bas huijsmans Geplaatst 11 juli Share Geplaatst 11 juli 20 minuten geleden zei Erwin.: Wat is geen grote fout? Wel of geen penal is namelijk wel een grote beslissing. Of de scheidsrechter echt een overduidelijke overtreding mist. Dan is het een grote fout. Dat staat toch los van of het een grote/belangrijke beslissing is? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 11 juli Share Geplaatst 11 juli 10 uur geleden zei sennid: En door! Aangezien er wat spelers er niet jonger op worden zoals een Van Dijk en de Vrij maar wie gaan er mee naar het WK denken jullie? Koeman blijft aan he. Dus ik denk dat je Depay, van Dijk, Wijnaldum en Blind wel alvast kunt invullen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 11 juli Share Geplaatst 11 juli 8 minuten geleden zei Elsjorro1990: Koeman blijft aan he. Dus ik denk dat je Depay, van Dijk, Wijnaldum en Blind wel alvast kunt invullen. Ik zie Koeman ze gewoon oproepen als ze zelf niet stoppen. Las dat Van Dijk gaat nadenken over z’n toekomst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 11 juli Share Geplaatst 11 juli Op zich kun je de komende jaren een heerlijke ploeg bouwen. Als je uitgaat van de manier van spelen van dit EK heb je genoeg opties (behalve als wingers misschien): Verbruggen/Bijlow; Dumfries/Frimpong, Geertruida/De Ligt, Aké/Hato, Van De Ven/Hartman; Schouten/Wieffer, F. De Jong/Gravenberch/T. Reijnders, X. Simons/Koopmeiners; Malen/Stengs, Zirkzee/Brobbey, Gakpo/Lang. En dan heb je nog Botman, Veerman, 2x Timber, Dallinga, Summerville,... en er zal nog wel wat aankomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 11 juli Share Geplaatst 11 juli Zo'n mooie lijst en dan maak je geen ruimte voor Nekketh T.? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 11 juli Share Geplaatst 11 juli Als je alle tactische accounts op X een beetje afloopt zie je eigenlijk het consistente verhaal dat Oranje in 5 van de 6 wedstrijden tactisch is afgetroefd, slecht begon en dat de beginformatie moest worden aangepakt. Dat Engeland gister in de eerste helft voor het eerst dit sezioen écht aan voetballen toekwam zegt wat dat betreft wel voldoende. De aanvallende spelers worden niet gevonden, we staan ver van de goal van de tegenstander en het middenveld doet niet aan overspelen. Gakpo is de man in vorm en die staat dus gewoon op een eiland. Koeman heeft het dus meerdere keren niet goed neergezet en hij komt er mee weg omdat we topverdedigers hebben en een aanvaller die op toernooien uitblinkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 11 juli Share Geplaatst 11 juli 10 uur geleden zei La Pulga: We gaan het nooit weten, maar ik ben toch wel benieuwd hoe dit toernooi was verlopen met een Frenkie en Koopmeinders. Zag in het in de post van @bas huijsmans ook al verschijnen, maar met een fitte selectie komen jullie voor hetzelfde geld in de moeilijkere tabelhelft terecht en eindigt het toernooi voor jullie nog vroeger dan nu in de halve finale. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 11 juli Share Geplaatst 11 juli 1 uur geleden zei Vitesse88: Ik zie Koeman ze gewoon oproepen als ze zelf niet stoppen. Las dat Van Dijk gaat nadenken over z’n toekomst. Ik las het inderdaad ook, want " hij had zoveel over zich heen gekregen" dit toernooi. Simons die geen interview wil doen, want hij is " Kapot gemaakt" dit toernooi. Wat is dit toch met deze omhooggevallen gasten? Je hebt toch ook gewoon totaal niet gepresteerd dit toernooi? Gaan we nu doen alsof we naar 6 fantastische wedstrijden hebben zitten kijken? Sterker nog: Het was vaak niet eens fatsoenlijk te noemen. Dan mag men daar toch gewoon kritisch op zijn? Ik vind het heel erg bijzonder dat deze gasten er zo in staan en wat mij betreft roep je die inderdaad niet meer op voor Oranje. Wat een gezeur zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 11 juli Share Geplaatst 11 juli Het benne allemaal mieten. Als Vladimir P straks aan de grenzen staat moet deze generatie zwakkelingen ons land verdedigen? Dat wordt wat.. Gelukkig hebben we @Arsène, @Elsjorro1990 en @Beppu nog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 11 juli Share Geplaatst 11 juli 19 minuten geleden zei Steels: Zag in het in de post van @bas huijsmans ook al verschijnen, maar met een fitte selectie komen jullie voor hetzelfde geld in de moeilijkere tabelhelft terecht en eindigt het toernooi voor jullie nog vroeger dan nu in de halve finale. Als we niet van Oostenrijk hadden verloren, dan waren we eerste geworden en zaten we ook gewoon aan deze kant van het schema, dus dat maakt eigenlijk niet heel veel uit. Dat het schema op deze manier is ontstaan, komt eigenlijk meer doordat Frankrijk/Nederland en België niet eerste zijn geëindigd, terwijl dat toch wel werd verwacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 11 juli Share Geplaatst 11 juli 14 minuten geleden zei Beppu: Het benne allemaal mieten. Als Vladimir P straks aan de grenzen staat moet deze generatie zwakkelingen ons land verdedigen? Dat wordt wat.. Gelukkig hebben we @Arsène, @Elsjorro1990 en @Beppu nog. Nou ja vind je dat niet een beetje ver gaan dan? Volgens mij valt het qua kritiek in Nederland toch juist wel heel erg mee? Dan vind ik het bijzonder dat je zo soort van stampvoetend als een klein kind daar boos over word. Je hebt met elkaar een zeer matig toernooi gehad. Het hoogtepunt van de afgelopen anderhalf maand, waren de oefenwedstrijden. Dan mag je daar toch best kritisch over zijn? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 11 juli Share Geplaatst 11 juli Het is aan de andere kant natuurlijk wel absurd dat de verwachtingen van het spel zo torenhoog zijn terwijl de enige spelers die je hebt van Europees topniveau Van Dijk en Aké zijn en je met de zesde keus aan middenvelders start. Dan haalt Oranje nog de halve finale terwijl ze feitelijk maar één wedstrijd (Oostenrijk) echt slecht spelen, en dan is het nog overal gezeik. Ik kan me dan ergens wel voorstellen dat een Van Dijk zoiets heeft van: "Ik ga me nog lekker twee, drie jaartjes focussen op Liverpool." Simons heeft ook wel een punt. Die jongen speelt pas een half jaar in Oranje en het ging vooraf nergens anders over dan dat hij 'nooit levert' wat natuurlijk je reinste onzin is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 11 juli Share Geplaatst 11 juli (bewerkt) Ik vind voorale Nederlandse journalistiek dit EK echt door de ondergrens gaan. Wat je zegt is niet belangrijk, het gaat echt alleen nog maar om hoe je het zegt. Voorbeelden: Mannen van de Telegraaf met o.a. opmerkingen over Joey Veerman na zijn vroege wissel NOS met waardeloze en inhoudsloze analyses (Hallo Marco) Jeroen Stekelenburg met zijn 'zie mij eens journalist zijn'-houding met zijn zuigende kutvragen Derksen met zijn langspeelplaat vol klassiekers 11 juli bewerkt door Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 11 juli Share Geplaatst 11 juli Helemaal eens @Kelvin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 11 juli Share Geplaatst 11 juli 32 minuten geleden zei PJHoutman: Het is aan de andere kant natuurlijk wel absurd dat de verwachtingen van het spel zo torenhoog zijn terwijl de enige spelers die je hebt van Europees topniveau Van Dijk en Aké zijn en je met de zesde keus aan middenvelders start. Dan haalt Oranje nog de halve finale terwijl ze feitelijk maar één wedstrijd (Oostenrijk) echt slecht spelen, en dan is het nog overal gezeik. Ik kan me dan ergens wel voorstellen dat een Van Dijk zoiets heeft van: "Ik ga me nog lekker twee, drie jaartjes focussen op Liverpool." Simons heeft ook wel een punt. Die jongen speelt pas een half jaar in Oranje en het ging vooraf nergens anders over dan dat hij 'nooit levert' wat natuurlijk je reinste onzin is. Wat is torenhoog? Kwartfinale was de doelstelling en dat is toch een redelijk normale doelstelling? Ik hoor weinig analisten roepen dat we Europees kampioen moeten worden, of dat we een gigantische selectie hebben. Juist helemaal niet. Wel dat het voetbal niet om aan te gluren is: en dat is mijn inziens gewoon een terechte opmerking. Met alle respect hoor, maar als we nou de selectie op club opschrijven, dan kom je dus gisteren bij de basiself op dit uit: Brighton Inter Milaan Inter Milaan Liverpool Manchester city PSV RB Leipzig AC Milaan Liverpool Atletico Madrid Borussia Dortmund Ik snap dat dat op zichzelf niks zegt, maar dat houd in dat in elk geval een man of 7 in de Europese top/sub-top speelt. Daarmee moet je toch meer op de mat leggen dan dat je voetballend gedaan hebt? Dat er dan kritiek komt op van Dijk, die echt een heel erg slecht toernooi gespeeld heeft, dan vind ik dat je daar niet zo heel erg moeilijk over moet doen. Toegegeven, ik vind dat de kritiek veel meer op de bondscoach toegespitst zou mogen worden: Hij heeft het steeds over " dingen zien op de training die jullie niet zien" en " Spelers die onder mij altijd goed gepresteerd hebben". Maar hij is toch gewoon de man die moet ingrijpen als het niet loopt? Je hebt het in de aanloop van het toernooi steeds gehad over " de aanvallende inbreng die we op de bank hebben zitten" In werkelijkheid vertaalt zich dat vooral in stuivertje wisselen op de rechtsbuiten positie en Weghorst er in tiefstralen. Ja sorry, ik vind dat heel erg slecht. Gisteren mag je god op je blote knieën danken dat Engeland niet door drukt. Waar blijft dan Frimpong? " We voelden dat hij voor ons wel eens goed kon vallen die 2e helft". Waarom dan niet aanvallend wisselen? Waarom niet eens die ballen tonen, van Dijk er uit, en vd Ven er in om die linker kant op te stomen? Dan mag je met elkaar best commentaar hebben op hoe slecht er dit EK gevoetbald is. Want dat vergeten we misschien allemaal een beetje: Je hebt werkelijk niet 1 wedstrijd goed gespeeld. Tegen Roemenië was het redelijk. De rest was niet om aan te gluren, tegen 2e rangs landen als Polen, Turkije, Oostenrijk en Roemenië. Dan kun je de kritiek als speler overtrokken vinden, of je gaat voor die camera en zegt: Joh, het was inderdaad niet best. Xavi doet nu net alsof hem weet ik hoeveel onrecht wordt aangedaan, terwijl er gewoon benoemd wordt wat we zien: Die is nog veel te karig voor dit toneel. Prima, kun je misschien ook niet verwachten van een 21-jarige jongen. Maar dan moet je er niet gaan staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 11 juli Share Geplaatst 11 juli 3 minuten geleden zei Kelvin: Ik vind voorale Nederlandse journalistiek dit EK echt door de ondergrens gaan. Wat je zegt is niet belangrijk, het gaat echt alleen nog maar om hoe je het zegt. Voorbeelden: Mannen van de Telegraaf met o.a. opmerkingen over Joey Veerman na zijn vroege wissel NOS met waardeloze en inhoudsloze analyses (Hallo Marco) Jeroen Stekelenburg met zijn 'zie mij eens journalist zijn'-houding met zijn zuigende kutvragen Derksen met zijn langspeelplaat vol klassiekers Deze vond ik misschien nog wel het meest idioot. Niet verbazingwekkend als je ziet wie die opmerking maakt. Maar daarom wel blij voor Veerman dat hij gisteren een hele goede 2e helft heeft gevoetbald. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 11 juli Share Geplaatst 11 juli 1 uur geleden zei Willem: Als je alle tactische accounts op X een beetje afloopt zie je eigenlijk het consistente verhaal dat Oranje in 5 van de 6 wedstrijden tactisch is afgetroefd, slecht begon en dat de beginformatie moest worden aangepakt. Dat Engeland gister in de eerste helft voor het eerst dit sezioen écht aan voetballen toekwam zegt wat dat betreft wel voldoende. De aanvallende spelers worden niet gevonden, we staan ver van de goal van de tegenstander en het middenveld doet niet aan overspelen. Gakpo is de man in vorm en die staat dus gewoon op een eiland. Koeman heeft het dus meerdere keren niet goed neergezet en hij komt er mee weg omdat we topverdedigers hebben en een aanvaller die op toernooien uitblinkt. Die middencirkel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 11 juli Share Geplaatst 11 juli Ik vind het vooral typerend dat de verdedigers de meeste passen (vooruit) geven. Meest ergerlijke punt aan het Nederlandse elftal sinds mijn geboorte: altijd dat balletje achteruit. Altijd vanaf de verdediging willen opbouwen. Zit totaal geen tempo in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 11 juli Share Geplaatst 11 juli 1 uur geleden zei Elsjorro1990: 1. Wat is torenhoog? Kwartfinale was de doelstelling en dat is toch een redelijk normale doelstelling? Ik hoor weinig analisten roepen dat we Europees kampioen moeten worden, of dat we een gigantische selectie hebben. Juist helemaal niet. Wel dat het voetbal niet om aan te gluren is: en dat is mijn inziens gewoon een terechte opmerking. Met alle respect hoor, maar als we nou de selectie op club opschrijven, dan kom je dus gisteren bij de basiself op dit uit: -knip- 2. Dan mag je met elkaar best commentaar hebben op hoe slecht er dit EK gevoetbald is. Want dat vergeten we misschien allemaal een beetje: Je hebt werkelijk niet 1 wedstrijd goed gespeeld. Tegen Roemenië was het redelijk. De rest was niet om aan te gluren, tegen 2e rangs landen als Polen, Turkije, Oostenrijk en Roemenië. Dan kun je de kritiek als speler overtrokken vinden, of je gaat voor die camera en zegt: Joh, het was inderdaad niet best. Xavi doet nu net alsof hem weet ik hoeveel onrecht wordt aangedaan, terwijl er gewoon benoemd wordt wat we zien: Die is nog veel te karig voor dit toneel. Prima, kun je misschien ook niet verwachten van een 21-jarige jongen. Maar dan moet je er niet gaan staan. 1. Ik heb het over de verwachtingen over het spel, niet de prestaties. Mensen roepen dat het zo slecht was omdat we geen aanvallend voetbal spelen, maar daar heb je helemaal geen materiaal voor. Depay is een spits die de bal uit de counter vast moet houden of doorkaatsen zodat de buitenspelers voor de goal komen. Gakpo blinkt daarin uit in verkeerde loopacties en Malen/Bergwijn zijn gewoon niet goed genoeg, maar in de oefenwedstrijden zag je dat het met Frimpong wél werkte. Ik vind dan ook dat je Koeman kan verwijten dat Frimpong niet speelt, maar misschien is er op de training/achtergrond wat gebeurd. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat Koeman naar Frimpong vs Malen/Bergwijn kijkt en tot de conclusie komt dat die andere twee beter/effectiever zijn. Dan heb je een paar alternatieven in de spits met Brobbey/Weghorst en in mindere mate Zirkzee, maar met Brobbey/Weghorst krijg je hetzelfde spel en met Zirkzee krijg je weer hetzelfde als met Malen in de spits; niemand die zijn duels wint en dus komt elke bal die je naar voren speelt net zo hard weer terug. Het begint er allemaal mee dat je middenveld gewoon heel zwak is. Schouten deed het goed, zeker voor iemand die feitelijk derde keus is voor die rol achter De Jong/Koopmeiners, maar Reijnders/Veerman/Wijnaldum hebben op dit niveau niets te zoeken en hadden normaliter dan ook geen minuten gemaakt. Waarom Gravenberch niet speelt is mij een raadsel. 2. Ik vond de wedstrijden tegen Polen en Roemenië echt prima. Volgens mij vergeten we dat je tegen Polen met de rust gewoon 5-1 voor kan staan en dat we na rust niet één keer in de problemen zijn gekomen. Tegen Roemenië domineerden we ook en kregen we in de tweede helft best goede kansen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 11 juli Share Geplaatst 11 juli 4 minuten geleden zei PJHoutman: 1. Ik heb het over de verwachtingen over het spel, niet de prestaties. Mensen roepen dat het zo slecht was omdat we geen aanvallend voetbal spelen, maar daar heb je helemaal geen materiaal voor. Depay is een spits die de bal uit de counter vast moet houden of doorkaatsen zodat de buitenspelers voor de goal komen. Gakpo blinkt daarin uit in verkeerde loopacties en Malen/Bergwijn zijn gewoon niet goed genoeg, maar in de oefenwedstrijden zag je dat het met Frimpong wél werkte. Ik vind dan ook dat je Koeman kan verwijten dat Frimpong niet speelt, maar misschien is er op de training/achtergrond wat gebeurd. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat Koeman naar Frimpong vs Malen/Bergwijn kijkt en tot de conclusie komt dat die andere twee beter/effectiever zijn. Ik kan me dat juist wel voorstellen bij Koeman, alleen al als ik kijk naar de selectie die hij heeft neer gezet. Wijnaldum oproepen, Bergwijn mee nemen. Depay tot uitzondering bombarderen. Ik denk juist dat je dat materiaal misschien wel had kunnen hebben als je andere keuzes gemaakt had. En dan zit er nog steeds een groot gat tussen aanvallend voetbal en wat je nu op de mat gelegd hebt. 4 minuten geleden zei PJHoutman: Dan heb je een paar alternatieven in de spits met Brobbey/Weghorst en in mindere mate Zirkzee, maar met Brobbey/Weghorst krijg je hetzelfde spel en met Zirkzee krijg je weer hetzelfde als met Malen in de spits; niemand die zijn duels wint en dus komt elke bal die je naar voren speelt net zo hard weer terug. Ja ik denk dus dat je met Brobbey wel degelijk op een andere manier kunt spelen. Ja, Brobbey is ook iemand voor de kaats, maar in tegenstelling tot Weghorst en Depay, niet een one-trick pony: Brobbey is vrij snel. Dan moet je je afvragen of dat voor 4-3-3 handig is, of dat je anders had moeten gaan spelen. 4 minuten geleden zei PJHoutman: Het begint er allemaal mee dat je middenveld gewoon heel zwak is. Schouten deed het goed, zeker voor iemand die feitelijk derde keus is voor die rol achter De Jong/Koopmeiners, maar Reijnders/Veerman/Wijnaldum hebben op dit niveau niets te zoeken en hadden normaliter dan ook geen minuten gemaakt. Waarom Gravenberch niet speelt is mij een raadsel. Eens. Ik vind het ook hilarisch hoe een heleboel sukkels op X en voetbalnieuwssites het bestempelden als een godsgeschenk dat Frenkie niet mee ging. Reijnders is me in die zin wel smerig tegen gevallen. Veerman vind ik lastig: Verzoop natuurlijk tegen Oostenrijk, maar als je hem dan gisteren weer ziet ballen die 2e helft, dan vind ik dat echt nog wel een goede speler. Gravenberch moet z'n tollie aan de vrouw van Koeman hebben laten zien ofzo, dat kan bijna niet anders. 4 minuten geleden zei PJHoutman: 2. Ik vond de wedstrijden tegen Polen en Roemenië echt prima. Volgens mij vergeten we dat je tegen Polen met de rust gewoon 5-1 voor kan staan en dat we na rust niet één keer in de problemen zijn gekomen. Tegen Roemenië domineerden we ook en kregen we in de tweede helft best goede kansen. Ik vond het niet denderend, eerlijk gezegd. Tuurlijk waren het wedstrijden waarin je de betere was, maar laten we niet vergeten dat Polen die 2e helft nog echt wel wat kansen gehad heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 11 juli Share Geplaatst 11 juli 46 minuten geleden zei PJHoutman: Mensen roepen dat het zo slecht was omdat we geen aanvallend voetbal spelen, maar daar heb je helemaal geen materiaal voor. Ik denk dat je hier juist wel materiaal voor hebt. Ik zou zeggen dat Memphis (in goede doen) juist beter is als hij dicht bij het doel van de tegenstander speelt en meer balcontacten heeft. Hij heeft echter wel iemand nodig die dicht bij hem speelt en dat ontbrak er nu vaak aan. Ook een Zirkzee zou in een aanvallend team heel goed kunnen renderen, als de aanvallende spelers meer vrijheid krijgen en dichter op elkaar spelen gaan ze elkaar echt wel vinden. Met Maatsen en Frimpong heb je ook twee heel veelbelovende wingbacks terwijl je ook echt indrukwekkende centrale verdedigers hebt mét voetballende kwaliteiten. Dan kan je dus met 5 achterin spelen zonder dat het verdedigend is. Aké, Van Dijk, Timber (als hij weer fit is) is internationaal gezien gewoon top en brengt ook genoeg voetbal met zich mee. Ik denk dat het grootste probleem is dat Koeman laf/rationeel/pragmatisch is. Verdedigende patronen inbrengen gaat sneller dan aanvallende patronen inbrengen, waardoor veel bondscoaches al snel naar een verdedigende speelstijl overschakelen en risico's proberen uit te sluiten. Kijk maar naar Frankrijk en Engeland. Landen die het achterin zo goed mogelijk dicht willen gooien en met individuele kwaliteiten voorin het verschil kunnen maken. Het verschil tussen Oranje en die 2 landen is dat zij wél wereldklasse voorin hebben staan en wij niet. Als je als minder voetballand hetzelfde gaat proberen als de grote landen word je 9 van de 10 keer door die landen verslagen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 11 juli Share Geplaatst 11 juli 3 uur geleden zei Steels: Zag in het in de post van @bas huijsmans ook al verschijnen, maar met een fitte selectie komen jullie voor hetzelfde geld in de moeilijkere tabelhelft terecht en eindigt het toernooi voor jullie nog vroeger dan nu in de halve finale. En waarom zou je met een fitte selectie niet van die landen kunnen winnen? Buiten Duitsland en Spanje waren de andere landen ook maar matig hoor. Ik zie dan niet in waarom je niet van een Portugal zou kunnen winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 11 juli Share Geplaatst 11 juli Wat dit Nederland vooral ontbrak was kwaliteit in het centrale middenveld en een verkeerde keuze als spits. Daarnaast ook een formatie waarmee je optimaal de sterkte van sommige spelers benut. Buiten Spanje heeft helaas elk land wel last van een bondscoach die geen keuzes durft maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 11 juli Share Geplaatst 11 juli 1 uur geleden zei Oerlie: En waarom zou je met een fitte selectie niet van die landen kunnen winnen? Buiten Duitsland en Spanje waren de andere landen ook maar matig hoor. Ik zie dan niet in waarom je niet van een Portugal zou kunnen winnen. Jullie stonden in de halve finale omdat jullie van Roemenië en Turkije hebben gewonnen hé, ga nu niet doen alsof jullie Europees kampioen hadden kunnen worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 11 juli Share Geplaatst 11 juli (bewerkt) 6 minuten geleden zei Steels: Jullie stonden in de halve finale omdat jullie van Roemenië en Turkije hebben gewonnen hé, ga nu niet doen alsof jullie Europees kampioen hadden kunnen worden. Nee want jullie deden het geweldig in een groep met Roemenië Een goed ingevuld middenveld had veel gescheeld. 11 juli bewerkt door Oerlie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten