La Pulga Geplaatst 29 mei 2023 Share Geplaatst 29 mei 2023 (bewerkt) Volgens mij heb je alleen wel de verkeerde foto geplaatst. Ik zie er al 3 die er niet bij zijn. 29 mei 2023 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 29 mei 2023 Share Geplaatst 29 mei 2023 Blind, volledig terecht natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 29 mei 2023 Share Geplaatst 29 mei 2023 Inderdaad. Verder wel mooi dat Koeman rustig meedoet aan het spelletje “Wie zijn de kutste middenvelders die ik kan oproepen” waar Van Gaal vorig jaar mee begonnen is. Veerman en Reijnders, jezus christus zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 29 mei 2023 Share Geplaatst 29 mei 2023 Blind staat als eerste op de lijst. ‘Goed’ in de kleedkamer hè.Verder opzich wel prima joh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 29 mei 2023 Share Geplaatst 29 mei 2023 Wel slim van Koeman. Na een slopend seizoen voor al die spelers, hebben wij een uitgeruste Blind aan de aftrap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 29 mei 2023 Share Geplaatst 29 mei 2023 1 uur geleden zei Superboeren: Blind, volledig terecht natuurlijk. Foutloos gespeeld, sinds de aanstelling van Tuchel geen minuut gemaakt. 1 uur geleden zei PJHoutman: Inderdaad. Verder wel mooi dat Koeman rustig meedoet aan het spelletje “Wie zijn de kutste middenvelders die ik kan oproepen” waar Van Gaal vorig jaar mee begonnen is. Veerman en Reijnders, jezus christus zeg. Reijnders gewoon een zeer goed seizoen gedraaid. Toch liever deze 2 gasten dan Klaassen en Taylor. Verder wel onbegrijpelijk dat er gewoon geen afscheid genomen wordt van Blind. Heeft z’n 100 caps gehaald. Klaar, nu weg ermee. Doorselecteren staat niet in het woordenboek van Koeman. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 29 mei 2023 Share Geplaatst 29 mei 2023 4 minuten geleden zei Vitesse88: Foutloos gespeeld, sinds de aanstelling van Tuchel geen minuut gemaakt. Reijnders gewoon een zeer goed seizoen gedraaid. Toch liever deze 2 gasten dan Klaassen en Taylor. Verder wel onbegrijpelijk dat er gewoon geen afscheid genomen wordt van Blind. Heeft z’n 100 caps gehaald. Klaar, nu weg ermee. Doorselecteren staat niet in het woordenboek van Koeman. opzich kan Blind zn ervaring in de kleedkamer geen kwaad natuurlijk, maar ook ik zag graag wat talenten ipv Blind. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 29 mei 2023 Share Geplaatst 29 mei 2023 Selectie vol giganten. Koeman zorgt ervoor dat wij die NL pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 29 mei 2023 Share Geplaatst 29 mei 2023 Alle ballen op Xavi en de rest zoekt het maar uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 29 mei 2023 Share Geplaatst 29 mei 2023 Frimpong heeft ook bedankt voor jong Oranje en kan nog uitkomen voor Ghana. Enorme vergissing van NL als dit zou gebeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 29 mei 2023 Share Geplaatst 29 mei 2023 14 minuten geleden zei Bogatyr: Frimpong heeft ook bedankt voor jong Oranje en kan nog uitkomen voor Ghana. Enorme vergissing van NL als dit zou gebeuren. Ja dat is ook wat iedereen wel roept. Overigens volledig te begrijpen als hij die keuze maakt. Onbegrijpelijk waarom Koeman hem niet selecteert maar wel iemand die niet speelt bij z’n club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 29 mei 2023 Share Geplaatst 29 mei 2023 5 minuten geleden zei Vitesse88: Ja dat is ook wat iedereen wel roept. Overigens volledig te begrijpen als hij die keuze maakt. Onbegrijpelijk waarom Koeman hem niet selecteert maar wel iemand die niet speelt bij z’n club. Klopt. Deze man speelt 34 wedstrijden, 8 goals en 7 assists en wordt niet opgeroepen. Volgens mij speelt er meer dan of is Koeman gewoon een dwarskop die een pik op em heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 29 mei 2023 Share Geplaatst 29 mei 2023 (bewerkt) Hoezo onbegrijpelijk? Koeman heeft volgens mij vrij duidelijk aangegeven waarom Frimpong niet in aanmerking komt. Ik mag toch hopen dat we geen spelers gaan oproepen puur omdat ze mogelijk nog voor een ander land gaan kiezen. 29 mei 2023 bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 29 mei 2023 Share Geplaatst 29 mei 2023 1 minuut geleden zei PJHoutman: Hoezo onbegrijpelijk? Koeman heeft volgens mij vrij duidelijk aangegeven waarom Frimpong niet in aanmerking komt. Ik mag toch hopen dat we geen spelers gaan oproepen puur omdat ze mogelijk nog voor een ander land gaan kiezen. Maakt mij allemaal niet uit, maar het zou een verlies zijn voor Nederland mocht ie voor Ghana kiezen. Omdat ik vind dat ie jullie team zeker wat kan bijbrengen. Dat Koeman vind dat ie niet kan verdedigen heeft ie wel een punt, maar zijn aanvallende kwaliteiten wegen toch wel door denk ik. We weten dat Frimpong meer tijd doorbrengt op de helft van de tegenstander dan op zijn eigen helft, wat duidelijk maakt dat hij in een team zit dat vaker aanvallend dreigt. Je ziet het niet vaak dat verdedigers meer tijd op de andere helft doorbrengen dan op hun eigen helft, maar de offensieve kwaliteiten van Frimpong zijn enorm goed, dat het beter is om hem dicht bij het doel van de tegenstander te zetten. Een rechtsbuiten positie, is dat geen optie dan? Persoonlijk vind ik dit enorm jammer, omdat ik een fan ben van de speler zelf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 29 mei 2023 Share Geplaatst 29 mei 2023 Ik vind persoonlijk het selecteren van Noppert een stuk gekker dan het oproepen van Blind. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 29 mei 2023 Share Geplaatst 29 mei 2023 Mja. Scherpen en Verbruggen bij Jong. Cillessen kun je nu écht niet maken. Dus wie dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 29 mei 2023 Share Geplaatst 29 mei 2023 Olij is de enige die nog in me opkomt, om die een keer van dichtbij te bekijken. Maar snap ook wel dat Koeman datzelfde denkt van Noppert en dat die een streepje voor heeft gezien zijn basisplek onder Van Gaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 29 mei 2023 Share Geplaatst 29 mei 2023 Als Frimpong voor Ghana kiezen kan Manhoef opgeroepen worden. Easy. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 29 mei 2023 Share Geplaatst 29 mei 2023 De keeper op het WK, die zeer behoorlijk heeft gespeeld moet je gewoon oproepen. Zie er geen probleem in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 30 mei 2023 Share Geplaatst 30 mei 2023 (bewerkt) Weer dat gezaag over doelmannen. Zolang de 1e maar ballen tegenhoudt, toch? 2/26 voor Ajax, ooof. Pijnlijk. 30 mei 2023 bewerkt door Aaron21 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 30 mei 2023 Share Geplaatst 30 mei 2023 Beste een geinige selectie voor het EK. Nu hopen dat die vreselijke Van de Looi met een normale formatie begint. Zal wel weer met twee spitsen starten... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 30 mei 2023 Share Geplaatst 30 mei 2023 11 uur geleden zei PJHoutman: Mja. Scherpen en Verbruggen bij Jong. Cillessen kun je nu écht niet maken. Dus wie dan? Datzelfde kun je zeggen over de linksback. Wie dan ipv Blind? Enigen die in aanmerking zouden kunnen komen zijn imo Bakker, Struijk en Smal. Was niet gek geweest als er daarvan een bij had gezeten ipv Blind, maar ik kan me best voorstellen dat er redenen zijn dat Blind de voorkeur krijgt boven die jongens. Anders kom je al in de categorie Wijndal, Sinkgraven, Meijer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renato Geplaatst 30 mei 2023 Share Geplaatst 30 mei 2023 (bewerkt) 34 minuten geleden zei Hwb: Datzelfde kun je zeggen over de linksback. Wie dan ipv Blind? Enigen die in aanmerking zouden kunnen komen zijn imo Bakker, Struijk en Smal. Was niet gek geweest als er daarvan een bij had gezeten ipv Blind, maar ik kan me best voorstellen dat er redenen zijn dat Blind de voorkeur krijgt boven die jongens. Anders kom je al in de categorie Wijndal, Sinkgraven, Meijer. Aké en Malacia zitten al bij de selectie, dus linksback positie is al voldoende bezet. Om dan een ervaren speler zonder wedstrijdritme op te roepen als derde optie is belachelijk. 30 mei 2023 bewerkt door Renato Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 30 mei 2023 Share Geplaatst 30 mei 2023 48 minuten geleden zei Hwb: Datzelfde kun je zeggen over de linksback. Wie dan ipv Blind? Enigen die in aanmerking zouden kunnen komen zijn imo Bakker, Struijk en Smal. Was niet gek geweest als er daarvan een bij had gezeten ipv Blind, maar ik kan me best voorstellen dat er redenen zijn dat Blind de voorkeur krijgt boven die jongens. Anders kom je al in de categorie Wijndal, Sinkgraven, Meijer. 13 minuten geleden zei Renato: Aké en Malacia zitten al bij de selectie, dus linksback positie is al voldoende bezet. Om dan een ervaren speler zonder wedstrijdritme op te roepen als derde optie is belachelijk. Blind heeft inderdaad ervaring en kan op vier posities uit de voeten. Lijkt me een vrij logische keuze. @Hwb Mij hoor je dan ook niet klagen over de oproep van Blind 8 uur geleden zei himan: De keeper op het WK, die zeer behoorlijk heeft gespeeld moet je gewoon oproepen. Zie er geen probleem in. Emi Martinez is een Argentijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 30 mei 2023 Share Geplaatst 30 mei 2023 58 minuten geleden zei Renato: Aké en Malacia zitten al bij de selectie, dus linksback positie is al voldoende bezet. Om dan een ervaren speler zonder wedstrijdritme op te roepen als derde optie is belachelijk. Een ervaren, op meerdere posities inzetbare speler erbij met specifieke kwaliteiten en een leiderschapsfunctie is juist helemaal niet gek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten