Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Nederlands Elftal

Baddoo

Aanbevolen berichten

22 uur geleden zei Bogatyr:

Sarina Wiegman is in beeld om in de toekomst bondscoach van het Nederlands mannenelftal te worden. Dat schrijft The Telegraph, zich baserend op privégesprekken van hoge KNVB-functionarissen. Men zou gezegd hebben dat Wiegman een shortlist zou halen wanneer de positie eenmaal vrijkomt. Huidig bondscoach Ronald Koeman ligt nog tot en met het WK van 2026 vast.

Liever vandaag dan morgen?

Wat ik wel opmerkelijk vond was dat er speelsters van het Nederlands elftal zeiden dat Jonker zo'n goede trainer is en ze dat nog niet hadden meegemaakt. 

Verder boeit het me niet wie bondscoach wordt want interlandvoetbal is kut.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei timpy00:

Verder boeit het me niet wie bondscoach wordt want interlandvoetbal is kut.

Amen!

4 uur geleden zei timpy00:

Wat ik wel opmerkelijk vond was dat er speelsters van het Nederlands elftal zeiden dat Jonker zo'n goede trainer is en ze dat nog niet hadden meegemaakt. 

Het een sluit het ander natuurlijk niet uit. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

47 minuten geleden zei ElMarcos:

Amen!

Het een sluit het ander natuurlijk niet uit. 

Nee maar als dat zou betekenen dat Jonker een betere trainer is dan Wiegman. Wat ik niet weet natuurlijk.

Maar je kunt je wel voorstellen als ze zouden zeggen Jonker is de nieuwe bondscoach dat het land te klein is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 25-8-2023 om 14:42 zei timpy00:

Nee maar als dat zou betekenen dat Jonker een betere trainer is dan Wiegman. Wat ik niet weet natuurlijk.

Maar je kunt je wel voorstellen als ze zouden zeggen Jonker is de nieuwe bondscoach dat het land te klein is.

Klopt. En soms kan het ook een kwestie zijn van even een totaal nieuw geluid, aanpak en ervaring die dat gevoel geeft. Laten we niet vergeten wat Wiegman allemaal presteerde met Oranje. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 24-8-2023 om 11:11 zei Bogatyr:

Sarina Wiegman is in beeld om in de toekomst bondscoach van het Nederlands mannenelftal te worden. Dat schrijft The Telegraph, zich baserend op privégesprekken van hoge KNVB-functionarissen. Men zou gezegd hebben dat Wiegman een shortlist zou halen wanneer de positie eenmaal vrijkomt. Huidig bondscoach Ronald Koeman ligt nog tot en met het WK van 2026 vast.

Liever vandaag dan morgen?

Op 24-8-2023 om 13:12 zei The Saint:

Staat toch ook bij de Engelse bond op de lijst om Southgate op te volgen toch? 

Zou wel een stunt zijn. 

Dat is nu gezegd direct na het WK. Kans lijkt me een procent of 2.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 1-9-2023 om 12:53 zei Arezo:

Blind en De Vrij :-D:-D:-D 2014 wil hun verdedigers terug. De Vrij speelt nooit, toch? En Blind kan niet meer lopen. Lekker man.

Geen idee hoe Blind het doet, maar speelt nu toch gewoon basis in La Liga?

Buiten dat het Nederlands elftal een best wel jonge groep is en ik me ook wel voor kan stellen dat een bondscoach wat ervaren jongens er bij wilt hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites