Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Nederlands Elftal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Ah Gini is terug en er komt waarschijnlijk weer een boycot richting SBS. Ze waren te kritisch op arme Gini.

Ze hebben geen idee hoeveel afbreuk dit doet aan het NL elftal. Ik krijg op dit soort momenten steeds minder met Oranje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Vitesse88:

Ah Gini is terug en er komt waarschijnlijk weer een boycot richting SBS. Ze waren te kritisch op arme Gini.

Ze hebben geen idee hoeveel afbreuk dit doet aan het NL elftal. Ik krijg op dit soort momenten steeds minder met Oranje.

Alleen hierom moeten ze die gozer toch al nooit meer oproepen. Wat een triest gedoe. 

Er worden gewoon terechte vragen gesteld en meneer is weer in z’n eer aangetast. Want nu werkt z’n morele kompas even niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De vorige keer kon je er nog iets van zeggen vanwege de racistische opmerkingen. Maar als je weer een boycot uitvoert vanwege een kritische vraag, dan verwacht ik ook wel iets vanuit de RvJ en ook andere journalisten mogen ze zich dan wel solidair zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gini moet effe wat vaker zijn bek houden, en gewoon zijn voeten en eventueel kop, tijdens de wedstrijden laten spreken/spelen, daar is ie veel beter in , dan dit stomme achterlijke geneuzel. Beetje de Djurovski/Putdus Gini en Memphis van het SCC.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Vitesse88:

Laten we even afwachten of het daadwerkelijk zo is, je weet immers wie de bron is van de mogelijke boycot he?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 1-4-2024 om 22:03 zei Arezo:

Scholletje 2.0

Allebei zijn concurrenten blessa😂 Toch bizar die Blind. Echt zo traag als dikke stront door een trechter, maar gewoon lekker EKtje spelen.

Blind is toch buiten dat hij langzaam is de verdediger die het beste is aan de bal? Speel toch ook gewoon in de top van Spanje?

2 uur geleden zei Vitesse88:

Ik hoop dat dit boycot zich doorzet en dat het Nederlands elftal geboycot wordt van het spelen van interlands.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Vitesse88:

Valentijn geloof ik toch? 

Ja, en die krabbelde volgens dit nieuwsbericht tijdens de uitzending alweer terug.

Later in de uitzending wordt wel duidelijk gemaakt dat de boycot nog niet zeker is. Genee krijgt een appje van Hendriks. "Zij zegt dat het nog helemaal niet zeker is", wat door Driessen ook wordt toegegeven. "Zij spelen met het idee om SBS te gaan boycotten." 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Kyrill:

Gini moet effe wat vaker zijn bek houden, en gewoon zijn voeten en eventueel kop, tijdens de wedstrijden laten spreken/spelen, daar is ie veel beter in , dan dit stomme achterlijke geneuzel. Beetje de Djurovski/Putdus Gini en Memphis van het SCC.

Tijd dat jij in de boycot gaat...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Djurovski:

Tijd dat jij in de boycot gaat...

Omdat ik gelijk heb.....

is goed:cheer:

Ik vind je hele toffe gozer en peer, maar je posts in het SCC zijn regelrecht verschrikkelijk 999/1000x. En het ergste is dat mensen er nog intrappen, en er serieus op blijven reageren, en dan geniet jij er natuurlijk alleen maar nog meer van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Kyrill:

Omdat ik gelijk heb.....

is goed:cheer:

Ik vind je hele toffe gozer en peer, maar je posts in het SCC zijn regelrecht verschrikkelijk 999/1000x. En het ergste is dat mensen er nog intrappen, en er serieus op blijven reageren, en dan geniet jij er natuurlijk alleen maar nog meer van.

Prima dat je mijn denkbeelden verschrikkelijk vind. Maar als je iemand benoemd wees dan wel zo netjes om ze ook te taggen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Djurovski:

Prima dat je mijn denkbeelden verschrikkelijk vind. Maar als je iemand benoemd wees dan wel zo netjes om ze ook te taggen

Zal ik volgende keer doen! Je hebt de post anders, nu , nog steeds erg snel gevonden:checkit:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei timpy00:

Blind is toch buiten dat hij langzaam is de verdediger die het beste is aan de bal? Speel toch ook gewoon in de top van Spanje?

Nou hij speelt bij Girona die nu een soort Leicester seizoen hebben, tuurlijk is hij goed aan de bal, maar het is een linksback. Daar wil ik gewoon een moderne fysiek sterkte speler hebben (met graag een goede voorzet). Ik vind Blind alleen in de 532 variant op de plek van Aké nog enigszins kunnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Arezo:

Nou hij speelt bij Girona die nu een soort Leicester seizoen hebben, tuurlijk is hij goed aan de bal, maar het is een linksback. Daar wil ik gewoon een moderne fysiek sterkte speler hebben (met graag een goede voorzet). Ik vind Blind alleen in de 532 variant op de plek van Aké nog enigszins kunnen.

Blind is toch juist een extreem moderne speler? Met een van de beste traptechnieken binnen de selectie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Arezo:

Nou hij speelt bij Girona die nu een soort Leicester seizoen hadden tuurlijk is hij goed aan de bal, maar het is een linksback. Daar wil ik gewoon een moderne fysiek sterkte speler hebben (met graag een goede voorzet). Ik vind Blind alleen in de 532 variant op de plek van Aké nog enigszins kunnen.

Even voor je aangepast het is hadden, niet hebben ;)

Met nog maar  8 duels te gaan , staan ze ''gewoon'' 10 punten achter op de nummer 1 Real Madrid...

Spoiler

Kans zij kampioen worden is nog kleiner, dan dat ik deze of volgende maand seks heb....

Spoiler

;c:classic_ninja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Kyrill:

Kans zij kampioen worden is nog kleiner, dan dat ik deze of volgende maand seks heb....

Inhoud verbergen

Wat zijn jouw plannen deze maand Karel? Weer die dekhengst spelen die je bent of houd je je weer een maandje rustig om andere mannen een kans te geven bij de vrouwtjes?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei timpy00:

Blind is toch juist een extreem moderne speler? Met een van de beste traptechnieken binnen de selectie?

Dan hebben wij denk ik andere opvatting van modern. Ik vind hem op teveel fronten te kort komen. Als je ziet hij Wirtz (toch?!) hem voorbij zoefde gaat dit echt problemen opleveren op het EK.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Arezo:

Dan hebben wij denk ik andere opvatting van modern. Ik vind hem op teveel fronten te kort komen. Als je ziet hij Wirtz (toch?!) hem voorbij zoefde gaat dit echt problemen opleveren op het EK.

Wat is dan modern? Welke fronten buiten snelheid komt hij dan tekort?

Ik snap dat hij niet snel is dat zeg ik ook al heel de tijd. Maar buiten dat is hij toch een uitstekende speler met wapens die volgens mij niet heel veel spelers in de selectie hebben?

Je stelt toch een selectie samen om jezelf op zoveel mogelijk verschillende manieren met verschillende wapens voor te bereiden op tegenstanders?

Gebruik je straks als een andere Europese topspeler een andere speler voorbijzoeft dat ook als voorbeeld om die speler niet te selecteren want dan gaat Nederland met niet al teveel spelers naar het EK.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei timpy00:

Ik snap dat hij niet snel is dat zeg ik ook al heel de tijd. Maar buiten dat is hij toch een uitstekende speler met wapens die volgens mij niet heel veel spelers in de selectie hebben?

Je stelt toch een selectie samen om jezelf op zoveel mogelijk verschillende manieren met verschillende wapens voor te bereiden op tegenstanders?

Gebruik je straks als een andere Europese topspeler een andere speler voorbijzoeft dat ook als voorbeeld om die speler niet te selecteren want dan gaat Nederland met niet al teveel spelers naar het EK.

Hoe ziet jouw vraagteken knop eruit op je toetsenbord? Is daar nog wat van over?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei timpy00:

giphy.gif?cid=6c09b952wxrw1uo94hyu11y1ec

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei timpy00:

Wat is dan modern? fysiek sterkt, snel, goede voorzet, sterk in de duels

Welke fronten buiten snelheid komt hij dan tekort? Al het bovenstaande behalve voorzet

Ik snap dat hij niet snel is dat zeg ik ook al heel de tijd. Maar buiten dat is hij toch een uitstekende speler met wapens die volgens mij niet heel veel spelers in de selectie hebben? ik vind hem niet slecht, zou alleen liever een ander type speler zien. Hartman was veel completer (maar met 1 knie is hij ook niet de snelste)

Je stelt toch een selectie samen om jezelf op zoveel mogelijk verschillende manieren met verschillende wapens voor te bereiden op tegenstanders? Zeker, ik zou hem misschien ook wel oproepen (zeker in selectie van 26 man, maar dan meer in de mentorrol net als de Roon bijvoorbeeld).

De antwoorden staan achter je vragen :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites