Erwin. Geplaatst 24 augustus 2023 Share Geplaatst 24 augustus 2023 Haha nee er is niemand slechter dan Danny Blind. De man die nog nooit iets gepresteerd heeft na zijn voetbalcarrière. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 24 augustus 2023 Share Geplaatst 24 augustus 2023 Zo geraak je ook niet van Daley af hé. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 25 augustus 2023 Share Geplaatst 25 augustus 2023 10 uur geleden zei Tim': Joran van der Sloot Kan hij op termijn Jonker niet opvolgen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 25 augustus 2023 Share Geplaatst 25 augustus 2023 Dan wordt paniekvoetbal echt levensgevaarlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 25 augustus 2023 Share Geplaatst 25 augustus 2023 22 uur geleden zei Bogatyr: Sarina Wiegman is in beeld om in de toekomst bondscoach van het Nederlands mannenelftal te worden. Dat schrijft The Telegraph, zich baserend op privégesprekken van hoge KNVB-functionarissen. Men zou gezegd hebben dat Wiegman een shortlist zou halen wanneer de positie eenmaal vrijkomt. Huidig bondscoach Ronald Koeman ligt nog tot en met het WK van 2026 vast. Liever vandaag dan morgen? Wat ik wel opmerkelijk vond was dat er speelsters van het Nederlands elftal zeiden dat Jonker zo'n goede trainer is en ze dat nog niet hadden meegemaakt. Verder boeit het me niet wie bondscoach wordt want interlandvoetbal is kut. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 25 augustus 2023 Share Geplaatst 25 augustus 2023 4 uur geleden zei timpy00: Verder boeit het me niet wie bondscoach wordt want interlandvoetbal is kut. Amen! 4 uur geleden zei timpy00: Wat ik wel opmerkelijk vond was dat er speelsters van het Nederlands elftal zeiden dat Jonker zo'n goede trainer is en ze dat nog niet hadden meegemaakt. Het een sluit het ander natuurlijk niet uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 25 augustus 2023 Share Geplaatst 25 augustus 2023 47 minuten geleden zei ElMarcos: Amen! Het een sluit het ander natuurlijk niet uit. Nee maar als dat zou betekenen dat Jonker een betere trainer is dan Wiegman. Wat ik niet weet natuurlijk. Maar je kunt je wel voorstellen als ze zouden zeggen Jonker is de nieuwe bondscoach dat het land te klein is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 28 augustus 2023 Share Geplaatst 28 augustus 2023 Op 25-8-2023 om 14:42 zei timpy00: Nee maar als dat zou betekenen dat Jonker een betere trainer is dan Wiegman. Wat ik niet weet natuurlijk. Maar je kunt je wel voorstellen als ze zouden zeggen Jonker is de nieuwe bondscoach dat het land te klein is. Klopt. En soms kan het ook een kwestie zijn van even een totaal nieuw geluid, aanpak en ervaring die dat gevoel geeft. Laten we niet vergeten wat Wiegman allemaal presteerde met Oranje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 1 september 2023 Share Geplaatst 1 september 2023 Blind en De Vrij 2014 wil hun verdedigers terug. De Vrij speelt nooit, toch? En Blind kan niet meer lopen. Lekker man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 1 september 2023 Share Geplaatst 1 september 2023 1 uur geleden zei Arezo: Blind en De Vrij 2014 wil hun verdedigers terug. De Vrij speelt nooit, toch? En Blind kan niet meer lopen. Lekker man. Afgelopen paar wedstrijden gewoon basis nog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 3 september 2023 Share Geplaatst 3 september 2023 Op 24-8-2023 om 11:11 zei Bogatyr: Sarina Wiegman is in beeld om in de toekomst bondscoach van het Nederlands mannenelftal te worden. Dat schrijft The Telegraph, zich baserend op privégesprekken van hoge KNVB-functionarissen. Men zou gezegd hebben dat Wiegman een shortlist zou halen wanneer de positie eenmaal vrijkomt. Huidig bondscoach Ronald Koeman ligt nog tot en met het WK van 2026 vast. Liever vandaag dan morgen? Op 24-8-2023 om 13:12 zei The Saint: Staat toch ook bij de Engelse bond op de lijst om Southgate op te volgen toch? Zou wel een stunt zijn. Dat is nu gezegd direct na het WK. Kans lijkt me een procent of 2. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 4 september 2023 Share Geplaatst 4 september 2023 Op 1-9-2023 om 12:53 zei Arezo: Blind en De Vrij 2014 wil hun verdedigers terug. De Vrij speelt nooit, toch? En Blind kan niet meer lopen. Lekker man. Toch bizar dat je dan een Botman thuislaat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 4 september 2023 Share Geplaatst 4 september 2023 1 minuut geleden zei Thierryvane: Toch bizar dat je dan een Botman thuislaat? Botman is blessa. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 4 september 2023 Share Geplaatst 4 september 2023 Ik heb niks gezegd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 4 september 2023 Share Geplaatst 4 september 2023 Op 1-9-2023 om 12:53 zei Arezo: Blind en De Vrij 2014 wil hun verdedigers terug. De Vrij speelt nooit, toch? En Blind kan niet meer lopen. Lekker man. Geen idee hoe Blind het doet, maar speelt nu toch gewoon basis in La Liga? Buiten dat het Nederlands elftal een best wel jonge groep is en ik me ook wel voor kan stellen dat een bondscoach wat ervaren jongens er bij wilt hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 4 september 2023 Share Geplaatst 4 september 2023 Op 1-9-2023 om 12:53 zei Arezo: Blind en De Vrij 2014 wil hun verdedigers terug. De Vrij speelt nooit, toch? En Blind kan niet meer lopen. Lekker man. De vrij speelde dit weekend gewoon Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 4 september 2023 Share Geplaatst 4 september 2023 Ja, de Vrij en Blind spelen allebei basis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 4 september 2023 Share Geplaatst 4 september 2023 Ja en? Is dat reden om ze op te roepen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 4 september 2023 Share Geplaatst 4 september 2023 Gezien de selectie lekker met onderstaande elf beginnen. Kampioenen! #ThierryBall Citaat Lang - Gakpo - Malen Simons Frenkie - Reijnders Van de Ven - Aké - Van Dijk - Geertruida Flekken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 4 september 2023 Share Geplaatst 4 september 2023 Speelt Van de Ven ineens LB bij z'n nieuwe club? Zo nee, dan zou ik hem wisselen met Aké, of met een echte LB spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 4 september 2023 Share Geplaatst 4 september 2023 4 minuten geleden zei MetalMichael: Speelt Van de Ven ineens LB bij z'n nieuwe club? Zo nee, dan zou ik hem wisselen met Aké, of met een echte LB spelen. Staat LCV bij Spurs. Van de Ven brengt - denk ik - wat meer aanvallend, maar Aké kan daar inderdaad ook prima spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 4 september 2023 Share Geplaatst 4 september 2023 43 minuten geleden zei Thierryvane: Gezien de selectie lekker met onderstaande elf beginnen. Kampioenen! #ThierryBall Wieffer brengt denk ik wat meer balans dan Reijnders. En Dumfries ipv Geertruida zou ik wel doen. Of is hij geschorst? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 4 september 2023 Share Geplaatst 4 september 2023 35 minuten geleden zei MetalMichael: Speelt Van de Ven ineens LB bij z'n nieuwe club? Zo nee, dan zou ik hem wisselen met Aké, of met een echte LB spelen. Nee, CV idd maar hij kan wel LB. Beter Ake LB idd ja. Verder prima opstelling Thier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 5 september 2023 Share Geplaatst 5 september 2023 18 uur geleden zei Thierryvane: Gezien de selectie lekker met onderstaande elf beginnen. Kampioenen! #ThierryBall De Ligt in plaats van onze schijnverdediger van Dijk graag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 5 september 2023 Share Geplaatst 5 september 2023 1 uur geleden zei Geppiej: De Ligt in plaats van onze schijnverdediger van Dijk graag. Je aanvoerder passeer je niet. Wat zette Van Gaal zichzelf weer gigantisch voor lul gisteren bij die awards. Blij dat hij geen bondscoach meer is. Nu Koeman nog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten