihard juichen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 16 november Share Geplaatst 16 november Wel leuk dat sommige mensen dachten dat Nederland beter zou zijn zonder De Jong Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 16 november Share Geplaatst 16 november Goed dat Rafael en Pierre het ook benoemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 16 november Share Geplaatst 16 november Ik ben wel benieuwd naar jullie mening, had Koeman direct Weghorst moeten wisselen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 16 november Share Geplaatst 16 november Dan maak je er een nog veel groter ding van. Maar dit soort gedrag moet natuurlijk intern wel besproken worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 16 november Share Geplaatst 16 november Dumpie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 16 november Share Geplaatst 16 november Ik vraag me altijd een beetje af hoe Weghorst zo geworden is zoals hij geworden is. Nu heb ik niet de indruk dat de grote psychologen der aarde rondlopen op dit forumpje. Maar ik ben toch benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 16 november Share Geplaatst 16 november 3 minuten geleden zei Arezo: Ik vraag me altijd een beetje af hoe Weghorst zo geworden is zoals hij geworden is. Nu heb ik niet de indruk dat de grote psychologen der aarde rondlopen op dit forumpje. Maar ik ben toch benieuwd. @Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wolf_pd Geplaatst 16 november Share Geplaatst 16 november 11 minuten geleden zei Arezo: Ik vraag me altijd een beetje af hoe Weghorst zo geworden is zoals hij geworden is. Nu heb ik niet de indruk dat de grote psychologen der aarde rondlopen op dit forumpje. Maar ik ben toch benieuwd. Boven de nek is er niet veel meer dan bot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 16 november Share Geplaatst 16 november Weghorst. en dan die tweet van Ajax erachteraan, match made in heaven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 16 november Share Geplaatst 16 november Hij scoord en is blij. Je kunt ook van elke mug een olifant maken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 17 november Share Geplaatst 17 november En waarom verbaasd het me niet dat jij dit goed praat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 17 november Share Geplaatst 17 november 10 uur geleden zei ReneLeBlanc: Weghorst. en dan die tweet van Ajax erachteraan, match made in heaven. Welke Tweet? Ik mis iets. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 17 november Share Geplaatst 17 november 1 minuut geleden zei Thierryvane: Ik mis iets. Dat wisten wij al jaren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten