Lazy Geplaatst 27 maart 2023 Share Geplaatst 27 maart 2023 Ook wel lekker gedaan door Koeman. Taylor voor de leeuwen gooien tegen Frankrijk, na 30 minuten concluderen wat 99% van de fans al wel zag en hem wisselen.. om hem dan 90 minuten op de bank te zetten tegen Gibraltar. Das lekker gemanaged 🤙🏼 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 27 maart 2023 Share Geplaatst 27 maart 2023 3 goals maken tegen Gibraltar met een man minder. Lachwekkend en triest Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 27 maart 2023 Share Geplaatst 27 maart 2023 De Wout-kijkt-sip-in-de-camera-Weghorst-Show is weer begonnen zie ik. Ik ga naar bed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 27 maart 2023 Share Geplaatst 27 maart 2023 Je hoopt met een nieuwe bondscoach dat er een soort nieuw elan gaat waaien. Er lopen best talentvolle spelers, die krijgen deels een kans.. Maar kap gewoon met Cilessen, de Roon, Klaassen en Blind. Bedank ze voor bewezen diensten en richt je op de toekomst. Die 4 gaan toch deze cyclus niet volmaken? Natuurlijk heb je pech dat de Jong en Gakpo geblesseerd zijn, maar het is zo verschrikkelijk conservatief. Snap ook echt niet dat je tegen de lamme en de blinde met 2 rechtsbenige verdedigers speelt. Kortom: het kan alleen maar beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 27 maart 2023 Share Geplaatst 27 maart 2023 4 minuten geleden zei aron24: 3 goals maken tegen Gibraltar met een man minder. Lachwekkend en triest Dit gelul altijd. 100 balcontacten in de 16 van de tegenstander. We zien het al 30 jaar met dit soort landen; je scoort er alleen heel veel als ze a) dat toelaten of je b) heel veel geluk hebt. Tuurlijk kan je beter spelen, maar het zou pas echt een aanfluiting zijn als je vol gas gaat tegen fucking Gibraltar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 27 maart 2023 Share Geplaatst 27 maart 2023 23 minuten geleden zei Arezo: Je hoopt met een nieuwe bondscoach dat er een soort nieuw elan gaat waaien. Er lopen best talentvolle spelers, die krijgen deels een kans.. Maar kap gewoon met Cilessen, de Roon, Klaassen en Blind. Bedank ze voor bewezen diensten en richt je op de toekomst. Die 4 gaan toch deze cyclus niet volmaken? Natuurlijk heb je pech dat de Jong en Gakpo geblesseerd zijn, maar het is zo verschrikkelijk conservatief. Snap ook echt niet dat je tegen de lamme en de blinde met 2 rechtsbenige verdedigers speelt. Kortom: het kan alleen maar beter. Begrijp oprecht niet waarom je gewoon niet start met 2 cv’s en Wieffer er voor. Backs eruit en wingers erin. Desnoods van Dijk en de Ligt naast Wout. Eindeloze rondgetik schiet niet op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 27 maart 2023 Share Geplaatst 27 maart 2023 1 minuut geleden zei Vitesse88: Begrijp oprecht niet waarom je gewoon niet start met 2 cv’s en Wieffer er voor. Backs eruit en wingers erin. Desnoods van Dijk en de Ligt naast Wout. Eindeloze rondgetik schiet niet op. Volledig mee eens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 28 maart 2023 Share Geplaatst 28 maart 2023 Ik zie dat Berghuis in de 46e minuut werd gewisseld voor Malen en dat Klaassen er in de 63e minuut in kwam. Er stond dus een kwartier lang geen Ajacied in het veld. Wanneer was dit voor het laatst? Kan me niet herinneren dat dit is voorgekomen de afgelopen jaren, maar kan er niks over vinden. Wel een leuk uitzoekklusje voor de gravers onder ons. Kan een mooie quizvraag uit voortkomen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 29 maart 2023 Share Geplaatst 29 maart 2023 13 uur geleden zei Beppu: Ik zie dat Berghuis in de 46e minuut werd gewisseld voor Malen en dat Klaassen er in de 63e minuut in kwam. Er stond dus een kwartier lang geen Ajacied in het veld. Wanneer was dit voor het laatst? Kan me niet herinneren dat dit is voorgekomen de afgelopen jaren, maar kan er niks over vinden. Wel een leuk uitzoekklusje voor de gravers onder ons. Kan een mooie quizvraag uit voortkomen! Wales-uit vorig jaar. De hele wedstrijd geen Ajacied zelfs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 29 maart 2023 Share Geplaatst 29 maart 2023 Snapte de wissel van Berghuis ook niet helemaal. Had eerder Xavi eruit gehaald. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 29 maart 2023 Share Geplaatst 29 maart 2023 18 minuten geleden zei Thierryvane: Snapte de wissel van Berghuis ook niet helemaal. Had eerder Xavi eruit gehaald. Ik wel. Hij speelde als enige veldspeler met handschoenen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 29 maart 2023 Share Geplaatst 29 maart 2023 17 minuten geleden zei delichris: Ik wel. Hij speelde als enige veldspeler met handschoenen. Goed argument man. Dit is niet het 'Ongein'-topic hè? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 29 maart 2023 Share Geplaatst 29 maart 2023 1 uur geleden zei Tim': Goed argument man. Dit is niet het 'Ongein'-topic hè? Het kan wel een reden zijn hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 maart 2023 Share Geplaatst 29 maart 2023 3 minuten geleden zei delichris: Het kan wel een reden zijn hoor. Nou doe je het er om. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 29 maart 2023 Share Geplaatst 29 maart 2023 5 minuten geleden zei Kyrill: Nou doe je het er om. Een trainer kan een speler er gewoon uithalen hoor omdat die met handschoenen speelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 29 maart 2023 Share Geplaatst 29 maart 2023 's Ochtends aan de sterke drank raad ik niemand aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 29 maart 2023 Share Geplaatst 29 maart 2023 11 minuten geleden zei delichris: Een trainer kan een speler er gewoon uithalen hoor omdat die met handschoenen speelt. Zeker. Een bestuur kan de trainer ook op staande voet ontslaan omdat hij dronken staat te coachen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 29 maart 2023 Share Geplaatst 29 maart 2023 4 minuten geleden zei Tim': Zeker. Een bestuur kan de trainer ook op staande voet ontslaan omdat hij dronken staat te coachen. Ook dat is al eens gebeurd. Berghuis was gewoon als enige veldspeler met handschoenen aan, terwijl er spelers liepen met korte mouwen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 29 maart 2023 Share Geplaatst 29 maart 2023 8 minuten geleden zei delichris: Ook dat is al eens gebeurd. Berghuis was gewoon als enige veldspeler met handschoenen aan, terwijl er spelers liepen met korte mouwen. Ja, dat zal best. Maar dat heeft net zo veel te maken met sportieve prestaties als zijn sterrenbeeld, de voornaam van zijn moeder of de naam van de hond van de buurvrouw van het neefje van zijn kapper. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 29 maart 2023 Share Geplaatst 29 maart 2023 Weet jij dan een andere reden waarom Berghuis is gewisseld? Zo slecht speelde hij niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 29 maart 2023 Share Geplaatst 29 maart 2023 Ik dacht oprecht dat je eerst een grapje maakte maar je meent het dus serieus dat ie daarom gewisseld is? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 29 maart 2023 Share Geplaatst 29 maart 2023 1 minuut geleden zei Erwin.: Ik dacht oprecht dat je eerst een grapje maakte maar je meent het dus serieus dat ie daarom gewisseld is? Nee man. Het was een grap. Maar die mag je niet blijkbaar hier maken, want daar zijn andere topics voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 29 maart 2023 Share Geplaatst 29 maart 2023 6 minuten geleden zei delichris: Weet jij dan een andere reden waarom Berghuis is gewisseld? Zo slecht speelde hij niet. Sorry, ik ben even vergeten Ronald Koeman te bellen. Nee, geen idee waarom hij bepaalde beslissingen neemt. Of hij moet ze in een interview uitleggen. Anders kunnen we alleen maar gissen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 29 maart 2023 Share Geplaatst 29 maart 2023 3 uur geleden zei Tim': Sorry, ik ben even vergeten Ronald Koeman te bellen. Nee, geen idee waarom hij bepaalde beslissingen neemt. Of hij moet ze in een interview uitleggen. Anders kunnen we alleen maar gissen. Ik vraag me soms af of Koeman zelf wel weet waarom hij bepaalde beslissingen neemt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 29 maart 2023 Share Geplaatst 29 maart 2023 11 minuten geleden zei Rogier.: Ik vraag me soms af of Koeman zelf wel weet waarom hij bepaalde beslissingen neemt Dat is weer een hele andere vraag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten